Aceasta postare a fost editata de ghost: 16 September 2010 - 04:47 AM
motor termic mort a murit in rodaj?
#1
Postat 16 September 2010 - 04:36 AM
#2
Postat 16 September 2010 - 05:25 AM
ASP-ul este un motor mai putin reusit. Pe Tower nici nu se mai vinde. Dar, totusi, a decedat cam repede. Cat a fost concentratia de ulei? Cred ca, primat cum trebuie, ar trebui sa porneasca.
Noul motor este adevarat. Dar are 2,5cc. Nu-i cam mare diferenta? Daca imi permiti un sfat, citeste manualul si fa, intocmai, ca acolo. Fii atent la concentratia de ulei.
O alta optiune la micutul decedat este Thunder Tiger GP .07 ABC, tot de pe Tower. O mica bijuterie.
Multa, multa bafta si, te rog, sa ne spui cum evolueaza lucrurile.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 16 September 2010 - 05:34 AM
#3
Postat 16 September 2010 - 05:38 AM
dan_mitea, la Sep 16 2010, 06:25 AM, a spus:
ASP-ul este un motor mai putin reusit. Pe Tower nici nu se mai vinde. Dar, totusi, a decedat cam repede. Cat a fost concentratia de ulei? Cred ca, primat cum trebuie, ar trebui sa porneasca.
Noul motor este adevarat. Dar are 2,5cc. Nu-i cam mare diferenta? Daca imi permiti un sfat, citeste manualul si fa, intocmai, ca acolo. Fii atent la concentratia de ulei.
O alta optiune la micutul decedat este Thunder Tiger GP .07 ABC, tot de pe Tower. O mica bijuterie.
Multa, multa bafta si, te rog, sa ne spui cum evolueaza lucrurile.
bine v-am gasit http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif ... concentratia e de 20% ulei sintetic. noul motor este cel mai mic motor bun care l-am gasit in romania. nu e ieftin dar se pare ca stie lumea de ce prefera os. o sa incerc si eu sa vad daca intradevar isi merita renumele :D . intradevar, de la 55 la 135 grame e diferenta mare. cred ca modelul meu va fi un motor cu aripi :) .... no problem, daca nu zboara pastram motorul si cumparam alt avion
Aceasta postare a fost editata de ghost: 16 September 2010 - 05:41 AM
#4
Postat 16 September 2010 - 10:08 AM
Citeaza
E normal sa scape aer daca il invarti lent. Important e sa aibe compresie, adica sa opuna rezistenta foarte mare cand incerci sa il invarti cu mana.
Citeaza
Exista si combustibil de firma prost http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif Incearca sa ceri recomandari de la cei care deja folosesc combustibil.
Citeaza
Pentru rodaj, nu se recomanda combustibil cu nitro, in rest pentru zbor normal un 3-5%. Cu cat mai mult nitro cu atat mai scurta e viata motorului.
De vina mai poate sa fie si bujia. E cea recomandata de producatorul motorului? Eventual incearca o bujie mai calda.
#5
Postat 16 September 2010 - 12:34 PM
Nu moare un motor chiar asa, in primul rind e de metal, si pe urma, e destul de simplu. Cind crapa ceva se vede, daca-l uzai deja dadea el semne, fii linistit.
Cu privire la carburator :
- trebuie sa nu fie infundat. Sufla aer prin tubul de carburant, si vezi daca trece.
- deschide aerul cam la 2 mm
- deschide jiglorul 2 ture
- da-i sprit
Cu privire la bujie:
- scoate-o
- cupleaza-o la alimentare ta
- vezi sa fie rosu intens, aproape alb
- daca nu, ia-ti alta (rece)
Cind ai facut astea, poate ne pui un film ? poze? e greu sa diagnostichezi un motor prin mesagerie.
#6
Postat 16 September 2010 - 12:46 PM
Despre ASP, cred ca nu-i mort. Primeaza-l, vezi daca vine combustibil. Bujia am inteles ca este buna...vorbeai de curent prin ea.
Bafta, multa.
#7
Postat 16 September 2010 - 01:25 PM
o mica intrebare: nu exista combustibil cu ulei care sa arda? nu de alta dar se face extrem de multa mizerie de la uleiul nears. ma gandesc ca si daca arde uleiul, tot se face ungerea, ca si la un 2 timpi mare de exemplu. as prefera mai degraba fum decat ulei nears.....
Aceasta postare a fost editata de ghost: 16 September 2010 - 01:37 PM
#8
Postat 16 September 2010 - 05:58 PM
Inca ceva. Daca totul este ok, bujia ramane curata ca in prima zi. Nu trebuie sa se inegreasca.
Bafta multa.
PS. Nu-i mizerie, fum, zgomot, este viata...nu copil facut in eprubeta prin fecundare artificiala.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 16 September 2010 - 06:00 PM
#9
Postat 16 September 2010 - 06:21 PM
dan_mitea, la Sep 16 2010, 06:58 PM, a spus:
Inca ceva. Daca totul este ok, bujia ramane curata ca in prima zi. Nu trebuie sa se inegreasca.
Bafta multa.
PS. Nu-i mizerie, fum, zgomot, este viata...nu copil facut in eprubeta prin fecundare artificiala.
nu arde, dar ar fi misto sa arda :)am citit manualul dar stii tu cum e ..... cu toate ca am citit posturile de pe acest forum cu reglajul si intretinerea motorului termic, tot am dat-o in bara. asp-ul e clar de proasta factura, l-am desfacut bucati, nu are camasa, sau mai bine zis camasa e si cilindrul cu aripioarele de racire, nu are bucsa la biela nici sus nici jos si tot ansamblul asta biela piston, cilindru si chiuloasa e facut din acelasi material un fel de dur-aluminiu
Aceasta postare a fost editata de ghost: 16 September 2010 - 06:24 PM
#10
Postat 16 September 2010 - 07:42 PM
ghost, la Sep 16 2010, 07:21 PM, a spus:
...de ce zici asa ...eu am un ASP 46 si merge frate de prin primavara are vreo 4 litri de combustibil..si nu am probleme..
poate multi iti dau dreptate...nu prea l-ai rodat cum scrie la manual sau babeste de la cineva care stie..(apropo cand ai facut rodajul cate ture ai deschis jigleorul??)
#11
Postat 16 September 2010 - 08:13 PM
incepatoru, la Sep 16 2010, 08:42 PM, a spus:
poate multi iti dau dreptate...nu prea l-ai rodat cum scrie la manual sau babeste de la cineva care stie..(apropo cand ai facut rodajul cate ture ai deschis jigleorul??)
ma refeream la asp-ul meu, care conform catalogului are cam aceasi putere cu 46 tau :huh: probabil performanta vs durabilitate. doar am scris mai sus ca e din vina mea. jiglerul l-am deschis conform manualului la 2,5ture dar e o valoare empirica.
#12
Postat 17 September 2010 - 02:14 AM
#13
Postat 24 September 2010 - 08:45 PM
#14
Postat 24 September 2010 - 08:58 PM
jetix, la Sep 24 2010, 09:45 PM, a spus:
Alea pe care sa le reglezi bine :angry2: invatand din greseli nu?
Nimeni nu s- a nascut filozof . Totul este sa analizezi prorpiile actiuni sa-ti tragi concluziile si daca acestea sunt corecte vei avea sigur succes-uri.
Numai bine
PS
In Botosani poti obtine ajutor direct si de.... meseria se invata iar praxisul e totu.....
#15
Postat 04 December 2010 - 12:27 AM
Incearca sa faci asa la motoru tau mort :):
1- Alimenteaza rezervoru pana la ful.
2 - Inchide jogloru detot si deschidel la 2 ture jumate.
3- Tine astupat carburatoru cu degetu si cu Aceleratia(Throtelu) la maxim si da de 10 orei la elice (fara bujie alimentata) in sensu invers acelor de ceasornic.
4- Pune acceleratia la minim , alimenteaza bujia, si cu o coada de surubelnita (de preferat din cauciuc) dai la pala sa pornesti motoru si daca nu vrea repeti dinnou de la pasu 2 ;-)
Sa imi zizi la neagoe_adrian95 daca o mers ;-)
A si sa desfaci bujia si sa vezi daca se roseste filamentu cand o alimentezi:D