F4C-Machete scale Informatii pentru concurenti
#62
Postat 25 September 2010 - 09:47 PM
#63
Postat 26 September 2010 - 08:00 AM
florin100%, la Sep 25 2010, 10:47 PM, a spus:
Cu cati ie mai multi , cu atat mai bine !!! :D
#64
Postat 26 September 2010 - 08:33 AM
gicosu, la Sep 26 2010, 09:00 AM, a spus:
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif oricat de multi "ie", nu se vor aduna peste 50 sa putem spune "sunt" :angry:
#65
Postat 26 September 2010 - 09:16 AM
Legat de ce spunea DDaniel, despre machetele cu aripa sus. Intr-adevar, unele avioane sunt mai potrivite pentru anumite figuri. Am citit un articol interesant de curand. Jose Luis de Aresti (cel care a facut catalogul Aresti) avea un Bucker Jungmeister. Avionul asta intra si iesea foarte precis din angajare, deci era foarte simplu sa faci figuri de genul vrie etc. asa ca Aresti a dat punctaj mic figurilor pe care le facea usor cu Jungmeisterul, si punctaj mare figurilor pe verticala, pe care le facea greu (pentru ca biplanele au probleme la pastrarea energiei). Asta explica de ce toate avioanele de acrobatie moderne sunt monoplane cu motoare puternice http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
#66
Postat 26 September 2010 - 02:15 PM
Dragos Avramescu, la Sep 26 2010, 10:16 AM, a spus:
2.Legat de ce spunea DDaniel, despre machetele cu aripa sus. Intr-adevar, unele avioane sunt mai potrivite pentru anumite figuri.
1.Exact asa este si la F4C.Desenele atasate figurilor de zbor arata clar care figuri pot incepe cu un picaj usor,urmat de linie orizontala si intrarea in figura propriu zisa.
2.De aceea la F4C exista figuri impuse tuturor modelelor,si figuri optionale pe care si le alege fiecare pilot inaintea inceperii probei de zbor.In mod normal fiecare pilot isi va alege figurile optionale in functie de ce poate macheta, si foarte important in functie de ce putea sa faca prototipul.Nu cred ca pilotul unui jet isi va alege un Lazy Eight iar pilotul unui Sopwith un Derry Turn.
Alegerea figurilor optionale se puncteaza SEPARAT.(Da, se puncteaza si alegerea!)
#67
Postat 26 September 2010 - 03:30 PM
Citeaza
Alegerea figurilor optionale se puncteaza SEPARAT.(Da, se puncteaza si alegerea!)
Acuma profit de bunatatea ta si te rog spunene care sunt si figurile impuse si care ar fi cele optionale. Si daca stie cineva punctajul pentru figuri, adica daca as renunta la unele cat s-ar depuncta.
Multumesc
#68
Postat 26 September 2010 - 03:47 PM
6.3.6. Flight
6.3.6.1. Take-off .................................................... K = 11
6.3.6.2. Option 1 .................................................... K = 7
6.3.6.3. Option 2 .................................................... K = 7
6.3.6.4. Option 3 .................................................... K = 7
6.3.6.5. Option 4 .................................................... K = 7
6.3.6.6. Option 5 .................................................... K = 7
6.3.6.7. Option 6 .................................................... K = 7
6.3.6.8. Option 7 .................................................... K = 7
6.3.6.9. Option 8 .................................................... K = 7
6.3.6.10. Approach and Landing ............................. K = 11
6.3.6.11. Realism in flight
a) Engine sound (realistic tone & tuning) . K = 4
:( Speed of the model aircraft .................. K = 7
c) Smoothness of flight............................. K = 7
d) Choice of options ................................. K = 4
Total K Factor .......................................................... K = 100
Sper ca ti-am putut raspunde pe scurt, Silviu s-ar putea sa vina cu adaugiri.
Optionalele sunt figuri pe care le putea face avionul (macheta ta) pe vremea aceea.
Exemple de optionale:
A Chandelle ...............................................................K = 7
B Retract and extend landing gear ...............................K = 7
C Retract and extend flaps...........................................K = 7
D Dropping of bombs or fuel tanks................................K = 7
E Stall turn..................................................................K = 7
F Immelmann turn ......................................................K = 7
G One loop .................................................................K = 7
H Split S (Reversal)......................................................K = 7
I Cuban eight ..............................................................K = 7
J Normal spin (three turns) ...........................................K = 7
K Roll .........................................................................K = 7
L Parachute .................................................................K = 7
M Touch and go............................................................K = 7
N Overshoot ................................................................K = 7
O Side slip to left or right ..............................................K = 7
P 1st Flight function by subject aircraft ...........................K = 7
Q 2nd Flight function by subject aircraft ..........................K = 7
#70
Postat 26 September 2010 - 04:50 PM
Dragos Avramescu, la Sep 26 2010, 10:16 AM, a spus:
Asta era pe vremea Buckerului, mai tarziu Stampe SV-4 ....cu aparitia primelor modele de Pitts s-a rezolvat si asta, iar acum cu Pitts-ul cu motor in stea, au energie sa mai dea si la alte avioane... :(
Aceasta postare a fost editata de pitts: 26 September 2010 - 04:50 PM
#71
Postat 27 September 2010 - 07:16 AM
R- Flying in triangular circuit
S- Flying in rectangular circuit
T- Flying in straight line at constant height (not exceed 6 m)
U- Flight in straight line with one engine throttled
V- Lazy Eight
W- Wingover
X- Inverted flight
Y- Derry turn
Din ce stiu din 2011 se vor introduce cateva optionale noi (manevre procedurale).
Lista Figurilor NEacrobatice:
A- chandelle;
N- overshoot;
R- triangular circuit;
S- rectangular circuit;
T- flying straight line at constant height;
W- wingover;
Z- procedure turn (from 2011)
#72
Postat 27 September 2010 - 05:12 PM
Daca te pot ajuta, spune-mi si da-mi, in acelasi timp, posibilitatea de "edit".
10x
Aceasta postare a fost editata de pitts: 27 September 2010 - 05:13 PM
#73
Postat 28 September 2010 - 07:20 AM
A Chandelle
B Retract and extend landing gear
C Retract and extend flaps
D Dropping of bombs or fuel tanks
E Stall turn
F Immelmann turn
G One loop
H Split S (Reversal)
I Cuban eight
J Normal spin (three turns)
K Roll
L Parachute
M Touch and go
N Overshoot
O Side slip to left or right
P 1st Flight function by subject aircraft
Q 2nd Flight function by subject aircraft
R- Flying in triangular circuit
S- Flying in rectangular circuit
T- Flying in straight line at constant height (not exceed 6 m)
U- Flight in straight line with one engine throttled
V- Lazy Eight
W- Wingover
X- Inverted flight
Y- Derry turn
Z- Procedural turn (from 2011)
Rosu-Figuri Neacrobatice
Negru-Figuri acrobatice
Figurile neacrobatice NU pot fi alese ca optionale pentru machetele acrobatice.
In acelasi timp machetele neacrobatice pot alege ca optionale B,C,D,etc.
#74
Postat 29 September 2010 - 09:18 AM
#75
Postat 29 September 2010 - 11:44 AM
gicosu, la Sep 29 2010, 09:18 AM, a spus:
Ma asteptam sa dai linkul urmator......: http://www.youtube.com/watch?v=MfQVbankCsw...feature=related
#76
Postat 29 September 2010 - 12:33 PM
http://www.youtube.c...h?v=LJj7vHTHLpo
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 September 2010 - 12:37 PM
#77
Postat 29 September 2010 - 03:09 PM
dan_mitea, la Sep 29 2010, 01:33 PM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=LJj7vHTHLpo
Si mie Dane!.....un pic cam rapid in aer...oricum, o "rara avis"...pacat ca la F4G....poate mai slabeste putin si intra si la F4C :rolleyes:
#78
Postat 29 September 2010 - 05:12 PM
#79
Postat 29 September 2010 - 05:32 PM
flypol, la Sep 29 2010, 06:12 PM, a spus:
2.Eu de pilda vreau sa impun o Wilga ,integral romaneasca,cu dosar si detalii foarte bine facute,cu referinte "beton "de autenticitate si care mai si zboara cat se poate de real.
3.Poate nu m-am informat bine : un tragator la competitii poate trage si un model kit Arf?
1.Nu.Dar nu inteleg unde sa puncteze mai bine:la zbor sau la stand? Intr-un concurs FAI arbitrii de stand nu sunt aceeasi cu cei de la zbor.Tot de accea sunt mai multi si la stand si la zbor,poate unul din ei este tentat sa puncteze mai bine un Jet din anii 90(sentimental vorbind).
2.Bafta!. Daca este asa cum spui ai sanse mari de podium..Din pacate asta este ceea ce consideri tu.Pana nu o sa evalueze o "autoritate" competenta Wilga ta, te sfatuiesc sa nu fii asa de sigur.
3.Nimeni nu trage la competitii.Trag militarii cand se duc in poligon.
Nu exista kit arf.
Ori e kit (baghete,placi si plan de constructie) ,ori e ARF "montezi doua suruburi" si gata avionul.
Sunt acceptate toate,in schimb punctate diferentiat!
#81
Postat 29 September 2010 - 08:44 PM
pitts, la Sep 29 2010, 12:44 PM, a spus:
Sa mai spuna cineva ca nu F4C este cea mai frumoasa categorie din aeromodelism!!!
#82
Postat 29 September 2010 - 09:45 PM
SILVIU66, la Sep 29 2010, 06:32 PM, a spus:
Dupa fiecare zbor, cei 5 arbitri discuta evolutiile facute si acorda notele. Se recomanda sa nu fie diferente mai mari de +/-0,5 puncte intre arbitri. Astfel se cauta un consens.....
Aceasta discutie purtata intre cei 5 dupa fiecare evolutie, este condusa de cel care de regula este nominalizat "chief judge".
Aceasta postare a fost editata de pitts: 29 September 2010 - 09:47 PM
#87
Postat 28 October 2010 - 04:57 PM
In sedinta Comisiei Federale de Aeromodelism de astazi s-au stabilit (sub rezerva aprobarii Adunarii Generale) urmatoarele:
-Campionatul National F4C din 2011 va avea loc in perioada 01-03.07.2011 ;
-Locatia: Aerodrom Sirna-Tariceni;
In acest fel eventualii concurenti selectati pentru Europeanul de la Strejnic care va avea loc in perioada 22-30.07.2011 , vor avea timp sa-si pregateasca si/sau sa repare machetele.
In aceeasi ordine de idei, Campionatul National F3A va avea loc in perioada 09-11.09.2011,tot la Tariceni.
#89
Postat 04 June 2012 - 04:57 AM
gicosu, la 02 June 2012 - 08:51 PM, a spus:
1.NU
2.DA.