Modelism - RHC Forum: F3A - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

F3A Subiect exclusiv zborului F3A

#31 Useril este offline   ghost 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 13-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras
  • Interests:aeromodelism

Postat 29 September 2010 - 04:20 AM

Vezi postareadan_mitea, la Sep 28 2010, 06:55 PM, a spus:

Dupa cat stiu eu, randamentul elicii scade cu turatia. De aceea se folosesc reductoare, outrunner-e, motoarele termice de aero au turatii mult mai mici ca ale suratelor de la auto, etc.
Pe de alta parte, ca in viata, turatie mica inseamna cuplu mare. Trebuie gasit compromisul optim pentru aplicatia ta.


multumesc de raspuns, .........totusi, nu sunt inca foarte lamurit, ..... turatie mica nu inseamana neaparat cuplu mare, asta depinde de motor
prea multa munca te tampeste de cap
0

#32 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 September 2010 - 05:50 AM

Puterea[w]=cuplu[nm/rad] X viteza unghiulara[rad/s]
Deci, pentru aceeasi putere, ai, ori cuplu mare si turatie mica ori invers.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 September 2010 - 05:52 AM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro