Modelism - RHC Forum: Cuirasatul Bismarck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 92 Pagini +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cuirasatul Bismarck Macheta statica din lemn scara 1:200

#661 Useril este offline   Korbu 

• Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 456
  • Inregistrat: 09-November 10
  • Interests:Just Keep Walking..

Postat 11 May 2011 - 07:35 PM

banderas23 - Eu nu i-am facut nimic, problema cred ca a fost de la voi. Am testat pe 5 browsere diferite +2 conexiuni de internet si a mers fara probleme.
0

#662 Useril este offline   the suicide drummer 

• Incepator
  • PipPip
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 11-May 11

Postat 12 May 2011 - 03:10 PM

Buna ziua. Am inceput si eu constructia cuirasatului Bismarck. Citind si vizualizand imaginile puse de voi cu nava am observat ca voi aveti unelte cu care fixati piesele. Cum sunt incepator in modelism nu am folosit asa ceva, asa ca m-am uitat cu atentie la modelul meu sa vad daca e ceva in neregula. In plus mai am o problema de vreo 2 saptamani, la imbinarea a 2 piese pe care le voi arata in imaginile pe care le voi pune. As dori parerea voastra ca sa stiu daca pot continua cuirasatul fara probleme.

Fisiere atasate

0

#663 Useril este offline   3lBandolero 

• Junior
  • PipPipPip
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 08-April 11

Postat 12 May 2011 - 03:38 PM

Vezi postareathe suicide drummer, la 12 May 2011 - 03:10 PM, a spus: