Modelism - RHC Forum: Ju 87 la scara 1:5 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 23 Pagini +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ju 87 la scara 1:5

#631 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 05 November 2011 - 06:35 PM

Asa e , cei mai multi au folosit ZG 62. Eu am luat DLE- ul mai intai pentru Extra si cand am vazut ce tractiune statica are ( a tras 15 kg ) atunci m-am gandit sa-l pun pe macheta .Zenoah este mai greu intradevar dar nu are puterea 55-lui . Stuka are acum 16400 g uscat . La Tariceni am rulat cu 50 % gas si s-a ridicat de la pamant . Ca la testele astea m-au trecut toate transpiratiile asta-i altceva :rolleyes:
0

#632 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 November 2011 - 07:03 PM

16400 !!? - da ce este ? ..... parte din vre-un CNP cumva ?

P.S.

Inseamna ca tot efortul nu este decat ... pasiune ... pentru F4C poate cu alt model !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#633 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 05 November 2011 - 07:09 PM

ca tot efortul nu este decat ... pasiune ... [/quote]

Cam asa ceva :good: Deschid o noua categorie in Romania , F4G !!!!!!!
0

#634 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 07 November 2011 - 07:58 PM

[quote name='gicosu' timestamp='1320512947' post='523015']

: Deschid o noua categorie in Romania , F4G !!!!!!!


DAR sa nu ne grabim . Cred ca pot sa-l scot in 15 kile ! Am scos pilotul si l-am cantarit , are 240 g . Daca-i las doar hainele si-l umplu cu burete cred ca pot scoate numai din unul 150 g . Ori doi sunt salvate 300g . Pilotii sunt asezati pe parghie egala fata de centrul de greutate si asta ar insemna ca trebuie sa mai scot si din plumb cam tot atat , in total ar fi 600g . As mai putea sa mai scot si din mitraliera vreo 100 g , ar mai fi si capacul de la antana goniometrica ...sper sa scot macar 50 g . O s-o iau treptat , cred ca o sa reusesc !!!!
0

#635 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 07 November 2011 - 10:29 PM

Iti tin pumnii!
bafta!
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#636 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 07 November 2011 - 11:52 PM

Mersi Adi , cred ca cel mai mult o sa pot compensa din con. La mine conul este din fibra si cantareste cu tot cu flansa 90g . Daca as face unul la strung din metal sa iasa la 350 g sa zicem , cred ca as mai pierde din plumb vreo 200 g .Din calculele mele tot nu voi reusi sa ating 15 kg dar pot sa dau jos bombele mici dupa aripi care cantaresc (toate patru ) in jur de 300 g .
0

#637 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 08 November 2011 - 09:55 AM

The corps .

Fisiere atasate


0

#638 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 November 2011 - 10:40 AM

Ai aproximat cumva suprafata portanta sa vezi cam ce incarcare rezulta ? Ca daca zici ca se ridica cu 50% din gaz, poate nu va fi cazul sa scoti din componentele la care ai muncit atata...
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#639 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 November 2011 - 04:22 PM

Vezi postareamisumat, la 08 November 2011 - 10:40 AM, a spus:

Ai aproximat cumva suprafata portanta sa vezi cam ce incarcare rezulta ? Ca daca zici ca se ridica cu 50% din gaz, poate nu va fi cazul sa scoti din componentele la care ai muncit atata...


Ideea este ca nu permite regulamentul sa participi la concursul de machete F4C daca modelul depaseste 15 kg.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#640 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 November 2011 - 09:31 AM

Am cantarit modelul si am ajuns la 15850 g numai din usurarea pilotilor plus o bucsa de 240 g pe care am fixat-o in axul motorului . Bucsa am turnat-o intr-un con mai mic din aluminiu. O sa pornesc motorul sa vad cum se comporta . Mai am o idee sa pot duce si restul de plumb mai in fata si cred ca si bateriile le mai pot deplasa . Nu cred ca pot atinge 15 kg dar e bine si pentru model sa fie mai usor .

Fisiere atasate


0

#641 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 November 2011 - 01:43 PM

Cam asa ceva mi-ar fi trebuit la Stuka . :wub: :wub: :wub:


0

#642 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 November 2011 - 03:16 PM

Vezi postareagicosu, la 10 November 2011 - 01:43 PM, a spus:

Cam asa ceva mi-ar fi trebuit la Stuka . :wub: :wub: :wub:



Pai nu l-ai comandat deja ??!!

Nu de alta da cica e report mare la 6/49 !

Eheeee ! Daca as avea asa ceva nici nu mi-ar mai trebui avion .. asa l-as lasa pe bank si m-as juca la el toata ziua .

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 10 November 2011 - 03:16 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#643 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 14 November 2011 - 10:19 AM

Am reusit sa mai scpt ceva grame si am ajuns la 15600 g . Am montat doua parghii pe motorbox si am prins plumbii cat mai in fata .

...

Fisiere atasate


0

#644 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 November 2011 - 07:13 PM

O idee...trasnita.
Trebuie sa aibe 15Kg uscat...Asa-i? In acest caz muta-i rezervorul in locul plumbului. Eventual fa unul custom din tabla cositorita. Cu el plin vei avea CG la locul lui.
Multa, multa bafta.
0

#645 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 14 November 2011 - 07:57 PM

O sa fac un pic altfel . Pot pune un rezervor de 1000 ml si sa folosesc carburantul ca balast . La un zbor nu consum mai mult de 400 ml si-mi raman in rezervor 600 ml .
0

#646 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 14 November 2011 - 10:18 PM

Din pozele tale am sesizat o problema (de structura) zic eu:
Ai prelungit o platforma de placaj care iti sustine plumbii si acumulatorii dar ai o greutate foarte mare sustinuta in consola, de profilele acelea de aluminiu. Acolo o sa ai oscilatii cu amplitudine mare si un moment al fortei (de greutate G)destul de mare care va solicita puternic structura in punctul "1" (din fotografia atasata) iar cumulat cu greutatea motorului si in punctul "2".As zice sa renunti la profilele alea de aluminiu si la multimea de suruburi care le tin si sa studiezi putin propunerea mea din cea de-a doua fotografie. teava de carbon (A) e musai dar ar fi bine daca ai putea sa pui si prelungirea ei (teava "B"). Bineinteles ca solutia e simetrica pe ambele parti ale modelului.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 14 November 2011 - 10:20 PM

Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#647 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 14 November 2011 - 10:36 PM

Stiu de problema asta , pentru inceput as vrea sa vad ce se intampla cand pornesc motorul . Consola din aluminiu are profil in " T " , este foarte rigida . Ma gandeam sa prind doua console exact cum ai aratat in poze . Ramane de vazut ce se intampla la test .

Mersi !

George
0

#648 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 November 2011 - 01:29 AM

Vezi postareagicosu, la 14 November 2011 - 07:57 PM, a spus:

O sa fac un pic altfel . Pot pune un rezervor de 1000 ml si sa folosesc carburantul ca balast . La un zbor nu consum mai mult de 400 ml si-mi raman in rezervor 600 ml .

Exact asta spuneam, doar ca, sugeram, sa-l muti in fata, in locul plumbului. Ai castiga, minim, 600g, sau chiar 800g, fiind in fata. Spun si eu.
Multa, multa bafta.
0

#649 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 20 November 2011 - 09:34 PM

Testele de rulaj de la Tariceni . :lol: :clapping:



0

#650 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 20 November 2011 - 09:47 PM

Arata superb asa pe camp ..... zborul pe cand se anunta?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#651 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 20 November 2011 - 10:00 PM

Mersi Teo , e un model mare si are un comportament total diferit fata de un acrobat , comenzile sunt greoaie , cred ca si din cauza inertiei , trebuie sa compensezi din stikuri mai ales la viteze mici cum am rulat eu . O sa ma apuc mai intai de antrenament dupa care ma gandesc la zbor . Anul asta am tot construit si nu am fost la zbor deloc .
0

#652 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 20 November 2011 - 11:14 PM

Frustrant !!! ....pana vom vedea modelul in zbor !!!...arata incredibil ....
0

#653 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 13 January 2012 - 12:46 PM

Astazi am montat Stukas-ul ,am facut o repetitie cu toate comenzile , le-am mai ajustat un pic . Am facut un ciclu la toti accumulatorii si l-am sters de praf .

Fisiere atasate


0

#654 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 January 2012 - 03:05 PM

Abia astept sa il vad in aer ..... va arata super ...

P.S.

Storage pt. pack-uri daca sunt LiPo
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#655 Useril este offline   nelu77 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 337
  • Inregistrat: 01-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 13 January 2012 - 03:20 PM

Oooaaaau ! Arata mult prea bine !!! Maini de aur ai George, BRAVO !
0

#656 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 January 2012 - 03:30 PM

Vezi postareanelu77, la 13 January 2012 - 03:20 PM, a spus:

Oooaaaau ! Arata mult prea bine !!! Maini de aur ai George, BRAVO !


Ba nu ! de PLATINA !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#657 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 13 January 2012 - 03:59 PM

A reglat data pe aparatul foto!!! :yahoo:
flying is my life...
0

#658 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 January 2012 - 07:18 PM

Vezi postareaSILVIU66, la 13 January 2012 - 03:59 PM, a spus:

A reglat data pe aparatul foto!!! :rofl:

In plus este vineri 13 si 2012, deci, evident, va fi sfarsitul lumii.
Multumesc pentru fotografii, mestere.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 January 2012 - 07:21 PM

0

#659 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 13 January 2012 - 07:49 PM

Vezi postareadan_mitea, la 13 January 2012 - 07:18 PM, a spus:

In plus este vineri 13 si 2012, deci, evident, va fi sfarsitul lumii.
Multumesc pentru fotografii, mestere.

Cu placere Dan . Pentru unii va fi sfarsitul lumii , la altii a venit demult si pentru ceilalti nu va veni niciodata. :rofl:

Cum se face frumos afara o sa-l scot la pista . Daca as fi avut o pista mai aproape de mine ar fi fost nemaipomenit , drumul pana la Tariceni e cam mult .
0

#660 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 January 2012 - 08:39 PM

Vezi postareagicosu, la 13 January 2012 - 07:49 PM, a spus:

Cu placere Dan . Pentru unii va fi sfarsitul lumii , la altii a venit demult si pentru ceilalti nu va veni niciodata. :rofl:

Cum se face frumos afara o sa-l scot la pista . Daca as fi avut o pista mai aproape de mine ar fi fost nemaipomenit , drumul pana la Tariceni e cam mult .



Sa ne anunti si pe noi "curiosii" cand v-a zbura .... caci am inteles ca mai intai va trebui sa parcurga vre-o 4-5-6 Km in TAXI pentru "rodaj " tren si abia dupa .... inca alti 4-5-6 Km pentru facut "curaj " si dupa inca .......... bafta !

P.S.

Daca ar fi fost al meu ( modelul ) si ar fi fost cumparat de-a gata l-as fi zburat daca insa l-as fi construit de la zero nu as fi avut curaj ... sincer ....
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 23 Pagini +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro