Modelism - RHC Forum: Kit FunCub de la Multiplex - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Kit FunCub de la Multiplex

#91 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 April 2011 - 01:19 PM

Vezi postareaadioperator, la 29 April 2011 - 12:28 PM, a spus:

Am luat in considerare si flotoarele de la EasyCub, dar in specificatii se spune ca pot fi folosite pentru modele cu greutate de pana in 1000 grame, iar masa FunCub-ului e pe la 1300 grame, diseara o sa-l cantaresc sa stiu exact.

Cum are la tine asa de mult?La mine cu tot cu receptor de 60 g si acc de 2100 are 1100g.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#92 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 29 April 2011 - 02:18 PM

Nu o sa mai dau nicio cifra cu privire la greutate pana diseara cand o sa-l pun pe cantar.
Intre timp am observat si flotoarele de la CESSNA 182 (500 class) ce par sa duca pana la 1500 de grame, au sistem de prindere diferit dar e rezolvabil.

Fisiere atasate


0

#93 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 01 May 2011 - 08:03 PM

Am cantarit Funcub-ul meu: 927 grame fara acumulator. Cu bateria de 3 celule si 3300 mAh ajunge la 1.159 grame, teoretic se pot folosi flotoarele de Cessna fara nicio problema.
0

#94 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 13 May 2011 - 07:26 AM

Ei bine am reusit sa pierd capota de la aeromodel, eram pe la 300 de metri inaltime in ascensiune cu motorul la maxim si vant din fata iar capota a binevoit sa se desprinda, a fost luata de vant si dusa intr-un lan de rapita unde nu am mai reusit sa o gasesc. Stie cineva daca se potriveste de la EasyCub ?
0

#95 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 13 May 2011 - 08:01 AM

Vezi postareaadioperator, la 13 May 2011 - 07:26 AM, a spus:

Ei bine am reusit sa pierd capota de la aeromodel, eram pe la 300 de metri inaltime in ascensiune cu motorul la maxim si vant din fata iar capota a binevoit sa se desprinda, a fost luata de vant si dusa intr-un lan de rapita unde nu am mai reusit sa o gasesc. Stie cineva daca se potriveste de la EasyCub ?

Stiam eu de ce ii pun un elastic peste.Sorry pt tine.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#96 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 13 May 2011 - 09:22 AM

Am folosit de cateva ori si un elastic pentru o fixare sigura, dar de data asta nu stiu ce a fost in capul meu...

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 13 May 2011 - 09:23 AM

0

#97 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 13 May 2011 - 10:30 AM

:good: este identica... :)
0

#98 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 13 May 2011 - 12:17 PM

Sa vad pe unde gasesc sa cumpara una, in magazinele din RO nu am gasit nimic in stoc. Oricum trebuie sa incerc sa-i confectionez o capota noua.
0

#99 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 11 June 2011 - 08:59 AM

Ieri au fost in oferta pe Sierra flotoarele pentru CESSNA 182 (500 class), nu am stat pe ganduri si le-am pus in comanda. Acum ramane de vazut cum o sa le fac prinderea pe fuselaj.
0

#100 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 12 July 2011 - 09:45 AM

Vezi postareaoachidori, la 11 July 2011 - 11:55 AM, a spus:

Ieri dupa ce m-am dat un zbor cu avionul fara probleme,tot felul de acrobatii,la al doilea pack a facut poc in aer.L-am aterizat fara probleme dar nu stiu ce a provocat minunea.A facut un zgomot ciudat si s-a desprins suportul motorului.Dupa ce m-am uitat pe prima poza a lui Dragos dupa accident am vazut ca avea niste tije in stg si dreapta suportului pe care al meu nu le avea.Pe alte site-uri se spune ca e o problema la aceste tipuri de batiuri si ca la un moment dat asta se intampla.Voi ati patit-o?Se poate rezolva ?Pentru ca acelasi gen de zgomot il face si Funcub-ul si cu siguranta e tot de acolo. :fool: :D


Am vazut postarea ta in aria despre Acro Master, cumva e vorba de suportii longitudinulai pe fuselaj de care se fixeaza batiul motorului? Eu am avut o problema odata ca se slabise unul din suruburile ce fixeaza batiul motorului de acei doi suporti pe fuselaj si incepuse motorul sa trepideze puternic, asta a fost singura problema fara alte zgomote ciudate. Cred ca trebuie sa verific lipiturile lonjeroanelor (suportilor) pe fuselaj sa nu ma trezesc ca face si al meu "poc".
0

#101 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 14 July 2011 - 06:11 PM

Stie cineva cum as putea sa gasesc o saiba distantiera cu D/d 25/9mm ca sa pot monta o elice 13x6 in loc de 13x4?In poza se vede diferenta dintre cele 2,si nu se potriveste cuplajul de elice.Ceva idei cum as putea sa rezolv problema?
Sau un alt cuplaj cu diametru mai mare de 25 mm si fara umar, ca eu nu am gasit.Diametru axului este de 5 mm.

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#102 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 14 July 2011 - 06:25 PM

Te referi la saibele adaptoare care vin in set cu elica?
0

#103 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 17 July 2011 - 12:43 PM

@Dan Mitea,am echilibrat elicele,de fapt le-am verificat si erau ok,deci problema nu e de acolo.Aici vorbesc de elicele13x4.Am facut o proba cu una 13x6 si aici nu mai avea probleme.E drept a crescut considerabil consumul ca aici nu merg mai mult de 8 min,pe cand cu cea 13x4 mergeam in jur de 12 min.Si face acelasi zgomot.O sa schimb regulatorul sa vad daca se mentine problema.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#104 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 19 July 2011 - 06:50 PM

Deci, problema se pare ca provine de la regulator.Am schimbat regulatorul si se pare ca nu mai face.Cu aceleasi elice neechilibrate!! :wacko: A zis Kami la zbor ca problema e de la regulator dar eu nu Batman,Batman!! :) Asa ca MPX ii da cu virgula undeva si face ca toti aia peste o anumita turatie.
Problema rezolvata. :rofl:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#105 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 08 August 2011 - 08:47 PM

In sfarsit am avut un pic de timp sa ma ocup de flotoarele FunCub-ului. Au fost necesare cateva modificari la sistemul de prindere deoarece pe Cessna 182 500 Class se fixeaza altfel. Cu putina imaginatie am resut sa le adaptez. Flotabilitatea este excelenta iar la primul zbor nu a fost necesara o reechilibrare a aeromodelului. Carma o tin cu ajutorul directiei fara nicio problema. A facut prima decolare de pe apa, a zburat excelent grupul motopropulsor facandu-si treaba cu brio. In schimb la aterizare avionul a capotat si bineinteles ca a ajuns apa la ragulator acesta din urma prajunduse dar din prostia mea: am incercat sa-i mai dau gaz chiar dupa ce-l scosesem din apa, bine ca am unul de rezerva :angry:

Cateva poze de la montajul flotoarelor:

http://img703.imageshack.us/img703/4909/p1040379n.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/4461/p1040380z.jpg

http://img88.imageshack.us/img88/3997/p1040383p.jpg

http://img402.imageshack.us/img402/7515/p1040382a.jpg

Sper ca la urmatorul zbor sa vin si cu o filmare.
0

#106 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 08 August 2011 - 09:36 PM

Cu alea poti sa aterizezi si pe iarba?!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#107 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 09 August 2011 - 07:23 AM

Daca vii cu viteza foarte mica, asta implica flapsuri coborate la maxim si stabilitate redusa, se poate ateriza si pe iarba.
0

#108 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 August 2011 - 12:56 PM

Pe iarba, ca pe iarba, cu toate ca am vazut un film cu un cub, cu flotoare, de peste 2m care decola de pe iarba, dar pe zapada este perfect.
0

#109 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 September 2011 - 08:38 AM

In urma unui crash de saptamana trecuta am fost nevoit sa readuc botul la forma initiala, prin metoda fierberii cu apa, deoarece parea din stanga a acestuia efectiv s-a turtit. Am incercat sa compensez devierea unghiului motor prin adaugarea unor saibe intre batiu si motor. Totusi acum cand dau motor la maxim aeromodelul are tendinta sa faca un mare looping. Ce fel trebuie sa mai reglez motorul, in sus sau in jos?

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 05 September 2011 - 08:39 AM

0

#110 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 September 2011 - 08:46 AM

Vezi postareaadioperator, la 05 September 2011 - 08:38 AM, a spus:

In urma unui crash de saptamana trecuta am fost nevoit sa readuc botul la forma initiala, prin metoda fierberii cu apa, deoarece parea din stanga a acestuia efectiv s-a turtit. Am incercat sa compensez devierea unghiului motor prin adaugarea unor saibe intre batiu si motor. Totusi acum cand dau motor la maxim aeromodelul are tendinta sa faca un mare looping. Ce fel trebuie sa mai reglez motorul, in sus sau in jos?

In jos! sau poti compensa printr-un mix cu profundorul!La mai mult de 50% motor sa compensezi cu profundorul cateva grade in jos!Daca se poate!Nu mai stiu ce statie ai. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#111 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 September 2011 - 09:10 AM

@oachidori merci de raspuns, deci trebuie sa mai cobor unghiul motorului in jos. Ca statie am o Turnigy 9x iar mixajele sunt nenumarate, insa nu vreau sa mixez canalele pentru ca-mi place ca aeromodelul sa fie reglat corespunzator.
0

#112 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 September 2011 - 09:30 AM

Vezi postareaadioperator, la 05 September 2011 - 09:10 AM, a spus:

@oachidori merci de raspuns, deci trebuie sa mai cobor unghiul motorului in jos. Ca statie am o Turnigy 9x iar mixajele sunt nenumarate, insa nu vreau sa mixez canalele pentru ca-mi place ca aeromodelul sa fie reglat corespunzator.

Aici nu e vorba de un reglaj necorespunzator.Dar daca un model are un comportament complet diferit la anumite regimuri de turatie acel mixaj te poate ajuta.Aici in speta fiind vorba dupa cum tu ai zis de full throtle.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#113 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 September 2011 - 12:36 PM

Exact, cand motorul trece de 50% incepe sa aiba trend ascendent pana la looping larg cu motorul in 100%. O sa fac diferite teste cu unghiul motorului sa vad ce iese, sper sa nu rezulte si un crash :drinks:
0

#114 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 September 2011 - 03:44 PM

Vezi postareaadioperator, la 05 September 2011 - 12:36 PM, a spus:

Exact, cand motorul trece de 50% incepe sa aiba trend ascendent pana la looping larg cu motorul in 100%. O sa fac diferite teste cu unghiul motorului sa vad ce iese, sper sa nu rezulte si un crash :D

Personal nu mai stiu exact care ar trebui sa fie traiectoria corecta la full throtle.Daca imi aduc aminte ar trebui sa urce pe o panta de cca 10 grade.Daca se trece peste aceasta valoare la full ar trebui compensat fie din unghi motor fie din profundor.In functie de ceea ce e mai simplu.Personal as face sa fie din statie,daca tot e desteapta si stie. :clapping: :excl:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#115 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 05 September 2011 - 03:52 PM

Saut Olivian,
Eu zic ca-i tocmai invers......modelul o ia in sus daca are unghiul motor prea mare (este prea in jos), pentru ca-i mareste incidenta..........gresesc eu oare.......???
0

#116 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 05 September 2011 - 04:10 PM

Gresit! Incidenta motorului trebuie se fie pozitiva,deci axul motorului orientat in jos.Cu 100% throtle este normal ca modelul sa aibe o usoara cabrare.De obicei unghiul este de 2-4°.
Modelul este centrat bine?
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#117 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 05 September 2011 - 04:15 PM

Rectificare: Unghiul de incidenta megativ.
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#118 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 05 September 2011 - 05:18 PM

Scurt si la obiect:

daca,la mansa 100% o ia in sus(nu conteaza cat)trebuie accentuat unghiul(adica inclinat mai tare,in jos)

daca,la mansa 100% o ia in jos(nu conteaza cat)trebuie modificat unhiul in SUS(adica sa se reduca din inclinarea spre jos)


Toata treaba e sa zboare drept,si la 20% din mansa dar si la 100%.

Aceasta postare a fost editata de pilo: 05 September 2011 - 05:18 PM

Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#119 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 September 2011 - 06:01 PM

Te rog sa ma scuzi, dar nu-i chiar asa. Un trainer merge drept, doar, la o anumita viteza. Reglezi unghiul de la motor pentru aceasta viteza, sa-i zicem de croaziera. De fapt, pentru a cobora un trainer reduci gazul, fara sa umbli la elevator. Modelul incepe sa coboare usurel.
Multa, multa bafta.
0

#120 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 September 2011 - 06:08 PM

Editul....
Un caz cu totul special, de pe vremea cand se faceau aeromodele si nu capace de WC cu motor, este Telemasterul. Acesta are ampenajul portant. Atunci cand viteza creste, pe el apare o forta suplimentara care trage coada in sus, compensand tendinta de ridicare a nasului.
Multa, multa bafta.
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro