Ultron Constructie din depron
#122
Postat 30 July 2012 - 09:44 PM
Saru' mana de idee @silver arrow - pentru ca de la extra ta 300 am "plagiat" ideea si l-am setat pe Edi s-o puna in aplicare. Intr-adevar, SFG-urile alea fac din ultron un model si mai si. Pana acuma, datorita greutatii excesive, ca sa zbor si faca figurine cu el pe ceriu - fara riscul de a angaja trebuia sa-l tin undeva pe la 50% acceleratie, acuma ... la 25% fac cu el ce-mi doreste inima, iar ca sa-l zbor liniar si sa iau viraje normale 10% acceleratie imi ajunge. Pur si simplu sta in cutit, si in harrier cu 25% acceleratie!!!!
Beculestele ajuta chioru' de mine sa vada modelul seara pe ceriu si ... eventual sa nu-si mai friga una cu el in freza ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#123
Postat 30 July 2012 - 10:15 PM
P.S. De fapt acesta este spiritul a ceea ce facem: curajul de a experimenta, a pune în aplicare experienţa personală şi a celorlalţi pentru a duce mai departe această activitate şi acela de a împărtăşi ceea ce am aflat. Zboruri line.
#124
Postat 31 July 2012 - 09:58 PM
Cum se simte în aer? foarte bine, iar datorită suprefeţelor de comandă generoase, nu prea am pierdut mult din agilitate, în schimb am câştigat la capitolul stabilitate, iar motorul pot să-l ţin la o turaţie puţin mai mică, adică mi-a crescut rezerva de putere (a se citi turaţie), în condiţile în care motorul meu este destul de mic, iar acumulatorul este de 1300 mA.
#125
Postat 31 July 2012 - 10:56 PM
La mine, cu 10% acceleratie ... modelul sta bine-mersi in zbor. De asemenea, dintr-un alt motiv nespecificat, care-mi scapa complet, pe vant lateral de cca 21-23kmh ... ultroanele nu par a fi impresionate!!! Astept maine, poate vantul o mai creste in intensitate pe la macar 30kmh sa vad cum se comporta cu vant lateral!
Azi, neavand de lucru, am ... rupt o elice zburand ultronul in casa ... intr-o camera de 4,5m lungime ... Prostia imi apartine in totalitate, deoarece am insistat ca unghiul de harrier sa fie sub 30% ... Bine ca-m nimerit manerul ferestrei cu elicea ... . Oricum, distractia a fost totala, pentru ca ma asteptam ca ultronul sa se comporte elegant, da' am fost placut surprins de comportamentul lui ... in-door. "Incidentul" s-a mai soldat cu ... firele de la beculeste rupte. (Nevasta-mea nu era acasa, doar eu cu modelele si ... pisicile.)
Stabilitatea?! Pai aaa nu cred ca mai are rost sa discutam despre stabilitate la ultron, in conditiile date. Mergea el pe sine si inainte, insa acuma ... nici daca era batut in cuie nu statea asa!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#126
Postat 24 January 2013 - 08:30 PM
la solicitarile lui Edi, abia azi l-am cantarit
cu accu 3S de 1000 mah ...deci totul, fara motor si elice =520 grame...deci RTF, apreciez eu, + ~ 50 grame...
anvergura de 1 metru
acoperit cu autocolant din librarie...stiu, e o folie cam grea...dar mi-e mai la indemana.
Aceasta postare a fost editata de z_dorin: 24 January 2013 - 08:31 PM
#127
Postat 24 January 2013 - 10:11 PM
Din pacate viteza foarte mica de zbor te imbie sa cobori mult de tot - si - rezaultatul e de asteptat - acuma si-a cedat organele in mai putin de o luna (e drept ca a zburat aproape zilnic cate trei acumulatori)
Un Edge tot din polistiren e aproape gata de zbor, dar cu aripa profilata...macar asta sa reziste mai mult. L-am ranforsat exact pe unde se rupea alealalte...
#128
Postat 21 August 2013 - 07:39 PM
Liniile mari au fost păstrate, aripa am lăsat-o ca şi la cel anterior la anvergura de 1m. Probabil că pe săptămâna viitoare va fi gata de zbor.
#131
Postat 25 August 2013 - 11:27 AM
#132
Postat 26 August 2013 - 07:59 PM
Echiparea: elice - 1060, motor - 2826/1400Kw, ESC - 50A, servouri - Hextronic, acumulator - 2200mA.
În final, a rezultat un model destul de vitezist, foarte stabil pe vânt iar la aterizare... este din seria trebuie să vezi ca să crezi.
Zborul de încercare de ieri nu am cum să-l cataloghez deoarece datorită cedării în zbor a unui servo s-a terminat destul de rău pentru model. Azi, reparat şi cu servoul schimbat a arătat că ştie să zboare şi este perfect adaptat pentu condiţiile din zonă :yahoo: .
Filmarea şi pozele vor veni când îmi voi găsi pe cineva să facă şi asta. Zboruri line.
#134
Postat 26 August 2013 - 08:48 PM
La celelalte Ultroane construite (5 bucăţi din care 4 mai zboară), am avut un unghi negativ şi puţin dreapta (aproximativ 2 grade). Oricum îţi vei da seama la zborurile de centraj.
Încă ceva: cu modelul nou încă nu am încercat altceva decât tonouri şi loopinguri, restul mai vedem, la aşa greutate.... lucrurile stau puţin altfel. De fapt modelul în configuraţia actuală este mai mult un experiment. Zboruri line.
#135
Postat 26 August 2013 - 08:57 PM
edisultan, la 26 August 2013 - 08:48 PM, a spus:
La celelalte Ultroane construite (5 bucăţi din care 4 mai zboară), am avut un unghi negativ şi puţin dreapta (aproximativ 2 grade). Oricum îţi vei da seama la zborurile de centraj.
Încă ceva: cu modelul nou încă nu am încercat altceva decât tonouri şi loopinguri, restul mai vedem, la aşa greutate.... lucrurile stau puţin altfel. De fapt modelul în configuraţia actuală este mai mult un experiment. Zboruri line.
eu l-am facut scandurica, am taiat fuselaju din extrudat de 20mm, doar partea din spate am facut-o din 2 bucati de 3mm, pentru a putea pune o directie de la vechiul ultron ce era din depron de 6mm, maine ar trebui sa fie gata si sa il probez
#137
Postat 26 August 2013 - 09:26 PM
edisultan, la 26 August 2013 - 09:18 PM, a spus:
P.S.: Aripa are profil Eppler 168 iar ampenajele NACA0009.
Zboruri line.
aripa la mine nu stiu ce profil are, este taiata la fir cald din expandat, iar ampenaju in spate e din depron, drept, aripa o am de la ultronu vechi care l-am primit de la cineva.
#138
Postat 27 August 2013 - 12:37 AM
#140
Postat 28 August 2013 - 08:36 AM
Cameramanul meu ("Băiatul" lui tata)
Filmarea Zbor Ultron
În final modelul a spus totul la cântar: 912 grame gata de zbor.
#141
Postat 28 August 2013 - 04:03 PM
#143
Postat 02 September 2013 - 02:18 PM
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q81/s720x720/998130_613237598699082_1221288814_n.jpg
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q82/s720x720/1185398_613237602032415_1663044989_n.jpg
#146
Postat 04 September 2013 - 04:16 PM
edisultan, la 04 September 2013 - 04:03 PM, a spus:
Văd că ai păstrat proporţiile din plan. Să te bucuri cât mai mult de el. Zboruri line.
greutatea e cam 450 grame cu totu, e invelit cu scoci colorat de papetarie, e facut dupa vechiul ultron care era ca in planuri, care era prea rupt si nu am vrut sa il repar si l-am refacut asa, fuselaju e din depron de 20mm, coada e din 2 bucati de 3mm, eleroanele, drectia si profundoru din depron de 6mm si aripile taiate la fir cald din polistiren de izolatie de colegu dululutu, aici in poze e dupa reparatie, la maidem am avut un receptor defectuos care pierdea semnalu, antena dezlipit. sa zic asa modelu asta a reiviat din cenusa precedentului, precum un pheonix
Aceasta postare a fost editata de RedDevil: 04 September 2013 - 04:17 PM
#150
Postat 08 January 2014 - 11:29 AM
RedDevil, la 07 September 2013 - 02:25 PM, a spus:
Salutare la toata lumea,
M-am apucat de zbor in Decembrie cand am primit cadou un Spy Hawk iar acum am trecut la construit acest minunat Ultron. Atasat niste poze la cum stau acum. Ii dau batai si sper sa termin cat mai repede, singura problema este ca e prima constructie si nu pot sa zic ca sunt prea priceput cel putin la partea de intaritura.
Am o intrebare la care nu imi este foarte clar. Cum leg eleroanele de aripa principala pentru carma? ( scuze vocabularul dar sunt la capitolul de acomodare).
Multumesc,