pitts, la 12 Oct 2005, 19:05, a spus:
Ce putea sa te deranjeze la acest campionat???...spre stiinta tuturor, ai avut -cred- cel mai mare punctaj la stand..
La zbor.......vrei sa comentam vis-a-vis de cel care a luat locul 1?...asta te macina?
DACA AI FOST INVINS, CONTINUA!...DACA AI INVINS, CONTINUA!
Stima si admiratia mea in continuare!.SINCER!!
:lol: :wub: :wub:
Incerc sa va aduc un pic in culisele acestui Campionat National. In primul rand vreau sa multumesc F.R. Md pentru organizare si intr-o mai mica masura Clubului RHC care putea sa vina cu alta regie a concursului, poate si cu un premiu si care eu personal daca eram in locul lor profitam de moment cu o publicitate in media. Totusi participarea a fost remarcabila atat la acrobatie cat si la machete, cum s-a spus unica in ultimii poate 20 de ani de pe vremea lui Costica Apavaloaie si George Craioveanu.
La acrobatie lupta a fost stransa iar primele locuri au fost obtinute pe merit; toti trei baieti Brezeanu Ionut, Marinescu Dragos si fiul Vlad au muncit toata vara la antrenamente pe Clinceni, fiecare din noi i-a vazut saptamana de saptamana. Echipamentele prezentate au fost superioare fata de absolut tot ce a existat in Romania pana la aceasta data. Acrobatul lui John, va spun pe cuvant, are toate calitatile unui aparat de clasa F3A -FAI din competitiile contemporane din lume. Stiti cat costa? Cam 3 000 Euro! In ce ma priveste am iesit din competitie de vineri de la antrenamente cand am rupt acrobatul, banuiesc ca a iesit sau a fost un contact imperfect la o mufa pentru ca nu a mai raspuns la comenzi sau cine mai stie! Dar nu am iesit din concurs, am vrut sa punctez pentru echipa. Din motive obiective nu am ajuns la ora stabilita sambata pe aerodrom motiv pentru care Marius Conu a considerat ca nu mai pot trage la prima mansa desi concursul abia incepuse. Il cunosc si stiu eruptiile rautacioase pe care le produce involuntar. Putea foarte bine sa considere ratare si sa intru la finalul primei manse.Oricum eu am vrut sa pastrez o stare de luciditate si sa supravegez evolutia echipei, rezultatele fiind foarte importante pentru clubul CSTA in acest moment de cotitura cand speram s-a produs o schimbare radicala in existenta sa.
Din 1981 am participat an de an la competitiile nationale de aeromodele si unele situatii limita le simt, le intuiesc. Mi-a parut rau ca motorul lui Victor de la acro nu a functionat dar nu am vrut sa ma bag, e un baiat mai dificil. Mai mult cu John si cu Paolo care trebuaiu sa dea tot ce pot din ei. Dar nici nu am vrut sa par ca intervin nu am vrut. Am ras , am glumit, am mentinut atmosfera de competitie. Eu garantez ca morcoviori in fund aveau toti, s-a si vazut.Vlad e mai bun ca tatal lui la zborurile de antrenament dar in concurs Vlad a avut emotii si s-a vazut asta.
Impreuna cu dl Constantinescu, noul antrenor de la CSTA, pregatim de ceva timp participarea la machete cu dl Man Enache si Ionescu Claudiu, al doilea producand un incendiu la avion si nemaiputand intra in concurs. Am facut o inspectie a machetelor participante si am vazut ca majoritatea sunt chituri de machete mai bine sau mai prost realizate. Victor Stefan vaslea la elice de circa o ora. I-am spus ca are supapele lipite si mi-a zis ca fac pe desteptul. Intr-o prezenta de spirit, dupa analiza machetelor participante, stiind ca proba de machete ar fi trebuit sa fie duminca totusi i-am spus lui Constantinescu sa faca ce stie si sa-l bage pe Victor in concurs lucru pe care l-a facut imediat apreciind ideea mea ca foarte buna. Nu cred ca s-a facut ceva neregulamentar intrucat daca un singur machetist spunea ca are avionul in Bucuresti si ca se astepta sa fie concursul Duminica se tinea concursul Duminica evident! Va spun sincer ca nu m-am asteptat ca Victor sa ia locul 1, erau sansele mici pe langa punctele acumulate de Mugurel la stand, dar urma zborul si poate poate! Supapele s-au deblocat, motorul a pornit si asteptam intrarea in concurs. Obisnuit cu startul de un minut facut ani de zile la acrobatie la captive iar am intuit ca la start motorul lui Victor nu vrea sa plece, i-am spus lui Stefan Tulbure sa aduca imediat acumulatorul, power panelul, fisa de bujie si demarorul, Victor vaslea aiurea la pala. In fine se lamureste ce are, aducem toate sculele langa el. Practic am sarit instantaneu dupa scule, motorul a pornit si zborul a fost minunat. Poate nota buna a fost data si de lotul national de pe Strejnic care au zburat toata ziua cu avioanele EXTRA mari si zborul lui Victor era parca decupat din zborul avioanelor reale.
Nu intamplator am citat din vorbele lui Pitts la inceput. Concursul de la machete a fost frumos pentru ca a functionat pe sansele concurentilor unii fata de ceilalti: Victor a intrat in concurs la plezneala, Mugurel bine pregatit din toate punctele de vedere a ratat zborul rupand macheta. Si Diaconescu Sandu de la Pucioasa a profitat de devansarea lui Mugurel sarind pe locul doi . Punctele lui Man Doru cu pittsul au adus echipei CSTA nu numai un campion national dar si titlul de echipa campioana.
Poate da o bere Victor ca am avut ideea sa intre in concurs, sau poate nu! Sau chiar va intelege ca nu singur a obtinut acest titlu de campion ci impreuna cu echipa care l-a sustinut. Iata domnilor inca un exemplu din ce inseamna de fapt spiritul de echipa, spiritul competitiei sau mai scurt: SPIRITUL AVIATIEI!