RAF SE5a 2,5m/52cmc de la planseta la zbor
#181
Postat 19 March 2011 - 05:04 PM
#182
Postat 19 March 2011 - 08:26 PM
Cablurile pull-pull strapung prin tub de poliamida de 3mm ampenajul vertical si panoul lui de legatura din fuselaj.Incerc maine sa fac niste poze mai clare.Sa fii iubit!
#183
Postat 19 March 2011 - 11:52 PM
.............Poze maine cand reusesc sa le micsorez..............[/[/size]quote]
...?????????????.......
Aceasta postare a fost editata de pitts: 19 March 2011 - 11:53 PM
#184
Postat 20 March 2011 - 12:37 AM
flypol, la 19 March 2011 - 08:26 PM, a spus:
Cablurile pull-pull strapung prin tub de poliamida de 3mm ampenajul vertical si panoul lui de legatura din fuselaj.Incerc maine sa fac niste poze mai clare.Sa fii iubit!
Mersi pentru explicatii , acu am inteles ! Spor la treaba !!!!!! :good:
#185
Postat 20 March 2011 - 05:00 PM
#186
Postat 20 March 2011 - 07:01 PM
#187
Postat 21 March 2011 - 07:10 PM
Chestia e ca la proiectare pe faimoasa planseta am cam fuserit prinderea ;norocul a fost ca m-am salvat cu acest sistem si cu doua bowdenuri zdravene.
Fratilor,sa multumim "cuiva" ca mi-am revenit financiar si mi-a venit cheful de lucru.De acum incolo....era sa zic "nu-i mai mult de un ARTF".Astept rotile!
Doua lucruri nu vor fi: anvergura de 2,5m (2,38) si "gata in februarie" !Probabil din cauza leopardului !
Fisiere atasate
-
DSC00601 (1024 x 1365).jpg (116.24K)
Number of downloads: 175 -
DSC00602 (1024 x 768).jpg (86.2K)
Number of downloads: 166 -
DSC00603 (1024 x 768).jpg (81.55K)
Number of downloads: 162 -
DSC00604 (1024 x 768).jpg (97.33K)
Number of downloads: 184
#188
Postat 21 March 2011 - 07:32 PM
Raspunsul meu: urmeaza IAR 80 de care ma leaga ceva inauntrul fiintei mele, prin memoria vie a unchiului meu ,sef de echipa la montaj in 1940, plecat dintre noi inainte sa-l vada la scara 1/4.L-am invidiat intotdeauna ca a lucrat la 80,81 si la "G"- uri( Me Bf109G).Acum cred ca repara vreun "G" prin rai(Si n-a zburat niciodata!).
Drag tanar modelist.Sa nu te superi pe mine ca nu ti-am mai scris.Da atentie mare fixarii corecte in balamale a directiei si semiprofundoarelor( mai aleas a acestora).Echiile de calitate si solide;se pot rupe usor in zbor,servouri bune si sigure ( Un avion fara un eleron se mai pune jos dar,fara profundor......cam greu.Sistemul pull-pull cu cabluri la directie e solutia cea mai sigura.Cablurile trebuie sertizate in tuburi de alama(nu recomand aluminiul) innodate ca la nodul clasic de pe carligul de pescuit.
#189
Postat 22 March 2011 - 06:35 PM
Pace, liniste si bunastare, tuturor necuvantatoarelor.
PS. Daca cine te iubeste acolo sus, inseamna ca nu m-am inselat atunci cand te-am trecut in lista de prieteni. Sa fii iubit, patimasule.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 22 March 2011 - 06:36 PM
#190
Postat 23 March 2011 - 08:32 AM
Referitor la "Dansul de sus": ne iubeste ca de aia ne munceste de ne sar ochii,sa nu avem timp de alte prostioare.
Urmeaza poze!
#191
Postat 23 March 2011 - 01:00 PM
Apropos de bucatelele de balsa. Nu ma gandeam ca ar fi nevoie de intarit ci, ca, ai suprafata de lipit prea mica. Cred ca niste bucatele din balsa, chiar usoara si moale, dar care sa imbrace complet balamalele, ar face bine...zic si eu.
Multa, multa bafta.
#192
Postat 23 March 2011 - 08:38 PM
Am inceput sa scoatem "Ghioceii" la zbor(detalii pe Terenuri de zbor-Sanpetru).Va rog sa nu ma cenzurati;avionul din poza e prototip si e o parte din mine.Zboara!
Fisiere atasate
-
DSCF2986 (1024 x 768).jpg (80.77K)
Number of downloads: 167 -
DSCF2987 (1024 x 768).jpg (87.85K)
Number of downloads: 175 -
DSCF2976 (1024 x 768).jpg (164.92K)
Number of downloads: 186
#193
Postat 23 March 2011 - 08:59 PM
Prietenul tau
George
Aceasta postare a fost editata de gicosu: 23 March 2011 - 09:00 PM
#194
Postat 23 March 2011 - 09:04 PM
#195
Postat 23 March 2011 - 09:16 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#196
Postat 24 March 2011 - 09:22 AM
#197
Postat 24 March 2011 - 10:24 AM
Inca o remarca ... eu unul nu am incredere in tipul ala de furci metalice de pe echii - peste tot la modelele serioase vin articulatii sferice insurubate in adaptorul ala filetat ( in general din alama ) prin care bagi cablul pull-pull la un capat iar pe echie se prind prin bila de la articulatie cu suruburi de 3 mm la modele mari sau 2 mm la modele mici .
Bafta !
#198
Postat 24 March 2011 - 12:23 PM
#199
Postat 24 March 2011 - 12:29 PM
#200
Postat 29 March 2011 - 05:33 PM
energie si....incarcare rapida.3 pina la 5C.Tot ansamblul cat mai in fata.Totul asigurat cu coliere plastic pe pernite de polietilena expandata.Ventilatie buna la radiatoare dat fiind ca finalii MOSFET de 16A trebuie bine raciti(Puterea degajata prin caldura la consum maxim de lucru=(7,4 -4,8)x 8A pe linie =2,6x8= 20W x 2 linii=40VA.
Am luat decizia de a renunta la servomecanismele de pe aripa de sus. Voi folosesi tije de cuplare eleroane sus/jos( seamana si cu originalul).
Rezervorul este fixat si asigurat;furtune benzina 4mm.Cu strangere de inima powerboxul Evolution se va muta pe SU29-ModelExpert 2,2 m Rosu/alb/albastru care a sosit si va inlocui CAP232G care s-a vandut dupa reparatie.S-au pozitionat pe burta modelului panourile demontabile pentru acces la servouri si receptor.Azi fixez aprinderea electronica
si toate bridele si urechile de montaj de pe fuselaj=12 buc.(dural vopsit otel ruginit).Si...poze.
#201
Postat 29 March 2011 - 06:11 PM
Eliberati toate necuvantatoarele.
#202
Postat 29 March 2011 - 06:33 PM
Ca regula receptorul e montat cam la 280-320 mm de cea mai rea sursa de paraziti (UBec).Asa fac si la SE5A.Utilizand sistemul Fasst de la Futaba pe 2,4GHz armonicele sursei in impulsuri sunt extrem de indepartate generand curenti de ordinul picoamperilor la receptor.Din experienta si teste UBec HiModel de 8A antiparazitat si aprinderile CRRC Pro
(ca in cazul GF55ii) nu interfereaza.Pe intregul model am o borna de legatura a polului negativ la care vin toate minusurile inclusiv carcasele aprinderii si bec-urilor.Servoul MG 996 sau 946 lucreaza in impulsuri complet in alta norma si nu e afectat.
Sa vezi acum insa inghesuiala. Habitaclul cu electronicele trebuie izolat termic si la asta lucrez acum.Poze cu un premontaj.E ultima oara cand mai vedem tobele de esapament in varianta asta-maine sudam stuturile lateral,
Fisiere atasate
-
DSCF2991 (1024 x 768).jpg (110.08K)
Number of downloads: 213 -
DSCF2992 (1024 x 768).jpg (101.29K)
Number of downloads: 208 -
DSCF2993 (1024 x 768).jpg (80.78K)
Number of downloads: 187 -
DSCF2994 (1024 x 768).jpg (63.2K)
Number of downloads: 152 -
DSCF2995 (1024 x 768).jpg (88.13K)
Number of downloads: 206
#203
Postat 29 March 2011 - 06:55 PM
Al tau prieten
George .....eliberati-l ... :lol:
#204
Postat 30 March 2011 - 08:25 AM
#205
Postat 30 March 2011 - 10:56 AM
#206
Postat 30 March 2011 - 12:55 PM
http://www3.towerhob...?&I=LXZZH1&P=ML
De aceea le iubesc si le pun peste tot.
Multa, multa bafta.
#207
Postat 30 March 2011 - 06:29 PM
Leopardul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#208
Postat 30 March 2011 - 06:48 PM
P.S. Se livreaza numai la cafea !! Este deja pe foc.
#209
Postat 01 April 2011 - 07:57 AM
#210
Postat 01 April 2011 - 01:06 PM
Daca vrei, te rog, sa arunci o privire si aici:
http://www3.towerhob...wti0093p?&C=MCD
Eliberati toate necuvantatoarele.