Pagina 1 din 1
Spitfire MK1 Supermarine balsa wood construction
#9
Postat 02 December 2010 - 09:55 AM
Am ajuns la trenul de aterizare, si flapsuri. Cum credeti ca ar fi mai bine:
1. coborarea trenului si a flapsurilor sa se faca impreuna, adica dupa un timp prestabilit dupa ce a coborat trenul sa fie actionate si flapsurile, pe acelasi canal ?
2. actionare independenta, canale separate?
1. coborarea trenului si a flapsurilor sa se faca impreuna, adica dupa un timp prestabilit dupa ce a coborat trenul sa fie actionate si flapsurile, pe acelasi canal ?
2. actionare independenta, canale separate?
If the boat doesnt fly, dont buy!!!
#10
Postat 02 December 2010 - 10:12 AM
Eu votez pentru actionare independenta /separat.
1.Trenul de aterizare: dupa ce il scoti (fiind inca ceva mai sus ) ai timp sa-l vezi daca s-a deschis corect/sigurantat si sa te obisnuiesti cu franarea indusa de acesta;canal cu switch.
2.Flapsurile le scoti doar in secventa de aterizare cand esti pe panta (bineinteles inainte de aterizarea primului zbor le scoti undeva sus -sa vezi cum se comporta modelul) -preferabil canal proportional eventual cu slide mai ales la inceput.
1.Trenul de aterizare: dupa ce il scoti (fiind inca ceva mai sus ) ai timp sa-l vezi daca s-a deschis corect/sigurantat si sa te obisnuiesti cu franarea indusa de acesta;canal cu switch.
2.Flapsurile le scoti doar in secventa de aterizare cand esti pe panta (bineinteles inainte de aterizarea primului zbor le scoti undeva sus -sa vezi cum se comporta modelul) -preferabil canal proportional eventual cu slide mai ales la inceput.
flying is my life...
#13
Postat 02 December 2010 - 03:29 PM
OldMann, la Dec 2 2010, 11:43 AM, a spus:
OK, deci sa inteleg ca e bine ca flapsurile sa nu aiba comanda strans-deschis, si ca e mai bine sa le pot actiona proportional,de pe un canal alocat numai pentru ele, corelat cu viteza de coborare la aterizare.
Exista niste device-uri ( niste cutiute foarte mici si usoare ) care intercalate intre receptor si servourile de flaps poti controla cu ele ( dar NU din statie n zbor ci la sol - au niste potentiometre pe ele ) unghiul de coborare si viteza de coborare . Astfel flaps-ul nu sare de la zero la "x" grade iar modelul sa aiba o miscare violenta si imprevizibila .
Eu am avut la un planor si era super O.K. ( il mixam si cu profundorul caci modelul o lua in sus cand cobora flaps-ul )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#15
Postat 03 December 2010 - 09:03 AM
REAL DESIGN, la Dec 2 2010, 03:29 PM, a spus:
Exista niste device-uri ( niste cutiute foarte mici si usoare ) care intercalate intre receptor si servourile de flaps poti controla cu ele ( dar NU din statie n zbor ci la sol - au niste potentiometre pe ele ) unghiul de coborare si viteza de coborare . Astfel flaps-ul nu sare de la zero la "x" grade iar modelul sa aiba o miscare violenta si imprevizibila .
Eu am avut la un planor si era super O.K. ( il mixam si cu profundorul caci modelul o lua in sus cand cobora flaps-ul )
Eu am avut la un planor si era super O.K. ( il mixam si cu profundorul caci modelul o lua in sus cand cobora flaps-ul )
asa ceva mi-am facut pentru trenul de aterizare, mai exact, coborare si urcare lenta, cu posibilitatea setarii vitezei cat si a unghiului sub care actioneaza servoul.
pentru motorizare, ce ziceti : "http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7710" ?
If the boat doesnt fly, dont buy!!!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1