Modelism - RHC Forum: A-10 Thunder Bolt - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

A-10 Thunder Bolt

#31 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 November 2010 - 08:09 PM

Vezi postareaPaunFD, la Nov 29 2010, 07:56 PM, a spus:

Ca sa fiu sincer, modelul din imaginea postata de tine, are in dotare un ... motor termic. Din cate imi imaginez, motorul termic, are oarece putere. De aici pot sa trag concluzia ca ... si un autobuz, daca are un motor suficient de puternic ... zboara si chiar frumos.

Cam pe aceeasi idee am trecut pe neperiate ...

"Jucaria" din linkul pus de mine, e suficient de mica si usoara, pentru a o putea transporta gata de zbor cu masina, iar unde gasesc un spatiu ... de 100m/50m, iau "jucaria' si o zburatacesc. De asemenea, avand oarece viteza, pot sa o zbor si ... contra-vantului, fara sa fiu nevoit sa compensez in draci din cauza turbulentelor, sau sa ... ma uit la avion cum sta pe loc in raport cu solul ... Unde mai pui ca-i si suficient de ieftina (la ei acolo), astfel incat un bugetar ca mine, si-o poate permite ... ?!

Sau uite, asa ceva ... tot cu neperiat: Atasament 1.jpg

Acum am vazut jucaria din linkul tau.Acel avion nu este recomandat incepatorilor.Este mic si instabil. Fa cum crezi dar te asigur ca vei persevera in deziluzii.Sper totusi sa ma insel.Si pleaca de la ideea ca suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine.
Cat vei da pe ea atat va tine si nici nu vei invata nimic.
toate bune.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#32 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 November 2010 - 08:16 PM

Vezi postareaPaunFD, la Nov 29 2010, 08:02 PM, a spus:

De asemenea, ii trebuie loc pentru decolare, in vreme ce un neperiat pe acel trainer iti va permite sa-l lansezi din mana, fara sa misti mana din loc. Un teren de fotbal, ma indoiesc ca-i ajunge trainerului respectiv.

Te asigur ca periatul ala a zburat si aruncat din mana si zboara la fel de bine.Nu ii trebui dc vrei sa decolezi de pe iarba decat 2 m.Asa ca iar te inseli amarnic. :rolleyes:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#33 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 29 November 2010 - 08:30 PM

Ideea era alta: am plecat de la faptul ca "m-am pricopsit" din prostie si multa nestiinta, cu A10-le grav sub-motorizat, propulsat de niste periate. Adica un avion de 650g (initial) propulsat de maxim 200gf tractiune.
Dupa ce am mai "invatat", am ajuns la concluzia ca daca ar fi avut neperiate care sa-i asigure macar 300gf fiecare, rezultand un total de 600g, sau macar 400gf tractiune, ar fi fost mai usor de invatat cu A10-le. Spun asta, exact din prisma faptului ca avionul ar fi avut destula tractiune, astfel incat sa se meninta in aer si dupa ce "invatacelul" ar fi bruscat comenzile ... si nu s-ar fi prabusit pe-o aripa, ca piatra.

De asemenea, faceam referire si la reclama proasta care i se face, gen "powerful edf's" ... Cum si in cazul avionului din link sau al celui din imagine, in reclama se precizeaza ca sunt atat pentru avansati cat si pentru incepatori ... Normal, in prima faza, crezi reclama ... sau, macar, sub urmele de indoiala, te incurajezi si-ti spui ca ... ceva ceva adevar, trebuie sa fie si in reclama aia.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#34 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 29 November 2010 - 08:35 PM

In fine, eu stiu doar atat: cu Nemo, care are ditamai aripa si care si in reclame, zbura exceptional cu periatul din dotare, personal, n-am reusit decat sa-l trantesc pe-o aripa de atatea ori incat am renuntat chiar la el. Am incercat si sa-l arunc din viteza, si sa-l arunc de pe loc si ... din toate pozitiile, il lua vantul si cadea pe-o aripa, indiferent ce incercam.
Dupa ce i-am pus neperiat, a inceput sa nu mai cada pe-o aripa, ba chiar am inceput, dupa cum am mai povestit, pe vantul din Dobrogea, zboara si chiar foarte bine.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro