Sopwith Pup - Scara 1:4
#91
Postat 13 December 2010 - 09:58 PM
In alta ordine de idei, nu este nimeni vinovat ca eu am avut ghinion, anul asta a fost cu ghinion pentru mine in ceea ce privesc motoarele.
Am zis sa nu dau banii pe un OS MAX FS 200 ca este prea scump pentru o macheta, Laser 180 sau Laser 200 mai scump, SAITO al fel iar Lindi nu le vinde pentru ROMANIA (despre SAITO vorbesc) deci am zis sa merg pe varianta asta PH FS180AR.
De ce nu ne luam toti AUDI si alegem Opel sau Skoda sau alte marci net inferioare primei amintite? Din considerente de bani si poate unii vor spune ca "de ce sa dau o caruta de bani pe AUDI cand imi fac treaba si cu alt model, alta marca de masina", deci ..... eu cred ca si un astfel de motor mai clona sau copie iti poate duce o macheta la fel de bine ca un Laser sau OS, ce credeti ca alea mai scumpe nu se opresc in aer?
Am vorbit la firma si mi-au spus sa-l trimit inapoi, o sa vad daca pot da o diferenta sa iau un OS MAX FS 200, daca nu atunci asta este, il pun pe asta cu o pompa PERRY si voi vedea.
Numai bine la toata lumea si spor la construit machetele sau la zburat avioanele.
#92
Postat 15 December 2010 - 02:40 PM
La acest motor o sa-i pun si o pompa PERRY pentru a putea pune rezervorul exact acolo unde era si in avionul real.
#93
Postat 22 December 2010 - 10:33 PM
#94
Postat 22 December 2010 - 11:21 PM
Teo-Costin, la Dec 22 2010, 10:33 PM, a spus:
Sa-ti traiasca! :rolleyes:
#95
Postat 26 December 2010 - 10:36 PM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 26 December 2010 - 10:36 PM
#96
Postat 27 December 2010 - 08:00 AM
#97
Postat 27 December 2010 - 08:11 AM
Oare nu merge sa pun rezervorul mai sus si sa folosesc o pompa PERRY?
#98
Postat 27 December 2010 - 10:40 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#99
Postat 27 December 2010 - 10:42 AM
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 27 December 2010 - 10:42 AM
#100
Postat 27 December 2010 - 12:07 PM
#101
Postat 27 December 2010 - 12:22 PM
Stiam ca daca pui pompa PERRY poti pune rezervorul mai departe dar nu stiam si ca il poti pune la alta inaltime, nu se inneaca motorul daca rezervorul este mai sus?
Care ar fi solutiile de aprindere electronica, ceva produse, concret .....?
#102
Postat 27 December 2010 - 01:02 PM
Teo-Costin, la Dec 27 2010, 12:22 PM, a spus:
Stiam ca daca pui pompa PERRY poti pune rezervorul mai departe dar nu stiam si ca il poti pune la alta inaltime, nu se inneaca motorul daca rezervorul este mai sus?
Care ar fi solutiile de aprindere electronica, ceva produse, concret .....?
Cand intrii in posesia pompei faci urmatoarea proba :
1 - Rodezi pe bank motorul
2 - Dupa rodaj ii reglezi Hight si Low ca sa mearga corect
3 - Montezi pompa si :
3.a - pui rezervorul la nivel cu carburatorul si verifici daca totul merge O,K, sau trebuie sa faci ajustari si la regulatorul pompei - de obicei cu reglajul din fabrica pompa " baga " cam mult si motorul detoneaza cand accelerezi brusc.
3.b - dupa reglajul pompei si cand totul este din nou O.K. verifici functionarea ansamblului motor pompa in cele doua variante dorite de tine :
cu rezervorul mult mai sus decat nivelul carburatorului si invers - cul el mult mai jos .
Nu cred ca cineva a facut astfel de teste, nu cred nici ca cineva a desfacut in bucati o pompa pentru a vedea cum functioneaza ( sau poate ca da ) dar mai mult ca 80 % raspunsurile la intrebare nu vor fi decat pur teoretice posibil foarte corecte , dar pana nu ne convingem noi , mai ales ca nu este nici un capat de tara.
Referitor la incalzirea bujiei ai doua variante in afara celei propuse de tine :
a ) cea amintita de FlyPol - dar acel regulator de tensiune numit si 2 in 1 si care este folosit des la heli va avea nevoie ca tot pe exteriorul modelului sa montezi " panoul " de comanda cu acel buton pe care va trebui sa apesi ca sa se activeze , sau macar doar acel buton , sau sa il pui in spatele fuselajului si eventual sa il actionezi cu un servo a carui echie sa apese pe acel buton - actionare pe un switch cu revenire ca sa nu ramana apasat butonul in caz ca uiti.
b ) sau dispozitivul de la Microsens ( Glow Plug On Bord ) care se activeaza din statie ( se pune cu un cablu "Y" pe canalul de thr. si este o procedura de reglare si activare a lui. Necesita insa sursa de tensiune separata - una bucata celula LiPo de 500 - 800 mAh.
P.S.
Baga mare la construit ca pana la rezervor cred ca mai este cale lungaaaaa !
#103
Postat 27 December 2010 - 01:09 PM
2 - Glow Plug On Bord Incalzeste doar bujia de la o celula de LiPo suplimentara sau 2 buc NiMh inseriate.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 27 December 2010 - 01:12 PM
#104
Postat 27 December 2010 - 02:04 PM
Ca vad ca se discuta cu totul alte probleme...
#105
Postat 27 December 2010 - 11:33 PM
Rezervorul de 700ml este dat in cartea motorului, mai am unul de 500ml dar este cam mic, parerea mea.
#106
Postat 29 December 2010 - 07:41 PM
#107
Postat 29 December 2010 - 08:18 PM
flypol, la Dec 29 2010, 07:41 PM, a spus:
Eu am facut ventilatie separata caci tot aveam 3 gauri in dopul de la rezervor deja strapunse.
In interior rezervor alimentarea cu carburant duce pe fundul rezervorului langa dop pentru al putea goli mai usor la plecare.
Aerisirea am facut-o in sus ca sa nu stea in carburant.
P.S.
Vrem sa vedem lemne , baghete, balse , lipite, lipite !
" Toate materialele lemnoase sa apeleze la Teo ! Toate materialele lemnoase sa apeleze la Teo ! "
#108
Postat 29 December 2010 - 08:52 PM
Drag tanar modelist! Modelismul se aseaza pe 3 anotimpuri: iarna ,vara si restul timpului.
Restul timpului e cel mai important deoarece atunci planifici,faci economii,investesti,proiectezi,cumperi,faci calcule,te informezi.Pentru ca viata ta sa nu devina cosmar
incearca sa limitezi acest rest al timpului la 1 ora pe zi;modelismul creeaza dependenta si viata trebuie traita in toata splendoarea ei; noteaza-ti intr-un jurnal ce faci in aceasta ora-modelismul are de castigat!
Iarna-e anotimpul pentru construit-vreme rea=realizari marete.
Vara-sa te prinda cu modelele pregatite.Pana in toamna zboara si bucura-te de natura ! Nu sta in atelier pentru ca e pacat!
#109
Postat 31 January 2011 - 08:58 PM
#110
Postat 31 January 2011 - 09:18 PM
#111
Postat 31 January 2011 - 09:20 PM
#112
Postat 24 February 2011 - 03:13 PM
Astept oferte de pret pe PM.