Modelism - RHC Forum: Ju 87 la scara 1:5 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 23 Pagini +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ju 87 la scara 1:5

#451 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 496
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 09 April 2011 - 10:26 AM

Am inteles, sa traiti. Punct.
0

#452 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 496
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 09 April 2011 - 10:28 AM

P S Da' fumurile ?
0

#453 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 09 April 2011 - 03:04 PM

Vezi postareaDAC, la 09 April 2011 - 10:28 AM, a spus:

P S Da' fumurile ?

Fara fumuri !!Ca dauneaza sanatatii !! :) Deocamdata il zbor asa , dupa aia cine stie ... o sa incep sa-l upgradez ! :blush:
O poza care imi place , Romanian Air Force Stukas !

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de gicosu: 09 April 2011 - 03:07 PM

0

#454 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 09 April 2011 - 07:01 PM

M-am apucat de vopsit conul si i-am tras si spirala alba .

Fisiere atasate


0

#455 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 09 April 2011 - 08:15 PM

Vezi postareagicosu, la 09 April 2011 - 09:40 AM, a spus:

......... NU SE POATE PRELUNGII AXUL MOTORULUI !!!! La mine este nevoie de 150 mm !!!! .............. !!! Ca sa nu se vada motorul din capota trebuie facut un REDUCTOR !!! .................


1. de ce NU?.....m-ar interesa si ideea lui "bitex", daca si-ar arunca ochii pe aici;
2. DE CE reductor??!!??....

In ceea ce priveste problema celor 15 cm (150 mm) de care ai nevoie.... :ph34r: ... de la o varsta in sus, iti trebuie mai mult si mai mult, pe zi ce trece...( :angry:...moshu' stie ce zice.. :wacko: )

Aceasta postare a fost editata de pitts: 09 April 2011 - 08:19 PM

No brain, no headache.....
0

#456 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 09 April 2011 - 09:46 PM

O sa incep cu punctul doi . De ce reductor ? Pentru ca axul motorului nu poate fi prelungit atat , se va face un alt ax paralel cu axul motorului care sa satisfaca lungimea necesara . Acest ax trebuie legat de axul motorului si asta se va face prin curele .Am pus cateva exemple si una cu evacuarile de la firma Keleo . Tot acest angrenaj trebuie studiat si proiectat . De ce am spus ca trebuie schimbat si motorul cu exact acel Moki in doi cilindrii , pentru ca acel Moki are mult mai lung axul decat 55 -ul meu si poate duce la turatii mai mici dar cu cuplu mai mare .

Fisiere atasate


0

#457 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 09 April 2011 - 10:14 PM

Reductorul din pozele tale este pus ca sa se poata folosi o elice cu diametru mai mare si nu pentru alte considerente.Daca ar fi fost instalat(reductorul) din motivele pe care le sustii, diametrele rotilor(fuliilor) ar fi fost egale.
Si de ce nu s-ar putea o extensie fie ea si de 15 cm?.....La Airacobra extensia era de ~3,5m!!!(metri).
Nu te supara , ca nu sunt carcotas!......dar este pacat ca un model executat de nota 10, sa fie notat fie si cu 9,99 !
Si iti spun eu: SE POATE :p
No brain, no headache.....
0

#458 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 09 April 2011 - 10:16 PM

Intre timp am slefuit cu glaspapir de apa toata carlinga .Peste care o sa intervin iarasi cu verde inchis dar nu pe toate suprafetele .

Fisiere atasate


0

#459 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 09 April 2011 - 10:20 PM

Vezi postareapitts, la 09 April 2011 - 10:14 PM, a spus:

Reductorul din pozele tale este pus ca sa se poata folosi o elice cu diametru mai mare si nu pentru alte considerente.Daca ar fi fost instalat(reductorul) din motivele pe care le sustii, diametrele rotilor(fuliilor) ar fi fost egale.
Si de ce nu s-ar putea o extensie fie ea si de 15 cm?.....La Airacobra extensia era de ~3,5m!!!(metri).
Nu te supara , ca nu sunt carcotas!......dar este pacat ca un model executat de nota 10, sa fie notat fie si cu 9,99 !
Si iti spun eu: SE POATE :p

Sunt deschis ideilor noi ! Poate chiar se poate si nu-mi imaginez eu .
0

#460 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 April 2011 - 07:28 AM

Vezi postareagicosu, la 09 April 2011 - 10:20 PM, a spus:

Sunt deschis ideilor noi ! Poate chiar se poate si nu-mi imaginez eu .

Eu am lungit axul motorului cu 95mm conform schemei http://www.rhcforum....post__p__372513
si am facut teste si rodaj pe banc aproape trei ore. Daca este bucsat pe exterior practic nu poate sa apara vibratii. Totul este ca executia sa fie cu o precizie ridicata si materialul de bucsare (eu am folosit DurAl) sa fie omogen si foarte bine centrat.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#461 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 April 2011 - 05:33 PM

Ramane deschisa discutia cu prelungirea axului ,mersi Radu pentru informatii . Deocamdata bag la greu la detalii . Am definitivat conul si am facut manerele pe fuselaj .

Fisiere atasate


0

#462 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 10 April 2011 - 07:00 PM

Frumos dom'le!....si promitator!

dar nu uita: ELICEA TRIPALA si COIFUL de STAND!
No brain, no headache.....
0

#463 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 10 April 2011 - 07:20 PM

Parca ai o acadea in mana aici:


Fisier atasat  m_ABCD0005.jpg (74.12K)
Number of downloads: 34




Apropo, felicitari pentru munca de pana acum, mi-am clatit ochii aici de stresul adunat in luni de munca.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 10 April 2011 - 07:21 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#464 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 April 2011 - 07:31 PM

Mersi frumos Pitts , ma incurajezi si mai mult , sper ca in realitate sa iti placa la fel ! Nu am uitat de coiful de stand . O sa am pe langa elicea de stand , o elice tripala si una bipala .Primele porniri si zboruri o sa le fac cu elice bipala si cu conul de acum . Oricum sunt mult mai relaxat acum , mai ales cu acest camuflaj romanesc pentru ca se pare ca 861 nu mai avea franele pe aripii , deci nu mai efectua picajul la 60 de grade ,ci un picaj de lupta normal ( 45 de grade ). O sa incerc sa fac si bombele dupa aripi sa cada . As putea chiar sa le arunc separat adica cele patru dupa aripi si cea de pe fuselaj la a doua tura . Nu stiu daca pot face asta in regulament . In orice caz am scapat de un cosmar , franele dupa aripi . Ma gandeam cum ar fi fost o situatie in care uitam de ele lasate si ma intrebam de ce nu mai zboara avionul ! :yahoo:
0

#465 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 10 April 2011 - 10:44 PM

Vezi postareagicosu, la 10 April 2011 - 07:31 PM, a spus:

.................... pentru ca se pare ca 861 nu mai avea franele pe aripii , ..................


Trebuie sa dovedesti cu poze la dosar.Altfel, te taxeaza pentru lipsa franelor. Oricum, nu stiu de ce iti e asa frica de franele alea.....o grila prin care totusi mai trecea aerul...
No brain, no headache.....
0

#466 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 April 2011 - 10:55 PM

Vezi postareapitts, la 10 April 2011 - 10:44 PM, a spus:

.....o grila prin care totusi mai trecea aerul...

Da , dar rupe fileurile dupa aripa si avionul nu mai zboara . Am si dovada franelor date jos dupa aripi.

Fisiere atasate


0

#467 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 496
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 11 April 2011 - 07:34 AM

George, fi bun si spunem cateva vorbe despre franele respective, eventual la telefon.
0

#468 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 April 2011 - 08:26 AM

Referitor la Nationalele de machete - citind ( caci de participat si doar ca simplu spectator nu am fost decat o singura data ) am constatat o chestie : modele foarte frumoase din punct de vedere constructiv au iesit din competitie sau au ocupat locuri mult inferioare datorita probei de zbor.
Fie a doua mansa nu a mai existat - modelul Buf si gata competitia din anul respectiv , fie a existat doar ca numar caci de fapt a fost un esec total !

Asa ca trebuie cumpanit bine de tot toate solutiile alese daca se doreste ca dupa atatia ani de munca se vrea ca modelul sa mai existe si dupa competitie :

1 - ax prelungit si eventual reductor dau bine dar cum o sa ajungem cu greutatea si cu C.G. - ul
2 - frane ... eventual demontabile pentru proba de stand si date jos la cea de zbor daca regulamentul permite
3 - ...
4 - ...

P.S.

Vad in poze ca are si faruri pe aripi. Le vei face ? si functionale ? caci abia ai terminat de vopsit aripile .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#469 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 11 April 2011 - 08:42 AM

Pai ma gandeam sa fac primul zbor chiar in concurs si eventual cu modelul necentrat :) :pardon: .E , glumesc si eu .Si asa la modelul asta am o gramada de mecanisme si parti foarte sensibile care sunt un " pain in the ass " . Am incercat sa-l centrez asa mai empiric si am o diferenta de 5 cm .Asa ca nu e gluma cu CG-ul .Cred ca se va lasa cu plumb in bot .N-ar fi o nenorocire ,depinde cat . Gigi aduti aminte de triplanul meu care zbura foarte bine .Si Stuka vreau sa zboare la fel de bine .Chiar daca am facut atatea detalii pe el nu am uitat ce inseamna iesitul la camp si ce implica un zbor . De abia astept sa pornesc motorul , atunci sa vezi !!! Sper sa mai ramana ceva detalii pe el . :D

P.S. Normal ca o sa fac si farul dupa aripa .Dar nu o sa aiba beculet .

Aceasta postare a fost editata de gicosu: 11 April 2011 - 08:43 AM

0

#470 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 11 April 2011 - 09:57 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 11 April 2011 - 08:26 AM, a spus:

.................2 - frane ... eventual demontabile pentru proba de stand si date jos la cea de zbor daca regulamentul permite..............


Nu permite !
No brain, no headache.....
0

#471 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 April 2011 - 10:08 AM

Vezi postareapitts, la 11 April 2011 - 09:57 AM, a spus:

Nu permite !



Am crezut ca este ca si cu elicea scale .... nu stiam .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#472 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 11 April 2011 - 10:51 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 11 April 2011 - 10:08 AM, a spus:

Am crezut ca este ca si cu elicea scale .... nu stiam .

Elicea scale este singurul reper care se poate inlocui. Oricum, cu elicea de zbor, coiful trebuie sa fie TOT scale!
No brain, no headache.....
0

#473 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 11 April 2011 - 01:22 PM

Am facut si scarita pilotului .

Fisiere atasate


0

#474 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 12 April 2011 - 03:59 PM

Lucrez la piciorusele de sustinere a " caruciorului" de la bomba centrala .......durere de cap !!!

Fisiere atasate


0

#475 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 April 2011 - 05:30 AM

Abia acum am inteles cum de este in stare sa faca asa ceva. Simplu: de fapt vine din 2026 si s-a intors in timp pentru ca sa ne arate ce se va face peste ani si ani.
Multa, multa bafta, fauritorule.
0

#476 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 13 April 2011 - 09:37 AM

Mersi Dane ! Eu cred ca mai degraba vin din trecut ! :drinks: Asta imi aduca aminte de taica -meu care spunea " Ba , tu faci ce au uitat altii " . Nu prea era de acord cu hobby-ul meu .Pe vremea aia aeromodelismul nu era privit cu ochi buni de aceea a trebuit , atunci , cand aveam vreo 17 ani , sa ma apuc de un sport mai " barbatesc " !

George
0

#477 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 13 April 2011 - 02:58 PM

Am gasit pe youtube un FW 1/5 ,tot in chinurile facerii , lucrat la mare arta .Mi-a placut sistemul de largare de unde as vrea sa ma inspir putin.


0

#478 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 13 April 2011 - 08:22 PM

Am dat fuselajul cu spritzkit !! Urmeaza panelatura , nituri , capce .......

Fisiere atasate


0

#479 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 15 April 2011 - 02:30 PM

Am terminat o parte ....

Fisiere atasate


0

#480 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 17 April 2011 - 10:09 AM

Am mai lucrat la detalii pe fuselaj .

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • 23 Pagini +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro