RAF SE5a 2,5m/52cmc de la planseta la zbor
#481
Postat 14 July 2014 - 02:08 PM
Centrul de greutate s-a potrivit perfect pe varianta totul in fata :
- motor EME55-II
- demaror onboard EME
- 2 x 1500/7,4V comenzi
- 1 x 2200/7,4V /Ubec 3A aprindere
- 1 x 2500/11,1 V demaror
- Dual redundant bec
- servo MG 946 acceleratie
- intrerupator dublu 8A
- killswitch aprindere
Se folosesc toate cele 6 canale ale receptorului 617.
Pe statie se inlocuieste un comutator(can.6) cu buton pentru start.
#482
Postat 21 July 2014 - 08:12 AM
Adica cu motorul mergand. E o "Splendoare in iarba" !
#483
Postat 21 July 2014 - 08:47 AM
flypol, la 21 July 2014 - 08:12 AM, a spus:
Adica cu motorul mergand. E o "Splendoare in iarba" !
Pai avem rabdare dar si rabdarea are o limita!! :drinks: :drinks:
Hai da-ne pe spate cu motorul ala..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#484
Postat 21 July 2014 - 09:49 PM
flypol, la 21 July 2014 - 08:12 AM, a spus:
Adica cu motorul mergand. E o "Splendoare in iarba" !
Facuta chiar si prin gaura cheii, ar fi buna o poza cu RAF-ul ... si cheia in .. broasca .. ca tot am vedea mai mult decat pana acum ..
Daca nu e ... secret mare ..
#485
Postat 22 July 2014 - 07:14 AM
#486
Postat 22 July 2014 - 09:42 AM
flypol, la 22 July 2014 - 07:14 AM, a spus:
Nu te credem ..... vrem dovada 16:9 FullHD FARA EFECTE vizuale.
#487
Postat 22 July 2014 - 08:27 PM
Teo-Costin, la 22 July 2014 - 09:42 AM, a spus:
da, da.... dovada vine la anu si la multe posturi dupa.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#488
Postat 22 July 2014 - 09:20 PM
Este un coleg bun , de baza , care si-a indeplinit intocmai si la timp toate sarcinile de serviciu, este
un profesionist desavarsit in tot ce intreprinde, un sufletist, un inimos gata sa sara in ajutorul nostru
al "tutulor" impartasind colegial din experienta acumulata de lungul anilor, un bun organizator, un bun strateg,
armonios combinat cu caracterul unui visator romantic dar si al unui mare diplomat gata oricand sa impace si capra dar
si musafirii sositi din colturile tarii la intrunirile organizate ... de aceea dragi TOVARASI .. propun sa depunem
un efort colectiv , si sa nu precupetim nici un efort pentru a face tot ce ne sta in putinta pentru ca al nostru
coleg sa intre in cursa pentru .......................... prezidentiale .
Nu de alta dar poate DOAR asa nu o sa mai aiba vreme sa ne abureasca cu uite RAF-ul , nu e RAF-ul, acu vine filmu. stai
ca nu e net-ul bun etc etc ... pornirile regizorale fiind exclusiv indreptate catre filmarile lui ... Basica ... cu cravata FPV.
#489
Postat 23 July 2014 - 05:34 AM
din august.Am facut sabloanele pentru inscrisuri si muncesc sa-i termin decorarea.Ce credeti voi ca covergirl-urile alea care ne clatesc ochii
prin reviste sunt pozate fara machiaj? Nu,sunt spoite saracile de nu le recunosti dimineata cand se trezesc buhaite de nesomn
Hai sa va spun adevarul! motorul merge frumos,mult prea frumos.Din pacate celebrul rulment unisesns de la demaror a cedat,adica s-a blocat
si-n sensul celalalta.Astept acum piesa de schimb.Asa ca mai asteptati doua zile cu filmul.Eu nu stiu sa mint.Tac! :angry2:
#490
Postat 23 July 2014 - 07:00 AM
flypol, la 23 July 2014 - 05:34 AM, a spus:
din august.Am facut sabloanele pentru inscrisuri si muncesc sa-i termin decorarea.Ce credeti voi ca covergirl-urile alea care ne clatesc ochii
prin reviste sunt pozate fara machiaj? Nu,sunt spoite saracile de nu le recunosti dimineata cand se trezesc buhaite de nesomn
Hai sa va spun adevarul! motorul merge frumos,mult prea frumos.Din pacate celebrul rulment unisesns de la demaror a cedat,adica s-a blocat
si-n sensul celalalta.Astept acum piesa de schimb.Asa ca mai asteptati doua zile cu filmul.Eu nu stiu sa mint.Tac! :angry2:
Dar nu a spus nimeni ca minti, noi te credem pe cuvantul tau de cercetas si suntem convinsi ca ne vei surprinde intr-un mod placut.
Sa dai tu bunatate de Laser in V si sa-l inlocuiesti cu un chinez tocmai la machete ..... pai asa ne-a fost vorba, pacat ca nu stiam ca vrei sa-l vinzi caci ti-l luam eu .....
#491
Postat 23 July 2014 - 07:36 AM
iti pare rau.Motorul e pe maini bune si o sa-l vedem curand.Bashkalia ar fi sa concuram la F4C impreuna si.....sa pierd primele 10 locuri datorita lui :yahoo: :rolleyes: :pardon:
EME 55-ul suna frumos ,are relati la 1100 si cu evacuarile laterale efectul sonor se pastreaza( nu ca la Laser300V, dar pe aproape). Vedem la al doilea zbor( primul ,bulk,cu Laser a fost un fiasco ridicol,specatatorii marcat dezamagiti de balabaneala grea in coada).
#492
Postat 23 July 2014 - 12:20 PM
Azi finalizez scaunul,bordul si fustele trenului aterizare.Rama exterioara carlinga e din piele naturala cusuta cum m-am priceput.In pozele originale ale avionului "Wanaui-Mr.E.R.Jackson-New Zealand: F5690 ,arata destul de muncit in lupte,murdar de fum mitraliere si ulei motor. Efectul e destul de greu de obtinut. Vedem.Azi dam lacul mat final si lipim inscrisurile.
A plecat din China cuplajul demarorului-DHL ,in 4 zile ajunge. Oare?
Fisiere atasate
-
rsz_carlinga_motor.jpg (173.77K)
Number of downloads: 86 -
rsz_carlinga.jpg (128.9K)
Number of downloads: 86
#493
Postat 23 July 2014 - 12:29 PM
Fisiere atasate
-
rsz_carlinga_mers.jpg (362.98K)
Number of downloads: 78
#494
Postat 23 July 2014 - 12:31 PM
#495
Postat 23 July 2014 - 04:10 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#496
Postat 24 July 2014 - 05:17 AM
ALLEN, la 23 July 2014 - 04:10 PM, a spus:
Dream Team,Dream Team,Dream Team !!!!!!!
Ajung intr-o ora in atelier si pun niste poze faine:
#497
Postat 24 July 2014 - 07:28 AM
Fisiere atasate
-
rsz_carlinga_6.jpg (67.73K)
Number of downloads: 61 -
rsz_carlinga_5.jpg (62.36K)
Number of downloads: 60 -
rsz_carlinga_3.jpg (164.08K)
Number of downloads: 64
#498
Postat 24 July 2014 - 07:30 AM
Fisiere atasate
-
rsz_carlinga_8.jpg (134.91K)
Number of downloads: 56 -
rsz_carlinga_7.jpg (213.52K)
Number of downloads: 57
#499
Postat 24 July 2014 - 07:32 AM
Fisiere atasate
-
rsz_carlinga_9.jpg (286.07K)
Number of downloads: 53
#500
Postat 24 July 2014 - 07:36 AM
Fisiere atasate
-
rsz_carlinga_10.jpg (250.47K)
Number of downloads: 44
#501
Postat 24 July 2014 - 07:40 AM
#502
Postat 24 July 2014 - 08:00 AM
Cred ca am pornit proiectul corect urmand fazele :
- baza buna de date privind dimensiunile si aspectul
- proiectare ca aeromodel care trebuie sa zboare nu sa stea in vitrina
- estimarea corecta a costurilor si constituirea bugetului
- logistica/ aprovizionarea cu materiale de calitate.Multumiri Kokissen ,Phoenix Models ,DAC
- constituirea unei baze de scule si dispozitive de calitate
- confectie manuala cu multe corectii in procesul de asamblare( reducerea inutilitatilor).
- calcul bun de structura si repartizare a maselor
- alegerea motorului si accesoriilor( LiPo/LiFe/Servouri/Bec-uri.Simplificarea si reducerea la maxim a accesoriilor
- detalii( importante pentru multi constructori care incep cu ele). Eu le-am lasat la urma(cer timp mult si sunt inutile
daca jucaria,preasamblata si nevopsita nu promite sa zboare corect-cazul meu cu prima incercare).
- intocmirea corecta a caietului de prezentare si a certificatelor de origine.
Dar numai"Jmekerii" se dau mari la urma . Radem la sfarsit cand va veni la sol intreg dupa primul zbor.
Nu se piloteaza usor,nici in 1918 nu erau usor de pilotat. Eu am avansat de la pilot de Arcus,incepator ,acum 3 ani ,la
pilot incepator,dar mai curajos,de Extra mare si rosie....bla ,bla,bla.....
#503
Postat 24 July 2014 - 08:08 AM
in randul pilotilor englezi in lupta cu Fokker,a decis sa finanteze realizarea lui SE5a. A avut pretentia ca primul combatant ce-l foloseste sa fie un neozeelandez.Avionul a fost refacut in Vintage Aviator Ltd. in 2012 cu componente partial recuperate
dupa planurile mostenite de familia Jackson.
Ce am facut eu este replica replicii :rolleyes:
E imposibil sa reproduci un original documentatiile fiind pierdute in timp( in special in WW2).Mai sunt 8 seturi de informatii
cele mai complexe fiind despre F904.
#504
Postat 24 July 2014 - 12:44 PM
Si s-au jurat ca nu a lor a fost ,in fine, vina
De nu au mers si s-au facut bucati de praf
Si frica le e azi la chinezoi de RAF :rofl:
Sa nu-i prea criticam pe chinezitzi
Sa nu fim de-al lor numar copleshitzi
Ce-am face noi europeni aero-modelisti
Ca fara Hobby King am fi cam tristi :angry2:
De avem bani si cumparam din Europa
O incasam in bot si ne juram ca popa
Ca tot ce scump in Europa e vandut
Este prost la fel ca -n China e facut :rolleyes:
Sunt mandru ca-s roman si stau in secuime
Si zbor si eu,plutash,ca omul din multime
O Extra rosie de firma din Hongkong vanduta
Pe care iuropeanu'Mintor nu poate s-o f... :mellow:
Ca n-are 'talianul forta si o tzine in preludiu
Motive lui FlyPol si teme pentru studiu
De ce DL-ul chinezesc la patru pale o porneste
Si Mintorul european pufneste si trozneste :blink:
Concluzia copii e ca micutul muncitor chinez
O drege practic si mananca doar putin orez
Si are-n gand doar inmultirea rapida a lumii
Si mai de ieri sa lupte impotriva ciumii :ph34r:
#505
Postat 24 July 2014 - 12:50 PM
Eroare! Am platit un cuplaj cu rulment nou(104$) si mi-au trimis un vaucer la jumatare din costul piesei defecte care va fi adaugat la punctele primite prin cumparare de la ei(sdshobby) incasabil dupa adunarea a 300dolari.Uite de aia vom manca si noi,maine ,poimaine,numai orez(importat de la ei).
Chestia ca am pus ochii de la ei pe un "Shlik"( Edge) de 2,3 m,frumos nevoie mare .....
#506
Postat 24 July 2014 - 01:02 PM
Fisiere atasate
-
30 edge.jpg (60.37K)
Number of downloads: 48
#507
Postat 25 July 2014 - 09:38 AM
Luni trebuie sa fie gata si mai vreau si sa zbor putin sambata!
De aia e bine sa faci machete zburatoare iarna,la gura sobei!
Fisiere atasate
-
bord raf 7.jpg (212.47K)
Number of downloads: 48
#508
Postat 25 July 2014 - 09:40 AM
#509
Postat 25 July 2014 - 09:43 AM