RAF SE5a 2,5m/52cmc de la planseta la zbor
#211
Postat 03 April 2011 - 06:43 PM
#212
Postat 04 April 2011 - 01:46 AM
Apropos de LiFe, ai sa fii mai mult decat placut srprins. Un incarcator interesant, pentru a nu te juca cu cel inteligent:
http://www3.towerhob...p?&I=LXZWP0&P=V
Multa, multa bafta in eliberarea leopardului.
#213
Postat 04 April 2011 - 05:37 PM
#214
Postat 04 April 2011 - 06:00 PM
Stateau din 28.03 la posta doua obiecte de exceptie.Multumesc lui Teo Costin! El m-a avertizat de sursa(fain baiat).
Herbert Schafer /Herbie Wheels /Vaterand(adica batrana Germanie tehnica ).Vedeti in poze minunile."Deutschland Handgemacht" Frumoase ,mari 200mm diam.Spite din otel alamit,monturi scale,butuc polizat si finisat manual. Eu sunt tare fericit! Scrisorica eleganta de la producator,cu fineturi de limbaj de inalte cunostinte de marketing,sa-i trimit poze cu modelul,apreciaza ca abordez scara asta la SE5a,trebuie sa te punem in galeria de cumparatori.........jos palaria(la flatari)!Oricum direct si sincer .Merita sa-i recomand.
DANKE HERR SCHAFERT ! Your plane legs are realy beautiful ! Insul cunoaste RHC -ul si urmareste cu atentie F4C romanesc ! Bravo lui.
Fisiere atasate
-
DSCF2996 (1024 x 768).jpg (82.21K)
Number of downloads: 155 -
DSCF2997 (1024 x 768).jpg (88.58K)
Number of downloads: 157 -
DSCF2998 (1024 x 768).jpg (67.48K)
Number of downloads: 132 -
DSCF2999 (1024 x 768).jpg (93.99K)
Number of downloads: 154
#215
Postat 04 April 2011 - 06:16 PM
Bandaj din otel de 0,3mm
Spite otel 1,8mm
Butuc otel gaura 5mm/discuri perforate cu monturi de spite alamite
Prinderi la bandaj din alama 4,2mm x 8mm
Totul alamit (nu vopsit).Bucse la ax alama 7mm/5mm
Cauciuc microporos foarte elastic netasabil intarit cu fibra sintetica lipit pe bandaj.Daca mai dadeam 45 euro aveam anvelopa cu camera aer si ventil(nu-i tarziu se poate lua separat.
Diametrul 200mm ; latime 38mm.
Greutate : 212,5 gr una si 213,1 gr.cealalta-se potrivesc de minune si-mi rezolva echilibrarea modelului.
Garantate la sarcina cu soc 28kg/buc
Pret : 100 euro perechea
11 euro transportul
4 euro asigurarea (facultativ-eu am platit-o)
au fost livrate in 8 zile de la plata
16 euro transferul bancar total: 131 euro scump da'....face .Pacat ca frumusetile vor fi acoperite la exterior cu panza vopsita !
Se pot face si in Romania! Probabil vor costa mai mult!
#216
Postat 04 April 2011 - 06:44 PM
Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 04 April 2011 - 06:45 PM
#217
Postat 04 April 2011 - 08:34 PM
La fel, zic si eu: rotzile alea nu-s adevarate!..... :)
Felicitari Dorine!....n-au aer in ele....da' sa le vedem in aer! :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de pitts: 04 April 2011 - 08:37 PM
#218
Postat 05 April 2011 - 07:07 AM
#219
Postat 05 April 2011 - 07:56 AM
#220
Postat 05 April 2011 - 08:58 AM
DAC, la 05 April 2011 - 07:56 AM, a spus:
Numai in domeniul nostru: ACME FlyCamOne, Borjet Maja, Graupner iFS, ultimul chit ca nu e "facut de neamtz", ci doar etichetat.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 05 April 2011 - 08:58 AM
#221
Postat 05 April 2011 - 09:07 AM
DAC, la 05 April 2011 - 07:56 AM, a spus:
WW II
#222
Postat 05 April 2011 - 11:34 AM
Raspuns prietenului "R" : eu am lucrat pentru nemti(in Romania) 5 ani.Atentie cu laudatul! Unii sunt comozi si traiesc din investitii pe fonduri mari(telefonie,energie,transporturi de toate felurile) si...s-au mai lenevit.Cand fac un Graupner Extra 300S 1,6m in Vietnam fiti siguri ca standardele nu sunt cele din jungla.La firma de lacuri la care am lucrat n-am avut in 5 ani nici o sesizare darmite reclamatie.3 milioane de litri de lac de mobila vandut in RO e ceva.
Ca sunt firmute ,care vor dar nu pot si speculeaza e adevarat.Noi trebuie sa suflam si in iaurt ; putem sa ne fentam su cu suedezii darmite cu nemtii care "sunt in stare de multe"(vezi replica monumetala a lui Pitts-scurt si caracterizant).
#223
Postat 13 April 2011 - 04:36 PM
#224
Postat 21 April 2011 - 11:31 AM
15 mm asigurate cu splinturi din otel de 1,5 mm.Cam aici ma poticnisem -doream un sistem cat mai simplu de montare /demontare.In paralel s-au gasit solutii pentru trenul de aterizare.Furcile se fac din frasin(din doua bucati cu tija de otel de 4 mm la mijloc ).Nu va amenint cu poze ;oricum voi posta caci am nevoie de sfaturi.
#225
Postat 22 April 2011 - 04:11 PM
ar fi un vis sa faca cineva curatenie dupa mine.La club face ala micu; acasa nevasta-mea a uitat ca mai are mansarda.
Intram pe ultima luna de chin: modelul e gata de imbracat.Cu ce? Vesnic fie pomenit Teo Costin cu gaselnitele lui: 2xCD cu peste 100 poze cu detalii,folia de invelit.....si multe altele.Comparativ Koverall-ul SIG ( mai greu putin)depaseste matasea Sirio;poliester extrem de tare,mulabil,usor de folosit.Ce se vede 8 mp= cam 25 euro.Am luat,bine sfatuit de dl.Kelemen,adeziv la cald Oracover-excelent.A venit si placajul de calitate 0,8mm si balsa de 2mm.Am terminat si legaturile la aripi.
Totusi semnalul de alarma,disperat intr-un fel) al lui Pitts a trezit in mine raspundere si ...cum se zice cand trebuie sa-ti respecti un angajament? Multumesc!
Fisiere atasate
-
DSCF3000 (1024 x 768).jpg (103.46K)
Number of downloads: 197 -
DSCF3003 (1024 x 768).jpg (78.77K)
Number of downloads: 190 -
DSCF3001 (1024 x 768).jpg (100.99K)
Number of downloads: 179 -
DSCF3002 (1024 x 768).jpg (91.49K)
Number of downloads: 196 -
DSCF3004 (1024 x 768).jpg (105.97K)
Number of downloads: 220
#226
Postat 22 April 2011 - 04:20 PM
#227
Postat 12 May 2011 - 01:55 PM
#228
Postat 12 May 2011 - 02:07 PM
Ideea este ca suprafetele sa fie tratate intai cu nitrolac, dupa care asezi folia de Koverall pe aripa, ex extrados fara a trage de ea sa se intinda perfect, o asezi ca si cum ai acoperi aripa si atit dupa aceea incepi sa aplici nitrolac de pe la jumatatea bordului de atac a extradosului spre bordul de fuga, se acopera intai extradosul si dupa aceea intradosul si la sfarsit intinzi cu uscatorul de par dar la temperatura mai mica si de la distanta fara a insista pe un anumit loc, te plimbi cu uscatorul ca si cum ai vopsi cu pistolul de vopsit.
Asa zic eu ..... daca gresesc nu ma supar ca voi fi corectat.
#229
Postat 12 May 2011 - 04:44 PM
Si eu care credeam ca s-a inventat si descoperit tot ce se putea inventa si descoperi...
Cu deosebita stima si inalta consideratie pentru migala, rabdare si maiestrie,
un umil incepator cu 2x2 maini stangi.
Aceasta postare a fost editata de Rower: 12 May 2011 - 04:45 PM
#230
Postat 12 May 2011 - 06:11 PM
Multa bafta.
#231
Postat 12 May 2011 - 06:26 PM
Acesta-i lipiciul:
http://www.sigmfg.com/thumbs/SIGSX001.html.jpg
http://www.sigmfg.co...01Manu_02SIG_01
...leopardul...
#232
Postat 12 May 2011 - 06:37 PM
Cu scuzele de rigoare daca voi luat la pietre din cauza celor scrise dar este a nu stiu cata oara cand vad chestia asta: "de ce nu cumperi matale de aici (America, Canada)" ..... nu toti avem placerea de a trai acolo.
Inca odata imi cer scuze .....
#233
Postat 12 May 2011 - 06:44 PM
#234
Postat 12 May 2011 - 06:50 PM
Si eu cand am luat folia Koverall de la acel magazin din Austria am crezut ca au si adezivul dar nu era asa.
Ideea este ca merge si cu nitrolac dar trebuie sa te perfectionezi in tehnica si sa nu o incalzesti prea tare ca trage rau, ceea ce cred ca s-a intamplat si la Flypol.
#235
Postat 12 May 2011 - 07:46 PM
#236
Postat 12 May 2011 - 08:48 PM
Drag tanar modelist."Daca ceva nu merge bine sigur e ceva care merge mai rau".In modelism ,daca ceri un sfat, sigur vor fi amici mai priceputi care sa te ajute.Nu te sfii sa intrebi ,chiar daca ai ...jdeani si par carunt.
Raspuns lui Gicosu.Pentru ca suntem snobi si fitzosi si pentru ca cineva a avut ideea.Scormonim in adancurile imaginatiei ca sa gasim "ceva ce se face singur".Koverall-ul e la moda!
#237
Postat 13 May 2011 - 09:46 PM
Ca sa-ti treaca supararea provocata de torsionarea aripilor, te asteapta cacadou, cincizeci de metri de cablu multifilar de 0,65mm, proaspat luati din Obor de la capitala.
Poti sa hobanezi acum o flota intreaga de SE5-uri!
#238
Postat 14 May 2011 - 04:51 PM
Tehnologie: Se croiesc reperele de KV cu adaus de 1-1,5 cm.De ce? Va spun mai jos.
Se decupeaza locasurile de organe de comanda ( Trebuie o foarfeca de calitate sau se taie pe rigla cu caterul).
Pentru lipire se recomanda adeziv rapid pe baza de butanol cu intarire la cald -eu am folosit Oracover
Se pensuleaza adeziv ,pelicula continua destul de groasa( 140-160gr/mp)pe bordul de atac
Se aseaza KV-ul si se intinde uniform folosind un sevet de hartie-adezivul trebuie sa strapunga textilul.
Se asteapta 1-3 min. pentru preuscare si apoi se intinde cu fierul de lipit ( e bine daca are talpa de teflon) incalzit la 100-120 grade.fara grija deoarece
adezivul nu se lipeste de talpa.
Se aplica, apoi, adeziv pe toate muchiile : se intinde textilul ,fara a-l forta,si se lipeste ca mai sus.Se lucreaza muchiile petrecand 2-3 mm peste dos.
Se intoarce aripa si se lucreaza la fel extradosul.
Se lasa 10 min la uscare
Se intind suprafetele cu aer cald sau cu fierul de infoliat reglat aproape maxim cald.
Exceptand aplicarea adezivului, tenhologia e similara foliilor de polipropilena cunoscute;se poate lucra fara grija la temperaturi mai mari decat la Solar sau Oracover.
Ca adeziv ,ce am folosit eu merge perfect insa costa mult.Am incercat :lac nitro cu corp solid 28%,emaita Policolor,email izolatii electro(extrem de bun si ieftin),
"aracet" Kleiberit cu uscare la cald,adeziv ureoformaldehidic la cald ( cea mai ieftina si buna solutie-miroase cam urat la incalzire).Daca ai rabdare poti folosi si adezivi mai lenti la uscare .Totul e sa intinzi normal textilul si daca ai rabdare sa asezi fibra pe directia nervurii.
ATENTIE! Unde am gresit eu.Am inceput sa intind suprafata inainte de a lipi si cealalta fata.Trebuie intai invelit tot si apoi intins.La intindere trebuie lucrate suprafetele din mijloc fata/dos si continuat pana la capete urmarind eventualele torsiuni.
Koverall-ul se poate trage 30%!!!!! de aceea lasati adaus prelucrare 1-2 cm in caz ca ati scapat incalzitorul si s-a tras .
E un material foarte bun si foarte rezistent.Nu si-a meritat injuraturile! Stiu eu cine merita !
Fisiere atasate
-
DSC00614 (1024 x 768).jpg (62.48K)
Number of downloads: 99 -
DSC00615 (1024 x 768).jpg (61.39K)
Number of downloads: 94 -
DSC00616 (1024 x 768).jpg (55.97K)
Number of downloads: 103 -
DSC00617 (1024 x 768).jpg (56.72K)
Number of downloads: 121
#239
Postat 14 May 2011 - 05:04 PM
se umecteaza zona cu acetona sau metiletilcetona si materialul se desprinde usor pina la muchia bordului.Ca idee ,daca s-a gresit, acetona desprinde textilul lipit.Asa am facut la aripa gresita.
Suprafetele in relief sunt de la scaunele din tei ale comenzilor eleroanelor;ele vor fi acoperite de placute din aluminiu vopsi de 0,3mm.Oricum Koverall scoate la vedere toate defectele de slefuire si imbinarile urate.
#240
Postat 14 May 2011 - 06:44 PM
Eliberati toate necuvantatoarele.