Modelism - RHC Forum: tiger moth - imblanzirea scorpiei - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

tiger moth - imblanzirea scorpiei

#1 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 26 September 2010 - 10:59 PM

buna seara!

astazi am finalizat constructia unui tiger moth si m-am grabit sa ii fac o proba sa vad daca merita sa il fac ultimile finisaje.
pe camp, undeva prin domnesti,am decolat aeromodelul din mana ca alte variante nu aveam si surprins am fost sa vad ca nu puteam sa il controlez mai deloc sau mai bine zis cu eforturi deosebite.

http://www.youtube.c...h?v=zy1iO7W5Wto

prima impresie , clar usor de bot chiar daca el era centrat ca in plan
am mutat toate cele cat am putut de in fata si am incercat din nou.
putin mai bine dar numai satisfacator asa ca am dat profundorul putin in jos (ultima varianta)
a fost binisor iar dupa ce am mai lasat putin profundorul parca era alt avion, zbura ca uns
care o fi problema si ce e de facut?
aripile si profundorul sunt toate in plan paralel.
unghiul la motor parca este putin c-am in jos dar nu cred ca depaseste 5 grade
acum centrul de greutate sa mutat chiar in bordul de atac al aripii de jos

http://www.youtube.c...h?v=nYD9AgjHauU

vad ca procesarea pe youtube dureaza mai mult

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 260920101228.jpg
  • Imagine atasata: 260920101229.jpg

0

#2 Useril este offline   johnnel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 23-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Voluntari

Postat 26 September 2010 - 11:09 PM

Vezi postareadululutu, la Sep 26 2010, 11:59 PM, a spus:

buna seara!

astazi am finalizat constructia unui tiger moth si m-am grabit sa ii fac o proba sa vad daca merita sa il fac ultimile finisaje.
pe camp, undeva prin domnesti,am decolat aeromodelul din mana ca alte variante nu aveam si surprins am fost sa vad ca nu puteam sa il controlez mai deloc sau mai bine zis cu eforturi deosebite.

http://www.youtube.c...h?v=zy1iO7W5Wto

prima impresie , clar usor de bot chiar daca el era centrat ca in plan
am mutat toate cele cat am putut de in fata si am incercat din nou.
putin mai bine dar numai satisfacator asa ca am dat profundorul putin in jos (ultima varianta)
a fost binisor iar dupa ce am mai lasat putin profundorul parca era alt avion, zbura ca uns
care o fi problema si ce e de facut?
aripile si profundorul sunt toate in plan paralel.
unghiul la motor parca este putin c-am in jos dar nu cred ca depaseste 5 grade
acum centrul de greutate sa mutat chiar in bordul de atac al aripii de jos

http://www.youtube.c...h?v=nYD9AgjHauU

vad ca procesarea pe youtube dureaza mai mult

....ca in tinerete http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
0

#3 Useril este offline   johnnel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 23-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Voluntari

Postat 26 September 2010 - 11:11 PM

..lucrat curat,model frumos,pilot incercat...! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/unsure.gif
0

#4 Useril este offline   johnnel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 23-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Voluntari

Postat 26 September 2010 - 11:23 PM

Vezi postareajohnnel, la Sep 27 2010, 12:11 AM, a spus:

..lucrat curat,model frumos,pilot incercat...! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/unsure.gif

..ps...si nu uita mai avem maine un test....Imagine atasata: 270920101239.jpg
0

#5 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 26 September 2010 - 11:28 PM

Vezi postareajohnnel, la Sep 27 2010, 12:23 AM, a spus:

..ps...si nu uita mai avem maine un test....Atasament 270920101239.jpg

sper sa fie asa
m-am saturat sa il vad in portbagaj
0

#6 Useril este offline   johnnel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 23-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Voluntari

Postat 26 September 2010 - 11:28 PM

Vezi postareajohnnel, la Sep 27 2010, 12:09 AM, a spus:

....ca in tinerete http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif

cu asta am inceput.. :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 23082009729.jpg

0

#7 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 26 September 2010 - 11:45 PM

Dupa ce am vazut eu (si dupa ce am citit ca ai facut) parea greu de coada. Nu prea inteleg cu mutarea CG-ului spre bordul de atac al aripii. CG-ul la biplane poate sa fie mai in fata aripii de jos, daca aripa de sus este pozitionata mai in fata (conditia este ca ambele aripi sa aiba aceleasi dimensiuni). Practic este undeva la jumatatea distantei dintre CG-ul masurat la aripa de sus si cea de jos (si acesta stabilit la aprox. 30% din suprafata portanta). Daca o aripa are suprafata mai mare decat cealalta, ea devine dominanata in determinarea CG-ului.
Acum nici nu stiu cat de "delicat" ai actionat stick-urile, pentru ca este totusi un biplan (foarte responsiv la comenzi) si nici nu are o anvergura mare. Pitts-ul meu devenea "burghiu" cand incercam un amarat de roll...
Si inca un sfat...tine-l pe cat posibil mai aproape de tine, pentru ca e tare usor sa-i confunzi pozitia cand e departe.
0

#8 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 27 September 2010 - 07:38 AM

Vezi postareadululutu, la Sep 27 2010, 12:28 AM, a spus:

sper sa fie asa
m-am saturat sa il vad in portbagaj


Salut, eu am terminat 95% un RAF SE5 1917, am aceleasi temeri legate de centrare si finetea necesara pilotajului unui biplan.......
Ce greutate si ce motor , accu, etc, ai pe Moth ?
RAF SE5
0

#9 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 27 September 2010 - 08:00 PM

Vezi postareaSerjuRO, la Sep 27 2010, 08:38 AM, a spus:

Salut, eu am terminat 95% un RAF SE5 1917, am aceleasi temeri legate de centrare si finetea necesara pilotajului unui biplan.......
Ce greutate si ce motor , accu, etc, ai pe Moth ?
RAF SE5

salut!

am pus un motor himax 2212-1180, acc de 1000 si 1300 mah
centrul de greutate este mult mai in fata decat in plan, in bordul de atac al aripii de jos sau chiar mai in fata
azi l-am zburat din nou sa sa comportat super
greutate....... 500 g
bafta si il astept si pe al tau
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro