Modelism - RHC Forum: Sopwith Pup - Scara 1:4 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sopwith Pup - Scara 1:4

#61 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 26 November 2010 - 03:06 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 26 2010, 02:44 PM, a spus:

Cam cat dureaza pe bune constructia unei astfel de machete - asa cum trebuie cu toate detaliile care le poti face alocand un timp de lucru lejer ( 2-3 ore /zi ) ?
.........................................


Din niste statistici culese de prin reviste, forumuri, de-a lungul anilor.....600->1500 ore de munca la constructie......se poate si mai repede.......dar...
No brain, no headache.....
0

#62 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 26 November 2010 - 04:58 PM

Vezi postareaTOMY, la Nov 26 2010, 02:31 PM, a spus:

Ti-am pus de ieri o poza cu Pup-ul de la Hendon :unsure: , da ma rog , mai trebuie sa te fi si uitat la ea. Doar am atras atentia ca la Pup e discrepanta intre detaliile de pe plan si realitate. Mai mult ii atrageam atentia lui Teo, ca el face Pup-ul.

Continuarea discutiei despre MK si despre ce nemaipomenite planuri are, nu-si are rostul aici. Ce am sesizat referitor la planurile de Pup, am spus.
Ca vrei tu sa-i iei apararea cu orice pret, nevazand nici planurile de la Pup, nici Pup-ul la muzeu, nici poze cu detaliile Pup-ului, iara nu-si are rostul si ma pierzi in discutia asta pt. ca mai am si alte lucruri de facut decat sa ma intereseze de MK.

Inca odata spor la constructie.


Dezinformezi in continuare si nu-mi dau seama daca o faci in mod voit sau total inconstient. Poza pusa de tine este a unui alt avion. Sopwith Pup expus la Hendon are fuselajul vopsit in culoare inchisa PC10 iar cel postat de tine are culoare bej. Mai mult, in poza ta la partea superioara a fuselajului se vede placaj de lemn natur ceea ce nu e cazul la modelul din Hendon.

Uite aici un link de pe site-ul oficial al muzeului:

http://www.rafmuseum.org.uk/london/collect...sopwith-pup.cfm

Si inca unul de pe airliners.net:

http://www.airliners.net/photo/UK---Air/So...b100a25caa84dd1

Ma asteptam sa ai puterea sa recunosti ca ai aberat in mod gratuit dar vad ca nu e cazul. Iar raspunsurile tale de genul "tu faci camel nu pup", "nu ai ajuns la hendon sa vezi pup" sau "vorbeam cu teo ca el face pup" sunt de copii mici.....

Aceasta postare a fost editata de MADA: 26 November 2010 - 05:03 PM

0

#63 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 November 2010 - 08:18 PM

Vezi postareapitts, la Nov 26 2010, 03:06 PM, a spus:

Din niste statistici culese de prin reviste, forumuri, de-a lungul anilor.....600->1500 ore de munca la constructie......se poate si mai repede.......dar...



Super tare ! 600 de ore nu este chiar de speriat , iar in 1500 au timp si baietii din acest topic care tocmai se contreaza in " idei " sa se certe , sa se impace, iar sa se certe si iar sa se impace ... pe principiul frunzelor de salcam ... ma iubeste, nu ma iubeste, ma iu ...!


Baieti , sunteti intr-o competitie , va veti prezenta cu lucrarile voastre la un concurs ... deci ... cat mai discret . Cine porneste gresit o face pe " barba " lui in favoarea celuilalt si acest mic " avantaj " trebuie exploatat !

Cine este curios in ideea de a se apuca de o macheta similara , va urmarii constructiile voastre si va deveni sau nu fan-ul unuia dintre modelisti in baza celor vazute ( nu citite - deci poze ) iar daca va avea nevoie de sprijin tehnic si moral o va face in privat sau/si la intrunirile de la Federatie .

Deci... spor la treaba si Pace voua !

P.S.

Eu pariez : 1 MADA si 2 Silviu ! Gicos e deja pensionar ... lucreaza de prea mult timp la model ( glumeam ) ! Teo promite dar el este mai la inceput si totusi nu se stie niciodata poate va face mai incet , va mai desface dar ... in final !
Tomy are alte treburi mai importante acum si e greu in casa cu praf de balsa si mirosuri de ciano si rasini caci altfel ...!
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#64 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 27 November 2010 - 12:47 PM

"Baieti , sunteti intr-o competitie , va veti prezenta cu lucrarile voastre la un concurs "


Nu sunt de acord!...nu este o comptitie, este un INCEPUT!...scopul este sa avem si noi un nucleu de "scale"!, iar baietii angrenati in treaba asta sunt de invidiat si felicitat,TOTI !!!!

"Eu pariez pe......."


Eu (NOI) pariem pe TOTI!!!!...si pe toti ce care se vor alatura!

Aceasta postare a fost editata de pitts: 27 November 2010 - 12:47 PM

No brain, no headache.....
0

#65 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 28 November 2010 - 07:40 PM

M-ati confuzionat! Eu credeam ca e competitie,competitie cu propriile puteri ,cu amorteala din viata noastra,nu cu "ceilalti".Eu vreau sa colaborez,sa cer sfaturi si sa dau sfaturi,sa arat ca se poate face F4C si la noi fiind convins ca putem ,cu bugete rezonabile,sa ne demonstram talentul.Am oferit anumite produse si utilaje tocmai ca sa ne unim eforturile.
Ca sa dispara ideea de concurs va spun ca sunt fascinat de ce face Gicosu si ma bucur pentru el,am dialog constant cu Teo Costin si in capul listei de prieteni e MLGore.
A....concurs va fi la campionatul F4C 2011 ;dar asta e alta poveste! Acolo eu vin cu PZL 104 /35 KIT superb de la Frisch ,"scump ca dracu" 2,8m anvergura,model de castigat orice camponat! RAF-ul e proba de"potentza"!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#66 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 28 November 2010 - 09:18 PM

Cand s-a deschis acest topic, s-a deschis cu titlul "Machete F4C FAI"
Atat si nimic mai mult!....nu concurs, nu curse contra-cronometru de traforaj-viteza, deci nu amorsa de contre, mistouri "subtile" si alte din astea care deviaza de la subiect.

Am inteles ca a fost o emulatie venita dupa CN de la Tariceni. Si e bine ca s-a ajuns aici. Ar fi si mai bine sa se continue asa cum s-a inceput: cu entuziasm, cu intalniri, cu schimb de idei. Toate, in speranta ca, asa cum avem campul plin de "electricieni", 3D-isti, sa avem si un camp cu machete.

Nu s-a impus de la inceput un standard (asta se castiga pe parcurs) si nici nu cred ca-l va impune cineva de la inceput, dar cu timpul, oamenii, odata intrati in activitatea asta, trebuie sa si-l ridice; scopul este ca, sa avem si noi cat mai curand posibil oameni care sa ne reprezinte in F4C. Sa popularizam clasa de machete documentata, plecand de la indemanarea si stiinta pe care o are fiecare la un moment dat. Totul perfectibil cu timp, pasiune, indemanare si bani.
Este loc pentru oricine;multi pot incepe, unii se pot pierde pe drum; asta e, valabil peste tot.

Daca ati pornit cu ideea ca gata, sunteti "alesi" pentru CE 2011, ati pornit gresit.(cititi subiectul cu Strejnic 2006 si invatati din asta).

Referitor la "vin cu.....facut de....", va trimit inapoi la regulament pe care sa-l cititi si sa-l invatati bine. In F4C nu exista decat "facut de concurent"!

Si referitor ca CE 2011, decizia va fi luata la sfarsitul nationalului de machete din iulie, in functie de cine vine, cu ce, de cum arata, de cum zboara samd.
Multi vor fi dezamagiti, v-o zic de pe acum. Dar tot de pe acum, va amintesc de titlul topicului se de scop: sa va apucati de o clasa frumoasa.

Tot ce am scris aici este o parere personala, despre cum vad eu lucrurile. Nu am dat o definitie.

Aceasta postare a fost editata de pitts: 28 November 2010 - 09:22 PM

No brain, no headache.....
0

#67 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 November 2010 - 09:43 AM

Referitor la "vin cu..facut de".Am inteles foarte bine si e bine ca e asa.Era vorba de un furnizor care in materie de Wilga(de exemplu) executa tot ce vrei pe proiectul tau: matrita fuselaj: 220euro,nervuri pretaiate pentru aripi 2 euro/buc,matrite pentru aripi 312 euro ,restul e talentul tau de a mula fibra de carbon s.a.m.d. in a face un "selfmade product".Practic ce cumpar de la ei sunt scule si dispozitive.Un obiect gata facut costa 2700 euro. plus motorul de 1100(nemtii sunt scumpi).
Paunescu avea o vorba: Scopul e onorabil insa drumul e mult mai interesant! RAF -ul este o proba de a face tot in atelier.
Dl.Pitts draga,sunt convins ca nu va fi nimeni dezamagit daca nu iese campion european sau mondial;premiul cel mare e participarea(restul:laude,flori,fanfara,premii fabuloase in euro,gagici extaziate,neveste disperate- by the way-a divortat Longria-ne bagam?......e poleiala).Eu sunt multumit ca v-ati gandit sa lucram in acest domeniu si ca ne sprijiniti.Promitem sa fim cuminti si sa ne terminam "obectele". Pacat ca suntem atat de putini.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#68 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 29 November 2010 - 10:38 AM

Vezi postareaflypol, la Nov 29 2010, 09:43 AM, a spus:

............. Pacat ca suntem atat de putini........


Voi toti cei care v-ati apucat de treaba, puteti sa-i determinati pe altii sa vi se alature! Prin felul in care interactionati in "gashka", prin felul in care dezbateti, prin felul in care va dezvoltati.

SUCCESURI!
No brain, no headache.....
0

#69 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 December 2010 - 08:43 AM

O parte din "gashka" felicita pe Costin pentru motor.Sa te bucuri de el si sa-ti zboare cum zboara Hurricanul meu!Atentie la degete! Da inapoi destul de tare!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#70 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 11 December 2010 - 10:58 PM

Mercic pentru felicitari in ceea ce priveste motorul dar sa nu ne grabim caci iar am luat teapa, la inceput am fost incantat de motor dar la o privire mai atenta am constatat ca clapeta de acceleratie nu se misca deloc adica throttle barrel este cumva blocat, exista un surub de deblocare pe care chiar daca il scot nu reusesc sa misc clapeta si nici butoiasul pe unde intra aer.
Va inchipuiti ce spume am pe mine, asta inseamna trimis inapoi, platit posta, asteptat sa vad ce zic aia si tot asa, deci inca odata, un sfat pe care nu l-am respectat chiar si eu patit fiind, NU VA ZGARCITI LA MOTOARE.
Sunt atat de plin de spume ca nici nu-mi mai vine sa continui macheta.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#71 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 11 December 2010 - 11:00 PM

poze ...

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 11 December 2010 - 11:01 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#72 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 11 December 2010 - 11:49 PM

Salut,

Nu te enerva cu motorul.
E posibil sa se fi uscat vaselina utilizata la montaj. Nu forta. Incearca sa picuri putin alcool cu care sa o dizolvi.

Bafta,

Adrian
0

#73 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 11 December 2010 - 11:56 PM

UNde sa pun alcool? In locasul unde ar trebui sa intre aer?
Am incercat sa misc si cu patentul si nimic, zici ca-i sudat.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#74 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 12 December 2010 - 12:09 AM

Pune alcool peste orice orificiu al carburatorului, inclusiv in orificiul surubului de blocare. Daca ai un spray degripant, cu atat mai bine. Inca odata, nu forta!.
Asteapta ca alcoolul sau lichidul penetrant sa-si faca treaba.
Blocari de genul asta apar si la motoarele in care s-a ars combustibil cu ulei de ricin si au stat prea mult timp nefolosite.

Rabdare si bafta!

Adrian

P.S. Am mai folosit CarbCleaner de la 2+2.

Aceasta postare a fost editata de atro: 12 December 2010 - 12:11 AM

0

#75 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 12 December 2010 - 12:11 AM

Adica WD40 spray?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#76 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 12 December 2010 - 12:14 AM

WD 40 sau orice alta marca. Acopera restul motorului pentru ca asta lasa un strat lubrifiant la suprafata si n-are rost sa ungi tot motorul.

Adrian
0

#77 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 12 December 2010 - 01:29 AM

O sa incerc asa ceva dar tare am impresia ca-i ceva defect, restul motorului se invarte, numai tija de acceleratie si butoiasul NU.
Il las peste noapte nu WD40 si vad maine.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#78 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 December 2010 - 03:17 AM

L-as lasa peste noapte in petrol lampant. Nu face, decat, bine. A doua zi as incerca sa misc usor, usor, eventual, incalzind local. Sunt sanse sa-si dea drumul.
0

#79 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 12 December 2010 - 08:20 AM

Surpriza, exact ce ma asteptam, nu merge, am pus aseara, deci lasat peste noapte, mai intai alcool si ulterior WD40 si astazi dimineata, NIMIC, nici nu se clinteste.
Initial motorul avea ulei pe linga butoias deci nu cred ca este uscat ceva pe acolo, clar este altceva.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#80 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 12 December 2010 - 10:13 AM

ce te opreste sa demontezi carburatorul?
sub maneta de acceleratie ai un surub mic, M3x3, ingropat. scoate-l si vezi mai departe.
ps: e posibil si sa fii intrat cine stie prin orificiul de admisie si sa blocheze toata mantzocaria.

Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 12 December 2010 - 10:17 AM

Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#81 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 12 December 2010 - 10:29 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la Dec 11 2010, 10:58 PM, a spus:

......................., NU VA ZGARCITI LA MOTOARE.
Sunt atat de plin de spume ca nici nu-mi mai vine sa continui macheta.


Nu va mai luati chinezarii...gandeste-te cat cheltuiesti pana la urma si fa comparatia cu un Laser...
Iar ca timp de functionare si putere....da-mi voie sa ma "indoi" :)
No brain, no headache.....
0

#82 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 December 2010 - 10:31 AM

Nu dispera,nu forta! Facem noi un voodoo in atelierul de mecanica fina si va merge!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#83 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 12 December 2010 - 10:43 AM

ai scos si jigleorul principal? Baga si pe acolo WD
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#84 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 December 2010 - 10:58 AM

Vezi postareafulgerica, la Dec 12 2010, 10:13 AM, a spus:

ce te opreste sa demontezi carburatorul?
sub maneta de acceleratie ai un surub mic, M3x3, ingropat. scoate-l si vezi mai departe.
ps: e posibil si sa fii intrat cine stie prin orificiul de admisie si sa blocheze toata mantzocaria.



Pai aici e buba ca nu se poate demonta ...
1 - a scos surubelul 3x3 ( cel care intra in canalul " elicoidal " al butoiasului )
2 - a scos parghia de acceleratie de pe butoias ( cea prinsa cu stiftul cu cap imbus )
3 - a demontat si tot ansamblul opus acceleratiei ( ansamblul jiclor - Hight Needle Valve )

dar cu toate astea butoiasul (Carburetor Barrel ) nu se clinteste nici apucat cu patentul de partea ramasa in afara dupa o noapte de stat la " inmuiat ".

Posibil :

1 - chinezul la bagat fortat - dar nu prea cred
2 - la gaura filetata pentru surubelul M3x3 este posibil sa aiba un " grad " in interiorul corpului carburatorului si cilindrul sta blocat in acest " grad "
3 - sau chiar butoiasul sa aiba un " grad " pe zona canalului si a intrat usor pe pozitie dupa care odata rotit de chinez sa mai pune te miri ce surub a ramas blocat .

Avand in vedere tot ce a facut Teo pana acum as mai propune :

1 - un dispozitiv extractor si tras fortat in afara cilindrul - mai greu de gasit azi duminica un extractor
2 - batut usor de tot cu ciocanul in capul butoiasului si vazut daca culiseaza in interior - asta ar insemna ca cilindrul a " ras " acel "grad" si isi poate da usor usor drumul !

Cine are insa curajul sa faca asta ?

Sau mai bine sa il trimita la service.


P.S.

Un motor Laser ( dedicat machete ) e super O.K. dar cred eu cand esti deja avansat in bransa si esti la a 2 - 3 - a macheta si deja vrei mai mult de la viata sportiva in domeniu !
Altfel , la prima macheta care nu stii ce soarta va avea , si chiar daca va fi O.K. soarta ei , va fi un model de " prajitura " care va zbura de 2-3 ori pe an investitia nu se justifica ... in rest este o.K. - spun ca nu se justifica caci nu am vazut motoare Laser puse pe acrobate in situatia cand ai vrea sa nu mai faci
machete si ai vrea sa ii dai alta utilizare motorului , alta decat de a incerca sa il vinzi cu maxim 50 euro pe forum.

P.S.

Eu am avut un Magnum si avea cel mai bestial sunet de 4T din cate am auzit - m-a chinuit cu reglajul caci mergeam pe principul total gresit " NU umbla la low ca e setat din fabrica " si de aici numai necazuri pana cand am umblat si la acel interzis de low si intr-o cu totul alta plaja de numar de ture decat in manual !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 December 2010 - 10:58 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#85 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 December 2010 - 11:00 AM

Un carburator nou este scump : Carburator Nou

Eventual poti lua doar corpul sau doar butoiasul dupa ce desfaci si vezi daca ceva s-a stricat . Eu cred ca nu se va strica.

Calculezi cat costa sa il trimiti si cat costa sa iei una din piese. Eu unul l-as trimite daca dupa incercarile facute nu reusesti.
Si sa iti dea altul !

Incearca sa NU IL ZGARII !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 December 2010 - 11:03 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#86 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 13 December 2010 - 01:19 PM

Totusi a aparut o raza de soare si pe strada mea, nu am facut nimic cu motorul, inca, dar a venit CD-ul cu pozele de la Sopwith Pup N6181/HAPPY, sunt bestiale pozele, am o gramada de detalii in poze si sa nu uitam ca acest avion chiar a zburat si nu este doar o replica, o sa vedeti diferenta dintre o replica si un avion din acele timpuri care chiar a zburat, exact ce spunea si TOMY in posturile lui.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#87 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 13 December 2010 - 05:50 PM

Domnilor ATRO,Florin100%,Dan Mitea ,Fulgerica:
Am o intrebare catre dvs:
Cati dintre voi aveti celebrul motor asa sa-i ramana numele P.H. ?
Picura alcool, lasa-l peste noapte in petrol lampant....desi sfaturi de bun simt domnilor dumneavoastra,aceste sfaturi mie imi urca sulfurisul la maxim.
Reveniti-va un pic si ganditi: daca se intampla la voi ,ascultati sfaturile de mai sus?

Este o mizerie de motor cumparata probabil dupa principiul enuntat de RealDesign :

Citeaza

Altfel , la prima macheta care nu stii ce soarta va avea , si chiar daca va fi O.K. soarta ei , va fi un model de " prajitura " care va zbura de 2-3 ori pe an investitia nu se justifica ... in rest este o.K.


Iaca-ta ca nu este ok,si TEO a aruncat banii pe geam.In continuare nu sunt de acord cu afirmatia ca modelul va zbura de 2-3 ori pe an.Eu nu-mi construiesc DH89 sa zbor cu el la concurs.O sa ma plictisesc de zburat cu el pana sa ajung sa am tupeul sa intru cu el in concurs....stim bine de ce!! La fel o sa faca si MADA si FLYPOL ,de MLGORE si restul nu mai vorbesc.
In afara de asta ,o macheta nu se face usor, si toti care v-ati exprimat opinia aici stiti foarte bine asta.Atunci de ce sa ne expunem riscului sa cumparam un motor prost? (ca e PROST!).Sa taca la primul zbor si sa aruncam la gunoi munca de un an-doi?

@Teo
1.Daca ai doar cateva baghete lipite,nu este cazul sa-ti cumperi motor.Vezi cum avansezi cu macheta ,nu arunca banii in avans pe porcarii.
2.Garantat eu as fi trimis instant motorul inapoi/retur de bani sau schimbare cu alt produs de alta firma .Am fost anul asta de doua ori la magazinul de unde ai cumparat motorul,si desi la inceput era firma serioasa incet incet devin firma care trebuie sa aduca profit maxim ,in pofida modelismului.
Daca tu doresti sa-ti lasi macheta la primul zbor la mila zeului " P.H." ,parerea mea sincera este sa te mai gandesti....
flying is my life...
0

#88 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 13 December 2010 - 08:45 PM

Fratilor!Eu sunt vinovat!Am "gioarsa"asta de PH180FS/R pe Hawker Hurricane de la Planet Hobby.le-am cumparat de la "lindingerie" cu tot cu tren pneumatic ,o pornit la a doua pala,s-a rodat frumos,e fortos,zboara sigur,nu face nazuri.Mi-a impus respect si tin mult la el.Flori l-a zburat la Siria si datorita motorului a pus jos Hurricanu care avea"coada grea".
Repar greseala :Teo ,daca nu reusesti sa-l schimbi.ti-l dau pe al meu ,rodat ca la carte,la schimb:are 9 zboruri si suna ca un Saito.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#89 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 December 2010 - 08:49 PM

Din cate stiu , domnul Flypol are un PH - rugam sa ne povesteasca ce si cum. ... aaaa a scris inaintea mea ! mii de scuze !

P.S.

Si la benzinare putem aplica aceeasi gandire de altfel logica : de ce nu 3W in loc de DLE 55 ? si totusi .. 1,2,3,4 ... oho cam multe deja chinezisme si pe forum si pe camp ! pretul mama lui !

Cine nu a construit niciodata o macheta sau chiar un simplu model de 1 m de la zero, parera mea este ca nu ar trebui sa cumpere nimic ( motor ,servo, piloti, mitraliere etc ) pana nu are 95% modelul construit , ma rog poate doar acele componente care trebuiesc musai caci altfel nu poti inainta cu lucrul . Etapa cu asamblat structura o depasesti mai usor sau mai greu, mai desfaci, mai pilesti o rezolvi , dar cand incep adevaratele fineturi .... ( infoliat, vopsit, imbracat cu piele, simulat snururi , nituri , cabluri de actionat suprafetele de comanda cu scripet sau cum s-or numi - si toate astea fara sa se torsioneze ceva, fara sa se gaureasca sau cocoloseasca ... ) atunci isi spune cuvantul experienta cat de mica ar fi ea - cu cat mai mare cu atat mai aproape de profesionalism !
Am vrut sa incep si eu o macheta dar am renuntat si am zis intai sa vad ce fac colegii nostrii si poate vreodata .... cine stie !

P.S.

Eu am avut mai multe ( vre-o 4-5 ) motoare Magnum si au mers fara sa se opreasca si chiar bine . Cred ca este si de noroc , un lucru insa este sigur - nu tin multe sezoane dar iti faci treaba cu ele.

P.S.

Anul asta la machete s-a oprit de 2-3 ori si turbina la jet-ul domnului Vic si sunt convins ca nu era una low-cost .

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 December 2010 - 08:53 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#90 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 13 December 2010 - 09:08 PM

Pe la #39 din postarea cu Snipe-ul 7.1 se poate vedea impricinatul.Ma jur ca merge!
Bine ca zboara si....insectele !
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro