Modelism - RHC Forum: F4C-Machete scale - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

F4C-Machete scale Informatii pentru concurenti

#181 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 11 June 2012 - 11:31 PM

Vezi postareamvpricop, la 11 June 2012 - 07:44 PM, a spus:

Dar nu ne permitem multi sa mergem la FRMd si sa obtinem participarea ignorand regulamentele de selectie lot, chestie care de fapt ar putea fi conectata la legea sportului. Si aici e problema: de ce-l lasa sa concureze, fara sa treaca prin campionatul national? Chestia grava se numeste ABUZ.




Si mie mi s-ar fi parut normal sa se intample asa , in toate domeniile se procedeaza asa . Ca exemplu va dau expozitia mea de la Berlin in care am reprezentat Romania trimis de Institutul Cultural Roman in urma unei selectii facute de catre profesionisti in domeniu .
0

#182 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 15 June 2012 - 12:31 PM

Vezi postareamvpricop, la 11 June 2012 - 07:44 PM, a spus:


Dar nu ne permitem multi sa mergem la FRMd si sa obtinem participarea ignorand regulamentele de selectie lot, chestie care de fapt ar putea fi conectata la legea sportului. Si aici e problema: de ce-l lasa sa concureze, fara sa treaca prin campionatul national? Chestia grava se numeste ABUZ.


Daca este vorba despre mine, eu am castigat CN in 2011 deci am acest drept de a ma duce la Mondialele din 2012. Daca este vorba despre altcineva, nu stiu, nu cunosc.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#183 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 June 2012 - 02:41 PM

Abia sosit din vacanta ( bine ca nu au avut aia net unde am fost - de fapt ei aveau dar nu aveam eu scula cu mine )citesc si ma minunez (da nu prea tare - ca nu e ceva surprinzator ).

Si pe mine ma batea gandul sa fac o macheta - am renuntat din cauza de timp - dupa care ma batea gandul sa cumpar una ( chiar gasisem un warbird de mare clasa - cam scump dar isi merita fiecare banut - participase si la mondiale ).
Mai il zgariam pe ici pe colo poate ii schimbam inmatricularea si al meu era .

Faptul ca nu ar fi fost facut de mine nu ma deranja si nici nu m-as fi " laudat " cu chestia asta, pentru ca si aia 5500 de regine plus drumul sa il iau tot de mine erau facuti asa ca .... muncisem greu la el - pacat ca mi s-ar fi sters pozele din PC cu etapele constructiei - si culmea ... pe cel care mi-l vindea ( nume ... ) nu il deranja ideea chiar daca ne-am fi intalnit in aceeasi competitie - a zis ca tot ce conteaza este cum ma simt eu - iar eu m-as fi simtit bine atat timp cat nu si-ar fi poansonat numele in secret pe ceva componente de structura.

Au castigat unii Eurovizion acuzati fiind de plagiat si .... paguba in ciuperci - nu s-a putut demonstra !

Nu ca e foarte Simplu !

Asa ca eu nu pot decat sa doresc SUCCES colegului care se duce la CM si ..... bafta !

In rest ..... eu as include in regulament sa poata participa la F4C doar cei care au carte de munca cu norma intreaga ... asta ca sa fim egali in ceea ce priveste timpul liber - si sa se excluda din start pensionarii din concurs - ei sa mearga in parc cu nepotii - din acelasi motiv.


Aburelile legate de persoane de la federatie, arbitrii, Dream Team ( nu inteleg de ce nu sunt insirate si alte Cluburi si Asociatii ) VAX Albina ..... poate sa vina si Mircea Sandu cu Mitica la Federatie ca noi tot aia o sa fim cu exact aceleasi probleme sau daca nu altele .... am vazut cu ochii mei de ochelarist la amaratul ala de concurs pentru nelegitimai - amarat pentru ca noi l-am facut amarat prin numarul de participanti - FRMD ne-a sprijinit, arbitrii au stat o zi intreaga in camp si in soare iar noi milionu de modelisti de pe forum ... pauza ca era prea cald afara.

P.S.

Am renuntat la macheta din cauza de pista pentru ca un WWI nu se compara cu un WWII care are rotile cat alea e la caruciorul de butelii si vine cu alta viteza la aterizare - desi si astea capoteaza cand zici ca gata .. s-a oprit .

Ce este mai rau este ca numarul de modelisti scade si creste cel al amatorilor de intruniri culinare - capre, mici, ceaune ... cu mult efort canalizat pe aceasta directie in detrimentul celeilalte - e ca si cum pe National Arena in locul gazonului comisia UEFA ar inspecta inaintea unui eveniment international de amploare calitatea si numarul gratarelor , ceunelor si piscinelor din jurul terenului si spatele portilor - nu am zis niciodata sa nu fie si d'astea dar parca ordinea prioritatilor e putin pe dos - dar asta a fost la un moment dat nu ma mai deranjeaza mi-a trecut - poate la un moment dat te ajunge oboseala in a mai zbura si a mai practica acest hobby si atunci e mai relaxant langa gratar .

Am discutat cu persoane care participa la ei in tara la intruniri de amploare gen TopGun, FunFly, Heli etc. - totul este zborul si calitatea cat mai ridicata a modelelor - fiecare se screme tot anul sa isi faca scula cea mai misto - au si haleala si bautura ca sa nu le scada glicemia sau sa nu se deshidrateze dar este pe ultimul plan acest aspect - la noi e invers - unii vin chiar fara modele sau doar o " spumita mica " asa ca accesoriu la halba .

Nu inteleg de ce nu se organizeaza intruniri de machete in regim privat - intre cubluri si chiar si " pe persoana fizica "
( la Decathlon au stand unde iti poti comnda cupe, tricouri , diplome daca e asa importat ... ) ca doar pasiunea primeaza si placerea de a te intalnii cu colegi care au aceeasi pricepere si indemanare .. asa s-ar capata si mai multa experienta de zbor, ca doar 30 de minute de TAXI cu macheta la 50 Km de capitala parca nu mai are nici un haz.
Tare mi-as dori sa va "ambitionati" cu o astfel de intrunire de 15 - 20 de machete de mare clasa asa fara participarea federatiei sa le aratati de ce sunteti in stare ( "oficialii" sa se uite doar prin gard de la distanta ) .. sau e musai
recunosterea FRMD si musai participarea la un CE sau CM ? - intreb ca nu stiu care sunt ambitiile .

O fi asa de mare dorinta asta de a merge la CM incat sa strice prietenii si relatii ? - eu as renunta cu drag in favoarea altuia ... doar sa ma ia si pe mine sa vad concursul.


The End
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#184 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 15 June 2012 - 03:20 PM

Gigi, iar scrii ca sa te afli in treaba. ai ceva de zis si nu stii cum?
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#185 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 June 2012 - 03:48 PM

Vezi postareaALLEN, la 15 June 2012 - 03:20 PM, a spus:

Gigi, iar scrii ca sa te afli in treaba. ai ceva de zis si nu stii cum?

Ce sa zic ? - Salut Allen !

Dar nu citi pe sarite .. priveste esenta :

Ce era important de retinut era ca :

1- eu cred ca NU federatia e principalul vinovat - doar o parere de neimplicat posibil gresita
2- eu cred ca nici arbitrii nu sunt de vina - tot doar o parere de pe margine posibil la fel de gresita
3- nu am fost de acord cu implicarea unui club sau alta asociere ( Dream Team )in discutia din topicul de fata - dar nu e treaba mea .
4- nu vad impediment in a participa la concurs cu o macheta nefacuta de mine atata timp cat nu " sunt " prins sau
atata timp cat constructorul de drept este de acord si nu il deranjeaza - pe arbitrii nu trebuie sa ii transformam in detectivi particulari in cazul de fata .
5- eram curios de ce nu se reusesc intruniri de machete in regim privat si in afara celor organizate de FRMD- m-as fi dus cu placere sa privesc .


6 - restul de nimicuri au deranjat asa rau ? - era doar o constatare si credeam ca inca mai avem dreptul la libera exprimare.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 15 June 2012 - 03:49 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#186 Useril este offline   HELIFAN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3635
  • Inregistrat: 06-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Elicoptere

Postat 15 June 2012 - 05:36 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 15 June 2012 - 02:41 PM, a spus:

Faptul ca nu ar fi fost facut de mine nu ma deranja si nici nu m-as fi " laudat " cu chestia asta, pentru ca si aia 5500 de regine plus drumul sa il iau tot de mine erau facuti asa ca .... muncisem greu la el - pacat ca mi s-ar fi sters pozele din PC cu etapele constructiei - si culmea ... pe cel care mi-l vindea ( nume ... ) nu il deranja ideea chiar daca ne-am fi intalnit in aceeasi competitie - a zis ca tot ce conteaza este cum ma simt eu - iar eu m-as fi simtit bine atat timp cat nu si-ar fi poansonat numele in secret pe ceva componente de structura.


In rest ..... eu as include in regulament sa poata participa la F4C doar cei care au carte de munca cu norma intreaga ... asta ca sa fim egali in ceea ce priveste timpul liber - si sa se excluda din start pensionarii din concurs - ei sa mearga in parc cu nepotii - din acelasi motiv.


Aburelile legate de persoane de la federatie, arbitrii, Dream Team ( nu inteleg de ce nu sunt insirate si alte Cluburi si Asociatii ) VAX Albina ..... poate sa vina si Mircea Sandu cu Mitica la Federatie ca noi tot aia o sa fim cu exact aceleasi probleme sau daca nu altele .... am vazut cu ochii mei de ochelarist la amaratul ala de concurs pentru nelegitimai - amarat pentru ca noi l-am facut amarat prin numarul de participanti - FRMD ne-a sprijinit, arbitrii au stat o zi intreaga in camp si in soare iar noi milionu de modelisti de pe forum ... pauza ca era prea cald afara.

Ce este mai rau este ca numarul de modelisti scade si creste cel al amatorilor de intruniri culinare - capre, mici, ceaune ... cu mult efort canalizat pe aceasta directie in detrimentul celeilalte - e ca si cum pe National Arena in locul gazonului comisia UEFA ar inspecta inaintea unui eveniment international de amploare calitatea si numarul gratarelor , ceunelor si piscinelor din jurul terenului si spatele portilor - nu am zis niciodata sa nu fie si d'astea dar parca ordinea prioritatilor e putin pe dos - dar asta a fost la un moment dat nu ma mai deranjeaza mi-a trecut - poate la un moment dat te ajunge oboseala in a mai zbura si a mai practica acest hobby si atunci e mai relaxant langa gratar .

Am discutat cu persoane care participa la ei in tara la intruniri de amploare gen TopGun, FunFly, Heli etc. - totul este zborul si calitatea cat mai ridicata a modelelor - fiecare se screme tot anul sa isi faca scula cea mai misto - au si haleala si bautura ca sa nu le scada glicemia sau sa nu se deshidrateze dar este pe ultimul plan acest aspect - la noi e invers - unii vin chiar fara modele sau doar o " spumita mica " asa ca accesoriu la halba .

The End


nu te lasa nea Gigi! - ai har la scris - mie mi-a placut :ph34r: bine te-ai intors :D
TX - Futaba T-10CAP 2,4 Ghz - Radio
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz

Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4
- http://www.rhcforum....e/page__st__600
0

#187 Useril este offline   adyc 

  • Fly-Free DreamTeam
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 764
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 June 2012 - 06:49 PM

Respect pentru Nea Gigi, a punctat perfect insa am o mica observatie, ceaune gratare si alte accesorii de acest tip sunt binevenite atata timp cat ele se cer. Oamenii trebuie sa manance indiferent daca sunt machetisti sau ARF-isti si cineva trebuie sa se sacrifice, sa intoarca carnea pe gratar sau sa mestece in mamaliga atunci cand ceilalti mesteca in stickuri.
Daca imi permiteti, doresc sa va reamintesc ca din DreamTeam fac parte si alte persoane care n-au nici o legatura cu modelodromul de la Adunatii Copaceni, cum ar fi: Zozo( Arad ), Lucian (Alba Iulia), Flypol (Brasov), Camil (Baia Mare), Javor (Bulgaria) si multi altii carora le cer scuze ca nu ii amintesc. Anul acesta la High Fly (Alba Iulia) DreamTeam a insemnat: la zbor tandemul Florin100% - Andrasi - Dj Andrei , la ceaun Flypol - Adyc - Lajos , la gratar Adyc - Adina si binenteles fetele care au fost pe sistem cu salatele si tot ce tine de culisele bucatariei.
In concluzie, indiferent de locatie, Brasov, Alba, Luica, Adunati, oameni minunati se aduna sub motivul acestui hobby si incearca sa isi petreaca timpul liber intr-un mod cat mai placut. Din prea multa pasiune, uneori lucrurile mai scapa de sub control si incep discutii care de multe ori sunt constructive . Exprimati-va punctele de vedere fara jigniri sau apropouri si gasiti o rezolvare care sa va satisfaca.
Mult succes concurentului care ne va reprezenta la CM!
0

#188 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 15 June 2012 - 07:41 PM

Vezi postareaadyc, la 15 June 2012 - 06:49 PM, a spus:

Respect pentru Nea Gigi, a punctat perfect insa am o mica observatie,


Ce a punctat, nimic, cu "n" mic ? :wub:
0

#189 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 June 2012 - 08:43 PM

Vezi postareaMUGUREL., la 15 June 2012 - 07:41 PM, a spus:

Ce a punctat, nimic, cu "n" mic ? :wub:


Nici nu mi-am propus sa punctez ceva ci erau doar discutii .... cu "d" mic ca si din dat cu parerea se mai naste cate o idee se mai dezamorseaza o bomba ca vorba aia suntem pe forum nu la Minister sau Academia Romana iar Adyc cu mai multa experienta de viata a transmis diplomat ca intotdeauna colegilor mai tineri un mesaj pentru a nu se denatura discutia intre vechi parteneri de modelodrom adica: io si restu' lumii.

Avem pe forum un coleg Ionel ( posta ceva mai sus ) care are o escadrila intreaga de heli scale sau semiscale sau poate niste kitch-uri ca nu am stat sa le numar niturile si nici nu ma pricep DAR ... la cate competitii l-ati vazut cu ele ? - sau poate nici nu se organizeaza intruniri de acest fel asa ca reformulez : la cate intalniri amicale l-ati vazut cu ele ?

Adica tot FRMD si arbitrii sunt de vina ? si atunci ce ar trebui sa faca ? - sa le arunce si sa nu mai faca asa ceva NICIODATA de acum inainte ca de ... nu primeste diplome si distictii ?!

Dar poate ne spune el de ce draq s-a apucat totusi sa le faca ( nu amintesc de efortul financiar tinand cont perioada in care au fost asamblate si un kit de heli clasa 50 era deja un lux la acea vreme ) - eu cred sa inclin ca din pasiune si propriai satisfactie si nu pentru a le etala te miri pe unde ...... asa ca de ce nu i-si organizeaza machetistii priceputi de la noi si indragostiti de aceasta ramura ( si sunt destui ) o intrunire a lor cu super modele ( si carnati si bere daca e musai ) ca sa dea peste nas celor care incurca dezvoltarea acestei ramuri - regina cica ... sper ca nu aia din vami si sa le arate ca pasiunea invinge abuzurile care ar exista.

P.S.

Sau ma bine sesizeaza cineva DNA-ul daca e asa mare "coruptie" ( ca in footbal in cazurile de blat si pariuri ) ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#190 Useril este offline   adyc 

  • Fly-Free DreamTeam
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 764
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 June 2012 - 09:10 PM

Vezi postareaMUGUREL., la 15 June 2012 - 07:41 PM, a spus:

Ce a punctat, nimic, cu "n" mic ? :wub:

Parerile sunt impartite, niciodata nu va fi o unanimitate.
Cat despre F4C, chiar daca nu am executat nici o macheta in viata mea, pot sa spun ca pasionatii acestei categorii merita tot respectul pentru rabdarea si priceperea lor. Nu vreau sa tin partea nimanui insa pot avea o opinie publica ... din punctul meu de vedere Gicosul e un "Michelangelo" al machetelor. Faptul ca alt coleg a castigat anul trecut nu trebuie sa faca altceva decat sa il inversuneze si sa-si corecteze greselile anterioare astfel incat anul acesta sa urce pe cel mai inalt podium.
Sfat: timpul trece repede asa ca lasati vorbele si treceti la treaba!
0

#191 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 30 June 2012 - 03:56 PM

Daca Gicos e Michelangelo,as putea fi eu Van Gogh?Nu de alta dar ma cam dor salele si ma enerveaza o ureche si...stiu unde a ascuns Nastase celalalt revolver......
Bine ca zboara si....insectele !
0

#192 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 30 June 2012 - 04:05 PM

E , acum nu fi si tu invidios , Van Gogh e ocupat . Au mai ramas Sabin Balasa si Micuta Picasso .
0

#193 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 July 2012 - 01:21 PM

Cu mesterul Balasa am fost prieten bun.Om mare,opera barosana.Ce zici de primavara lui Sever Frentiu?
Ma gasiti pe 24 august pe tapsanele prafuite de soare ale Taricenilor incercand sa pornesc un Laser300V si daca-mi fac curaj sa zbor englezu'.
Eu sunt placut invidios pe ce faci tu.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#194 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 06 July 2012 - 02:14 PM

Vezi postareaflypol, la 06 July 2012 - 01:21 PM, a spus:

Cu mesterul Balasa am fost prieten bun.Om mare,opera barosana.Ce zici de primavara lui Sever Frentiu?
Ma gasiti pe 24 august pe tapsanele prafuite de soare ale Taricenilor incercand sa pornesc un Laser300V si daca-mi fac curaj sa zbor englezu'.
Eu sunt placut invidios pe ce faci tu.


Artisti din lumi diferite , mie imi plac mai mult Tuculescu , Grigorescu , Palady chiar daca nu fac parte din aceeasi perioada . Nu stiu daca acestia au fost si ei francmasoni .

Suntem pe o directie buna , o sa avem o intalnire sub semnul artelor .

Aceasta postare a fost editata de gicosu: 06 July 2012 - 02:15 PM

0

#195 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 10 August 2012 - 02:58 PM

Dupa cum spune si titlul acestui topic, ar fi bine sa revenim la subiect in folosul celor interesati de el.

Pe bine ma intereseaza urmatoarele aspecte:
- Planul gasit pe internet sau in reviste de specialitate de cine trebuie vizat (FrMD) ? In cazul meu, am gasit spre exemplu un plan cu minim cele 3 vederi , la scara insa nu certifica nimeni ca sunt ok sau nu. Scara este ok dupa primele verificari, insa pe ce criterii se bazeaza validarea planurilor?
- Cred ca s-a mai discutat, daca modelul original nu se mai gaseste nici macar intr-un muzeu, insa sunt suficiente replici, e OK? Fotografiile alb-negru originale, insa in care nu se observa asa bine detaliile se accepta?
- Legat de acea declaratie pe propria raspundere, ajuta cumva la o punctare suplimentare sau este doar pentru o eventuala descalificare daca se dovedeste ca este falsa? Logic ar fi sa se faca si un punctaj pe baza ei, eliminand astfel conflictele aprinse cu privire la ARF-uri.

Multumesc si sper sa se termine discutiile aprinse fara folos !
0

#196 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 10 August 2012 - 04:08 PM

Vezi postareaZippo, la 10 August 2012 - 02:58 PM, a spus:

Dupa cum spune si titlul acestui topic, ar fi bine sa revenim la subiect in folosul celor interesati de el.

Pe bine ma intereseaza urmatoarele aspecte:
- Planul gasit pe internet sau in reviste de specialitate de cine trebuie vizat (FrMD) ? In cazul meu, am gasit spre exemplu un plan cu minim cele 3 vederi , la scara insa nu certifica nimeni ca sunt ok sau nu. Scara este ok dupa primele verificari, insa pe ce criterii se bazeaza validarea planurilor?
- Cred ca s-a mai discutat, daca modelul original nu se mai gaseste nici macar intr-un muzeu, insa sunt suficiente replici, e OK? Fotografiile alb-negru originale, insa in care nu se observa asa bine detaliile se accepta?
- Legat de acea declaratie pe propria raspundere, ajuta cumva la o punctare suplimentare sau este doar pentru o eventuala descalificare daca se dovedeste ca este falsa? Logic ar fi sa se faca si un punctaj pe baza ei, eliminand astfel conflictele aprinse cu privire la ARF-uri.

Multumesc si sper sa se termine discutiile aprinse fara folos !


Salut Zippo,

nu te chinui prea mult oricum nu se uita nimeni pe ele. Sa avem grija de padurile noastre, sa nu stricam hartia.

Sper sa nu te superi dar asta e realitatea trista.

Mugurel

Aceasta postare a fost editata de MUGUREL.: 10 August 2012 - 04:09 PM

0

#197 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 10 August 2012 - 06:17 PM

Vezi postareaZippo, la 10 August 2012 - 02:58 PM, a spus:

Dupa cum spune si titlul acestui topic, ar fi bine sa revenim la subiect in folosul celor interesati de el.

Pe bine ma intereseaza urmatoarele aspecte:
- Planul gasit pe internet sau in reviste de specialitate de cine trebuie vizat (FrMD) ? In cazul meu, am gasit spre exemplu un plan cu minim cele 3 vederi , la scara insa nu certifica nimeni ca sunt ok sau nu. Scara este ok dupa primele verificari, insa pe ce criterii se bazeaza validarea planurilor?
- Cred ca s-a mai discutat, daca modelul original nu se mai gaseste nici macar intr-un muzeu, insa sunt suficiente replici, e OK? Fotografiile alb-negru originale, insa in care nu se observa asa bine detaliile se accepta?
- Legat de acea declaratie pe propria raspundere, ajuta cumva la o punctare suplimentare sau este doar pentru o eventuala descalificare daca se dovedeste ca este falsa? Logic ar fi sa se faca si un punctaj pe baza ei, eliminand astfel conflictele aprinse cu privire la ARF-uri.

Multumesc si sper sa se termine discutiile aprinse fara folos !


Din cate stiu eu ar cam fi urmatoarele, vis-a-vis de intrebarile tale:

- poti folosi poze cu detalii de la replici iar pentru inmatriculare poti folosi ce gasesti prin carti-reviste, cele 3 vederi: lateral, intrados si extrados
- planurile nu cred ca conteaza, dupa parerea mea poti folosi si planurile tale ca sa faci o macheta ..... crezi ca planurile consacrate gen Mick Reeves, Gary Allen, Gary Sunderland sau altii au facut planuri 100% scale? eu nu cred .....
- vis-a-vis de acea declaratie, aceasta este facuta pe propria raspundere iar in documentatie trebuie sa pui si ceva poze din timpul constructiei (daca nu ma insel parca asa citisem undeva prin regulamentul FAI) deci se va vedea clar daca ai pornit de la un ARF sau scratch-build.

Ceea ce conteaza este ca specifici ce anume componente sau parti ale modelului le-ai confectionat tu sau le-ai cumparat, gen: armament, roti, pilot, cockpit, capota, canopie, etc .... acestea iti vor aduce punte in plus la proba de stand.

Daca am gresit pe undeva rog sa fiu corectat caci nu ma supar.

BAFTA si hai la treaba baieti caci vine iarna .....
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#198 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 10 August 2012 - 06:54 PM

Salut,


@Zippo,
Planul tiparit (ma refer la cele 3-5 vederi ale avionului) nu are nevoie de nici o viza. Trebuie insa sa dovedesti cu sursa.
Planul luat de pe internet sau care e ridicat de tine are nevoie de viza comisiei de specialitate a federatiei.

Daca nu mai exista nici un exemplar original dar exista replici care au zburat, faci macheta replicii si nu a originalului. Ai si avantajul fotografiilor de calitate si eventual poti lua legatura cu proprietarul pentru fotografii cu detalii si eventual mostre de vopsea, certificate de el .

Declaratia s-a simplificat in ultima revizie a regulamentului. Scrii piesele ce nu sunt facute de tine.
In vechea varianta aveai si optiunea de cumparat dar modificat.
In mod sigur se tine cont la stand de ea. Regulamentul actual mai e valabil pana la sfarsitul anului si este pentru toate clasele de machete zburatoare.
In Ianuarie 2013 va aparea noul regulament.

@Teo-Costin
Nu trebuie sa pui nici o poza cu fazele constructiei. Nici un paragraf din regulament nu cere asa ceva.
In declaratie ar trebui sa scrii mumai ce nu ai facut tu.


Sper ca ceea ce v-am scris mai sus e fara greseli.

Pentru ca se vorbeste tot mai des de ARF la machete. Exista clasa F4H unde singura conditie e sa fi finisat tu modelul - vopsire & inmatriculare. Cred ca ar fi foarte accesibila si pasionanta pentru multi modelisti cu experienta mai mica in ale constructiei.
Notarea la stand e simplificata dar regulile de la zbor sunt aceleasi cu F4C si F4H.

Spor la lucru,

Adrian
0

#199 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 26 August 2014 - 01:52 PM

Deorece inca ma intereseaza subiectul, nu mai deschid unul separat si in cazul in care ajuta pe cineva, am gasit pe un forum rusesc (rcdesign.ru) documentatia completa a lui Andreas Luthi.

Cred ca poate fi un punct de referinta avand in vedere ca nu este tocmai clar ce trebuie sa contina un dosar.

Imagine atasata: DSC09153.jpgImagine atasata: DSC09154.jpgImagine atasata: DSC09155.jpgImagine atasata: DSC09156.jpgImagine atasata: DSC09157.jpgImagine atasata: DSC09158.jpgImagine atasata: DSC09159.jpgImagine atasata: DSC09160.jpgImagine atasata: DSC09161.jpgImagine atasata: DSC09162.jpgImagine atasata: DSC09162.jpgImagine atasata: DSC09164.jpg

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC09163.jpg

Aceasta postare a fost editata de Zippo: 26 August 2014 - 01:53 PM

0

#200 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 26 August 2014 - 01:53 PM

Imagine atasata: DSC09165.jpgImagine atasata: DSC09166.jpgImagine atasata: DSC09167.jpgImagine atasata: DSC09168.jpg
0

#201 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 26 August 2014 - 02:37 PM

Cam la fel e si documentatia mea cu remarcile :
- culoarea e certificata in cod RAL de catre Vintage Aviator Ltd.
- avizul constructorului de a folosi setul de poze originale si inmatricularea(facultativ)
- mai multe poze cu detaliile constructive
- schema avionului cu materialele din care sunt construite elementele : placaj,panza,tabla,mahon masiv,frasin masiv
- desenele de ansamblu pe 3 pagini A 3 cu viza Vintage Aviator
- desenele de amsamblu proiect / originale Mc.Gillis/ Davies
Cred ca o documentatie "stufoasa" pe prea multe pagini,mai mult incurca. Regulamentul F4C e foarte clar.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#202 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 26 August 2014 - 02:49 PM

Lista de componente din afara, gata facute, e destul de simplista : motor si radio.
De fapt sunt mai multe:
- organele de asamblare
- cabluri de intindere,furci de fixare,bolturi,nituri
- acumulatori ,regulatoare,stabilizatoare,distribuitoare
- roti cu spite si bandaj cauciuc
- ansamblu demaror in doua trepte
- elice de zbor
- rezervor combustibil cu furtune,valve si robineti
- folie panza ( similar in irlandez)Koverall
- set grund si vopsea
- tija 6 mm diametru otel( ax roti)

Asta asa,daca vrem sa fim corecti.

Daca o luam ca Andreas Luthi( vezi zborul RAF SE5a Hartmann scara 1/2) scriem la fel : motor EME55-II starter,set radiocomanda, rezervor combustibil cu accesorii.
https://www.youtube....h?v=rkRKH8T6FUc
Bine ca zboara si....insectele !
0

#203 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 September 2015 - 05:55 AM

CN F4C 2015. Strejnic. Eu merg, voi?
Bine ca zboara si....insectele !
0

#204 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 15 September 2015 - 06:24 AM

Eu da cu un F16 !

Scuze ,vroiam sa zic 2016 ! 😊

Pe ce data este ?
0

#205 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 15 September 2015 - 06:25 AM

As dori sa vin sa vad exact care sunt regulile si cum se desfasoara .
0

#206 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 September 2015 - 11:31 AM

Regulile sunt exact ca regulamentul FAI. Concurentii oricum nu arata documentatiile si dosarele de prezentare.Se trege la sorti ordine de intrare in concurs,se prezinta modelul la stand in diferite pozitii in asa fel ca juriul aflat la 4 m sa-si analizeze respectarea planurilor,imaginilor originalului,proportiile,detaliile,culoarea,inscriptionarile. Corect ar fi ca cel ce prezinta modelul sa aduca multe poze cu detalii in afara desenului la scara. Smecheria e ca se cam evita detalierea si de aceea juriul puncteaza mai putin. Anul acesta ,la RAF SE5a prezint un dosar cu 10 imagini cu prototipul (originalul) la sol si in zbor (poze pe format A3 si 50 poze cu detalii pe format A4. Cinstit!.Un lucru care cred ca e important e sa prezinti functionalitatile : de exemplu cunoscutul sistem de amortizare cu cordelina elastica sau pozitionarea si functionarea mitralierelor.Anul trecut am incropit anumite detalii folosind prefabricate diverse.Nu e bine.Acum am facut toate detaliile.Nu stiu in ce masura foloseste sau este acceptat dar am facut un poster cu imaginea avionului la sol ,din profil,scara 1/3,5 ,exact ca modelul.Daca va fi acceptat posterul va fi pus pe un panou langa masa pe care e modelul.Eu cred ca e corect sa spui si ce ai gresit sau n-ai realizat bine.
Am vazut anul trecut,mai ales la F4H siretlicuri :
- poze facute in zbor de la distanta mare
- fotoshopari ridicole care ascundeau carente
- lipsa detaliilor
- lipsa aportului propriu comparativ cu kit-ul.Sa vii cu un ARF si sa arati ce frumos l-au facut chinezii ,e ridicol.
O macheta se upgradeaza an de an.Asa face si Dl.Zincenco,dl.Marinescu, EU si cam toti.
E important sa zbori modelul si asta cat mai scale. Riscul de a face maidenul la concurs,cum am facut eu anul trecut,e mare.Modelul trebuie zburat ,reglat si invatat cu ceva timp inainte.
Exemplu: ca sa nu am probleme cu montajul si reglajele (biplanul e complex si poti sa-l reglezi din cabluri gresit) ,voi duce modelul asamblat intr-o duba mare( costa 300 roni dar merita).Stresul concursului si timpul scurt pentru pregatire e nociv.
Trebuie stiut din start ca arbitri nostri sunt severi si extrem de corecti. Anul trecut am fost decimat pe drept pentru incropeli si inexactitati precum si pentru indecizia de a continua zborul ( modelul tragea mult stanga si pe vant destul de tare l-am pus jos ,am rupt o roata Herbie si am pierdut sansa sa fac zbor corect in mansa a II-a).
Mai e o chestie: daca stiam si daca vroiam sa fiu campion national,nu faceam un RAF SE5a care e un avion complex cu o gramada de detalii,capotaje,cusaturi vizibile,tren aterizare sofisticat......Dl.Zincenco a avut succes cu un model mai simplu (Fokker) monoplan parasol stabil
suficient de bine centrat si pilotat.Documentatia precisa ,simpla,eficienta . A convins din plin la zbor; m-a incantat si pe mine fost posesor de motor Laser 300V ,cu functionarea si realismul zborului.
Ar fi grozav ca anul acesta sa fie multi participanti....in final ce e important? Sa vedem,sa ne informam,sa cunoastem arta "scale"-ului.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#207 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 17 September 2015 - 05:25 PM

Vezi postareaflypol, la 15 September 2015 - 11:31 AM, a spus:

Regulile sunt exact ca regulamentul FAI. Concurentii oricum nu arata documentatiile si dosarele de prezentare.Se trege la sorti ordine de intrare in concurs,se prezinta modelul la stand in diferite pozitii in asa fel ca juriul aflat la 4 m sa-si analizeze respectarea planurilor,imaginilor originalului,proportiile,detaliile,culoarea,inscriptionarile. Corect ar fi ca cel ce prezinta modelul sa aduca multe poze cu detalii in afara desenului la scara. Smecheria e ca se cam evita detalierea si de aceea juriul puncteaza mai putin. Anul acesta ,la RAF SE5a prezint un dosar cu 10 imagini cu prototipul (originalul) la sol si in zbor (poze pe format A3 si 50 poze cu detalii pe format A4. Cinstit!.Un lucru care cred ca e important e sa prezinti functionalitatile : de exemplu cunoscutul sistem de amortizare cu cordelina elastica sau pozitionarea si functionarea mitralierelor.Anul trecut am incropit anumite detalii folosind prefabricate diverse.Nu e bine.Acum am facut toate detaliile.Nu stiu in ce masura foloseste sau este acceptat dar am facut un poster cu imaginea avionului la sol ,din profil,scara 1/3,5 ,exact ca modelul.Daca va fi acceptat posterul va fi pus pe un panou langa masa pe care e modelul.Eu cred ca e corect sa spui si ce ai gresit sau n-ai realizat bine.
Am vazut anul trecut,mai ales la F4H siretlicuri :
- poze facute in zbor de la distanta mare
- fotoshopari ridicole care ascundeau carente
- lipsa detaliilor
- lipsa aportului propriu comparativ cu kit-ul.Sa vii cu un ARF si sa arati ce frumos l-au facut chinezii ,e ridicol.
O macheta se upgradeaza an de an.Asa face si Dl.Zincenco,dl.Marinescu, EU si cam toti.
E important sa zbori modelul si asta cat mai scale. Riscul de a face maidenul la concurs,cum am facut eu anul trecut,e mare.Modelul trebuie zburat ,reglat si invatat cu ceva timp inainte.
Exemplu: ca sa nu am probleme cu montajul si reglajele (biplanul e complex si poti sa-l reglezi din cabluri gresit) ,voi duce modelul asamblat intr-o duba mare( costa 300 roni dar merita).Stresul concursului si timpul scurt pentru pregatire e nociv.
Trebuie stiut din start ca arbitri nostri sunt severi si extrem de corecti. Anul trecut am fost decimat pe drept pentru incropeli si inexactitati precum si pentru indecizia de a continua zborul ( modelul tragea mult stanga si pe vant destul de tare l-am pus jos ,am rupt o roata Herbie si am pierdut sansa sa fac zbor corect in mansa a II-a).
Mai e o chestie: daca stiam si daca vroiam sa fiu campion national,nu faceam un RAF SE5a care e un avion complex cu o gramada de detalii,capotaje,cusaturi vizibile,tren aterizare sofisticat......Dl.Zincenco a avut succes cu un model mai simplu (Fokker) monoplan parasol stabil
suficient de bine centrat si pilotat.Documentatia precisa ,simpla,eficienta . A convins din plin la zbor; m-a incantat si pe mine fost posesor de motor Laser 300V ,cu functionarea si realismul zborului.
Ar fi grozav ca anul acesta sa fie multi participanti....in final ce e important? Sa vedem,sa ne informam,sa cunoastem arta "scale"-ului.



Cand are loc ?
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#208 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 20 September 2015 - 05:52 AM

Ccum bine se zice de fiecare data....se tine daca se inscriu mai multi participanti.Tu esti membru al Aeroclubului Brasov deci poti participa.Costa cam 50 de roni.Ne informam sistim exact cred miercuri.La F4C ,pana acum suntem 3 inscrisi.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#209 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 September 2015 - 07:34 AM

http://www.vremea.ne...meteo-pe-7-zile
Lucru dezarmant ! Am investit 600 lei pentru intalnire.Va ploua ! Ne e frica de ploaie? Cine vine?
Bine ca zboara si....insectele !
0

#210 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 22 September 2015 - 08:23 AM

https://www.meteoblu...ia_670474?day=5


Poate sa nu fie asa rau!
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

28 useri citesc topicul
0 membri, 28 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro