Modelism - RHC Forum: F4C-Machete scale - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

F4C-Machete scale Informatii pentru concurenti

#151 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 10 June 2012 - 07:12 PM

Vezi postareamvpricop, la 10 June 2012 - 10:50 AM, a spus:


Alt domn de treaba - Bujor - apropiat al sa zicem FRMd (vedeti poze de la Pucioasa cum coarbitreaza F4B), construieste modelul pentru un alt deja campion national, care isi schimba aripa modelului in anul in curs. Am vazut cu ochii mei cum un fost coleg al d-lui Bujor freza nervurile - pentru dl. Bujor. Am facut legatura intre evenimente mai tarziu, dupa ce au inceput discutiile din cazul de fata.

Totul este deci sub egida federatiei, asa ca sa nu ne mai ascundem dupa deget.
Federatia certifica, semneaza si stampileaza acest mod de lucru, in clar, acordand diplome si titluri de maestru al sportului mai mult sau mai putin emerit. De ce trebuie discreditate toate aceste lucruri? Ma rog, s-a facut deja...



Perfect adevarat. Am decis sa fac o aripa noua la Fokker si sincer nu cred ca taiatul nervurilor pe CNC in loc sa stau sa le tai cu traforajul transforma macheta mea intr-un ARF. Daca este asa sunt vinovat, recunosc, rotile sunt din Germania, pilotul 1/4 din America, servourile de la Hitec, motorul din Anglia, etc, etc.

Cu Fokker-ul am confirmat prezenta la CM F4C 2012 din Spania, ma puteti vedea pe site-ul lor cu numarul 142 pe tricou. Participarea mea este in totalitate pe efortul si pe banii mei, Federatia nu a avut nicio implicare!!! Nu mai amestecati lucrurile.

Andrei
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#152 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 June 2012 - 07:34 PM

Nu amestecam nici un lucru . Aripa noua la Fokker era necesara si asta nu-l face deloc un ARF , dimpotriva . Nu astea sunt problemele .
0

#153 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 10 June 2012 - 09:57 PM

Dar care este problema?
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#154 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 10 June 2012 - 10:49 PM

Problema este ca se incalca regulamentul in care se precizeaza ca macheta sa fie executata de catre pilot .
0

#155 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 10 June 2012 - 11:27 PM

Imi doresc ca Andrei sa-l bata pe Dragos Marinescu la CN, ca prea le munceste de cateva luni la un Zero, parca, intr-un garaj.
Apoi imi doresc sa vad reactia (si dotarea de sub centura) a celor de la Dream Team (m-am exprimat dur, ca ei). :rolleyes:
Astept cu interes si voi urmari cu voluptate.
(Imi amintesc dupa o bere Cobra de 660ml 5% luata la Paprikas, Farnborough, ca io i-am fost helper lui Sky in 2009. Da' ma rog, atunci inca nu era in Dream Team.)


In rest, succes celor care merg in Spania!
Dl. Bujor o sa fie helper? N-am vazut aeronava adusa la zi, dar sper sa merite...excursia.


Revenind, dupa obiceiul FRMd (aplicat amarastenilor), intai se face campionatul national, apoi se stabileste lotul, daca e sa fie.
Daca cineva se inscrie la organizatorul campionatului mondial inainte ca FRMd sa stabileasca lotul prin comisia "de specialitate" care de regula nu prea exista, inseamna ca e antepronuntarea sentintei, ca in justitie.
Mi-am platit si io odata un campionat mondial, dar dupa ce am castigat un CN, e adevarat, slab la clasa mea, dupa ce am scris la FAI si am fost balacarit de institutie.

Daca modelul nu mai este zburabil dupa CN, ce se intampla?


Pentru viitor se pot face pe plan local mai multe feluri de competitii:
F4C-$
F4C-$$
F4C-$$$


PS. Lotul Ro trebuie sa aibe un CD cu imnul national si un steag, ca nu se stie niciodata de unde sare iepurele. ;)
-Io mai sper si ca reprezentantul Ro, dupa obtinerea titlului de Maestru al Sportului, sa continue cu aceasta clasa, nu ca altii care dupa ce l-au obtinut, s-au cam lasat de acest frumos $port.
-Daca apare la CN(ca poate nu, ca sa se pastreze), e o mare oportunitate pentru noi, sa vedem in Ro, la Geamana, care este nivelul si gradul de maiestrie necesare pentru Campionatul Mondial.

Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 10 June 2012 - 11:31 PM

Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#156 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 June 2012 - 05:49 AM

Vezi postareamvpricop, la 10 June 2012 - 11:27 PM, a spus:

Apoi imi doresc sa vad reactia (si dotarea de sub centura) a celor de la Dream Team (m-am exprimat dur, ca ei). :rolleyes:





Ce ai bre de doresti cu atata ardoare sa ne vezi dotarile? Ai traversat pe partea cealalta?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#157 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 11 June 2012 - 09:12 AM

Vezi postareamvpricop, la 10 June 2012 - 11:27 PM, a spus:

Imi doresc ca Andrei sa-l bata pe Dragos Marinescu la CN, ca prea le munceste de cateva luni la un Zero, parca, intr-un garaj.
Apoi imi doresc sa vad reactia (si dotarea de sub centura) a celor de la Dream Team (m-am exprimat dur, ca ei). :D
Astept cu interes si voi urmari cu voluptate.



cred ca au uitat cand Drean Team a facut galagie si deranj mare vizavi de Federatie. si apoi??? au mai aparut nelegitimati la concursuri??

da, ne exprimam dur, pt ca asa suntem noi, dar numai atunci cand stim ca avem dreptate, in rest... ptiu prietenii ce stiu.


Vezi postareamvpricop, la 10 June 2012 - 11:27 PM, a spus:

(Imi amintesc dupa o bere Cobra de 660ml 5% luata la Paprikas, Farnborough, ca io i-am fost helper lui Sky in 2009. Da' ma rog, atunci inca nu era in Dream Team.)


si daca acum e in Dream Team se schimba datele problemei? nu inteleg de ce tot aduci in discutie grupul DT? ceva apropouri si nu ma prind?
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#158 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 11 June 2012 - 09:52 AM

Bre, io ziceam sa va concentrati pe dusmanu' comun, da' n-am avut succes. :D
Pana la urma, Dragos e numai la Aeropower, sau e si la DT? Ca sa intelegem fenomenul.


>Participarea mea este in totalitate pe efortul si pe banii mei, Federatia nu a avut nicio implicare!!!

Raspunsul e antologic.
Se duce fiecare sa reprezinte Ro, unde vrea, cum vrea, pe banii si muschiulatura lui si cu asta basta. ;)


Hai Romania,
Cu medalia!
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#159 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 June 2012 - 10:18 AM

Grupul DreamTeam nu este club sportiv, e doar o gasca misto zic eu. Nu vad ce legatura are Dream Team cu federatia, cu concursurile oficiale, atata timp cat nu are statut juridic. Singura legatura mai oficiala intre Dream Team si Aeropower consta in impartirea, imbunatatirea si intretinerea aceleasi locatii de zbor si facem asta din placere si fara sa ne oblige nimeni. Desigur, exista si cativa membrii Dream Team care sunt legitimati la Aeropower, acest lucru nefiind un secret pt. nimeni.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#160 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 June 2012 - 11:00 AM

Ca o concluzie la ce am scris, Dream Team nu are nimic de impartit cu FRDM pt. ca nu are ce. Suntem o mana de pasionati ce practica aeromodelismul la nivel de hobby, ne plac modelele ARF pt. ca nu avem timp de lipit bete, nu stim care e diferenta intre patent si surubelnita si ne doare-n cur de parerea altora despre noi. Iar cu domnul Conu Marius bem oricand o bere cu placere!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#161 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 11 June 2012 - 11:32 AM

Victor, cred ca ori nu ai inteles ce am vrut sa spun, ori nu ai vrut. Noi ne-am certat acu ceva vreme cu FDRm, fix pt cei nelegitimati. si am obtinut ceea ce ne-am propus, dar nu doar pt un grup restrans, ci pt toti nelegitimatii. mai tii minte cati am fost la concurs atunci, dupa tot tambalaul? eu, Ady, Gigi si Camil. adica am concurat intre noi. Pai, daca cineva (am fost noi, dar puteau fi altii) a reusit sa mentina in acea vreme un concurs pt nelegitimati, dar concurenti din parti, asta nu mai este vina FDRm. asta am vrut sa punctez. Federatia nu ne este dusman, nici prieten, noi suntem fix o gasca de trasniti asa cum a spus si Gore. unora nu ne place sa fim in cluburi sau afiliati, ne place asa cum suntem. face de placere ceea ce facem si atat. daca voi machetistii, legitimati sau nu (vezi Goerge) vreti sa schimbati ceva, parerea mea este sa mergeti la masa negocierilor, nu sa strigati pe forum vrute si nevrute. noi asa am rezolvat atunci, am negociat cu FDRm si am obtinut ceva. arbitrii, puteti sa-i contestati cat vreti voi, in concurs nu mai sunt cunostine, prieteni sau cum vreti voi. sunt chiar f pertinenti si obiectivi.

imi pare rau ca m-am bagat in discutiile voastre dar nu mi se pare corect sa aruncati cu noroi aiurea-n vant, in oameni care chiar fac ceva.


si tot pt tine Victor: jos palaria ca te zbati sa tii indoor-ul si celelalte competitii. dar cand lumea nu o sa mai participe, o sa iti mai arda sa depui efort pt nimic? interesul e din ce in ce mai scazut. muti se retrag din motive financiare, altii din cauza timpului.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#162 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 June 2012 - 01:30 PM

Pe mine ma cheama Flypol si construiesc RAF se5a pentru CN F4C 2012.Gradul de integrare creatie proprie pe model este 90-95%.Mi-am planificat sa-l scot la zbor anul trecut insa,vazand ce se face in F4C in lume,am decis sa aman un an pentru a avea un model competitiv.
Regulamentul FAI este simplu ,pe intelesul oricui si nu vad care sunt problemele.Simatul nostru ATRO a adus bine aminte ca,daca nu atingi cele 15kg,te dai la alta clasa(ca la box).Prezenta unui ARF "bibilit" si vopsit scale,avand atasate detalii,model mau usor de pregatit pentru concurs,nu ma stanjeneste ,fiind oricum altfel punctat.Daca nu esti in stare sa-ti zbori corect si competitiv modelul(cazul meu) e pierderea ta,zborul fiind parte importanta la aceasta clasa.
Cazul meu:
- modelul are documentatie buna care poate ajuta arbitri sa-l aprecieze si puncteze corect
- poate fi punctat bine fiind construit integral de la materia prima si ingloband 95% componente lucrate nu cumparate
- fiind un model stabil si dinamic ,cu motor suficient de puternic,poate executa intreaga gama de evolutii prezentata mai
sus de Silviu.
- are momentan 11,87 kg ready to fly,pe o tractiune de 10,8kg,4,98CP.
- a fost atat de scumpa constructia incat mi-e greu sa-l scot la zbor( e ca si cu un ARF-ul de 3D care te-a costat 10 000lei
si pe care te temi ca-l dai de pamant nefiind reglat corect).
- e mult mai complicat sa faci un WW1 biplan decat o extra 300 S ,insa sansele sa zboare bine sunt net in favoarea Extrei.
- din pacate planificarea datei competitiei ma scoate din joc.Nu sunt disponibil decat dupa 15.08.2012
LEGAT DE TEREN. Am mai spus-o si o repet, baza de la Sanpetru e locul ideal(teren perfect,cazare,finantare pentru diurne,
personal specializat pentru asistenta tehnica,s.a.m.d.Am numit baza "Centru National de Aeromodelism" deoarece dorim sa
atragem cu facilitatile Aeroclubului Brasov ,cati mai multi modelisti din tara.Nelegitimatii,dar si legitimatii,sunt
bine veniti la Zilele HobbyConstruct unde putem face o prezentare de F4C,stand,zbor si unde sa pregatim anul 2013 asa cum
se cade ;cu profesionalism,in cadru competent,asistati si de arbitri si de capii federatiei.Scopul este sa vedem de ce
suntem in staresi.....sa vedem daca putem atinge nivelele altora.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#163 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 11 June 2012 - 01:52 PM

Eu simt ca lumea din exterior ne judeca si isi face tot felul de impresii gresite despre gasca de la Adunati.

Poate nu ati inteles ce se intampla acolo....

Victor, te rog sa ne explici un pic cam care e problema ta cu privire la modelodromul ala.. la gasca aia si ce ti-ai inchipuit ca facem acolo.Unde e greseala ? Ce facem gresit...ca nu inteleg ? Chiar sunt extrem de curios ... simt asa in toate discutiile de pe forum si o parte din discutiile din subiectul asta ca lumea vorbeste despre DT si despre modelodromul ala ca si cum l-ar merita si ei si nu ii lasa nimeni sa ajunga acolo. Si asta ma deranjeaza groaznic. Ala e facut din cotizatii private si din extrem de multa munca voluntara. Nu inteleg aluziile fine care tot vin...

unde e problema ...? La fel cum multi au probleme cu avioanele mari cumparate din banii nostri.. "Gasca" de fitze... " si alte aberatii de genul asta... Apare incontinuu problema asta si nu o inteleg. Va rog mult, sa imi explice si mie cineva unde gresim ca muncim si punem osu si construim ceva sau ca ne cumparam din banii nostri ce modele ne dorim ? Unde e greseala ca am ne-am unit o gasca de oameni care gandesc normal si in fiecare weekend , zburam sau facem terenul ala sa arate cat mai bine ? E o invidie incredibila si nu o inteleg...mai ales ca toti care si-au dorit cu adevarat sa vina acolo au venit si nu i-a dat nimeni afara..

Acum cu subiectul asta vad alta frustrare... ca nu construim si noi machete..Sunt de vina ca am alt hobby... si ca imi place sa ma joc cu avioane gata facute ?????

Iar cu arbitri... daca nici astia doi, modelisti dintre noi nu sunt ok.. atunci nu stiu pe cine vreti. E doar o alta metoda de a va ascunde incompetenta.. Ii dati exemple pe aia de afara dar de ce nu ii dati exemplu si la zburat . Ca aia de afara isi zboara machetele.... da-ti exemplu doar ce va convine...cum se numeste asta ? Ipocrizie.

Nu va mai ascundeti in spatele nemultumirilor de genul asta. Construiti zburati si daca meritati o sa castigati. Si din ce am inteles eu din hobby-ul asta e ca placerea cea mai mare e constructia si participarea.. castigul e un bonus ca nu e pe bani ... Nu vad decat lamentari...Exista un regulament.. si voi va plangeti ca vreti sa jucati dupa alt regulament.. pai inseamna ca nu sunteti in competitia care trebuie...
DT
0

#164 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 June 2012 - 02:08 PM

Multumim Zod de pertinenta! Ma uit cu drag la pozele facute cu voi la HighFly Alba Iulia.Ideea e ca "mesterii", mari buchisitori, nu vor sa vada in concursuri ARF-uri cosmetizate ci numai "migalelile lor",de altfel,superbe.Long Live Dream Team!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#165 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 11 June 2012 - 02:33 PM

In afara de toata cearta asta am invatat si eu ceva, lucruri interesante, deci tot raul spre bine :)

Am si eu o intrebare.

Deci(desi nu am zis nimik ;), am inteles ca in afara regulamentul de F4C e diferit decat la noi, nu?

Intrebare: ce inseamna ARF? adica daca cumpar o coca de fibra se considera arf sau kit?

Aceasta postare a fost editata de typer: 11 June 2012 - 02:38 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#166 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 11 June 2012 - 02:44 PM

Vezi postareaflypol, la 11 June 2012 - 02:08 PM, a spus:

Multumim Zod de pertinenta! Ma uit cu drag la pozele facute cu voi la HighFly Alba Iulia.Ideea e ca "mesterii", mari buchisitori, nu vor sa vada in concursuri ARF-uri cosmetizate ci numai "migalelile lor",de altfel,superbe.Long Live Dream Team!


Nu am nicio problema. Dar sa nu ma judece pe mine ca sunt prea putini cu hobby-ul lor.
Sa faca o petitie la federatie, SCRISA, ca asa functioneaza lucrurile oficiale sa schimbe regulamentul daca nu le convine. Lamentarile pe forum nu fac decat sa le diminueze efortul lor de a face machetele alea frumoase. Sunt o mana de oameni care fac machete ...daca si-ar canaliza efortul in a le si zbura sau sa gaseasca compromisul perfect intre constructie si zbor ar castiga mult mai mult. Lamentarile nu te invata sa zbori si nici nu te ajuta sa inveti capriciile unui model scale. Asta se face doar la camp.
DT
0

#167 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 11 June 2012 - 03:06 PM

Domnilor,
FAI nu impune respectarea regulamentelor lor decat in competitiile europene sau mondiale, unde acestea sunt litera de lege.
In campionatele nationale acestea pot fi respectate integral sau pot fi un ghid director in elaborarea propriului regulament de concurs.
Responsabilitatea elaborarii regulamentului de campionat national apartine organizatorului prin comisiile de specialitate.
La regulamentele FAI se pot aduce amendamente,se pot da derogari,etc fara ca FAI sa poata avea un cuvant de spus.Este ciorba noastra proprie ,campionatul nostru nicdecum al FAI.
Asa ca Victore poti sa scrii cate scrisori vrei la FAI,o sa-ti raspunda sec ca nu ei au organizat deci nu este problema lor.
Autoritatea finala in concursurile nationale o are ORGANIZATORUL.Am scris special concursuri si nu campionate,intrucat exista si concursuri private.
La fiecare din cele 28 de concursuri pe care le-am arbitrat pana acum (incluzand multe private organizate de RED-SKY la Alba,sau Aeropower la Chiajna) primul lucru pe care l-am intrebat pe organizator a fost CE REGULAMENT FOLOSIM.
Ca doar e organizator,daca el vrea ca concurentii sa taie cu elicea hartia imputita de muste agatata de tavan fix la 1/3 din lungimea ei,asta arbitram,nu ce scrie FAI in nu stiu ce document oficial.

Citeaza

Iar cei care sunt implicati acum in arbitrare trebuie sa nu-si pateze reputatia cu o isprava de marca, in anul de cotitura 2012.
Daca ati fost la FAI la seminar, asta nu inseamna ca aveti obligatia sa comiteti vreo porcarie in numele FAI sau federatiei.
Vedeti ca la 9 ani de la acel CN din 2003, inca sunt discutii.
Sunteti pregatiti sa aveti asemenea discutii pentru inca nu stium cati ani?
Merita?


Iti dau raspunsul antologic:am fost la seminar pe banii mei,din pura pasiune ,si mai ales ca sa invat de la greii machetismului mondial,si chiar am avut de invatat.
Vad ca inca sunt discutii,cu o parte sunt de acord cu o parte nu.Si daca te referi la Jimmy&Mugurel este vorba de campionatul din 2005,nu 2003.

Cat despre problema lui Gicos cu constructia situatia sta in felul urmator:
-concurentul vine si semneaza o fisa in care declara pe proprie raspundere ce si cat a construit din model;
-eu ca arbitru pe cine cred? pe concurent sau pe un eventual contestatar care a scris (la furie evident,tocmai fiind dat afara din club) pe nu stiu ce forum faptul ca concurentul nu si-a construit in totalitate singur macheta,fiind sustinut pe acelasi forum de un coleg care a vazut la nene cum ca freza niste nervuri,care in mod sigur erau pentru modelul in cauza.
Se poate face contestatie in concurs (desi dupa cate stiu eu concurentul are voie sa-si conteste doar propriile note,nu pe ale altuia),dar probabil ca este nevoie de dovezi solide ca sa scoti un concurent din concurs.
Eu personal nu am vazut nici un nene frezand nimic,nu l-am vazut nici pe altul lucrand la macheta nu stiu cui,in final nu am vazut nici macar un singur concurent lucrand la o macheta de concurs.

Personal nu pot decat sa-l stimez pe Andrei ca se duce pe banii lui la un campionat mondial,intrucat FRMD nu are fondurile necesare.

Oare cati dintre aeromodelisti ar face asta?
flying is my life...
0

#168 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 11 June 2012 - 03:19 PM

Vezi postareatyper, la 11 June 2012 - 02:33 PM, a spus:

In afara de toata cearta asta am invatat si eu ceva, lucruri interesante, deci tot raul spre bine :)

Am si eu o intrebare.

Deci(desi nu am zis nimik ;), am inteles ca in afara regulamentul de F4C e diferit decat la noi, nu?

Intrebare: ce inseamna ARF? adica daca cumpar o coca de fibra se considera arf sau kit?


Regulamentul este acelasi adica cel de la FAI . Este acelasi regulament atat la noi cat si in lumea civilizata . Daca cumperi un model gen Yellow Aircraft sau Compozite adica cu fuselaj din fibra , aripi taiate etc , se inscrie la KIT nu la ARF . Dar nu cred ca obtii acelasi punctaj cu un kit gen Arizona , BUSA , Proctor etc acestea fiind " surcele " sau "bete " precum spunea un coleg de al nostru . Problema este sa-l faci tu , adica sa-l construiesti tu , tu sa-i aduci imbunatatiri , chiar daca le tai cu CNC sau la traforaj , tu sa fi implicat in constructia lui . Eu sincer nu ma dau in vant dupa acest regulament pentru ca este foarte greu ca tu sa-l construiesti sa te duci si la servici sa te ocupi si de familie . O macheta iti ia 100%/100% din timp altfel nu o mai termini nici in 20 de ani .Dar acesta este regulamentul .
0

#169 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 11 June 2012 - 03:30 PM

@ Silviu
Nu de anul asta nu mai sunt in club draga , ci de anul trecut chiar inainte de concurs cu vreo luna cred . Asa ca nu mai spune tu aici ca o fac din furie . Cat despre dovezi ce sa mai spun eu sunt martor ocular si nu sunt singurul care stie asta , stiu toti arbitrii ca modelul este construit de Razvan Bujor . Si de ce am fost dat afara nu stiu , chiar doresc o explicatie , poate ca am iesit campion pentru club ?

Aceasta postare a fost editata de gicosu: 11 June 2012 - 03:34 PM

0

#170 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 11 June 2012 - 03:41 PM

Nici eu nu stiu de ce ai fost dat afara, nu am de unde sa stiu.
Degeaba te certi cu mine,eu nu am nici o vina in povestea asta.
Am expus mai sus exact ce si cum fac in calitate de arbitru,daca ai ceva de comentat asupra celor scrise mai sus discutam pana rezolvam problemele.
flying is my life...
0

#171 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 June 2012 - 03:44 PM

hello, pentru prietenii de la DreamTeam:

pricop zice de bine, trebuie citit cu atentie ca scrie mai imbarligat. De fapt nici macar nu a scris despre voi, spunea doar:

cum v-ar pica voua, care sunteti uniti si prieteni cu Dragos sa piarda la F4C cu un model muncit pe bune. Era doar o intrebare retorica.

Silviu are 100% dreptate. Arbitrii iau de bune declaratiile concurentului.

Daca zice Vitaly Robertus ca Yak 130 e facut de el, sanatate.

Daca eu vreau sa apar la F4C si il rog pe Gicos (ca ne impacam bine) sa-mi fac si mie un model in paralel cu al lui si dupa aceea eventual il rog pe Camil sa il inscrie in concurs (ca eu nu stiu sa-l zbor) totul e OK atata timp cat Camil zice ca e model facut de el. Eventual il rog pe Pricop sa-mi faca dosarul ca e priceput.

In final eu am acasa un model bestial care a concurat (si de ce nu, a si castigat) la F4C. Diploma o pun langa model.

Regulamentul FAI zice clar - ai declarat ca e al tau, restul nu ne mai priveste.

Multi zic ca nu e moral, eu zic ca e o prostie si Vitaly Robertus dovedeste ca am dreptate. Chiar daca nu a pilit el piesele el e "taticul" modelului si, spre deosebire de ipoteticul meu model, il si zboara.

Asa ca din partea arbitrilor (si a mea) are zero importanta daca modelul e facut de Andrei, de Andrei + Bujor sau de Bujor singur. Chiar daca Andrei ar zice pe forum ca nu e facut de el tot aia ar fi. Indiferent cat a pilit la el e "taticul" modelului.

Toata simpatia mea pentru cei implicati: Victor, Andrei, George, Flypol, Mugurel, Silviu, Dragos si ceilalti pe care nu ii mai numesc. O sa vin ca spectator ca va iubesc pe toti.

Nu mai zic o vorba. M-am bagat doar ca se freca menta la rece.
0

#172 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 11 June 2012 - 03:59 PM

Asa e , o cam frecam la rece . Nu iubesc nici cearta si nici razboiul dar cateodata mi se pare ca fiind bun sunt luat de prost . Din partea mea sa se duca linistiti la Marele Campionat , eu nu o sa depun nici o contestatie , sa fie sanatosi . Stefane cand vi cu bicicleta ca m-a innebunit aia mica ?
0

#173 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 11 June 2012 - 04:34 PM

Vezi postareastiganas, la 11 June 2012 - 03:44 PM, a spus:


cum v-ar pica voua, care sunteti uniti si prieteni cu Dragos sa piarda la F4C cu un model muncit pe bune. Era doar o intrebare retorica.



Fac parte (cu mandrie) din DT.
Daca modelul/zborul lui Dragos nu merita nu va castiga nimic.
De fapt de cand arbitrez ,Dragos a pierdut mai multe concursuri decat a castigat.
Daca mai pierde inca unul cred ca o sa ma linseze DT!

@Gicos
Trecem la biciclete? Credeam ca discutam serios.
flying is my life...
0

#174 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 11 June 2012 - 04:49 PM

Am discutat foarte serios , chiar ma bate la cap fiimea cu bicicleta pe care i-a promi-o Stefan .
0

#175 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 11 June 2012 - 04:57 PM

OK,problema asta poti sa o rezolvi prin telefon.
flying is my life...
0

#176 Useril este offline   andu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 743
  • Inregistrat: 14-August 08
  • Gender:Male
  • Location:PUCIOASA
  • Interests:AEROMODELISM















    (Tot ce se ridica dupa Terra) R/C sau Captiv

Postat 11 June 2012 - 05:15 PM

Eu sunt unul din machetisti care a muncit mult si multe machete cu rezultate ,chiar daca unii iau in ras acest fapt,insa:
Va atasez o macheta care afost jurizata in 2007 de o maniera EXECRABILA .
Acest avion este la Muzeul aviatiei FLEET F-10G iar Macheta la muzeul de la Pucioasa.
Macheta are , panourile de rezistenta si forma ca originalul,lisele,comenzile, capitonaje...etc
Nu spun ca nu sunt si unele greseli dar de aici pana la ...o mizerie.
Acest om nu mai este printre noi Dumnezeu asa a vrut insa la momentul potrivit ne am jurat k nu mai mergem la concursul F4C.
Stima,

02

si botezul dupa zbor

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 17052008(001).jpg
  • Imagine atasata: 20052008(002).jpg
  • Imagine atasata: 17052008(003).jpg

0

#177 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 11 June 2012 - 05:19 PM

Vezi postareaandu, la 11 June 2012 - 05:15 PM, a spus:

Macheta are , panourile de rezistenta si forma ca originalul,lisele,comenzile, capitonaje...etc
..... am jurat k nu mai mergem la concursul F4C.


Ei bine, asta este o greseala. Orice macheta se poate modifica si imbunatati de la an la an.
0

#178 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 June 2012 - 06:28 PM

Daca organizati cn f4c de ziua hobby construct ,scot la zbor se5a ul,zbor,platesc eu toate costurile organizarii si fac si tocana de capritza

8 8
Bine ca zboara si....insectele !
0

#179 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 11 June 2012 - 07:44 PM

Ei, sper ca asa o sa fie in fiecare an de acum inainte, referitor la F4C, cand stim ca unul calca pe bec, evident cu complicitatea organizatorului, sfidand pe toti care-s la curent cu mersul corect al lucrurilor. Asta e tot ce putem sa facem impotriva imposturii.

Pana la urma, n-a iesit discutia foarte rea, ca alte dati.
Au aparut ici colo niste condimente mai expirate, de la citirea in prea mare viteza(ca si scrierea), dar mergem inainte.


Aia cu "cati ar merge la un campionat mondial pe banii lor", scartaie. Suntem multi care ne permitem si am si facut-o.
Dar nu ne permitem multi sa mergem la FRMd si sa obtinem participarea ignorand regulamentele de selectie lot, chestie care de fapt ar putea fi conectata la legea sportului. Si aici e problema: de ce-l lasa sa concureze, fara sa treaca prin campionatul national? Chestia grava se numeste ABUZ.


Noroc cu Stiganas, care are rabdare si nu se repede. Asa bre, asta trebuie sa faca un moderator. N-am prea vazut asta in zona.

Daca isi imagineaza cineva ca se poate purta vreo discutie cu organizatorul sef, se inseala. Tot ce se poate face este atitudine publica. Si unde mai bine decat aici?
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#180 Userul este online   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 11 June 2012 - 08:03 PM

Vezi postareaflypol, la 11 June 2012 - 01:30 PM, a spus:

Pe mine ma cheama Flypol si construiesc RAF se5a pentru CN F4C 2012.Gradul de integrare creatie proprie pe model este 90-95%.Mi-am planificat sa-l scot la zbor anul trecut insa,vazand ce se face in F4C in lume,am decis sa aman un an pentru a avea un model competitiv.


si vazand ce se intampla.... la noi iti recomand sa mai amani cativa ani, poate pentru totdeauna.

Iar despre DT numai de bine, e frumos ce faceti voi, nu am nimic cu voi chiar ma bucur cand si la noi zboara cineva ca in restul lumii. Si eu imi cumpar ARF dar si lipesc bete.
Frustrarea vine cand lucrezi in foarte multe nopti si zile ani de zile si patesti ce a patit Jimmy in 2005. Nu a zburat bine, dar a zburat, nu a fost macheta chiar completa, conul era diferit, nu strangea trenul dar a facut 2 zboruri, si nu a fost ARF a fost un frumos BF-109G poate primul care a zburat in Romania la un concurs F4C. A lucrat 2 ani si chiar merita sa castige, dar erau altii care daca nu mai puteau castiga la F3A atunci musai a trebuit la F4C sa isi faca norma de maestru al sporturilor. Dupa 2005 nu stiu ce s-a intamplat si nici nu ma pronunt si nici nu ma intereseaza.

In rest zboruri line.
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro