Modelism - RHC Forum: Kit FunCub de la Multiplex - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Kit FunCub de la Multiplex

#151 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 29 January 2012 - 02:10 PM

Vezi postareadan1972, la 29 January 2012 - 06:07 AM, a spus:

@adioperator - Daaa! Ma gandeam sa il scot si eu la zapada pe al meu...Mai ales ca i-am pregatit si schiuri...Dar parca e prea frig...Cred ca o sa mi se lipeasca mainile pe telecomanda pe gerul asta...
.......................
FunCub-ul meu face o chestie ciudata...Daca il reglez din trim-urile telecomenzii sa zboare drept, virajele pe o parte le ia prea violent (ca si cand l-as ajuta din deriva...vireaza imediat si pune botul in pamant de la jumatatea virajului)...iar pe partea cealalta, aproape refuza sa ia virajele...le ia cu coada atarnand si cu botul oblic in sus (un soi de zbor cutit...)...Tot in faza asta, daca incerc sa fac un looping, il face incomplet...Pleaca pe o directie ciudata intr-un fel de spirala...
...Daca trimez deriva (carma) in asa fel incat sa ia virajele identic pe ambele parti, in linie dreapta zboara cu coada intr-o parte si am remarcat ca in felul asta nici nu mai prinde aceeasi viteza (e logic...zborul cu coada intr-o parte e un mod de a reduce viteza unui avion...)...
Am masurat cursa eleroanelor...e identica la ambele eleroane...Am verificat unghiul parghiilor servo-urilor pt. eleroane si sant simetrice...Deci nu e de aici problema...
............................
Treaba asta m-a dus cu gandul la faptul ca are ceva stramb...e stramb de undeva...Pana acum nu am acordat prea mare atentie simetriei, pt. ca e un model din spuma...e mai elastic decat un balsa si ca zboara oricum...Se pare ca nu e asa !!!
...In plus, in permanentza am tot schimbat cate ceva pe el si n-am reusit sa-mi dau seama pana acum cum ar trebui sa zboare unul nou...Ba am schimbat motoru...ba i-am facut eleroane...ba i-am redus diedrul aripilor (la origini a fost EasyCub...)...apoi i-am facut flapsuri...am inceput sa zbor cu acumulatori mai mari/grei...si nici o data nu a fost de 2 ori la fel...
...M-am apucat sa fac masuratori...cu sfoara...cu ruleta...etc...Am gasit coada plecata intr-o parte aprox 20 mm...si ampenajul vertical lipit stramb cateva grade in aceeasi parte...
Probabil fuselajul a fost lipit gresit si apoi s-a incercat compensarea acestui fapt prin pozitionarea stramba a ampenajului vertical...
Acum am sectionat fuselajul pe lungime si l-am relipit drept...Acum e drept...
Am taiat si ampenajele si le-am relipit aprox. drept, dar nu am mai reusit sa ies cu el la zbor...sa vad cum zboara...Sper sa se fi remediat problema asta...
...........................
O alta faza aiurea...Nu reusesc sa-mi dau seama care e unghiul corect al motorului...A avut o perioada in care daca acceleram la maxim, incepea sa urce pe o panta abrupta...Asta se pare ca am rezolvat-o...Am inclinat motorul in jos (cum scrie in manualul lui...)...In schimb nu-mi dau seama daca inclinarea laterala (spre dreapta e corecta, pt. ca avionul a luat cateva crash-uri urate...)...Pare sa fie OK...O sa incerc sa-i fac reglajul fin, in functie de felul in care zboara...
...........................
O alta faza aiurea...Nu reusesc sa-mi dau seama unde sa montez acumulatorul...Asta si pt. faptul ca zbor cu mai multe tipuri de acumulatori diferiti (2200 si 5000 mAh)...El zboara, dar nu reusesc sa-mi dau seama daca nu cumva nu coboara prea abrupt la aterizare...daca nu cumva ridicarea botului cand prinde viteza (cu acceleratia la max.) nu e cumva din cauza faptului ca e prea greu de bot, incerc sa compensez asta trimand profundorul mai mult pe ridicare si asta sa genereze urcare, cand prinde viteza (cand viteza aerului pe profundor creste...
Am aceasta dilema, pt. ca sant f. multe moduri de a-l regla ca sa zboare, dar rezultatele sant diferite...
...........................
O alta faza aiurea...cu care m-a cam dezamagit...e faptul ca i-am pus un motor puternic (3542-920kv) cu elice 12x6 si zboara f. lent...Prin filmele pe care le-am vazut pe You-Tube, am vazut FunCub care zboara extrem de repede cu motor 3536...3542...
Tractiune ar avea...pt. ca aproape ca urca la verticala, chiar si cu acumulator de 5000...decoleaza in 2-3 m....etc...Dar nu prinde viteza...Asta ma duce cu gandul la o aerodinamica proasta (zboara cu coada intr-o parte...sau cu coada in jos ca sa compenseze un CG prea in fatza...chiar nu stiu...)...
...Oricum...nu prinde viteza mai de isprava decat daca il bag in picaj...
..........................
Ramane sa-l vad cum zboara dupa taieturile / corectiile pe care i le-am facut la coada...Dar sincer am rezerve ca va zbura cum trebuie...cu toate ca acum pare drept...Chiar mi-e frica oarecum sa-l ridic prima data in aer...pt. ca stiu ca va fi cu surprize... :lol:
Ce recomandari poti sa imi dai referitor la echilibrare...la pozitia CG-ului...+ alte chestii utile pe care le-ai observat tu la al tau....?!?
.........................
Tu cu ce il decolezi pe al tau din zapada ?!? Cu rotile alea mari, sau ai flotoare ??? Eu i-am facut schiuri doar in fatza...Am vazut pe You-Tube ca se comporta excelent cu schiuri...Poate chiar mai bine decat pe roti...
Am pus cateva poze ceva mai sus...in paginile anterioare...


Mai mult ca sigur cauza zborului incorect este deriva lipita defectuos. In viraje cand pune botil in jos compenseaza din profundor.
Oricum nu e un aeromodel destinat vitezei, totusi cred ca-i trebuie un motor cu ceva mai multe rotatii.
De obicei zbor cu acumulator de 2200 mah sau 3300, eu i-l fixez in spre spate pana unde incepe fanta de aerisire de sub el, acumulatorii mai usori ii las o idee mai in fata.
Unghiul motor trebuie sa fie putin spre dreapta pentru a compensa cuplul motorului.
Am si flotoare la el dar nu crd ca le voi pune pe zapada, rotile il sustin suficient de bine.
0

#152 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 30 January 2012 - 07:55 AM

@adioperator - Multumesc frumos pt. raspuns! Sa-l vedem cum zboara dupa ce am relipit ampnajele pe drept...Si eu am banuit acelasi lucru, dar initial nu am sesizat acest fenomen pt. ca a aparut subit si nu am fost atent in ce moment a aparut...Am impresia ca dupa ce i-am redus diedrul aripilor (EasyCub...la FunCub...)
...Aceasta modificare a fost facuta corespunzator...Am cumparat setul de piese marunte de FunCub +Teava de Carbon D8.....apoi am modificat aripile si in final am masurat unghiurile diedrului...sa fie identice in ambele parti...In final a iesit simetric...
...Si am impresia ca treaba cu zburatul stramb a aparut cand am redus diedrul, pt. ca avionul nu se mai auto-stabilizeaza datorita diedrului...
...In fine...Astept sa vad cum zboara...
.........................................
Evident ca iau virajele si cu eleroane si cu profundor...si corectez cat e nevoie...Dar am remarcat ca la viraj dreapta pune botul in pamant violent, pe cand la viraj stg. sta cu botul in sus si coada oblic in jos...Deci nu zboara simetric...
Si ce ma face sa cred ca a fost din cauza ampenajelor, e faptul ca daca am trimat carma altfel, l-am facut sa ia virajele identic pe ambele parti...Dar in zbor drept, zboara cu coada intr-o parte...
...Sa speram ca asta a fost cauza...O sa-l vad cum zboara...
........................................
Daaa...bine...stiu ca nu e un model de viteza, dar al meu e prea lenes, in conditiile in care am pus pe el un motor destul de puternic (1750 gr. tractiune...pe 11,1v si elice 12x6 APC)
...De ce spui ca ar fi trebuit un motor mai turat...?!? Pai motorul recomandat de Multiplex este 3516-840kv (D35 xL42 cu 840 rot/volt...) si elice 13 x 4 APC E...Deci al meu este chiar un pic mai turat decat cel original...Iar elicea este cea maxima permisa pe motorul asta...
...Ma gandesc ca faptul ca zboara stramb sa nu-i reduca din viteza cumva...Ma gandesc sa incerc cu alta elice...ori 12x8 ori 13x6,5 APC E...Diametrul da forta de tractiune iar pasul viteza...Daca elicea e prea mare, ori nu lasa motorul sa se tureze suficient, ori se arde fie motorul fie ESC-ul pt. ca consuma prea mult curent...Am inteles ca pana si densitatea aerului si cantitatea de particule de apa din aer, influienteaza consumul de curent...
...Ar mai fi o varianta....sa trec pe acumulatori de 14,8v (4s)...dar e cam scump up-gradeul...In felul asta creste mult turatia motorului...
.........................................
Am citit cam tot ce s-a scris pe topicul acesta din 2010...Am vazut ca zbori fie cu elice MasterAirscrew, ori cu GWS de Cessna-500 (10x8/3pale...)...Evita elicile cu 3 pale !!! Nu dau randament bun (nu stiu de ce...)...In toate testele de tractiune se obtin valori mai proaste cu cele cu 3 pale, cu consumuri de curent apropiate sau identice...Deci au randament mai prost...
...Evita si elicile MA...Cu toate ca arata al naibii de bine, am impresia ca sant numai pt. termice...Ori elicile pt. termice au profilul mai gros decat cele pt. electric...Lucrul asta scade randamentul motorului...
Dupa parerea mea, cele mai bune elici pt. motoarele electrice sant APC-urile Thin-Electro sau "E", iar pt. motoarele mici (2825...2834) GWS-urile Direct Drive (portocalii cu 2 pale)...
GWS-urile nu obtin randament bun pe motoare puternice...pe avioane grele (peste 700...800 gr) pt. ca sant prea flexibile si in loc sa transforme rotatia in fortza de tractiune si viteza, o transforma (partial) intr-un bazait...Pt. ca vibreaza fatza-spate prin aer...
...Personal am ridicat FunCub-ul in aer si cu un motoras 2825 cu elice GWS 9x5 si acumulator de 5000 mAh (de 377 gr...o bomba...)...Dar trebuia sa fiu atent sa nu incerc sa-l urc pe o panta prea accentuata...Nu mai mult de 30 grd...
...Avionul asta zboara oricum... :rofl: ...E ca porcu'...
.............................
Am vazut ca ai ceva probleme cu trenul de aterizare...E prea slaba sarma aia...Asa este...Eu am gasit o solutie f. simpla pe YouTube....cu o bucata de cauciuc innodata langa roti, iar sus e trecuta printr-un V din sarma subtire prins tot de sarma originala a trenului de aterizare (chiar sus...langa fuselaj...Uita-te la pozele de mai jos...Se comporta excelent...Trenul de aterizare nu se mai stramba dupa cate o aterizare mai violenta...
Iar peste sarma am montat si niste "pantaloni" din plastic subtire, ca sa arate ca la Piper...
.............................
Iti recomand ca pe zapada sa montezi flotoarele, pt. ca daca nimeresti o zapada mai moale, se infunda rotile si capoteaza avionul (rupi elicea...)...Cu flotoarele e exclus sa patesti asa ceva...Am vazut ca se comporta excelent pe zapada !!!
...Eu totusi i-am facut schiuri din placaj de 1,5 mm acoperit pe talpi cu plastic de la un PET de apa minerala...lipit...Mi s-au parut mai "fun"...Am vazut si schiuri facute din cornier de AL (2 buc prinse intre ele cu nituri de AL si cu capetele indoiute ca sa nu se agatze...)...
.............................
Nu mai folosi flapsurile cand e vant puternic !!! Avionul asta are o suprafatza portanta uriasa si decoleaza oricum f. repede...Daca ii mai deschizi si flapsurile, pleaca ca o racheta in sus...Nu are sens , pt ca treaba asta il destabilizeaza !!!
...Daca ai suficient curent de aer pe aripi, nu ai nevoie de flapsuri !!!
...Daca vrei sa aterizezi in scurt si sa nu ruleze mult pe sol, deschide flapsurile pe frana (90 grd) si tine-l pe coborare pronuntata din profundor...O sa remarci ca desi vine pe o panta abrupta, vine cu viteza mica si aterizeaza aproape ca elicopterul...Am incercat asta!!! E super!!! :unsure:
...Daca tot spui ca statia ta are o multime de MIX-uri pe ea, vezi ca exista un mix intre flaps-uri si profundor...O setezi ca atunci cand deschizi flapsurile, sa-ti puna 25% profundorul pe coborare (vezi ce canale sant...)...Va zbura cu viteza redusa, dar nu va mai ridica botul aiurea...cum fac ale noastre acum...In felul asta o sa vezi ca dispare fenomenul acela de stg-dr-stg-dr...pe care-l face avionul cand deschizi flapsurile...Iar treaba asta e proportionala...Cu cat se deschid flapsurile mai mult, cu atat coboara mai mult profundorul...
...Mai exista si MIX-ul "FLAPERON" pe unele statii...care iti transforma eleroanele in flapsui...Astfel o sa ai flapsuri pe toata lungimea aripii, dar eleroanele, chiar daca trec pe pozitia flaps, continua sa functioneze ca eleroane...
Am vazut treaba asta pe un SuperCub de 2,0 m si functioneaza excelent...Trebuie doar sa te joci din statie...sa vezi ce procente trebuie sa alegi...
Eu nu am posibilitatea asta, pt. ca am o statie rudimentara...ArtTech ETB 62A...analogica...Nu are decat un MIX pt. elicoptere...Dar e OK...Nu am de gand sa o schimb, pt. ca are toate reglajele din potentiometre plasate pe fatza statiei...In felul asta pot sa schimb setarile in timpul zborului, pe pipaite...fara sa ma uit la statie...
In plus are si canalul 6 la vedere...
In ce priveste raza de actiune, nu am avut surprize cu ea...Am dus avionul atat de departe incat nu-l mai vedam ce face si nu a pierdut semnalul...
.............................
Vibratia motoarelor pe FunCub apare datorita faptului ca NIMENI nu acorda atentie reglajului perfect al celor 4 suruburi...Este posibil ca cele 2 bucati de plastic pe care se fixeaza batiul motorului sa nu fie perfect aliniate (sau fugite de la un crash...)...In felul acesta doar 2-3 din cele 4 suruburi se mai sprijina pe piesele din fuselaj...De aceea se aude zornaiala aia...
Regleaza cele 4 suruburi cu batiul demontat, iar apoi apropie batiul de fuselaj...Acesta nu trebuie sa se balanseze ca un scaun cu un picior mai scurt...Trebuie sa stea fix...Daca e nevoie mai desfiletezi sau mai strangi cate un surub acolo unde e necesar...Abia dupa aceea infiletezi cele 2 suruburi care fixeaza batiul pe avion...
...Sigur...Fiind un avion electric din EPO, tot mai scoate niste miorlaituri la anumite turatii, chiar daca totul e perfect centrat...Dar treaba asta are farmecul ei...
.............................
Echilibrarea elcilor !!! Este importanta, chiar si pt. elicile usore...GWS...Baga o tija de carbon sau metal prin elce, in asa fel incat aceasta sa se poata roti liber...Elicea nu trebuie sa aiba tendinta de a cobora mereu aceeasi pala...Daca se intampla acest lucru, elicea trebuie echilibrata, pt. ca altfel inrautateste randamentul motorului (consuma mai repede acumulatorul...)si ii uzeaza rulmentii...E suficient sa lipesti o bucatzica de scotch pe spatele palei (chiar si la GWS) ca se echilibreaza elicea...Nu mi-a venit sa cred cand am vazut... :)
...........................
Ok! Revin cu amanunte dupa ce zbor avionul...

Fisiere atasate


Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#153 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 30 January 2012 - 09:41 AM

Legat de motoarele Emax, am si eu experiente ciudate cu un CF2812 si un CF2822.
Am problema angajarii modelului la turatie maxima la un Rafale din depron si la o aripa zburatoare...
Singurul lucru pentru care banuiesc ca modelele se angajeaza este efectul giroscopic datorat turatiei mari ..........combinata cu greutatea redusa a modelelor.......
La 3s si 1400kv plus elice 7x6......se ating turatii mari.....
0

#154 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 January 2012 - 11:03 AM

Vezi postareadan1972, la 30 January 2012 - 07:55 AM, a spus:

.............................
Vibratia motoarelor pe FunCub apare datorita faptului ca NIMENI nu acorda atentie reglajului perfect al celor 4 suruburi...Este posibil ca cele 2 bucati de plastic pe care se fixeaza batiul motorului sa nu fie perfect aliniate (sau fugite de la un crash...)...In felul acesta doar 2-3 din cele 4 suruburi se mai sprijina pe piesele din fuselaj...De aceea se aude zornaiala aia...
Regleaza cele 4 suruburi cu batiul demontat, iar apoi apropie batiul de fuselaj...Acesta nu trebuie sa se balanseze ca un scaun cu un picior mai scurt...Trebuie sa stea fix...Daca e nevoie mai desfiletezi sau mai strangi cate un surub acolo unde e necesar...Abia dupa aceea infiletezi cele 2 suruburi care fixeaza batiul pe avion...
...Sigur...Fiind un avion electric din EPO, tot mai scoate niste miorlaituri la anumite turatii, chiar daca totul e perfect centrat...Dar treaba asta are farmecul ei...
.............................

Cred ca esti in eroare cu aceasta afirmatie.Iti pot confirma ca au fost reglate corect si la o anumita turatie tot intra in rezonanta,asta nu la inceput ci dupa cateva luni de folosire, si facea ca toate alea.Drept pentru care am citit pe alte forumuri iar solutia de a monta o tija de carbon intre cei 2 suporti laterali ai batiului in partea din spate a rezolvat problema. :unsure: :)
O recomand.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#155 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 30 January 2012 - 02:04 PM

In primul rand trebuie echilibrata elicea si motorul. Lasati prostiile cu alte cauze...:)
It's difficult to make things simple!
0

#156 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 January 2012 - 09:41 PM

@oachidori - Nu am vrut sa insult pe nimeni si nici nu ma dau specialist !!! Vroiam doar sa atrag atentia asupra unui reglaj pe care sant convins ca il neglijeaza multi...
...Daca in cazul tau fenomenul apare dupa cateva luni, ma duce cu gandul la faptul ca in timp se slabeste ceva pe acolo...Altfel ar vibra din prima...
...Treaba cu bagheta de carbon cred ca e o chestie isteatza...Chiar ma intrebam pt. ce e acel locas in partea din spate a suporturilor pt. motor...Am cumparat un "Set de Piese Marunte" si nu a existat nimic care sa se monteze acolo...De ce a fost prevazut acel locas ?!?
O sa incerc sa montez o bucata de bagheta acolo, sa vad ce se intampla...Cu toate ca eu chiar mi-as dori sa faca ceva mai mult zgomot !!! Propulsia electrica e enervant de silentioasa!!!

@Zen - Asa este!!! Cred ca f. putine persoane verifica daca elicea este echilibrata....Si trebuie sa recunosc ca si eu (din comoditate) nu am verificat APC-ul cu care zbor acum....Asta si pt. faptul ca se zboara in conditii improprii de aterizare / decolare, iar elicile devin consumabile...
...Nu mi-a venit sa cred cand am vazut pe YouTube ca si o elice GWS ultra-usoara, poate fi dezechilibrata...Si e uimitor ca o simpla bucata de scotch, poate reechilibra elicea... :)
......Nu e mare filozofie....Se infige un ax metalic sau o bagheta din carbon, in 2 bucarti de polistiren...Iar pe bagheta se introduce elicea...Se balanseaza si nu trebuie sa aiba tendinta sa coboare mereu aceeasi pala...Trebuie sa stea in orice pozitie...Daca o pala coboara mereu, se lipeste pe pala opusa o bucata de scotch (in cazul GWS)...eventual mai multe daca e cazul, pana cand elicea se echilibreaza perfect...
...O sa caut filmul....Daca il gasesc il pun aici...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#157 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 January 2012 - 09:45 PM

Uitati si filmul:


Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#158 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 31 January 2012 - 09:49 PM

Metoda statica merge daca elicea e brutal dezechilibrata... Recomand echilibrarea dinamica, pe motor, nu doar pentru ca si motorul ar putea fi dezechilibrat(ax putin descentrat, suficient cateva zeci de microni) si se compenseaza ambele lipind benzi adezive, ci si pentru ca se poate face mult mai precis in functie de trepidatiile din timpul rularii.

Aceasta postare a fost editata de Zen: 31 January 2012 - 09:51 PM

It's difficult to make things simple!
0

#159 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 01 February 2012 - 11:18 AM

Pai si cum se echilibreaza dinamic? Sau unde pot gasi o metoda de echilibrare dinamica?

Multumesc anticipat si scuze daca a fost postata deja solutia si eu n-am vazut-o/n-o vad!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#160 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 01 February 2012 - 08:24 PM

http://www.rhcforum....alansare-elice/
It's difficult to make things simple!
0

#161 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 February 2012 - 07:35 PM

@ZEN - Am citit acum topicul deschis de tine...despre echilibrarea elicei si motorului...Este ingenioasa ideea cu laserul !!!
...Totusi nu stiu daca e necesara o echilibrare atat de pretentioasa, in conditiile in care se poate zbura chiar si cu un ax de motor stramb...Sigur...pt. cine e f. pretentios...e o idee buna...
In principiu, consider ca nu trebuie sa existe dezechilibre grosolane...Daca axul motorului si adaptorul pt. elice nu sant strambe (asta se poate verifica prin rotirea usoara a elicei...privind din lateral, nu trebuie sa se vada mai multe varfuri...) daca se mai face si o echilibrare statica a elicei (ca mai sus) cred ca e suficient...
Motoarele cred ca sant destul de bine echilibrate din fabrica (daca nu au suferit crash-uri intre timp...)...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#162 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 23 February 2012 - 10:11 PM

Salutare tuturor!

Duminica trecuta am bagat 1,5 ore de zbor cu FunCub-ul cu schiuri...A fost bestial!!! ...Zapada neteda, intarita la suprafatza, soare stralucitor si 1-2 grd in aer, vant moderat constant, aproape de 0...
Pacat ca spre final (ora 17) s-a lasat un ger de nu mai simteam mansele telecomenzii...Aproape ca nu mai reuseam sa strang avionul...:-)...
Am filmat zborul:



Scuze pt. calitatea filmarii!!! Am filmat cu telefonul mobil, infipt in fesul de pe cap... :pardon: ...Am iesit singur la zbor si nici nu am avut la dispozitie o camera foto OK...

FunCub-ul s-a comportat excelent pe schiurile facute de mine...Este stabil pe directie dar poate fi virat fara probleme, aluneca excelent pe zapada, decoleaza si aterizeaza mai fain decat pe roti... :yahoo:...si nu am observat sa induca comportamente ciudate in zbor...
...Pe zapada face niste drifturi fulminante la viraje...
...Roata din coada nu se afunda deloc in zapada...Ruleaza perfect!!!
...Am facut cateva decolari lungi cu acceleratia la 50%...avionul glisa pe schiuri cu coada ridicata...apoi zboara la 5 cm de zapada si mai atinge din cand in cand cu cate un schiu zapada...E super!!!
...Iar la aterizari, se aseaza pe coada schiurilor, apoi pe toata suprafata lor (f. lin) apoi ruleaza pe zapada 15-20 m...

Acum vreau sa-mi fac o husa pt. statie, ca sa scap de stress-ul asta cu frigul la maini... :rolleyes:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#163 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 28 May 2012 - 06:33 PM

Un coleg ma intreba pe unde am tras firele de la motor, iata:

Fisier atasat  P1060555.JPG (169.36K)
Number of downloads: 75

Fisier atasat  P1060555.JPG (169.36K)
Number of downloads: 75

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de adioperator: 28 May 2012 - 06:33 PM

0

#164 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 28 May 2012 - 06:53 PM

Da dar tu nu ai motorizarea originala.El o are iar aranjarea firelor e alta.Avand motorizarea originala firele vor trebui sa fie lipite de partea din stanga fuselajului privind din fata.Motorul se aseaza in acest fel datorita gaurilor din batiu si motor deopotriva.
Il asigur ca nu se vor lipi de motor.Am pus un izolant suplimentar si un pic de lipici si s-a rezolvat problema. :drinks: :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#165 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 28 May 2012 - 10:00 PM

Vezi postareaoachidori, la 28 May 2012 - 06:53 PM, a spus:

Da dar tu nu ai motorizarea originala.El o are iar aranjarea firelor e alta.Avand motorizarea originala firele vor trebui sa fie lipite de partea din stanga fuselajului privind din fata.Motorul se aseaza in acest fel datorita gaurilor din batiu si motor deopotriva.
Il asigur ca nu se vor lipi de motor.Am pus un izolant suplimentar si un pic de lipici si s-a rezolvat problema. :drinks: :drinks:

.............................
Sper sa nu intervin aiurea...dar te sfatuiesc sa nu folosesti nici o sec. FunCub-ul cu firele pe langa clopotul motorului!!! De la caldura motorului si de la vibratii, este inevitabil ca firele sa nu ajunga in contact cu clopotul motorului!!! Am patzit asta!!! Din clipa aceea soarta ESC-ului si eventual si a acumulatorului e clara!!!...Se ard...
...Poti sa pui tu mama izolatorului!!!....La 11...12.000...RPM nu trebuie decat cateva sec. pana se taie izolatia...
.........
Cel mai bine e sa scoti firele exact pe langa batiul motorului, in partea stanga-jos, sau cum a facut @adioperator (mai elegant, printr-o gaura in canalul de ventilatie....Oricum ESC-ul trebuie pus in acel canal de ventilatie...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#166 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 28 May 2012 - 10:04 PM

Vezi postareaadioperator, la 28 May 2012 - 06:33 PM, a spus:

Un coleg ma intreba pe unde am tras firele de la motor, iata:

Atasament P1060555.JPG

Atasament P1060555.JPG

............................
...Nu vreau sa fiu carcotas...Vreau doar sa dau o idee...Poti scapa de cutele alea urate rezultate din aterizari nereusite, calcand cu fierul de calcat din nou folia termo... :good: ...In felul acesta EPO va expanda din nou si se va indrepta, fara sa se mai cunoasca ceva...Dupa aceea apasa bulele alea urate cu dosul unei linguri (dar cu mila...) si ai sa vezi ce fain iese...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#167 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 28 May 2012 - 10:42 PM

Vorbiti prostii!!Cu varianta originala nu prea ai cum ca asa vine motorul sucit astfel incat sa stea fix pe langa fuselaj.Asa sunt date gaurile atat la motor cat si in batiu.Repet: pentru varianta de motor originala Multiplex.Altele nu stiu ,nu ma intereseaza si probabil varianta e ok a lui Adi.Dar aici nu poti pune cablul decat ori pe stanga ori pe dreapta. :good: :drinks: Nu pot sa fac poze sa va convingeti,dar asa e si in manual. :good: ;)
Eu am de un am si ceva avionul si am zburat de l-a luat naiba pe avion si nu are nimic,merge struna.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#168 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2012 - 05:31 PM

Fiind vorba despre mine ma simt dator sa intervin ! I-am stresat cu intrebari pe Oachidori si pe Adioperator si am ales de la ei variantele care am crezut ca sunt cele mai potrivite : firele motorului le-am tras pe varianta Adioperator
Fisier atasat  2.JPG (74.13K)
Number of downloads: 150
intarirea cu bara de carbon am preluat-o de la Oachidori
Fisier atasat  1.JPG (80.93K)
Number of downloads: 147
Iar cu fixarea sarmei de la roata bechiei, dupa 2-3 incercari nereusite, am ales aceasta varianta
Fisier atasat  3.JPG (66.45K)
Number of downloads: 150
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#169 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2012 - 05:37 PM

Oricum, multumesc mult celor doi pentru ajutor si nu in ultimul rand lui Florinelu, care a fost de departe cel mai stresat de mine (si inca nu a scapat !)
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#170 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 03 June 2012 - 03:45 PM

Vezi postareaoachidori, la 28 May 2012 - 10:42 PM, a spus:

Vorbiti prostii!!Cu varianta originala nu prea ai cum ca asa vine motorul sucit astfel incat sa stea fix pe langa fuselaj.Asa sunt date gaurile atat la motor cat si in batiu.Repet: pentru varianta de motor originala Multiplex.Altele nu stiu ,nu ma intereseaza si probabil varianta e ok a lui Adi.Dar aici nu poti pune cablul decat ori pe stanga ori pe dreapta. :D :pardon: Nu pot sa fac poze sa va convingeti,dar asa e si in manual. :drinks: :drinks:
Eu am de un am si ceva avionul si am zburat de l-a luat naiba pe avion si nu are nimic,merge struna.

.......................................

Daca ai fi citit cu atentie ce am scris, nu ai mai fi zis ca <<Vorbim prostii!!>>...Tot ii tragi cu "Varianta originala-Multiplex"....Extraordinar...!!! Numai cu motor MULTIPLEX merge FunCub-ul...
...Poate fi folosit aproape orice motor 35xx!!! Se inverseaza axul (daca e cazul)...si se prinde pe partea cu firele...Iar firele chiar nu contezaza pe ce parte ies (pe stanga sau pe dreapta...)...
...Eu am folosit un motor chinezesc (toate sant chinezesti acum...) si s-a potrivit perfect...Nu trebuie sa fie neaparat MULTIPLEX, ca sa coste 250 RON...Se poate zbura perfect si cu un motor de 90 RON, care se potriveste la fel de bine acolo...
si poate ca are si performante mai bune decat mult laudatul MULTIPLEX...Nu are nimic deosebit motorul recomandat de Multiplex!!! Si celelalte au aceeasi forma (daca sant din aceeasi clasa de motoare...)...si se potrivesc la fel de bine...
....................................
Imi cer scuze pt. interventia mea, dar chiar m-a deranjat formula ta de adresare...!!! Si cred ca nu e prima data pe acest topic ...Ca si cum noi am fi mici si prosti si numai "unii" sant experti...
Ei afla ca printre cei care citesc acest topic, mai sant si persoane care mai pricep cate ceva din modelismul asta si pt. care constructia unui avion, de la un cap la altul, nu constituie o problema...
...Persoane care datorita varstei si pasiunii pt. modelism, mestereau planoare, la vremea cand altii "se incaltau cu fesul"...
...Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva, dar chiar m-a deranjat acest mod de abordare!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#171 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 03 June 2012 - 04:01 PM

Vezi postareanightloser, la 02 June 2012 - 05:31 PM, a spus:

Fiind vorba despre mine ma simt dator sa intervin ! I-am stresat cu intrebari pe Oachidori si pe Adioperator si am ales de la ei variantele care am crezut ca sunt cele mai potrivite : firele motorului le-am tras pe varianta Adioperator
Atasament 2.JPG
intarirea cu bara de carbon am preluat-o de la Oachidori
Atasament 1.JPG
Iar cu fixarea sarmei de la roata bechiei, dupa 2-3 incercari nereusite, am ales aceasta varianta
Atasament 3.JPG

..........................
Ti-a iesit super!!! Imi place ca a iesit destul de curat totul!
...Sectioneaza si tu cu un cutter imbinarea din bot a gurii de ventilatie (pe linia de lipire) si lipeste iar cu CA...in asa fel incat cele doua jumatati de fuselaj sa se imbine perfect...Vad ca una din ele e intrata in interior...Nu e nici cea mai mica problema...Se vor re-lipi perfect...Nu trebuie sa-ti fie teama sa faci aceasta operatie...Sigur...Daca tii la aspect...
Problema cu sarma rotii din coada...Nu era nevoie s-o scoti in exterior!!! Poti extrage echia derivei spuma in care se fixeaza, ii dai o gaura cu diametrul de 0,8...1,0 mm cam pe unde ar veni capatul sarmei, apoi indoi la 90 grd. cu un cleste capatul sarmei (ultimii 2 mm) apoi o introduci in gaura, apoi introduci echia in spuma si o lipesti...Te asigur ca nu se va mai dezlipi de acolo nici o data...Am avut si eu probleme cu acea sarma a rotii spate...
...In felul acesta totul va fi ascuns...
...Dupa parerea mea, varianta aleasa de tine nu rezista decat intr-un singur sens...In celalalt are rezistentza mai mica...Sigur...Zona aceea este destul de putin solicitata si rar se intampla sa se rupa...Dar e vorba de ideea de a face un lucru cat mai bine...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#172 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 03 June 2012 - 04:52 PM

Vezi postareadan1972, la 03 June 2012 - 03:45 PM, a spus:

.......................................

Daca ai fi citit cu atentie ce am scris, nu ai mai fi zis ca <<Vorbim prostii!!>>...Tot ii tragi cu "Varianta originala-Multiplex"....Extraordinar...!!! Numai cu motor MULTIPLEX merge FunCub-ul...
...Poate fi folosit aproape orice motor 35xx!!! Se inverseaza axul (daca e cazul)...si se prinde pe partea cu firele...Iar firele chiar nu contezaza pe ce parte ies (pe stanga sau pe dreapta...)...
...Eu am folosit un motor chinezesc (toate sant chinezesti acum...) si s-a potrivit perfect...Nu trebuie sa fie neaparat MULTIPLEX, ca sa coste 250 RON...Se poate zbura perfect si cu un motor de 90 RON, care se potriveste la fel de bine acolo...
si poate ca are si performante mai bune decat mult laudatul MULTIPLEX...Nu are nimic deosebit motorul recomandat de Multiplex!!! Si celelalte au aceeasi forma (daca sant din aceeasi clasa de motoare...)...si se potrivesc la fel de bine...
....................................
Imi cer scuze pt. interventia mea, dar chiar m-a deranjat formula ta de adresare...!!! Si cred ca nu e prima data pe acest topic ...Ca si cum noi am fi mici si prosti si numai "unii" sant experti...
Ei afla ca printre cei care citesc acest topic, mai sant si persoane care mai pricep cate ceva din modelismul asta si pt. care constructia unui avion, de la un cap la altul, nu constituie o problema...
...Persoane care datorita varstei si pasiunii pt. modelism, mestereau planoare, la vremea cand altii "se incaltau cu fesul"...
...Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva, dar chiar m-a deranjat acest mod de abordare!!!

@dan1972
cu siguranta ca poti folosi orice motor,dar atata vreme cat eu stiam deja de la @nightloser(info trimis pe PM) ca are varianta de motorizare Multiplex si ca gaurile de fixare a motorului pe batiu sunt bine definite pozitia firelor nu poate fi decat in in 2 variante.Eu despre asta discutam.Dc te-am deranjat a fost fara intentie.Nici nu am spus ca eu ma pricep si altii nu eu doar discutam in functie de datele pe care le aveam:colegul m-a contactat pe PM si mi-a spus ca a luat si el avionul impreuna cu varianta originala recomandata de Multiplex,nimic mai mult,iar eu am oferit info din experienta cu propriul avion care intamplator avea aceeasi configuratie.
in rest... :D :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#173 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 05 June 2012 - 03:52 AM

@oachidori - M-a deranjat formula de adresare: << Vorbiti prostii!!!>>...
Chiar nu am vorbit prostii !!! Ai cum sa pui firele si altfel!!! Le poti trage (gresit) prin compartimentul motorului...pe langa el...Si sant persoane carora nu le place ca se vad firele si incearca sa le inghesuie pe langa motor...Eu exact la asta am atras atentia in postarea mea!!! De aceea am zis ca daca ai fi citit cu atentie....
....Mi-ai mai zis o data ca sant in eroare...cu toate ca ce scrisesem eu era OK...
....................
...In fine...Chiar nu mai conteaza...Oricum nu sant un individ care sa tina supararea...Asa ca... :) :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#174 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 22 August 2015 - 12:01 PM

mai zboara cineva cu funcub?eu tocmai mi-am luat unul..acum montez la el...astept sfaturi de la cei cu experienta in zborul cu funcub..va salut
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#175 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 22 August 2015 - 01:15 PM

Vezi postareaivan alexandru, la 22 August 2015 - 12:01 PM, a spus:

mai zboara cineva cu funcub?eu tocmai mi-am luat unul..acum montez la el...astept sfaturi de la cei cu experienta in zborul cu funcub..va salut

Eu inca zbor si inca imi place. .
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#176 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 22 August 2015 - 02:59 PM

ce motorizare ai? eu am un esc de 70 A si am gasit un motor 3536 1450kw turnigy
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#177 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 22 August 2015 - 03:30 PM

Vezi postareaivan alexandru, la 22 August 2015 - 02:59 PM, a spus:

ce motorizare ai? eu am un esc de 70 A si am gasit un motor 3536 1450kw turnigy

am motorizarea originala Multiplex cu tot cu regulatorul aferent. Adica asta:
Doar ca in momentul de fata folosesc 13x6 in loc de 13x4.
Era un site pe vremuri al unui francez in care arata lipsurile acestui avion si m-am inspirat si eu la acea vreme din el, doar ca nu mai exista momentan. Ca si recomandare am pus in spatele celor doua piese care tin panoul de foc o tija de carbon pentru ca la un moment dat intra in rezonanta tot botul si am vazut filmulete in care s-a facut bucati in zbor. In rest manualul este ok detaliat.Am respectat intocmai ce scrie acolo ca si echipare (greutate) si a fost ok. Zbor cu acc de 2200MAh.
Imi place ca poti sa zbori si sa aterizezi scale cu el, adica cu flapsuri..si daca bate vantul il pui jos ca pe elicopter. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#178 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 22 August 2015 - 04:02 PM

cand ai timp poti sa pui o poza cu tija de carbon?
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#179 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 22 August 2015 - 04:19 PM

servourile se lipesc?sau e sufcicient ca intra fortat acolo?dc le lipesc si se strica cum le dezlipesc?
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#180 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 22 August 2015 - 04:21 PM

voila!!

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro