Korbu, la 16 June 2011 - 11:37 PM, a spus:
@FullMetalJacket - Preventiv am spus "fara suparare" ca sa nu inceapa o cearta din nimic si nu, nu ma simt ofensat deloc. Referitor la cele spuse de tine cu cateva reply-uri in urma.. sa sti ca sunt multi care isi incep "viata de navomodelist" pe bismarck, normal ca nu stiu multe, nici eu nu stiu multe, sunt incepator.
Cel putin o persoana a inceput constructia acestei nave dupa schitele copiate dupa matritele ramase, se gasesc in semnatura iar printre altele citesc, rafoiesc multe forumuri, iar cand aflu ceva sau a intrebat cineva ceva despre bismarck am pus la dispozitie acea informatie si ca sa mai zic inca ceva, sunt membru a acestui forum din noiembrie 2010 si pot sa spun ca am citit, citit si iar citit pana am dat un prim reply..
Poate am exagerat cand am spus "Sau vrei sa iti creasca rangul pe forum?", nici pe mine nu prea ma intereseaza rangul, am trecut de mult de acest stadiu..
Multumesc pentru imagine, arata foarte bine ;), bafta in continuare si sa ne auzim (scriem pe forum) cu bine :D
Alex B.
Salut!
Cand am spus "tu ce faci in acest sens" nu ma refeream la initiativele tale de pe forum. Apreciez initiativa ta de a ajuta colegii cu planuri scanate. Cunosc topicurile initiate de tine si le gasesc utile.
Ma refeream la exagerarile unor colegi care isi fac debutul in modelism cu aceasta macheta. Totusi ei trebuie sa inteleaga ca aici nu poti folosi tehnici si metode care au mai degraba legatura cu "Industria Grea".
Si eu gandeam la inceput ca tot ce fac eu la un model trebuie sa fie "cel mai tare cel mai bun si cel mai al naibi". Greseam. Mai binele este dusmanul binelui. Iar in modelism se aplica acest lucru.
De asta intrebam (mai mult retoric) - "how about you".
Bismark-ul nu prea este un model pe care sa iti incepi viata de modelist si sa ai satisfactii imediate . Sunt momente in care constructia devine dificila iar uni vor fi dezamagiti de rezultatul muncii lor. Dar este o buna metoda de a capata experienta.