Modelism - RHC Forum: RC Drift & Crawling Cup - Etapa 2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

RC Drift & Crawling Cup - Etapa 2 13-15 Mai Romexpo Bucuresti

#1 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 08 April 2011 - 03:23 PM

RC Drift & Crawling Cup - Etapa 2 13-15 MAI 2011 Romexpo Bucuresti - in cadrul ROMANIAN TUNING SHOW


A doua etapa pe anul 2011 al Campionatului National Privat de RC DRIFT & RC CRAWLING organizat in exclusivitate de Hpi-Racing Romania !

Mai jos oferim prezentarea evenimentului, alaturi de etapele de concurs:

DATA: 13-15 Mai 2011
LOCATIE : Salonul Expozitional ROMEXPO Bucuresti (pavilionul central)
ORGANIZATOR : WWW.HPI-RACING.RO si WWW.fxmodells.RO


PROGRAM:


Vineri

¦10:00 – 20:00 Antrenamente RC Drift & RC Crawling*

Sâmbata

¦10:00 – 11:00 Înscrieri, prezentare concurenti,verificari tehnice
¦11:00 – 14:00 Antrenamente RC Drift & RC Crawling
¦14:30 – 20:00 Calificari RC Drift & RC Crawling
¦20:00 – 22:00 Demonstratii automodele


Duminica

¦10:00 – 11:00 Verificari tehnice,Antrenamente
¦11:30 – 13:30 Piramida RC Drift
¦13:30 – 14:30 Finala RC CRAWLING
¦15:00 - 15:30 Premierea participantilor


Prezentarea Evenimentului:

In 13-15 Mai 2011, echipa Hpi-Racing Romania impreuna cu partenerii FX MODELLS ROMANIA si

prietenii, va aduce al 5-lea eveniment de RC DRIFT organizat in incinta Romexpo Bucuresti in cadrul

celui mai mare eveniment auto/moto din Romania, Romanian Tuning Show. Alaturi de masini modificate,

masini de curse, concurs national de drift pentru masini la scara reala, cursa de indemanare, salon

expozitional tuning, etapa de car audio,demonstratii de stunt moto oferite de invitatul special

Angyal Zoltan, echipa HPI ROMANIA va va incanta cu o noua etapa in cadrul anului competitional 2011

de RC DRIFT si RC CRAWLING.


Prin acest gen de evenimente incercam sa aducem la un loc pasionatii de automodelism din Romania,

de asemenea incercam sa prezentam publicului larg acest gen de concursuri.
Evenimentul va fi impartit in 2 concursuri distincte pe perioada a 2 zile: RC DRIFT si RC CRAWLING.

- Concursul de RC DRIFT consta in parcurgerea unui traseu complex de drift realizat in incinta

pavilionului central din cadrul Romexpo Bucuresti si se va desfasura pe 3 etape, antrenamente

(vineri), calificari (Sambata) si finale (Duminica).

- Concursul de RC Crawling, va consta in parcurgerea unui circuit tehnic construit special pentru

acest gen de competitii, traseu format din multiple suprafete de rulare (pamant, noroi, bolovani,

pietris, nisip, butuci de lemn, etc), intr-un timp cat mai scurt contra cronometru.

Inscrierile la ambele concursuri incep din data de 15 Aprilie 2011, taxele de concurs sunt dupa

cum urmeaza :

1. Concurs RC DRIFT – 30 RON
2. Concurs Body Contest – 15 RON
- taxa pentru inscrierea la ambele concursuri RC DRIFT si BODY CONTEST este de 40 RON
3 .Concurs RC CRAWLING – 30 RON

In timpul desfasurarii concursului va fi prezent un DJ care va tine încinsa atmosfera, iar un MC

va comenta concursul si va prezenta în mod repetat sponsorii si partenerii evenimentului.

Cu o saptamana inainte de concurs , toate articolele si accesoriile de drift si de crawling din

cadrul magazinului nostru vor fi vandute la preturi promotionale, pentru promovarea imbunatatirii

atat vizuale cat si tehnice ale masinilor concurentilor !

Dupa cum v-am obisnuit, premiile acordate in cadrul concursurilor organizate de noi vor fi

generoase, gratie sponsorilor si colaboratorilor nostri.
Daca doriti sa luati parte la acest eveniment in calitate de sponsor sau partener va rugam sa ne

contactati !

Din lista de premii oferite amintim:
- 1 Automodel TEAM DURANGO DEX410R -PREMIUM RC CARS - LOC 1 DRIFT
- 1 Automodel RTR HPI SWITCH 1/10 - LOC 1 CRAWLING
- plus multe multe alte produse de modelism si produse oferite de catre sponsorii nostri


Premiile totalizeaza peste 2000 Euro si asteapta noii proprietari. Cine va fi Drift King si King of the Hill ?!



Pentru inscrieri, colaborari, sponsorizari, informatii:
Tel : 0744779504 / 0740243444
E-mail : info @ hpi-racing.ro


Mai multe detalii despre Romanian Tuning Show : www.romaniantuningshow.ro

Aceasta postare a fost editata de Nelutu35: 08 April 2011 - 03:27 PM

Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#2 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 10 April 2011 - 08:40 PM

Voi fi acolo....
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#3 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 11 April 2011 - 08:44 AM

Daca se poate , dorim sa se faca sticky acest thread fiindca este de interes mare.

Printre participanti la aceasta etapa vor participa cativa invitati surpriza! :)

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 11 April 2011 - 08:44 AM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#4 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 11 April 2011 - 09:25 PM

antrenamente la Crawling? :)

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 13 April 2011 - 11:54 AM

va astept la Bucuresti clujenilor :excl: :good:

S-a strans un praf pe sprint-ul meu de 2 degete, hai cu DRIFT-ul ala !!
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#6 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 14 April 2011 - 09:02 AM

Vezi postareaKitty, la 11 April 2011 - 09:25 PM, a spus:

antrenamente la Crawling? :clapping:

No way. Si daca tot veni taina, vrem si noi din timp un regulament ?! Mai este 1 luna pana atunci, ar trebui deja sa fie publicat undeva un regulament de participare...zic si eu.
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#7 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 14 April 2011 - 09:41 AM

Vezi postareaDaemonus Modelus, la 14 April 2011 - 09:02 AM, a spus:

No way. Si daca tot veni taina, vrem si noi din timp un regulament ?! Mai este 1 luna pana atunci, ar trebui deja sa fie publicat undeva un regulament de participare...zic si eu.



identic cu cel din etapa 1
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#8 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 14 April 2011 - 10:38 AM

Vezi postareaNelutu35, la 14 April 2011 - 09:41 AM, a spus:

identic cu cel din etapa 1

Pai aici ar fi cateva nedumeriri (nu numai ale mele)....care ?
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#9 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 14 April 2011 - 09:30 PM

Vezi postareaDaemonus Modelus, la 14 April 2011 - 10:38 AM, a spus:

Pai aici ar fi cateva nedumeriri (nu numai ale mele)....care ?



subscriu
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#10 Useril este offline   MIEZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 588
  • Inregistrat: 13-April 05
  • Gender:Male
  • Location:București, Romania

Postat 14 April 2011 - 10:22 PM

Se va trage pe clase la Crawling?
0

#11 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 14 April 2011 - 10:49 PM

In scurt timp va fi postat si regulamentul la Crawling.Cu siguranta va fi OPEN la fel ca la Cluj.Circuitul o sa fie mai tehnic si cu surprize...
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#12 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 15 April 2011 - 07:57 AM

Vezi postareaKitty, la 11 April 2011 - 09:25 PM, a spus:

antrenamente la Crawling? :clapping:


Da , Antrenamentele se vor desfasura intr-o zona limitata LANGA zona de concurs. Antrenamentele conform regulamentului, nu vor fi permise pe suprafata circuitului de concurs.

Regulamentele vor fi postate in curand...

Asa cum v-am obisnuit, va vom astepta cu niste surprize :p)
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#13 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 15 April 2011 - 08:00 AM

Regulamentul RC DRIFT care este in vigoare din anul 2009 si este folosit si pentru anul 2011

1.Generalităţi

Toţi participanţii au obligaţia să adopte un comportament şi un limbaj responsabil, fără să deranjeze sau să provoace daune celorlalţi participanţi, spectatori sau bunurilor acestora. Persoanelor aflate sub influenţa alcoolului nu li se va permite prezenţa în cadrul evenimentului. De asemenea oricărei persoane găsită că fură, avariază bunurile altor persoane sau sabotează alţi participanţi i se va interzice prezenţa la eveniment.
Este responsabilitatea fiecărui participant să respecte acest regulament pentru a putea menţine o atmosferă plăcută şi a evita degradarea reputaţiei organizatorului.
Luaţi în considerare că orice formă a sportului cu motor este periculoasă. Luati în calcul siguranţa dumneavoastră şi a celorlalţi participanţi.
Sub nicio formă, participanţii nu au voie să îşi porneasca staţiile decât în cazul când se pregătesc să antreneze/concureze, iar participanţii care au evoluat înainte si au încheiat evoluţia, trebuie sa isi opreasca transmitatoarele.
Toate electronicele, incluzând lumini aditionale, sirene, etc. trebuie bine izolate pentru a nu pune in pericol siguranţa celorlalţi participanţi.
Organizatorii vor asigura fiecarui participant un numar de concurs, care va fi montat pe parbrizul automodelului.
Taxa de participare pentru fiecare participant este de 30 ron.


2. Regulile competiţei


Calificările

Înainte ca participanţii să se prezinte pe pista de calificari, fiecaruia i se va înmâna câte un numar de concurs, fără de care nu poate intra pe pistă.
Când este randul dumneavoastră la calificări trebuie să vă luaţi automodelul din parcarea special amenajata, să il duceţi la START, să il porniţi şi să mergeţi la centrul de comandă. Fiecare concurent va avea o tură de acomodare, după care vă veţi opri la START, moment în care va trebui să vă daţi acordul că sunteţi pregătit.
Veţi avea 3 ture punctate la dispoziţie, cumulând maxim 100 de puncte. După terminarea celor 3 ture veţi primi punctajul de la juriu, final şi incontestabil.



3.Criteriile de punctare

Viteza

Este un aspect foarte important în calificări cat şi în finale, mai ales când sunteţi în faţa oponentului. Viteza la intrarea în curbe determină punctajul pentru viteză, deoarece automodelul este într-un pericol mai mare şi mai dificil de controlat. Viteza prea mică va fi depunctată.



Linia şi urmărirea apexului

Este cel mai urmărit aspect de către juriu. Se jurizeaza în funcţie de cât de bine se încadrează participantul în curbă şi cum urmareşte apexul curbei. Mai exact pilotul trebuie să înceapă curba dinspre exterior, să atingă marginea din interior a curbei, după care să iasă din nou pe exterior, maximizând astfel lungimea driftului.In interiorul curbei se vor afla jaloanele "CLIPPING POINT" care pot oferi punctaj crescut in cazul in care "botul" masinii este foarte aproape,lucru semnalizat de oficiali
Pentru a evita depunctarea pilotul trebuie să menţină minim 2 roti pe pistă, orice “iesire in decor” fiind depunctată.

Unghiul driftului şi contrabracarea

Unghiul driftului unei maşini se combină din direcţia arătată de botul automodelului şi direcţia în care se îndreaptă el. Întotdeauna se caută un unghi de 90° între acestea două, dar cu cât se depăşeste mai mult această valoare mai multe puncte vor fi caştigate. Unghiurile care depasesc 180° vor fi considerate rotire necontrolată, acestea nefiind depunctate, dar nici punctate. În punctarea unghiului de drift se va lua în calcul şi distanţa pe care se păstreaza acest unghi fără a contrabraca (cu roţile drept în faţă). Acest lucru înseamnă că un unghi mai mic, menţinut pe toată lungimea driftului vă va aduce mai multe puncte, decat scurtele escapade de supravirare. De asemenea, dacă se pierde prea multă viteza într-un drift datorită unghiurilor extreme obţinute nu se vor obţine atât de multe puncte.

Prezentarea

Pe lângă viteză, linie şi unghi, juriul mai ia în calcul şi prezenţa de drift. În cazul în care concurentul prezintă multă energie şi determinare în curbe, în loc să arate ezitare vor fi câştigate puncte adiţionale.

Punctarea

Juriul va lua în considerare toate aspectele prezentate mai sus. Fiecare tură este punctată separat, acumulându-se un maxim de 100 de puncte în total din cele 3 ture. Cel mai bun rezultat va fi luat în considerare la calificări.In cazul in care concurentul nu va cumula peste 50 de puncte in nici o tura de calificare, acesta nu se va califica in finale, fiind descalificat. În cazul unei egalităţi la puncte, cel de-al doilea scor sau al treilea va fi luat în considerare. Vor promova primii (xx) participanţi.



4.Competiţia Tsuiso Battle

Este termenul Japonez pentru Twin Battle Drift.

Se va da între concurenţii calificaţi.Grila de start este data de punctajul din calificari,astfel concurentul cu punctajul cel mai mare v-a intilni concurentul cu punctajul cel mai mic. Înainte de fiecare rundă punctată, concurenţii vor avea la dispoziţie o rundă de acomodare. Vor exista câte două runde punctate între doi concurenţi. În fiecare rundă vor fi punctaţi concurenţii din urmă, aceştia schimbând locurile după prima rundă. La sfârşitul celei de-a doua runde se va anunţa câştigătorul dintre cei doi, acesta calificându-se pentru următoarea finala.
În acest tip de concurs maşina din faţă se va numi maşina defensivă, iar cea din spate maşina ofensivă.
Punctarea în cadrul concursului Tsuiso se va face la fel ca la calificări, în schimb vor apărea unele elemente noi.
La începutul fiecarei runde, juriul va acorda 10 punte fiecărui concurent, după care vor adăuga şi vor scădea puncte în funcţie de ce se întâmplă pe parcursul cursei. Punctele pot varia între 0 si 7.
In cursa TWIN juriul v-a acorda un punctaj de maxim 10 puncte astfel :5-5, 6-4, 7-3 conform regulamentului.La incheierea cursei TWIN juriul v-a declara castigator una dincele trei optiuni :
1. Driver “A” wins
2. Driver “B” wins
3. One more Time
Dacă un pilot pierde controlul maşinii se învârte, iese în decor, nemaiputand continua cursa sau cauzează oponentului aceste lucruri, acesta din urma va câştiga runda cu 10-0.

Maşina ofensiva este masina din spate.
Aceasta va încerca să urmarească maşina din faţă apropiindu-se cât mai mult. Pilotul trebuie să demonstreze abilităţi mai bune decât concurentul său. Linia de drift nu este atât de importantă pe cât la calificări; se vor puncta mai mult unghiul, viteza si apropierea faţă de oponent.
Daca maşina ofensivă nu poate ţine pasul cu maşina din faţă acest lucru va fi privit ca abilitaţi inferioare faţă de oponent, lucru care se depunctează. Maşina ofensivă sub nicio formă nu are voie să lovească maşina concurentă, astfel încât să afecteze evoluţia acesteia, lucru care dacă se întâmplă duce la o altă depunctare. Depaşirea este permisă, chiar daca aceasta nu va beneficia de un punctaj ridicat. Ideea este de a urmari maşina defensivă îndeaproape (aripa din faţă a maşinii ofensive să fie cât mai apropiată de mânerul uşi maşinii defensive).

Maşina defensivă este maşina din faţă.
Dacă în timpul cursei există o depaşire şi maşinile işi schimab locurile acestea î-şi vor schimba şi rolurile.
Maşina defensivă trebuie să păstreze linii cât mai bune şi o viteză cât mai mare. Unghiul nu aduce foarte multe puncte, pe cât induce oponentul în eroare şi ţl face să greşească. Dacă maşina defensivă reuseşte să se distanţeze şi să dea dovadă de o bună tehnică, atunci va fi punctată mai mult. Deceleraţiile bruşte ale maşinii defensive, care pot afecta evoluţia maşinii ofensive pe parcursul turei, vor fi penalizate.
Când un pilot pierde controlul maşinii, ducând la rotiri, ieşiri în decor sau afectează evoluţia adversarului, acesta este descalificat.

Este important să înţelegem că aspectele discutate în acest regulament prinvind punctajele sunt aspecte generale şi sunt menite să educe concurenţii pentru a oferi un spectacol de calitate. Acestea nu garantează succesul şi nu ar trebui să fie folosite pentru a compara rezultatele între competitori. Driftul, ca şi punctare este destul de subiectiv, de aceea arbitrii şi observatorii lor de pe pista au decizia finală.


ORGANIZATORII I-SI REZERVA DREPTUL DE A EXCLUDE DIN COMPETITIE CONCURENTII CARE NU RESPECTA PREZENTUL REGULAMENT, FARA O AVERTIZARE PREALABILA

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 15 April 2011 - 08:00 AM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#14 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 22 April 2011 - 10:29 PM

Care vine fratilor la Crawling ?
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#15 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 26 April 2011 - 12:29 AM

Vezi postareaDaemonus Modelus, la 22 April 2011 - 10:29 PM, a spus:

Care vine fratilor la Crawling ?

So regulamentul la crawling care este ?
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#16 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2011 - 08:15 AM

noi am propune, in linii mari, acelasi regulament de la Cluj, fara a diferentia clase de concurs pe criterii tehnice, iar ca si arbitraj/penalizari propunem urmatoarea fisa de arbitraj, conceputa pentru un traseu cu maxim 10 porti(de la P1 la P10), credem ca este destul de simplu sa se deduca/inteleaga din lecturarea fisei cam care ar fi aspectele de luat in calcul, cu precizarea suplimentara ca la trei greseli identice pe o portiune de traseu intre doua porti sa se aplice sanctiunea de repozitionare la poarta urmatoare, cu o sanctiune de penalizare de 10 puncte.
evident, folosirea acestei fise precum si a regulamentului derivat/adiacent stau la latitudinea celor in drept.
crawler tour proRC project
localitate: nume: nr. concurs:

data: model: rc:

mansa manevra/traseu penalizari P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10 total
mers inapoi 1
rasturnare 5
atingere 5
1 repozitionare 10
reparatie 5
ratare poarta 10
trecere corecta -1
timp (m:s) : total1:
(max. 3xPn min.)

mansa manevra/traseu penalizari P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10 total
mers inapoi 1
rasturnare 5
atingere 5
2 repozitionare 10
reparatie 5
ratare poarta 10
trecere corecta -1
timp (m:s) : total2:
(max. 3xPn min.)

mansa manevra/traseu penalizari P1 P2 P3 P4 P5 P6 P7 P8 P9 P10 total
mers inapoi 1
rasturnare 5
atingere 5
3 repozitionare 10
reparatie 5
ratare poarta 10
trecere corecta -1
timp (m:s) : total3:
(max. 3xPn min.)

REZULTATE:
mansa timp(m:s) punctaj
1
2
3
LEGENDA: TOTAL:

mers inapoi: miscare inapoi a modelului, cu rotirea rotilor inapoi;
rasturnare: repunerea modelului rasturnat cu mina;
atingere: sprijinirea/ajutarea modelului prin atingere;
repozitionare: repunere cu mina a modelului in traseu; se aplica si la trei greseli identice intre doua porti;
reparatie: interventie cu scule asupra modelului; o durata mai mare
de un minut atrage descalificarea mansei respective;
ratare poarta: parcurgerea/trecerea unei porti fara a trece cu toate 4 rotile prin interior sau
cu atingere jaloane;
trecere corecta: parcurgerea/trecerea completa/corecta a unei porti, fara atingerea jaloanelor;


bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#17 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2011 - 08:17 AM

ne cerem scuze, nu stim de ce nu ne lasa sa atasam sau sa reproducem aici formularul corect propus pentru arbitraj la crawler, are doar 19k...?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#18 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 26 April 2011 - 08:40 AM

REGULAMENT ORGANIZARE-DESFASURARE
REUNIUNI RC CRAWLER

Sectiunea 1 – REGULI GENERALE DE ORGANIZARE SI DESFASURARE REUNIUNI RC CRAWLER.

Sectiunea 2 – CONFIGURATIA TRASEULUI.TERMENI SPECIFICI.

Sectiunea 3 –PENALIZARI. ARBITRAJUL.





1. REGULI GENERALE DE ORGANIZARE SI
DESFASURARE A REUNIUNILOR RC CRAWLER

1.1. Esenta competitiilor RC CRAWLER este parcurgerea unui traseu configurat in relief pronuntat si marcat prin PORTI DE
JALOANE, in anumite conditii si intr-un timp dat.

1.2. Orice concurent invitat va fi avizat cu privire la toate regulile de
desfasurare si specificatiile tehnice si de arbitraj/punctaj folosite in reuniunea respectiva.

1.3. Scorul general este suma tuturor punctajelor acumulate in toate
mansele incheiate: cel mai mic scor invinge.

1.4. Nu sint admise, pentru o reuniune de concurs aflata in derulare,
parcurgeri de recunoastere sau antrenament pe traseul de concurs, abilitatea de adaptare si orientare rapida in teren fiind o masura de diferentiere indirecta a concurentilor.

1.5. Nu este admisa inscrierea unei masini la mai multe clase de
concurs.

1.6. Masinile trebuie sa pastreze pe parcursul unei manse de concurs
caracteristicile tehnice specifice categoriei, nefiind admise modificari prin interventie tehnica ale ampatamentului, latimii, inaltimii, greutatii, etc..

1.7. Nu este admisa schimbarea masinii de concurs pe parcursul
reuniunii, fiecare pilot trebuie sa termine competitia cu masina cu care a intrat in concurs.

1.8. Nu este admisa modificarea traseului de concurs pe parcursul
reuniunii, toti concurentii din cadrul aceleiasi clase trebuie sa parcurga acelasi traseu.

1.9. Responsabilitatea neinteractionarii spectatorilor cu traseul si
materialul de concurs( masini, etc.) este responsabilitatea directa a organizatorului si arbitrilor.
2. CONFIGURATIA TRASEULUI. TERMENI SPECIFICI.

Traseul competitiilor RC CRAWLER este o succesiune de PORTI DE JALOANE, amplasate intr-un perimetru cu relief accidentat pronuntat.

2.1. POARTA DE JALOANE - este reperul materializat prin alinierea
a doua jaloane marcate, ce trebuie parcurs in sensul indicat in marcajul de pe jaloane si in ordine indicata in desfasuratorul traseului sau foaia de arbitraj; pot fi incluse un numar de la 3 la 10 porti in configuratia unui traseu de concurs.

2.2. POARTA ACTIVA- este considerata o poarta din traseu care nu a fost parcursa si nu a fost punctata in foaia de arbitraj; orice poarta din componenta traseului ramine considerata POARTA ACTIVA pina in momentul in care a fost atacata/parcursa conform ordinii din foaia de arbitraj; in momentul in care o poarta este parcursa, ea devine:

2.3. POARTA INACTIVA(LIBERA)- este considerata astfel o poarta parcursa si punctata conform foii de arbitraj;

2.4. POZITIE DE RELUARE – este pozitia din care se reia parcurgerea traseului dupa fiecare penalizare care reclama repozitionarea masinii(conform regulilor de arbitraj); POZITIA DE RELUARE este materializata prin alinierea axei spate a masinii la linia ultimei porti parcurse si punctate anterior penalizarii care a generat repozitionarea; daca penalizarea care genereaza repozitionarea masinii este inainte de poarta cu numarul 1 din traseu, atunci POZITIA DE RELUARE care va fi folosita va fi pozitia de START; in situatiile in care, din motive de configuratie dificila a traseului in zona unei porti, masina nu poate fi stabilizata cu axa spate pe linia ultimei porti parcurse si punctate, POZITIA DE RELUARE adoptata pentru situatia respectiva va fi un loc din traseu care permite mentinerea stabila a masinii; pentru fiecare sector de traseu, POZITIA DE RELUARE este aceeasi pentru toti concurentii;

2.5. REPARATIA ON-TIME (IN TIMPUL CURSEI) – trebuie finalizata in timpul regulamentar,cu cronometrul pornit si numai in cazurile in care pilotul decide si anunta ca are nevoie sa intervina tehnic asupra masinii;
-in cazul unei interventii tehnice asupra masinii, aceasta trebuie repusa in traseu la ultima POZITIE DE RELUARE;
-pilotul poate solicita oprirea cronometrului si acordarea unui timp de maxim 1 minut de interventie tehnica, iar reluarea cursei se face din POZITIA DE RELUARE aferenta ultimei porti parcurse/traversate la momentul opririi cronometrului;
-in acest caz, se aplica o penalizare de 5 puncte,iar in cazul in care se depaseste timpul de 1 minut permis pentru reparatii, participantul va fi descalificat din acea mansa de concurs

3. PENALIZARI. ARBITRAJUL.

3.1 Se aplica PENALIZARI pentru:
- MERS INAPOI 1 punct;
- RASTURNARE 5 puncte;
- ATINGEREA VEHICULULUI (reparare&repozitionare) 10 puncte;
- ATINGERE JALON POARTA 10 puncte;
- ATINGERE JALON PERIMETRU 10 puncte;
- ABATERE SENS PARCURGERE TRASEU/PORTI 10 puncte.
- TIME OFF / REPARATII

3.1.1. Penalizare pentru MERS INAPOI : se aplica 1 punct penalizare cind masina merge inapoi dupa ce a mers inainte ;
- MERS INAPOI se considera in orice moment in care oricare din rotile masinii se deplaseaza inapoi sau se roteste in sens invers directiei de inaintare.
-odata ce penalizarea de MERS INAPOI a fost aplicata, nici o alta penalizare de acest gen nu se aplica pina ce masina nu merge iar inainte;
-nu se aplica penalizare de MERS INAPOI in cazul in care mersul inapoi a fost produs in cadrul unei rasturnari.

3.1.2. Penalizare pentru RASTURNARE : se aplica 5 puncte de
penalizare cind masina se rastoarna si nu poate continua cursa
fara atingere/ajutor;
-masina care dupa rasturnare revine singura pe roti si poate continua cursa fara alt ajutor NU ESTE PENALIZATA;
-nu se aplica o noua penalizare pina cind masina nu si-a reluat pozitia pe 4 roti si inaintarea;
-masina poate fi repusa pe rotile ei prin atingere din LATERAL, orice alt procedeu va fi considerat ATINGEREA VEHICULULUI si penalizat ca atare.

3.1.3. Penalizarea pentru ATINGEREA VEHICULULUI : se aplica 10 puncte de penalizare pentru orice atingere intentionata sau
neintentionata a masinii , exceptie facind atingerea pentru repunerea in pozitie din cazul explicitat la RASTURNARE;
-arbitrii vor opri cronometrul de fiecare data cind pilotul anunta atingere (intentionata) sau cind constata atingere (neanuntata/neintentionata): masina este repozitionata in acest caz inapoi la ultima poarta parcursa, in POZITIE DE RELUARE;
-ATINGEREA VEHICULULUI include dar nu se limiteaza la
atingerile din cazul reparatiilor, repozitionarilor, impingerilor, etc.

3.1.4. Pentru ATINGERE JALON POARTA se aplica o penalizare de
10 puncte;
-fiecare poarta va fi marcata cu doua jaloane marcate, pozitionate la o distanta standard conforma cu clasa de concurs aflata in desfasurare;
-jaloanele fiecarei porti vor fi inscriptionate vizibil cu numarul portii si cu o sageata ce va indica sensul de parcurgere pentru poarta respectiva;
-pentru atingerea cu o roata sau orice alta parte a masinii a unui jalon al unei porti ACTIVE se aplica o penalizare de 10 puncte, iar penalizarea nu are caracter repetitiv;
-pentru traversarea fara atingere se acorda 2 puncte de bonus-progres pentru fiecare poarta parcursa/traversata;
-odata ce o poarta a fost traversata, ea va fi considerata “inactiva” pina la sfirsitul mansei respective;
-se aplica penalizarea de 10 puncte si daca traversarea portii respective s-a facut fara ca toate cele 4 roti ale masinii sa fi trecut printre jaloanele ce marcheaza/materializeaza poarta respectiva, iar traversarea respectivei porti se considera incheiata si punctele bonus –progres acordate in momentul in care axa spate a masinii a depasit linia jaloanelor portii.

3.1.5. Pentru ATINGERE JALON PERIMETRU se aplica 10 puncte de penalizare, cu oprirea cronometrului si reluarea cursei/mansei de la ultima POZITIE DE RELUARE(ultima poarta traversata sau ultima pozitie stabila, dupa caz);

3.1.6. Pentru ABATERE SENS PARCURGERE TRASEU/PORTI se aplica o penalizare de 10 puncte, fiecare poarta trebuie parcursa in sensul indicat de marcajul jaloanelor ce materializeaza poarta respectiva, iar portile trebuie parcurse deasemenea in ordinea inscrisa in foaia de arbitraj si conform marcajelor de pe jaloane;

3.1.7 REPARATIA ON-TIME
-pilotul poate solicita oprirea cronometrului si acordarea unui timp de maxim 1 minut de interventie tehnica, iar reluarea cursei se face din POZITIA DE RELUARE aferenta ultimei porti parcurse/traversate la momentul opririi cronometrului;
-in acest caz, se aplica o penalizare de 5 puncte,iar in cazul in care se depaseste timpul de 1 minut permis pentru reparatii, participantul va fi descalificat din acea mansa de concurs

3.2. Numarul MAXIM de puncte de penalizare posibil pentru o mansa de concurs este 40; daca in timpul unei manse se depaseste acest punctaj, pilotul este declarat descalificat pentru mansa respectiva, cronometrul de opreste si mansa este considerata terminata pentru pilotul respectiv, cu aplicarea punctajului maxim de penalizare(40) minus punctele de bonus-progres acumulate pina la momentul respectiv.
3.3. Numarul MAXIM de puncte de penalizare pentru o poarta este de
20; in traversarea unei porti, daca se acumuleaza mai mult de 20 de puncte de penalizare, cronometrul de opreste si masina se repozitioneaza la urmatoarea POZITIE DE RELUARE, iar poarta netrecuta este declarata INACTIVA, cronometrul repornindu-se din noua pozitie a masinii in traseu;
-in acesta situatie nu se acorda punctele de bonus-progres(2 puncte)


Va asteptam in numar cat mai mare!
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#19 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2011 - 08:43 AM

Andrei inscrierile se fac telefonic la voi?

Multumesc!

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 26 April 2011 - 08:44 AM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#20 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 26 April 2011 - 08:44 AM

Sigur:

1.3. Scorul general este suma tuturor punctajelor acumulate in toate
mansele incheiate: cel mai mic scor invinge.


Ati spus ca va fi acelasi regulament ca la prima etapa si uite ca acest punct nu s-a aplicat...
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#21 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2011 - 08:51 AM

Vezi postareafasconal, la 26 April 2011 - 08:44 AM, a spus:

Sigur:

1.3. Scorul general este suma tuturor punctajelor acumulate in toate
mansele incheiate: cel mai mic scor invinge.


Ati spus ca va fi acelasi regulament ca la prima etapa si uite ca acest punct nu s-a aplicat...


cel mai mic scor a fost cel care a departajat, in toate mansele incheiate, cu precizarea ca la Cluj s-au luat in calcul mansele pentru fiecare faza a competitiei, deci nu s-au adunat mansele de calificari cu finalele, nu avea cum.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#22 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 26 April 2011 - 08:59 AM

Va rugam pe cei care accesati forumul RHC sa va inscrieti direct aici : NUME/MASINA/Transmitator , pentru a incepe sa facem o idee cu numarul de participanti si masinile inscrise. Va multumesc
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#23 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 26 April 2011 - 09:07 AM

Proiectul circuitului de DRIFT : acelasi layout cu care v-am obisnuit! Nivel Intermediar!


Ps: inscrierile se fac pana vineri 13 MAI la fata locului in cadrul ROMEXPO. Toata ziua de vineri este dedicata antrenamentelor

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: circuit drift.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#24 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2011 - 10:34 AM

Ok Andrei fac eu primul pas:

Drift:
Vlad Romanenco /HPI Sprint 2 flux/ 2,4 Ghz

Crawler:
Vlad Romanenco /Maverick Scout/ 2,4 Ghz
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#25 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 26 April 2011 - 11:27 AM

Drift:
Vlad Romanenco / HPI Sprint 2 flux / 2,4 Ghz
Lucian Murariu / HPI E-10 / 2.4 GHz / Nr. 43

Crawler:
Vlad Romanenco / Maverick Scout / 2,4 Ghz
Lucian Murariu / Venom Creeper / 2.4 GHz / Nr. 69
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#26 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 26 April 2011 - 06:17 PM

Crawler:
-Axial AX10 Scorpion - 2.4 Ghz
-Axial Ax10 Scorpion - 2.4 Ghz
-................... - 2.4 Ghz (sper sa-mi iese combinatia).
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#27 Useril este offline   cata max 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 209
  • Inregistrat: 11-May 10
  • Location:Bucuresti

Postat 27 April 2011 - 09:37 AM

Drift


Constantinescu Vlad
Thunder Tiger Sparrowhawk DX Drift 2,4 Ghz
0

#28 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 27 April 2011 - 04:03 PM

La categoria Crawling, fiind Open este posibila participarea unui concurent cu mai multe automodele cu caroserii diferite si numerele de concurs aferente.
De asemenea este posibila participarea mai multor concurenti cu aceeasi masina, dar cu caroserii diferite!!!
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#29 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 27 April 2011 - 07:28 PM

Vezi postareaNelutu35, la 27 April 2011 - 04:03 PM, a spus:

La categoria Crawling, fiind Open este posibila participarea unui concurent cu mai multe automodele cu caroserii diferite si numerele de concurs aferente.
De asemenea este posibila participarea mai multor concurenti cu aceeasi masina, dar cu caroserii diferite!!!



Astea-s regulile...ne supunem.
Acum facand un mixaj din cele doua observatii, rezulta ca, poate participa si acelasi pilot cu aceeasi masina dar cu alte caroserii, nu-i asa?
Cat ziceati ca tine concursul...?
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#30 Useril este offline   MIEZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 588
  • Inregistrat: 13-April 05
  • Gender:Male
  • Location:București, Romania

Postat 27 April 2011 - 07:47 PM

Pot concura cu traxxas Summit la crawling?
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro