tiger moth - imblanzirea scorpiei
#1
Postat 26 September 2010 - 10:59 PM
astazi am finalizat constructia unui tiger moth si m-am grabit sa ii fac o proba sa vad daca merita sa il fac ultimile finisaje.
pe camp, undeva prin domnesti,am decolat aeromodelul din mana ca alte variante nu aveam si surprins am fost sa vad ca nu puteam sa il controlez mai deloc sau mai bine zis cu eforturi deosebite.
http://www.youtube.c...h?v=zy1iO7W5Wto
prima impresie , clar usor de bot chiar daca el era centrat ca in plan
am mutat toate cele cat am putut de in fata si am incercat din nou.
putin mai bine dar numai satisfacator asa ca am dat profundorul putin in jos (ultima varianta)
a fost binisor iar dupa ce am mai lasat putin profundorul parca era alt avion, zbura ca uns
care o fi problema si ce e de facut?
aripile si profundorul sunt toate in plan paralel.
unghiul la motor parca este putin c-am in jos dar nu cred ca depaseste 5 grade
acum centrul de greutate sa mutat chiar in bordul de atac al aripii de jos
http://www.youtube.c...h?v=nYD9AgjHauU
vad ca procesarea pe youtube dureaza mai mult
#2
Postat 26 September 2010 - 11:09 PM
dululutu, la Sep 26 2010, 11:59 PM, a spus:
astazi am finalizat constructia unui tiger moth si m-am grabit sa ii fac o proba sa vad daca merita sa il fac ultimile finisaje.
pe camp, undeva prin domnesti,am decolat aeromodelul din mana ca alte variante nu aveam si surprins am fost sa vad ca nu puteam sa il controlez mai deloc sau mai bine zis cu eforturi deosebite.
http://www.youtube.c...h?v=zy1iO7W5Wto
prima impresie , clar usor de bot chiar daca el era centrat ca in plan
am mutat toate cele cat am putut de in fata si am incercat din nou.
putin mai bine dar numai satisfacator asa ca am dat profundorul putin in jos (ultima varianta)
a fost binisor iar dupa ce am mai lasat putin profundorul parca era alt avion, zbura ca uns
care o fi problema si ce e de facut?
aripile si profundorul sunt toate in plan paralel.
unghiul la motor parca este putin c-am in jos dar nu cred ca depaseste 5 grade
acum centrul de greutate sa mutat chiar in bordul de atac al aripii de jos
http://www.youtube.c...h?v=nYD9AgjHauU
vad ca procesarea pe youtube dureaza mai mult
....ca in tinerete http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
#3
Postat 26 September 2010 - 11:11 PM
#4
Postat 26 September 2010 - 11:23 PM
johnnel, la Sep 27 2010, 12:11 AM, a spus:
..ps...si nu uita mai avem maine un test....
#5
Postat 26 September 2010 - 11:28 PM
johnnel, la Sep 27 2010, 12:23 AM, a spus:
sper sa fie asa
m-am saturat sa il vad in portbagaj
#6
Postat 26 September 2010 - 11:28 PM
johnnel, la Sep 27 2010, 12:09 AM, a spus:
cu asta am inceput.. :D
#7
Postat 26 September 2010 - 11:45 PM
Acum nici nu stiu cat de "delicat" ai actionat stick-urile, pentru ca este totusi un biplan (foarte responsiv la comenzi) si nici nu are o anvergura mare. Pitts-ul meu devenea "burghiu" cand incercam un amarat de roll...
Si inca un sfat...tine-l pe cat posibil mai aproape de tine, pentru ca e tare usor sa-i confunzi pozitia cand e departe.
#8
Postat 27 September 2010 - 07:38 AM
dululutu, la Sep 27 2010, 12:28 AM, a spus:
m-am saturat sa il vad in portbagaj
Salut, eu am terminat 95% un RAF SE5 1917, am aceleasi temeri legate de centrare si finetea necesara pilotajului unui biplan.......
Ce greutate si ce motor , accu, etc, ai pe Moth ?
RAF SE5
#9
Postat 27 September 2010 - 08:00 PM
SerjuRO, la Sep 27 2010, 08:38 AM, a spus:
Ce greutate si ce motor , accu, etc, ai pe Moth ?
RAF SE5
salut!
am pus un motor himax 2212-1180, acc de 1000 si 1300 mah
centrul de greutate este mult mai in fata decat in plan, in bordul de atac al aripii de jos sau chiar mai in fata
azi l-am zburat din nou sa sa comportat super
greutate....... 500 g
bafta si il astept si pe al tau