Modelism - RHC Forum: Campionatul de acrobatie F3A - editia 2005 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Campionatul de acrobatie F3A - editia 2005 in organizarea CS RHC

#151 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 11 October 2005 - 11:47 AM

Valteras, la 11 Oct 2005, 11:20, a spus:

N-am ce-i face, asta e luuuunga.

Sa nu zici ca din asta n-ai taiat !! :)

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#152 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 11 October 2005 - 12:22 PM

Valteras, la 11 Oct 2005, 11:23, a spus:

Il Padrino nu a venit singur.

trei canale
pack de LiPide
motorizare 4 cilindrii
model scale 1:1 greu controlabil
:)
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#153 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2005 - 12:53 PM

La greu! Am si scalat, clonat, rotit, sters si multe altele...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#154 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 11 October 2005 - 07:27 PM

Salutare!
M-am mai linistit un pic dupa acest concurs care mi-a lasat un gust destul de amar,odata cu zborul si alta data cu .............. dar despre asta mai tarziu!
Pai la zbor ce s-a inamplat: 1 toata vara m-am antrenat cu FW vechi care ridica coada imediat si trebuia tot timpul sa plec cu el cabrat! 2. modelul are ampenajul orizontal calat +1 grad _1,5 grade am incercat sa compensez acest lucru si sa tin coada pe sol, 3 am vazut ce a patit JIMMY, 4 s-a ridicat la 30% din gaz, cuplul mare (cu toate ca am avut 2,5 grade dreapta) si vantul din stanga a ajuns imediat in limita si s-a angajat, 5 batiul nu s-a rupt in zbor, motorul l-am reglat perfect la stand si nu vibra deloc , batiul cu soft mont, 6- tractiune 6 kg cu elice 16 cu pas 8 de la Graupner,combustibil auto 20% nitometan ulei sintetic +5%adaus ulei de ricin, modelul 6,5 kg, 7 nu a patit nimic grav, la aceasta ora e reparat complet ( nu am pus kit si nu am corectat vopseaua) , am folosit 3 grame de Bison spuma si 4 tuburi de super glue, 8 -saptamana viitoare il dotez cu batiu si il testez din nou la Deva pe aerodrom functie de vreme.
ceva mai mult va trebui sa lucrez la inelul NACA dar oricum il incerc fara!
Oricum nu am fost prea optimist cand am venit la Ploiesti, si asa am avut un an teribil , care a culminat cu decesul mamei in august si cu inca cateva evenimente nedorite! Oricum am fost cu moralul destul de jos! In fine acest campionat a fost pentru mine ultima picatura din paharul modelistic, inca nu pot sa ma pronunt si sa fac o judecata obiectiva asa ca ma abtin in continuare!

Cu stima pentru penultima oara pe forum!
MUGUREL.
P.S> Va voi tine la curent cu modelul si voi explica ce si cum cu campionatul, va fi ultima postare pe acest forum!
0

#155 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 11 October 2005 - 07:34 PM

Mugurelule, in primul rand compasiunea mea sincera pentru pierderea ireparabile din august...pentru asta nu pot exista cuvinte indeajuns.........

Referitor la "angajamentul" tau de a nu mai posta pe forum: inteleg ca ai avut parte de oarece dezamagiri, poate ca te simti inselat si furat, dar pentru asta, daca INTRADEVAR EXISTA VINOVATI (si nu este doar parerea ta), nu cred ca este vinovat tot forumul care astepta cu sufletul la gura o noua poza cu evolutia constructiei tale.....

Dar inainte sa acuzi, sa cantaresti BINE DE TOT ceea ce crezi tu ca este de acuzat si numai dupa ce esti ABSOLUT SIGUR, fa-o!

Iar asta cu "penultima oara" cand postezi pe forum, crede-ma, este o copilarie!.......mai gandeste-te!......eu sper sa te razgandesti!
No brain, no headache.....
0

#156 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 October 2005 - 05:42 AM

revin cu pozele lui pitts ,la dimensiuni mai omenesti .

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1129088555.jpg

flying is my life...
0

#157 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 October 2005 - 05:43 AM

eleroanele nu sunt bracate egal....cel putin asa vad eu ,si cursa profundorului este destul de mare.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1129088620.jpg

flying is my life...
0

#158 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 October 2005 - 05:44 AM

continuare

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1129088661.jpg

flying is my life...
0

#159 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 October 2005 - 05:45 AM

si....

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1129088722.jpg

flying is my life...
0

#160 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 October 2005 - 05:45 AM

....gata

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1129088756.jpg

flying is my life...
0

#161 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 October 2005 - 08:03 AM

MUGUREL., la 11 Oct 2005, 19:27, a spus:

si vantul din stanga a ajuns imediat in limita si s-a angajat,

Cu stima pentru penultima oara pe forum!
MUGUREL.
P.S> Va voi tine la curent cu modelul si voi explica ce si cum cu campionatul, va fi ultima postare pe acest forum!

in poza asta se vede ca vantul era de fata poate doar un pic de stanga.

intr-adevar la machete in general daca nu pleci cu profundorul bracat capoteaza modelul (stiu eu ce ma chinui cu cessna mea) ,dar pe masura ce modelul ia viteza trebuie sa "innmoi" comanda de profundor ca altfel se ridica brusc si se angajeaza.

si nu inteleg de ce te-ai suparat pe noi si nu mai vrei sa postezi aici....
esti totusi unul din cei mari mari machetisti din tara si toti de aici de pe forum au cate ceva de invatat de la tine!

poate totusi revii asupra deciziei. :D
flying is my life...
0

#162 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 October 2005 - 08:18 AM

SILVIU66, la 12 Oct 2005, 05:43, a spus:

eleroanele nu sunt bracate egal...

Se cheama "differential". E Ok. Asa trebe...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#163 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 October 2005 - 08:33 AM

SILVIU66, la 12 Oct 2005, 08:03, a spus:

intr-adevar la machete in general daca nu pleci cu profundorul bracat capoteaza modelul (stiu eu ce ma chinui cu cessna mea)

Acuma trebe despicat firul in patru si spus ca sunt doua abordari diferite, datorita config. trenului de aterizare.

La tine (Cessna) trenul e triciclu, adica cu roata de bot. Daca nu tragi de profundor aproape ca nu ridica botul in veci. A propos, tie ti-ar face bine o roata mai mare pe bot, desi ar arata ca dracu, dupa cum ziceai. Roata mai mare e mai putin vulnerabila la accidentarile solului si ti-ar mari un pic unghiul de atac in timplul rulajului, descarcand roata de bot.

La tren de aterizare cu bechie (tren pricipal si roata/patina de coada), pt. realism si pt. a da voie modelului sa prinda viteza, dupa ce incepe rulajul si modelul acumuleaza niscaiva viteza, se preseaza usor profundorul, pt. a ridica coada. Directia (aerodinamica) devine mai eficienta la compensarea furaturii pe stanga. Unghiul de incidenta, care este mare daca coada e pe sol, scade acum, rez. la inaintare scade, se permite cresterea vitezei. Se ruleaza pe cele doua roti principale (manevra de mare finete si risc, la pistele noastre!) si abia dupa ce s-a acumulat viteza suficienta se trage fin de profundor. Unghil de atac crescut si flapsurile scoase pe pozitia de decolare fac restul...
Asta e teoria... E destul de greu de pus in practica, dar asa se puncteaza bine decolarea.

Pe tarlalele noastre, tzii profundorul tras (nu mult!), bagi gazul in plin, compensezi cu directia furatura pe stanga (daca e cazul) si te desprinzi de solul cu hartoape si musuroaie cat mai repede. Dupa aia pici un pic de profundor si mai vezi tu...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#164 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 October 2005 - 08:45 AM

MUGUREL., la 11 Oct 2005, 19:27, a spus:

Cu stima pentru penultima oara pe forum!
MUGUREL.

Mugurele, nu te supara ca vacaru' pa sat! Rezolva-ti punctual problemele daca exista, da-te doi metri mai in spate, sufla o tzaruca si baga-ti mintile in cap! Nu e ultimul campionat. Vor mai fi. Valorile o sa se cearna in masura in care vor exista.

Zi-i lui Jimmy sa nu monteze jamba aia de la Me, ca io organizez o deplasare la voi, cu golanii de aici, ca sa te batem cu jamba la cur pana-ti vine mintea la cap!

Si vezi ca io unul ma-nervez greu, doar ma stitzi, nu?
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#165 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 October 2005 - 02:41 PM

Salutare!
Scuze , nu am nimic cu nimeni, dar dupa ce voi incerca din nou modelul saptamana viitoare ,o sa revin cu amanunte despre teste -sper sa ma ajute vremea inca!
Apoi o sa abordez punctele ce m-au deranjat la acest campionat!
Cu stima !
MUGUREL.
P.S. oricum aseara eram destul de suparat dupa o alta discutie tot despre acest subiect!
0

#166 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 12 October 2005 - 07:05 PM

Salut Mugurel!
"Apoi o sa abordez punctele ce m-au deranjat la acest campionat!"
De ce nu o spui acum?....cel putin pe mine ma lasi sa fierb in suc propriu......
De ce atata reticenta?
Ce putea sa te deranjeze la acest campionat???...spre stiinta tuturor, ai avut -cred- cel mai mare punctaj la stand..
La zbor.......vrei sa comentam vis-a-vis de cel care a luat locul 1?...asta te macina?
DACA AI FOST INVINS, CONTINUA!...DACA AI INVINS, CONTINUA!
Stima si admiratia mea in continuare!.SINCER!!
No brain, no headache.....
0

#167 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 12 October 2005 - 10:30 PM

pitts, la 12 Oct 2005, 19:05, a spus:

Ce putea sa te deranjeze la acest campionat???...spre stiinta tuturor, ai avut -cred- cel mai mare punctaj la stand..
La zbor.......vrei sa comentam vis-a-vis de cel care a luat locul 1?...asta te macina?
DACA AI FOST INVINS, CONTINUA!...DACA AI INVINS, CONTINUA!
Stima si admiratia mea in continuare!.SINCER!!

:lol: :wub: :wub:
Incerc sa va aduc un pic in culisele acestui Campionat National. In primul rand vreau sa multumesc F.R. Md pentru organizare si intr-o mai mica masura Clubului RHC care putea sa vina cu alta regie a concursului, poate si cu un premiu si care eu personal daca eram in locul lor profitam de moment cu o publicitate in media. Totusi participarea a fost remarcabila atat la acrobatie cat si la machete, cum s-a spus unica in ultimii poate 20 de ani de pe vremea lui Costica Apavaloaie si George Craioveanu.
La acrobatie lupta a fost stransa iar primele locuri au fost obtinute pe merit; toti trei baieti Brezeanu Ionut, Marinescu Dragos si fiul Vlad au muncit toata vara la antrenamente pe Clinceni, fiecare din noi i-a vazut saptamana de saptamana. Echipamentele prezentate au fost superioare fata de absolut tot ce a existat in Romania pana la aceasta data. Acrobatul lui John, va spun pe cuvant, are toate calitatile unui aparat de clasa F3A -FAI din competitiile contemporane din lume. Stiti cat costa? Cam 3 000 Euro! In ce ma priveste am iesit din competitie de vineri de la antrenamente cand am rupt acrobatul, banuiesc ca a iesit sau a fost un contact imperfect la o mufa pentru ca nu a mai raspuns la comenzi sau cine mai stie! Dar nu am iesit din concurs, am vrut sa punctez pentru echipa. Din motive obiective nu am ajuns la ora stabilita sambata pe aerodrom motiv pentru care Marius Conu a considerat ca nu mai pot trage la prima mansa desi concursul abia incepuse. Il cunosc si stiu eruptiile rautacioase pe care le produce involuntar. Putea foarte bine sa considere ratare si sa intru la finalul primei manse.Oricum eu am vrut sa pastrez o stare de luciditate si sa supravegez evolutia echipei, rezultatele fiind foarte importante pentru clubul CSTA in acest moment de cotitura cand speram s-a produs o schimbare radicala in existenta sa.
Din 1981 am participat an de an la competitiile nationale de aeromodele si unele situatii limita le simt, le intuiesc. Mi-a parut rau ca motorul lui Victor de la acro nu a functionat dar nu am vrut sa ma bag, e un baiat mai dificil. Mai mult cu John si cu Paolo care trebuaiu sa dea tot ce pot din ei. Dar nici nu am vrut sa par ca intervin nu am vrut. Am ras , am glumit, am mentinut atmosfera de competitie. Eu garantez ca morcoviori in fund aveau toti, s-a si vazut.Vlad e mai bun ca tatal lui la zborurile de antrenament dar in concurs Vlad a avut emotii si s-a vazut asta.
Impreuna cu dl Constantinescu, noul antrenor de la CSTA, pregatim de ceva timp participarea la machete cu dl Man Enache si Ionescu Claudiu, al doilea producand un incendiu la avion si nemaiputand intra in concurs. Am facut o inspectie a machetelor participante si am vazut ca majoritatea sunt chituri de machete mai bine sau mai prost realizate. Victor Stefan vaslea la elice de circa o ora. I-am spus ca are supapele lipite si mi-a zis ca fac pe desteptul. Intr-o prezenta de spirit, dupa analiza machetelor participante, stiind ca proba de machete ar fi trebuit sa fie duminca totusi i-am spus lui Constantinescu sa faca ce stie si sa-l bage pe Victor in concurs lucru pe care l-a facut imediat apreciind ideea mea ca foarte buna. Nu cred ca s-a facut ceva neregulamentar intrucat daca un singur machetist spunea ca are avionul in Bucuresti si ca se astepta sa fie concursul Duminica se tinea concursul Duminica evident! Va spun sincer ca nu m-am asteptat ca Victor sa ia locul 1, erau sansele mici pe langa punctele acumulate de Mugurel la stand, dar urma zborul si poate poate! Supapele s-au deblocat, motorul a pornit si asteptam intrarea in concurs. Obisnuit cu startul de un minut facut ani de zile la acrobatie la captive iar am intuit ca la start motorul lui Victor nu vrea sa plece, i-am spus lui Stefan Tulbure sa aduca imediat acumulatorul, power panelul, fisa de bujie si demarorul, Victor vaslea aiurea la pala. In fine se lamureste ce are, aducem toate sculele langa el. Practic am sarit instantaneu dupa scule, motorul a pornit si zborul a fost minunat. Poate nota buna a fost data si de lotul national de pe Strejnic care au zburat toata ziua cu avioanele EXTRA mari si zborul lui Victor era parca decupat din zborul avioanelor reale.
Nu intamplator am citat din vorbele lui Pitts la inceput. Concursul de la machete a fost frumos pentru ca a functionat pe sansele concurentilor unii fata de ceilalti: Victor a intrat in concurs la plezneala, Mugurel bine pregatit din toate punctele de vedere a ratat zborul rupand macheta. Si Diaconescu Sandu de la Pucioasa a profitat de devansarea lui Mugurel sarind pe locul doi . Punctele lui Man Doru cu pittsul au adus echipei CSTA nu numai un campion national dar si titlul de echipa campioana.
Poate da o bere Victor ca am avut ideea sa intre in concurs, sau poate nu! Sau chiar va intelege ca nu singur a obtinut acest titlu de campion ci impreuna cu echipa care l-a sustinut. Iata domnilor inca un exemplu din ce inseamna de fapt spiritul de echipa, spiritul competitiei sau mai scurt: SPIRITUL AVIATIEI!
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#168 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 13 October 2005 - 07:07 AM

Incet incet sa face imagina concursului. Daca acum mai ar fi cineva in stare sa posteze ceva filmulete, macar de pe locuri din fata, ar fi minunat.
0

#169 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 13 October 2005 - 07:19 AM

Dom*PROFESOR, la 12 Oct 2005, 22:30, a spus:

Am facut o inspectie a machetelor participante si am vazut ca majoritatea sunt chituri de machete mai bine sau mai prost realizate.

Kit-urile au voie sa participe la concursul de machete?
mai ales ca unele pareau ARF nicidecum kit-uri


ce zice FAI :"the competitor must include in his documentation that he is the builder of the model aircraft entered, listing all components of the model aircraft he did not make himself"

deci inteleg ca se poate dar se depuncteaza....poate ne lamureste Pitts.

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 13 October 2005 - 07:37 AM

flying is my life...
0

#170 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 13 October 2005 - 07:58 AM

"....poate ne lamureste Pitts."

Am participat la un mondial si trei europene de machete (arbitru la mondial, juriu la cele 3 europene)......au fost "machete" gata din cutie, unele fara documentatie.....prin urmare, standul s-a facut dupa cata documentatie avea flacaul! Cu zborul e alta problema!

Extra a lui Victor era cumparata (are si declaratia in sensul asta) dar avea documentatia avionului lui Patty Wagstaff, in plus modelul arata la exterior ca o macheta bine facuta.....
Prin urmare, care-i problema?????....Daca zbura Mugurel, SIGUR Victor era pe locul II.

Dom*Profesor: zici ca am fost rautacios ca nu te-am lasat sa recuperezi!....eu nu, dar regulamentul competitiei DA!....Sau vrei sa o ducem de la an la an in balcanismul in care ne-am balacit atata timp??? Adica "mai lasa tu, ca mai pun eu"....???.....Stii ca Dl. Constantinescu mi-a cerut sa il las pe Victor sa zboare la machete cu Extra mica (ca aia mare nu pornea)???....Dupa cum s-a vazut, a avut de ales: sau o pornea pe aia mare, sau nu zbura! Acum ce zici, tot rautacios am fost?.........

Si ca sa fiu totusi rautacios asa cum ai zis , stii ce trebuie sa stie un concurent pentru a intra fara jena intr-o competitie de acrobatie?.(adica acolo unde ai incercat si tu....si tot incerci de ani buni..).....stii Dom*Profesore?????......nu stii, nici tu, nici multi altii ca tine!!!
LINIA DREAPTA, fratele meu alb! LINIA DREAPTA INTRE DOUA PUNCTE DATE, LA INALTIME CONSTANTA! Asta e cea mai grea figura acrobatica! Daca era sa aplic strict regulamentul, jumatate de acrobati trebuiau chemati sa aterizeze dupa prima depasire a liniei arbitrilor!

Dom* Profesore, io zic sa-ti schimbi nickname-ul......fara rautate
:lol:
No brain, no headache.....
0

#171 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 13 October 2005 - 08:08 AM

pitts, la 13 Oct 2005, 07:58, a spus:

Extra a lui Victor era cumparata (are si declaratia in sensul asta) dar avea documentatia avionului lui Patty Wagstaff, in plus modelul arata la exterior ca o macheta bine facuta.....
Prin urmare, care-i problema?????....

eu nu am zis ca e vreo problema,doar am intrebat.... si nu cu rea vointa sau scopuri ascunse.
dar asa afla lumea pe forum ,sa stie toti care au in plan sa concureze la anul ce pot si ce nu pot face.(vorbesc de cei care nu au concurat pana acum- si cunosc multi care incep sa se pregateasca!)
flying is my life...
0

#172 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 13 October 2005 - 09:52 AM

Citeaza

In primul rand vreau sa multumesc F.R. Md pentru organizare si intr-o mai mica masura Clubului RHC care putea sa vina cu alta regie a concursului, poate si cu un premiu si care eu personal daca  eram in locul lor profitam de moment cu o publicitate in media.

Atit a putut sa faca CS RHC, sint convins ca alte cluburi vor face mai mult si mai bine. Te-as invita sa-l faci tu anul viitor, pe timpul si pe banii tai, dar ar fi pacat deoarece concursul a capatat consistenta si ar fi rau sa oprim acest lucru.
Premiile cad in sarcina federatiei fiind un concurs federal si nu privat. Noi am dat sampania.

Citeaza

Obisnuit cu startul de un minut facut ani de zile la acrobatie la captive iar am intuit ca la start motorul lui Victor nu vrea sa plece, i-am spus lui Stefan Tulbure sa aduca imediat acumulatorul, power panelul, fisa de bujie si demarorul, Victor vaslea aiurea la pala.

Nu te-am vazut sa-l ajuti pe Victor, colegul tau de echipa, cind nu a pornit motorul!! "Adversarii" de la CS RHC l-au ajutat fiind fizic linga el si oferindu-i baza materiala. Poate ai visat ca-l ajutai?

Ca sa mai dezumflam un pic din texul pompos pe care l-ai scris, iti reamintesc ca ai fost SINGURUL competitor care mi-a cerut statia in timpul concursului pentru ..."citeva reglaje". O fi bine, o fi rau?

Despre accidentul colegului tau, ceva regrete?
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#173 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 October 2005 - 09:57 AM

Andrei, la 13 Oct 2005, 09:52, a spus:

Ca sa mai dezumflam un pic din texul pompos pe care l-ai scris, iti reamintesc ca ai fost SINGURUL competitor care mi-a cerut statia in timpul concursului pentru ..."citeva reglaje". O fi bine, o fi rau?

Ca sa dezumflam si mai mult ... io am fost singurul care ti-a cerut statia lui sa fac ceva reglaje....

Concursul a fost super.

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 13 October 2005 - 10:18 AM

DT
0

#174 Useril este offline   Flightaddicted 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 12-May 04

Postat 13 October 2005 - 10:07 AM

Cu toate ca m-am enervat cumplit din cauza motorului, totusi concursul a fost OK.
Abia astept concursul urmator :lol:

Aceasta postare a fost editata de DMC: 13 October 2005 - 10:27 AM

0

#175 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 13 October 2005 - 10:17 AM

'"Adversarii" de la CS RHC l-au ajutat fiind fizic linga el si oferindu-i baza materiala. Poate ai visat ca-l ajutai?"

Adevar!...Am si fro doua-trei poze format mare....doritorii sa-mi spuna si le expediez pronto
No brain, no headache.....
0

#176 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 13 October 2005 - 10:20 AM

SILVIU66, la 13 Oct 2005, 08:08, a spus:

pitts, la 13 Oct 2005, 07:58, a spus:

Extra a lui Victor era cumparata (are si declaratia in sensul asta) dar avea documentatia avionului lui Patty Wagstaff, in plus modelul arata la exterior ca o macheta bine facuta.....
Prin urmare, care-i problema?????....

eu nu am zis ca e vreo problema,doar am intrebat.... si nu cu rea vointa sau scopuri ascunse.
dar asa afla lumea pe forum ,sa stie toti care au in plan sa concureze la anul ce pot si ce nu pot face.(vorbesc de cei care nu au concurat pana acum- si cunosc multi care incep sa se pregateasca!)

No problem boss :lol: Nici nu m-am gandit la rea vointa....
Si a-propos pentru machetisti: la anul s-ar putea sa nu mai dam voie cu kituri, decat daca se face dovada ca S-A LUCRAT MASIV LA COMPLETAREA LOR CA MACHETA!.....este mult mai fair fata de cei care le construiesc da capo al fine....nu?
No brain, no headache.....
0

#177 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 13 October 2005 - 10:23 AM

@ "Dom*Profesor"

"si intr-o mai mica masura Clubului RHC care putea sa vina cu alta regie a concursului, poate si cu un premiu"

AICI CHIAR AI FOST NEAM PROST!!!!!!! :lol:
No brain, no headache.....
0

#178 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 13 October 2005 - 10:26 AM

Dar campionul nu zice nimic???????
Dom'John, stai si te uiti fara sa intervii?.......n-are importanta de partea cui esti, dar CHIAR ASA DE ABSENT esti la treaba asta?????....unde e vivacitatea de anul trecut, dupa Deva?????
Hai baiatu, implica-te! (ca ai fost in miezul evenimentelor!)
No brain, no headache.....
0

#179 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 13 October 2005 - 10:52 AM

Salutare la toata lumea ,

Nu stau doar sa ma uit dar am foarte mult de lucru la serviciu.

Despre concurs pot sa spun ca mi-a placut foarte mult si datorita faptului ca anul acesta au fost mai multi concurenti decit in anul trecut. Desi nu sint un infocat admirator al machetelor este primul an in care mi-a fost trezit un oarecare interes si pt machete.
Legat de concurs pot sa va spun ca a fost poate cel mai bine organizat pe plan national de pina acum , iar corectitudinea cu care s-a desfasurat nu cred ca cineva poate sa o mai puna la indoiala . Se vede in sfirsit ca au existat imbunatatiri majore fata de anii precedenti.

Vreau sa multumesc tuturor participantilor la acest concurs si in acelasi timp tuturor prietenilor , "adversarilor" , sau oricarei persoane care m-a ajutat, indiferent cit de mult sau putin, in acest sezon pentru a putea sa-mi ating obiectivul propus.

Multumesc foarte mult si CSTA-clubul la care activez , FRMD , si celor de la RHC in special lui Andrei si Stefan.

Legat de accidentul pe care l-am avut , acum sint cu mina ceva mai bine sper sa fie o recuperare completa.
Chiar daca vineri la antrenamente am zburat foarte bine si speram sa cistig ,dupa accidentul de vineri seara lucrurile nu mai erau la fel de roz pentru mine . Sper totusi ca cei care au asistat live la concurs sa le fi placut cum am zburat in cele 2 manse - cel putin eu asa am simtit atunci .

Multumesc tuturor inca o data,
Cu stima ,
John
0

#180 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 13 October 2005 - 11:39 AM

John, la 13 Oct 2005, 10:52, a spus:

... iar corectitudinea cu care s-a desfasurat nu cred ca cineva poate sa o mai puna la indoiala ...

Normal, ca doar ai cistigat :lol: :wub: :wub:

Anul viitor ne propunem ca locurile 1,2,3 sa revina CS RHC asa ca te provocam de pe acuma :wub: :wub:
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

59 useri citesc topicul
0 membri, 59 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro