inaltzimea maxima atinsa ochiometric
#31
Postat 24 November 2004 - 05:00 PM
Asta am dedus eu in prostia mea.
Nici eu nu sunt chimist.
Am observat ca la toate substantele oxidante folosite de noi oxigenul este prezent. Am mai observat ca la orice combustibil solid ai nevoie de un oxidant si ceva care sa arda (cred ca este corect sa spun " o substanta organica").
Acel oxidant de care avem nevoie poate sa fie oricare sau nu fac acelasi lucru toti oxidantii intr-o combinatie de combustibil?
#34
Postat 25 November 2004 - 04:05 PM
GIGI, la 25 Nov 2004, 14:43, a spus:
Noi trebuie sa scoatem din substanta respectiva cat mai multe gaze dar de multe ori mai multe gaze ies de la o fasole decat de la combustibilul nostru. :D
NU-ti trebuie NUMAI GAZE!
Ci si "GAURA" ajutajul de iesire al gazelor ! aia e buna? e ce trebuie?
Aceasta postare a fost editata de Picatot: 25 November 2004 - 04:05 PM
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#35
Postat 25 November 2004 - 04:31 PM
http://www.braeunig....ace/propuls.htm
Un alte programe ce va vor ajuta sunt GUIPEP si PROPEP (o sa va trebuiasca ambele) le gasiti ushor cu Gogle, sunt si pe siteul lui Nakka
Succes
#39
Postat 05 December 2004 - 09:47 PM
E vorba despre o teava de fier , la care m-am gandit sa sudez la un capat o placa potrivita (la forma , adica rotunda) pe care sa o gauresc . Itrebarea e daca ar rezista pt. ca ajutajul sau cum ii spune nu e sub forma de v , ci direct gaura , teava nu e pre grea desi e destul de groasa ca sa reziste , dar e mare, combustibil ma invata ilie cum sa fac , si daca e buna ideea sper sa doboare un record , cel putin pe al vostru , daca nu spunetimi ce nu e bine , dar vreau sa fie un motor urias , in care stiu ca o sa inte cateva kg de combustibil , iar la restul rachetei o sa ma ajute ilie cat o sa poate ca deabea o mai duce, iar eu pana acum faceam ceva motoare asem. dar luata dupa o idee de a lui , cu o teava la care i se facea un filet si i se pune un dop deasemenea cu filet dar avea ajutajul asemantor cu al vostru , el imi dadea combutibilul , dar eu nu ma complicam ca sa mai fac si o racheta ci m-am luat dupa ideea de la artificii si legam de motor o tija lunga si usoara , si mergeau , la inceput imi placeau sa le vad ca zbora , dar zburau aiurea , acum vreau sa vad ca zboara drept si mult , cat mai mult , nu vreau sa lucrez cu rachete mici , daca ma puteti ajuta la ideea de mai sus va multumesc , am sa incep sa studiez si eu mai mult despre rachete si cum merg ele , si despre denuirea conponentelor , SALUTARE !!!
Aceasta postare a fost editata de bitex: 05 December 2004 - 11:38 PM
#40
Postat 05 December 2004 - 11:50 PM
Daca folosesti teava si gresesti un singur detaliu construiesti adevarate bombe. Nu ti-as dori asta. Sunt extrem de periculoase. De regula sar bucati mari de metal la distanta foarte mare, nu hartii ca in cazul pocnitorilor ieftine. Sper sa ajungi la metal dar dupa ce inveti tot ce trebuie! Nu te grabi!
Telefon: 0721 385365
#41
Postat 06 December 2004 - 09:26 AM
Cu rabdare si ciocan.
#42
Postat 06 December 2004 - 05:34 PM
cat despre ce spune marinaru e destul de adevarat
ca sa faca poc combustibilu ala tre sa se topeasca ceea ce se intampla pe la 200 de grade asha ca nu va recomand motoare mai lungi decat alea de pe siteu lu nakka ca ala le-a testat shi merg mai degraba mai mare diametru decat lungimea
numa bune shi http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_05.gif
Dex
#43
Postat 06 December 2004 - 05:48 PM
Sau din ce ar fi bine sa fac motorul?
#46
Postat 06 December 2004 - 11:36 PM
Renunt la comentarii.
Folositi MI-ul, mail-ul sau porumbelul, dar nu forumul, pentru toate bazaconiile ilegale.
Vreti praf de pusca beton? Mergeti in Vietnam sau in Golf si recuperati cate ceva de pe acolo, ca o mai fi ramas si pentru voi! Cumparati bilet doar dus... Hai pa! Sau nu mai fugiti de armata si o sa vedeti despre ce vorbiti! Bag sama ca va lipseste ceva si nu stiu ce!
Imi cer scuze ca am fost off-topic! E mai mult vorba de alt subiect, dar si asta o ia la vale...
Sterg ultima propozitie si o sa regret mult timp ca n-am lasat-o acolo!
Spor la treaba!
Aceasta postare a fost editata de bitex: 06 December 2004 - 11:41 PM
Telefon: 0721 385365
#47
Postat 10 December 2004 - 06:14 AM
luat una bucata model de motor cu candel... sus numitul model 1.
dat o valoare pentru raza R si pentru inaltime (lungime) H. Pentru impuls de 550 Ns si dimensiunile corespunzatoare motorul atinge (considerand coeficientul termic de transmisie in combustibil cam jumatate cat are zaharul- cam asta este perntru candel) in jur de 125 grade celsius pentru arderi sub 3 secunde.
Pentru motoare de 1500 Ns (pastrand acelasi raport R/H) modelul de transmisie termica da temperatura mai ridicata pe planul de ardere si anume 150 grade si scazuta spre exterior si spre capat. Atentie desi arderea este interna incalzirea nu reprezinta aceeasi simetrie din cauza de convectie. deci in ambele cazuri pentru timpi sub 3-5-7 secunde aveti siguranta- cel putin din ce zice modelul.
Oricine isi poate face aceste modele cu mathematica dand coeficientii corespunzatori si studiind incalzirea.
MIG-29
#49
Postat 21 February 2005 - 09:55 AM
D3xt3r_Jr., la 20 Feb 2005, 15:36, a spus:
Gresit!!!...calculele raman intodeauna de baza...si oricum, chiar o relatie de aproximare si tot e mai buna decat sa pornesti orbeste, fara nimic palpabil!!!
Cu rabdare si ciocan.
#50
Postat 26 February 2005 - 03:36 PM