RAF SE5a 2,5m/52cmc de la planseta la zbor
#151
Postat 24 January 2011 - 03:08 PM
imi baga in cap ideea ca pe directie si elevatie sa pun giroscoape.Planorul mare Skywind are un atare sistem la care mi-a atasat si un giroorizont scump si zboara ciudat de bine-lasat singur compenseaza toate turbulentele Lempesului si se tot duce...
#152
Postat 24 January 2011 - 11:08 PM
flypol, la Jan 24 2011, 03:08 PM, a spus:
imi baga in cap ideea ca pe directie si elevatie sa pun giroscoape.Planorul mare Skywind are un atare sistem la care mi-a atasat si un giroorizont scump si zboara ciudat de bine-lasat singur compenseaza toate turbulentele Lempesusui si se tot duce...
.............................................................
Frumoase si bune giroscoapele la avionul omului numai ca la F4C sunt interzise cu desavarsire.
Adrian
#153
Postat 25 January 2011 - 09:25 AM
Banzai si....sa fii iubit!
#154
Postat 25 January 2011 - 07:50 PM
Fisiere atasate
-
2011_01_25_101539_2006_01_29_121851_SoAFLG.jpg (42.98K)
Number of downloads: 71 -
2011_01_25_112218_landinggear_07_Medium.jpg (85.3K)
Number of downloads: 68 -
2011_01_25_112238_landinggear_08_Medium.jpg (66.31K)
Number of downloads: 71
Aceasta postare a fost editata de gicosu: 25 January 2011 - 07:51 PM
#155
Postat 25 January 2011 - 08:23 PM
Nu stiu cat ar ajuta la aterizare ca sa tina modelul cu aripile paralele cu solul .... asta poti sa o faci usor din manuta ! Ce e mai greu din manuta , e venitul paralel cu solul si punerea rotilor usor usor jos - ca daca incepe sa topaie e jale !
#156
Postat 26 January 2011 - 09:46 AM
Trenul de aterizare e de la RAF.Am comandat rotile de la Herbieweels;vin in 10 zile.Costa nu gluma insa merita;multumesc Gicosu(cred ca o sa te mai solicit la o parere dupa ca am obiectele).Multumesc Teo,daca nu e graba obiectele ,care sunt frumusele,o sa le trimit dupa ca ma intorc din Norvegia(probabil joi 4.02.Sa fiti iubiti rieteni!(neaparat Real Design).
#157
Postat 27 January 2011 - 12:25 PM
Fisiere atasate
-
DSC00548__1024_x_768_.jpg (43.98K)
Number of downloads: 30 -
DSC00549__1024_x_768_.jpg (45.08K)
Number of downloads: 26 -
DSC00551__1024_x_768_.jpg (42.04K)
Number of downloads: 27 -
DSC00552__1024_x_768_.jpg (45.6K)
Number of downloads: 27 -
DSC00557__1024_x_768_.jpg (76.91K)
Number of downloads: 33 -
DSC00559__1024_x_768_.jpg (67.19K)
Number of downloads: 36
#158
Postat 27 January 2011 - 01:37 PM
Fisiere atasate
-
2011_01_12_202936_m_2011_01_12_basic_stab___elevator_on_fuselage.jpg (45.8K)
Number of downloads: 70
#159
Postat 27 January 2011 - 02:33 PM
#160
Postat 27 January 2011 - 03:16 PM
flypol, la Jan 27 2011, 02:33 PM, a spus:
Si apropo de fuselaj, si eu am avut butuci de balsa la deriva incorporati in fuselaj, si a trebuit sa refac fuselajul la un yak, am pus si poze, deoarece nu puteam centra avionul, am dat jos 300g, enorm...Greutatea pe coada e cea mai rea, poate fi compensata doar cu mult plumb pe fata, si in general la profundor si deriva se foloseste cat de mult balsa. In poza pusa de George se vede ca cel care construieste a evitat pe cat posibil acei butuci, cat si orice forma de placaj la profundor.
Bafta la constructie.
Aceasta postare a fost editata de typer: 27 January 2011 - 03:23 PM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#161
Postat 29 January 2011 - 12:17 PM
Materiale extrem de usoareL abachi 0,25gr/cmc si balsa light 0,12 gr/cmc.Greutate totala ansamblu: stabilizator 117 gr.directie 67 gr. Total multumitor pentru socotelile mele.Am decis refacerea socotelilor cu inclinarea stabilizatorului cu 1,5 grade(defapt ca in realitate).Coada va ridica la 60 km/h inca 110 gr.
Fisiere atasate
-
DSCF2856__1024_x_768_.jpg (75.22K)
Number of downloads: 44
#162
Postat 05 February 2011 - 05:03 PM
La RAF SE5a model sub 12kg.socotelile se cam potrivesc ;aproape ca avem cam putin pe coada.
Plan de lucru:
1. montarea balamalelor si fixarea ampenajelor pe fuselaj.Lipirea etansarilor la fuselaj(fire de balsa 3x2 mm rotunjite ).Poze luni!
2. montarea servourilor la directie si elevatie.
3. fixare rezervorului si a casetei receptorului si powerboxului.Fixarea casetei acumulatorilor.(placaj 1,5mm)
4. fixarea definitiva a cabanei aripilor superioare
5. montarea urechilor cablurilor(incepe migaleala)
6. montarea provizorie a aripilor ,hobanelor,si incercarea tendoanelor ( cablu 0,95 mm/acrilon identic aspect otel).
ASTEPTAM ROTILE!
#163
Postat 07 February 2011 - 04:00 AM
Foarte putine modele au ampenaj portant. Cazul clasic este Telemasterul. Ampenajul lui are profil plan-convex dar unghiul lui de incidenta este zero. Este o subtilitate delicioasa: daca primeste o pala de vant in fata, ampenajul compenseaza automat tendinta de a ridica nasul.
Multa, multa bafta si bine ai revenit.
PS. Cine-i Simonica? Mie imi place mult de Simona Florescu si cand aud de acest nume devin atent.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 February 2011 - 04:01 AM
#164
Postat 07 February 2011 - 08:12 PM
pilotaj-da realitate ,pune orizontala unde trebuie iar la aterizare se pune singur pe gazon(da o tura la filmele de la Hobby construct 2010). Daca ajung anul asta la Quebec te caut! Nu mai zic sa fii iubit-acum"salvam leopardul!"
#165
Postat 08 February 2011 - 10:02 PM
flypol, la Feb 5 2011, 05:03 PM, a spus:
Pot sa-ti vin in ajutor cu cablu de otel (multifilar) de 0,6mm. Eu folosesc la straiuri si sarturi la veliere. Se poate sertiza excelent, daca convine dpdv "scale"
Pofteste uliul carpatilor?
#166
Postat 09 February 2011 - 12:10 PM
#167
Postat 09 February 2011 - 05:01 PM
flypol, la Feb 9 2011, 12:10 PM, a spus:
Nasol! Contra cost nu mai am!
#168
Postat 11 February 2011 - 05:40 PM
#169
Postat 12 February 2011 - 06:01 PM
flypol, la 11 February 2011 - 05:40 PM, a spus:
Obsedatule soimar! Sunt in Bv de aproape o luna!
flypol, la 11 February 2011 - 05:40 PM, a spus:
Tre sa vad daca am 16 m! Oricum, daca nu, la primul drum la Bucuresti, ma bag prin Obor si-ti iau cat vrei tu, sa-ti ajunga si la modelul de antrenament!
Multumiri pentru inscriere - sunt in trupa de fani demult, chiar daca nedeclarat!
Pregateste un sticker cu "Eliberati leopardul"!
Pe mine m-a emotionat (in sensul ca m-am enervat cand am vazut) poza asta, ce am gasit-o pe Google Earth, in zona gradinii zoologice Bv...
Demult am zis ca nu au ce cauta animale in gradini zoologice de genul celor din Romania, la fel de bine cum as vrea sa nu mai existe circuri in care sa fie dresuri de animale!
#170
Postat 12 February 2011 - 10:31 PM
#171
Postat 12 February 2011 - 11:36 PM
Perfect plana, este excelenta pentru facut tot soiul de capace, panouri, carenaje, pt. ca se ambutiseaza / deformeaza plastic excelent.
Daca crezi ca te coafeaza, intreaba printre prieteni daca nu stiu cumva de vreo tipografie. Roaga sa-ti faca rost de placi care nu au fost bagate deja in masina de tipar, caci acelea sunt deja usor curbate. Sunt perfect folosibile si acelea, insa tu trebuie sa ceri placi care nu au ajuns inca la tipar ci au fost detectate a avea defecte de expunere (pe partea cu emulsie fotosensibila) si din acest motiv nu au mai fost bagate le tipar. In mod normal, orice tipografie are asa ceva si nu ar trebui sa coste mai nimic.
Daca crezi ca vrei, vorbesc la cineva in Bucuresti dar trebuie sa treci tu pe acolo sa iei o placa-doua-trei-patru (50x70 cm)...
#172
Postat 15 February 2011 - 10:14 AM
#174
Postat 15 February 2011 - 07:48 PM
Am ajuns la tren.Rotile sunt platite si vin in curand.Am zeci de poze cu trenul insa habar n-am cum functiona amortizorul ! Din poza lui George e clar ca in jurul axului a fost infasurat un cordon impletit elastic.In rest ceata!
#175
Postat 01 March 2011 - 07:24 PM
#176
Postat 16 March 2011 - 02:56 PM
Parghiile sunt ingropate in fuselaj-nu falsificam numic din frumusetea originalului.Adaugam in schimb 87 gr.la coada(e suportabil).Poze maine cand reusesc sa le micsorez.Leopardul!!!!!!!!!!!!!
#178
Postat 19 March 2011 - 12:32 AM
flypol, la 16 March 2011 - 02:56 PM, a spus:
Ce Doamne iarta-ma, poa sa fie din otel de 4mm la profundor? O fi grosime de tabla? O fi vreun diametru? Ce poa sa fie ca sa aduca un plus de 87 gr.?
Hai cu pozele, ca sunt curios!
#180
Postat 19 March 2011 - 04:00 PM
voi termina modelul prin aprilie 20.(doua luni intarziere fata de program).
Fisiere atasate
-
prof 4 001 (1024 x 768).jpg (108.89K)
Number of downloads: 91