RAF SE5a 2,5m/52cmc de la planseta la zbor
#451
Postat 16 March 2012 - 12:52 AM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#452
Postat 16 March 2012 - 10:58 AM
Starea lucrarii : azi fac chituiri,ajustari si slefuiri pentru impanzirea fuselajului.
La interior totul e montat( electronica si servourile).
Greutatea fara motor: 8,23 kg.
Luni vopsim! Grund poliuretanic Barpimo ,slefuire cu 400,fond alchid-melaminic verde inchis,dosuri crem cu acril 2K,lac mat 2K acril rezistent la alcool.Cocardele poliuretan 2K( adica din doua componente).Totul plus 510 gr.
#453
Postat 16 March 2012 - 05:25 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#454
Postat 16 March 2012 - 06:22 PM
Incep, de acum, sa-ti tin pumnii.
Multa, multa bafta, fauritorule.
#455
Postat 16 March 2012 - 08:24 PM
dan_mitea, la 16 March 2012 - 06:22 PM, a spus:
Incep, de acum, sa-ti tin pumnii.
Multa, multa bafta, fauritorule.
Nuuuuu fara "echipament" de schimb .. cred ca va trebuie inceput un referendum pentu lansarea unei oferte publice de gasire a unui pilot ( desi are unul super meserias in zona de indoaie aripile modelului in viraje ... se stie cine este ).
Despre model doar .... :good: :pardon:
#456
Postat 17 March 2012 - 11:45 AM
Salutari Dan Mitea !
#457
Postat 17 March 2012 - 11:49 AM
chilotii de tabla!
#458
Postat 20 March 2012 - 03:16 PM
Pentru siguranta ,bujiile pot fi conectate in zbor prin telecomanda;am simulat repornirea cilindrului oprit in mers.Merge.Usor incalzit porneste si rotind elicea in contrasens ! Marfa !Maine vopsim dosul fuselajului si izolam interiorul locasului motorului.Joi,voi monta motorul.Unde esti Alba Iulia? Venim!
#459
Postat 30 June 2012 - 10:33 AM
#460
Postat 30 June 2012 - 11:37 AM
flypol, la 30 June 2012 - 10:33 AM, a spus:
:o :angry: :wacko: :)
#461
Postat 30 June 2012 - 01:00 PM
flypol, la 30 June 2012 - 10:33 AM, a spus:
Ca sa te apuci de o macheta ai nevoie de mult curaj ...... dar ca sa mergi in vacanta in Egipt in aceste vremuri e nevoie de ceva mai mult decat curaj ... si anume ... ceva lipsa :) !
#462
Postat 30 June 2012 - 02:28 PM
#463
Postat 30 June 2012 - 06:08 PM
flypol, la 30 June 2012 - 02:28 PM, a spus:
Sa inteleg ca aveti probleme de coloana care are nevoie de cutter sau ceva traforaj ?
Recomand :
Viena - Clinica Privata - Rudolfinerhaus Hospital ( avea "cazarea" mai ieftina decat la AKH - Universitar )
Persoana de contact - Doctor Anestezist MUSAT Iulian - super doctor, super om stabilit de foarte multi ani in Austria.
Medici Neurochirurgi :
- Dr. Hans P.Ammerer
- Dr. Gedeon Perneczky
Multa sanatate va dorim si liniste nervului ala rebel !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 June 2012 - 06:10 PM
#464
Postat 01 July 2012 - 03:18 PM
#465
Postat 02 July 2012 - 09:06 AM
flypol, la 30 June 2012 - 02:28 PM, a spus:
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#466
Postat 06 July 2012 - 09:17 AM
Oricum in 24 august, la Tariceni,sper sa stau in picioare 10 minute sa zburam avionul.Salut intalnirea de WWI ! Idee buna.Pun si eu umarul la o sponsoreala.
#467
Postat 20 December 2012 - 03:23 PM
Tuturor celor care nu au crezut ca RAF SE5a scara 3,5 va zbura in 2012, numai urari de bine.Nu a zburat!
Declar pe propria raspundere ca,dupa esecul din 16,10,2012,care va ramane o pagina neagra in istoria aeromodelismului mondial,fuselajul e refacut si
de azi,cand am terminat jucariile clasa 140,repornim constructia.Reampanzire si vopsire fuselaj.
Celor care inca mai cred ca va zbura bine in 2013,urari de sanatate,an nou cu succese depline,zboruri incredibile,combustibil gratis,piste de zbor
flancate de gagici desavarsite,motoare perfecte care nu se opresc in zbor,servouri de 12kg/cm la 7,4V superdigitale si 0,11 sec.viteza ,la pret de 2,75 roni,bilete moca la Hobby Construct 2013,neveste preocupate de bodybuilding si secretare iubitoare....de aeromodelism!
Eliberati leopardul ca sa-i manance pe 28 o capra lui FlyPol ,pusa la ceaun cu afumatura,ceapa,rosii,ardei,condimente,de o sa lesine riveranii din Sanpetru in asa hal incat sa stea ca milogii la gardul aerodromului sa se invete minte sa nu mai reclame zgomot de motoare si jeturi.
Va anunt ca daca scapati maine de sfarsitul lumii sunteti bineveniti la Brasov la o gustarica si un vinisor oparit cu dregeri magice si un JD'S
asa cum l-au facut ameridienii lui Nixon,undeva prin Tenesi( nu tenesi adica papucul tanarului aeromodelist azi veteran de aproape 60 ani).
#468
Postat 20 December 2012 - 03:37 PM
#469
Postat 02 August 2013 - 09:49 AM
Probabil cineva va fi interesat sa-l continue. Trebuie sa vand tot ce am.Peste ani ne vom intalni ,poate,pe vreun teren de zbor.Doresc zburatorilor mai tineri sa se bucure din plin de pasiunea asta frumoasa,sa aiba zboruri linistite si sigure....
sa iubeasca natura si cerul senin.Out forever!
#470
Postat 02 August 2013 - 02:07 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#471
Postat 02 August 2013 - 02:15 PM
Am auzit numai cuvinte de lauda si aunt convins ca nu au fost doar periuta ieftina.
Imi pare sincer rau ca renunti dar poate ca ... este doar o tranzitie spre vremi mai bune.
Iti doresc sincer multa sanatate si sa ai moralul sus precum modelelele pe care le-ai construit si zburat.
Sper din tot sufletul sa revii pe campurile de zbor cat mai curand.
sanatate maxima!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#472
Postat 02 August 2013 - 03:50 PM
flypol, la 02 August 2013 - 09:49 AM, a spus:
chiar imi pare rau...sper macar ca forumul sa nu fie inclus in "activitati legate de aeromodelism" ;) , am citit de multe ori cu mare placere postarile marca FlyPol.
#473
Postat 12 January 2014 - 05:00 PM
SE REIA MUNCA LA RAF SE5A CU TOATA HOTARAREA SI SERIOZITATEA ! CAFENEAUA F4C S-A REDESCHIS!
#474
Postat 14 January 2014 - 06:01 PM
#475
Postat 14 January 2014 - 06:19 PM
Drag tanar modelist.
Vopsirea e importanta; da fata finala a modelului.Vopseaua trebuie sa reziste la solventi,benzina sau alcool metilic.Culoarea e o problema.La Raf
Se5a se stie ca era verde inchis masliniu pe extradosuri si crem pe intradosuri,inclusiv burta avionului.Se stiu cocardele si culoarea directiei.
Inscrisurile vor fi luate de la o poza din 1918 unde apare destul de clar marcarea.Istoria avionului se gaseste in listele de front(englezul e tipicar si scrie tot).Desenele pentru documentatie se potrivesc cu poza fiind facute pentru seria de dupa aprilie '918.Se mai stie ca trenul a fost facut din lemn
de frasin baituit brun deschis si lacuit cu lac din ulei de in.La fel struturile si lemnaria din carlinga.
#476
Postat 11 July 2014 - 10:55 AM
Poate ,daca demarorul onboard EME functioneaza cum e pretul,zburam !
Schema de culori:
Fisiere atasate
-
erjackson08.screensize.jpg (109.59K)
Number of downloads: 48 -
raf 3.jpg (5.15K)
Number of downloads: 47 -
raf 2.jpg (6.44K)
Number of downloads: 47
#478
Postat 13 July 2014 - 10:11 AM
Am refacut aplicand un strat manual,cu pensula fina,ca in 1917.
Acum arata cam asa.Urmeaza decorarile,patinarea si inscrisurile. Miercuri pun motorul sus.
Fisiere atasate
-
rsz_raf_1.jpg (74.34K)
Number of downloads: 54
#479
Postat 13 July 2014 - 10:15 AM
Doar montat vezi cat este de mare. Acum,fara motor,are 10,4 kg.
Fisiere atasate
-
rsz_raf_3.jpg (260.29K)
Number of downloads: 74 -
rsz_raf_2.jpg (78.52K)
Number of downloads: 73
#480
Postat 13 July 2014 - 10:19 AM