Ultron Constructie din depron
#31
Postat 30 October 2010 - 08:28 AM
https://www.youtube....HuEcHGiek&t=14s
Quad S500 cu Naza V2
EasyGlider Pro
#32
Postat 08 June 2011 - 10:56 AM
ampenajul orizontal si eleroanele/....cate doua foi de polistiren de 3 mm lipite intre ele...se rigidizeaza de nu mai e nevoie de carboane...Greutatea totala...RTF...370 de grame cu lipo 3S 1000mAh. motor Towerpro de 37 de lei. elice 9x4,7. Poate face tur de pista in 8x4m (atat am tuns noi iarba....) face toate evolutiile..iar seara, in amurg...cu vant aproape zero poate zbura cam 15 minute cu un pack....urca la verticala in tonouri fara probleme....
Foarte fragil la aterizare...(deh polistirenul portocaliu e cam rigid....)
O sa ma apuc de Numarul 4.
#34
Postat 08 June 2011 - 01:25 PM
Faza cu scociul...merge...mai ales cand zbori pe terenuri cu lucerna proaspat cosita.....(ca mine)
La micile incidente...contacte..neprevazute cu solul....in general...se rupe imediat in fata ampenajului orizontal....apoi la Bordul de fuga al aripii, in zona de incastrare....(la nr 4 va fi placat cu balsa pe interior...
La numarul 3, dupa un picaj, la redresare s-a dezlipit lonjeronul sui a facut diedru....(lipitura executata rapid, fara preamulta atentie....) coada i-a sarit la primul zbor....de test...neverificat indeajuns...(aruncat cu eleroanele pe invers...itors pe spate si pus jos....coada retezata in locul deja cunoscut....
Pentru rigidizarea burtii...eu unul ii inchid fusealjul cu inca o piesa (bottom fuselage)...di ii fac o usa pentru acumulator.
CG il pozitionez mai in spate fata de plan...astfel incat cu toate elementele de comanda pe neutru..iar unghiurile la motor cam 3 grade deviate fata de zero...sa zboare orizontal si pe fata si pe spate...fara ajustari. (in zbor pe spate sa aiba totusi tendinta de crestere a inaltimii de zbor..9asta doar pentru siguranta...)
#35
Postat 15 February 2012 - 09:11 PM
#38
Postat 15 February 2012 - 09:40 PM
#39
Postat 15 February 2012 - 09:41 PM
Din ce vad aici ... si ce ESC-uri si motoare am pentru "produsele finite" cred ca ... ca. Sa pui motor de 1100g tractiune pe un model de 250-350g ... cred ca-i putin exagerat.
Cel putin pe unul din ele il asteapta ESC de 40A si motor asisjderea. O fi exagerat?!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#43
Postat 17 February 2012 - 01:35 PM
Ma gandeam sa comand ESC de 60A si motor asisjderea, bine ca m-am limitat la ... 40A!!!
Eu oricum, sunt invatat sa zbor modele cu incarcare alara mare, asa ca unul care va iesi la 25-35g/dcmp ... o sa fie parfum!
Noroc Ultroanele vor iesi din mainile maiestre ale lui nea Edi Sultan, care scot aeromodele de-o rezistenta crancena, atat la crash (acolo unde ma intereseaza pe mine ... cand pilotez si imi aprind tigarea in acelasi timp) dar mai ales la zbor!
Sunt convins ca lemnul de balsa, pe care Maestrul Constructor Edi, il va folosi, va fi pus in asa fel incat ii le va da modelelor rezistenta de otel inalt aliat! :blush:
Cine a vazut Sagita Maestrului, atat in zbor, dar mai ales in momentele mai ... critice, stie foarte bine ce vorbesc!
Edi, oare vom putea folosi ultroanele la deszapezire?! Ce zici?
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#44
Postat 20 February 2012 - 08:50 PM
P.S. să lăsăm pentru zăpadă utilajele destinate acestui lucru.
Aceasta postare a fost editata de edisultan: 20 February 2012 - 08:51 PM
#45
Postat 20 February 2012 - 10:22 PM
Vorba lui Bogdan ... daca-mi ia cineva scociul, cam nasol pentru mine ... :drinks:
Oricum, vad cu bucurie cum ultroanele prind contur, cu fiecare zi care trece.
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#48
Postat 21 February 2012 - 10:00 PM
edisultan, la 21 February 2012 - 02:35 PM, a spus:
salut! cred ca tot mai bine era daca foloseai balsa pentru eleroane, profundor si directie...era mai usor de construit si ceva mai rezistent...in rest arata foarte bine chiar si cu noua forma a eleroanelor :) sa le vedem in aer cat mai curand.Salut!
Aceasta postare a fost editata de z_dorin: 21 February 2012 - 10:02 PM
#49
Postat 25 February 2012 - 07:37 AM
#50
Postat 25 February 2012 - 04:28 PM
ar fi bine sa ii gasesti alt nume pentru ca nu se aseamana cu ultronul decat la fuselaj
la final poate nici ala nu o sa mai fie de ultron
ampenajul orizontal daca este de 3mm nu o sa reziste la mai mult de 5 aterizari
bafta si sa zboare macar la fel de bine ca ultronul
#51
Postat 25 February 2012 - 06:31 PM
Bineinteles ca m-am inarmat cu rolele de scoci necesare resuscitarii la locul faptei, ramanind sa ma dotez si cu lipiciul capabil sa lipeasca depronul. De asemenea, am in "trusa" si oarece lemn de basla si ceva fibra de carbon pentru cazul in care lucrurile degenereaza ... Am banda izoler galbena, rosie, neagra, scoci lat si subtire, scoci fibrat, scoci lipicios pe ambele fete ... n-are cum sa nu ... zboare!
Chiar ca iese intr-un mare fel de frumos.
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#52
Postat 25 February 2012 - 07:12 PM
dululutu, la 25 February 2012 - 04:28 PM, a spus:
ar fi bine sa ii gasesti alt nume pentru ca nu se aseamana cu ultronul decat la fuselaj
la final poate nici ala nu o sa mai fie de ultron
ampenajul orizontal daca este de 3mm nu o sa reziste la mai mult de 5 aterizari
bafta si sa zboare macar la fel de bine ca ultronul
Mulţumesc de sfaturi. Ampenajul are lonjeroane din baghetă de balsa 3x3. La celelalte pe care le-am "rupt" doar ampenajele au rămas. Cât despre forma aripilor... nu mi-au plăcut vârfurile (chestie de rezistenţă, am bănuit că se vor rupe foarte repede) deşi din punct de vedere aerodinamic aveau şi ele locul şi rolul lor dar la alt tip de model. Fuzelajul a rămas acelaşi. Urmează şi poze după ce se mai usucă celelalte componente.
Aceasta postare a fost editata de edisultan: 25 February 2012 - 07:13 PM
#54
Postat 25 February 2012 - 09:41 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#56
Postat 26 February 2012 - 12:39 AM
PaunFD, la 25 February 2012 - 06:31 PM, a spus:
Bineinteles ca m-am inarmat cu rolele de scoci necesare resuscitarii la locul faptei, ramanind sa ma dotez si cu lipiciul capabil sa lipeasca depronul. De asemenea, am in "trusa" si oarece lemn de basla si ceva fibra de carbon pentru cazul in care lucrurile degenereaza ... Am banda izoler galbena, rosie, neagra, scoci lat si subtire, scoci fibrat, scoci lipicios pe ambele fete ... n-are cum sa nu ... zboare!
Chiar ca iese intr-un mare fel de frumos.
Daca nu apare si o filmare la asa un test....:clapping:
Stima.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#57
Postat 26 February 2012 - 08:34 AM
Vă doresc zboruri line.
#60
Postat 26 February 2012 - 07:28 PM
Cu monstrul de acumulator lipo 3S 2200 mAh (cu care va zbura) avea 346grame!!! Cu restul electronicii nu cred ca va depasi 450, maxim 500g.
In poze arata cum arata, dar pe viu e ... absolut superb!
Electronica e si ea la "impachetare", iar daca ar fi sa le dau crezare astora care o vand pe luni-marti va fi la avion. Oricum, cred ca in maxim 2 saptamani ajunge si ea!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma