HEPTAD - design power
#1
Postat 25 September 2010 - 09:48 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#2
Postat 27 September 2010 - 03:14 PM
pccdtk, la Sep 25 2010, 10:48 PM, a spus:
Salut, de mult voiam sa te intreb, in ce le faci 3D?
#3
Postat 27 September 2010 - 08:32 PM
omega776, la Sep 27 2010, 04:14 PM, a spus:
Modelarea in Rhinoceros ( CAD derivat din Autocad ) . Daca sunt necesare texturari si randari realiste ( sau modele pregatite pentru simulatorul RealFlight ) in 3dMax.
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#4
Postat 15 October 2010 - 09:45 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#5
Postat 15 October 2010 - 09:48 PM
..si :
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#6
Postat 15 October 2010 - 11:02 PM
http://exposureroom.com/members/pccdtk/07d...f38b736b846017/
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#7
Postat 16 October 2010 - 02:35 AM
Multumesc frumos.
#8
Postat 16 October 2010 - 09:34 AM
Insa este teoretic un avion aproape perfect pentru FPV sau fotografie. Fata de Heptad, Passive, Exposure, etc, acesta permite un fuselaj mult mai scund si aerodinamic, motoare mai mici si mai economice si, cred eu, un control mai bun pe vant datorita proprietatilor bimotorului. Nu sunt insa convins ca eliminarea diedrului ajuta la stabilitate, ba mie mi se pare ca dimpotriva... Robert? Si de asemenea mi-ar prinde bine sa inteleg cum ajuta forma trapezoidala a semiaripilor, daca nu cer prea mult, sarumana!
Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 16 October 2010 - 09:39 AM
#9
Postat 16 October 2010 - 09:41 AM
#10
Postat 16 October 2010 - 03:19 PM
Biciclistu, la Oct 16 2010, 10:34 AM, a spus:
2.Insa este teoretic un avion aproape perfect pentru FPV sau fotografie. Fata de Heptad, Passive, Exposure, etc, acesta permite un fuselaj mult mai scund si aerodinamic, motoare mai mici si mai economice si, cred eu, un control mai bun pe vant datorita proprietatilor bimotorului.
3. Nu sunt insa convins ca eliminarea diedrului ajuta la stabilitate, ba mie mi se pare ca dimpotriva... Robert? Si de asemenea mi-ar prinde bine sa inteleg cum ajuta forma trapezoidala a semiaripilor, daca nu cer prea mult, sarumana!
1.Am sa incerc sa-i fac o varianta si pentru 4.5 .
2.Eu l-am gandit pentru FPV - fuselajul este suficient de lat cat sa incadreze o camera de 37x37x30 mm.
3.Modelul fizic are 1,5 grade unghi diedru . In plus varfurile aripilor in unghi adauga stabilitate . Nu sunt sigur daca la aceea dimensiune la vf.aripilor mai reduc vortexurile generate - insa sper .
...asadar il export in curand si pentru RF G 4.5
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#11
Postat 17 October 2010 - 06:13 AM
jetix, la Oct 16 2010, 09:41 AM, a spus:
.....Dan se referea la link-ul pentru modelul din simulator - care in principiu se afla in sectiunea swaps a Knifeedge : http://www.knifeedge...s.php?do=search
Nu voi urca totusi modelul pe Knifeedge , insa daca exista doritori PM ....
Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 17 October 2010 - 06:14 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#12
Postat 17 October 2010 - 06:41 PM
Anvergura : - 150 cm - aripa construita din 3 segmente egale de cat 50 cm
- diedrul vf.de plan la 5 grade
- profil Rhode St.Genese 32 in loc de NACA 2412 sau RG 15 A
Propulsie : - motoarele mutate la cate 25 cm fata de fuselaj ( la imbinarea segmentelor )
Ampenajele marite ...si un filmulet ( Fraps din RF G5 ) :
http://exposureroom.com/members/pccdtk/d8c...addba4045ab7b1/
Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 17 October 2010 - 06:41 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#14
Postat 19 October 2010 - 07:48 PM
ilie F1A, la Oct 18 2010, 10:05 PM, a spus:
Ma gandeam la TowerPro2409....
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#18
Postat 19 October 2010 - 09:42 PM
ilie F1A, la Oct 19 2010, 09:45 PM, a spus:
Nu mai mult de 1300 gr. cu tot cu sistemul FPV ( ~ 250 gr. )
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#19
Postat 19 October 2010 - 10:01 PM
PS: Asteptam planurile :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 19 October 2010 - 10:03 PM
#21
Postat 19 October 2010 - 10:59 PM
Insa daca tot le am ar fi o idee buna sa le si folosesc (desi nu cu orice pret). Discutam cu Robert deunazi si ne-am gandit sa calculam anvergura dupa fuselaj. Adica sa-l taiem fara pierdere dintr-o bucata de polistiren care standard are 100cm lungime. Si in urma scalarii planurilor la un fuselaj de 100cm a rezultat o anvergura de 160cm. Dar tot impreuna cu segnor Robert ma intrebam, thinking big as you know me, oare ce anvergura ar fi potrivita pentru motoarele mele? Mai ales ca alta pereche nu am si sa stii ca nu rezulta ceva hilar, cel putin daca judecam ca bigger is more stable... dar e o tema inca pe masa de lucru!
#22
Postat 19 October 2010 - 11:13 PM
Date de intrare:
Ready-to-fly Weight (gm) 1500
Wingspan (mm) 1500
Total Wing Area (dm2) 44
Desired top speed (km/hr) 66 - astea doua au fost estimate de simulator
Desired thrust (gm) 1125 - idem
Desired current per motor (A) 30A
Motor Kv (rpm/volt) 910
Rezultat:
Suggested ESC Rating: 33 A to 39 A.
Power Into / Out of Motor: 324.0 watts in / 243.0 watts out.
Power To Weight Ratio: 216.00 watts/kg. - adica motoplanor spre trainer
Estimated Stall Speed: 26.3 km/hr. - miiiica
Wing Loading: 34.1 gm/dm2. - adica motoplanor :rolleyes:
Cubic Wing Loading: 4.7 gm/dm3.
...
Suggested Prop Sizes
...
12*6 7507RPM
Vpitch 68kmph (foarte buna, aproape ca un planor)
Thrust per prop 1373gr
Concluzia
Power Level: Amazing. Extremely 3D capable.
Thrust/weight about 2.4:1
Ar merge mai curand ca simplu motor unul din asta.
#23
Postat 21 October 2010 - 11:58 AM
Biciclistu, la Oct 19 2010, 11:01 PM, a spus:
PS: Asteptam planurile :D
Scalat pentru 200 cm anv. si cateva modificari minore :
...si
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#24
Postat 21 October 2010 - 12:00 PM
- fara electronica 1000 - 1300 gr.
- Gata de zbor ( inclusiv camera ~ 250 gr ) intre 2100 - 2500 gr. la 78 dm2 suprafata alara.
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#26
Postat 21 October 2010 - 02:03 PM
Acesta este urmatorul model pe lista mea, clar, deja incep taierile de scartz!
Atat ca as modifica decupajul de la bot in sensul sa-l micsorez si sa adaug planului camerei o inclinatie