Campionatul de acrobatie F3A - editia 2005 in organizarea CS RHC
#1
Postat 12 November 2004 - 01:29 PM
Fata de anii anteriori, la propunerea CS RHC s-a acceptat ca desfasurarea CN sa se faca pe parcursul a doua zile astfel: simbata - inregistrarea si antrenamentele si duminica - concursul oficial. In urmatoarele zile vom afla in ce data cad cele doua zile de concurs:).
Locul de desfasurare va fi cel mai probabil aerodromul Stejnic.
Si din punct de vedere a programului de zbor se vor face citeva mici modificari fata de 2004 si anume numarul de figuri din cadrul evolutiei va creste.
Fiind un concurs national desfasurat sub egida Federatie la acest concurs au acces toti sportivii legitimati in cluburi sportive recunoscute de Frmd.
Pe masura ce vom afla mai multe informatii le voi posta in acest subiect
-- Nu mor caii cind vor cainii --
#2
Postat 16 November 2004 - 10:41 AM
Noi cei de la Deva,machetistii, am propus ca odata cu F3A sa se tina si machetele F4C. Sa se separe zborul cu motor de F3J care ocupa si asa un numar mai mare de zile si se desfasoara in mai multe manse. Mi se pare ca mai bine concursul ar debuta de vineri ,inscrierile si antrenamentele si sambata , duminica doua zile de concurs.Vom veni si noi la Strejnic si speram la machete pe o participare mai numeroasa.
Cu stima !
MUGUREL.
#5
Postat 16 November 2004 - 11:18 AM
Din codul FAI nu reiese ca ar fi o problema sa participi la F4C cu o macheta electrica. Este corect?
A vazut cineva la un campionat intern de F4C fo macheta electrica?
Am un interes tangential in chestiunea asta...
Marinarul are "ban" de a raspunde la problematica asta!
#6
Postat 16 November 2004 - 02:03 PM
Avand ca exemplu concursul de anul asta, pot sa-ti spun ca nu conta ce motor aveai, putea sa fie cu scintilatie retrograda de ordin doi si fisiune nucleara ca standul era valabil chiar daca la zbor nu te produceai! Deci tu poti concura doar ca stand daca regulamentul iti interzice sa folosesti motoru pe baterie (prefer sa te las pe tine sa recitesti www.fai.org, decat sa muncesc eu pentru tine...), ca te clasai undeva in primii zece!...pare gluma?...poate, dar nu e!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 16 November 2004 - 02:06 PM
Cu rabdare si ciocan.
#7
Postat 16 November 2004 - 02:25 PM
Valteras, la 16 Nov 2004, 11:18, a spus:
Din codul FAI nu reiese ca ar fi o problema sa participi la F4C cu o macheta electrica. Este corect?
A vazut cineva la un campionat intern de F4C fo macheta electrica?
Am un interes tangential in chestiunea asta...
Marinarul are "ban" de a raspunde la problematica asta!
din cate imi amintesc din reg. FAI, esti limitat la 40 V...oricum, descarca-ti si tu reg.FAI de pe www.fai.org/aeromodelling....si mai vezi tu
#8
Postat 16 November 2004 - 02:45 PM
Marinaru, la 16 Nov 2004, 14:03, a spus:
Avand ca exemplu concursul de anul asta, pot sa-ti spun ca nu conta ce motor aveai, putea sa fie cu scintilatie retrograda de ordin doi si fisiune nucleara ca standul era valabil chiar daca la zbor nu te produceai! Deci tu poti concura doar ca stand daca regulamentul iti interzice sa folosesti motoru pe baterie (prefer sa te las pe tine sa recitesti www.fai.org, decat sa muncesc eu pentru tine...), ca te clasai undeva in primii zece!...pare gluma?...poate, dar nu e!
Se poate si cu electric cu conditia citez "Electric powered model aircraft are limited to a maximum of 42 volts for the propulsion circuit." .
Aveam totusi o intrebare . Am vazut ca la FAI.org apare si clasa F3D (pylon racing ) . La noi exista ceva concurenti ?
#11
Postat 16 November 2004 - 03:34 PM
Si da, max. de voltaj este 42V.
Si nu, la noi nu sunt F3D-ishti. La noi nu sunt opsedati de aia ca capitalistii de dincolo! Adeavrul este ca-ti trebuie ceva madness ca sa zbori asa ceva. Ma refer mai ales la F5D (pilon racing electric), ca F3D adevarat nu am vazut. Da bag sama ca-i mai futeredeutere!
Si da, Mateloate, ieseam printre primii zece, ca fo noua au fost de toti!
Hai sictir!
#13
Postat 17 November 2004 - 12:00 PM
ZOD, la 17 Nov 2004, 10:38, a spus:
pitts, la 16 Nov 2004, 15:10, a spus:
Cati trebuie sa ne strangem ca sa se infiinteze F3D?
Eu zic sa NU!
Nu stiu cum zbori tu, adica ce indemanare ai, dar inchipuie-te cu o bomba de 1m anvergura, cu motor de 3CP, comanda eleron si profundor, FARA COMANDA MOTUR, zburand tot traseul triunghiular la cutit!!...la V>200km/h....impreuna cu alti catziva, in acelasi timp....
Citeste regulamentul, vezi conditiile de securitate, gandeste-te unde te poti antrena in conditiile alea....tre sa ai privitorii la cel putin 100m de curs, protejati de plasa de sarma....
In caz de Doamne fereste, iti arunc chiftele cu prastia :wub:
#14
Postat 17 November 2004 - 12:48 PM
Sau e o problema de opinie personala ? considerente subiective cum ar fi indemanarea pilotilor nu trebuie sa fie luate in calcul.
#16
Postat 17 November 2004 - 01:46 PM
ZOD, la 17 Nov 2004, 12:48, a spus:
Sau e o problema de opinie personala ? considerente subiective cum ar fi indemanarea pilotilor nu trebuie sa fie luate in calcul.
Imi pare rau, dar mai ales asta trebuie luata in calcul!!!!
Opinia este PUR personala, si ma gandesc numai la securitatea celor din jur!
Din punct de vedere organizatoric, in TOATE cluburile afiliate la FRModelism, nu este nici un practicant al clasei F3D.
Inca odata: ESTE CEA MAI PERICULOASA CLASA DE AEROMODELE!!!
#17
Postat 18 February 2005 - 04:30 PM
Au cam trecut multe zile de cind nu mai intreaba nimeni nimic despre C.N.Acrobatie si Machete,,.eu totusi as avea nevoie de citeva ,,..informatii.;
Daca s-a definitivat locul ,data,. programul de desfasurare,si in special lista figurilor acrobatice care se va zbura in timpul campionatului,,. sau astea vom afla "la fata locului",,..ce zici Pitts,.??
Pina atunci am putea exersa deocamdata pe simulator(pe vremea asta nasoala)apoi afara,pe cimp,dar daca nu stim nimic,,..ramin pitic,,.!
Sau s-a dat informatii in alte locuri,.eventual.?
Pina atunci va doresc toate cele bune in asteptarea primaverii va saluta
Lajos
Aceasta postare a fost editata de Lajos: 18 February 2005 - 04:35 PM
#20
Postat 03 March 2005 - 03:02 PM
Andrei, la 1 Mar 2005, 12:14, a spus:
pentru ca tot este timp, se va face trecerea si figura....cu respectarea abordarii figurii fata de directia vantului......
#21
Postat 25 April 2005 - 10:02 AM
Figurile nefacute sa penalizeaza sau sint punctate cu zero ?
Ordine de figuri este fix am inteles correct ?
Sa poate schimba avion intre manse sau in caz de crash ?
Si in final, sper ca timpul intre manse va fi destul de lung sa incarc accumulatori (1,5 ore) ?
Aceasta postare a fost editata de Yak 52: 25 April 2005 - 10:03 AM
#24
Postat 25 April 2005 - 02:43 PM
Yak 52, la 25 Apr 2005, 10:02, a spus:
Figurile nefacute sa penalizeaza sau sint punctate cu zero ?
Ordine de figuri este fix am inteles correct ?
Sa poate schimba avion intre manse sau in caz de crash ?
Si in final, sper ca timpul intre manse va fi destul de lung sa incarc accumulatori (1,5 ore) ?
1. figurile se fac asa ca in diagrama(!).....vezi directia vantului
2. figurile se puncteaza in ordinea STRICTA indicata in diagrama-ordinea este fixa.....
3. ce nu se executa nu se puncteaza
4. nu itzi garantez timpul de incarcare al acumulatorilor!.....(programul de competitie este destul de strans!)
#27
Postat 15 May 2005 - 12:53 PM
PROGRAMUL F3A 2005, acelasi ca mai sus dar vazut dinspre pilot cu evolutie de la dreapta la stanga.
Imagini atasate
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#28
Postat 17 May 2005 - 07:16 PM
La machete se mai anunta cineva? Eu si cu Jimmy cu modele noi ,FW 190 D13 si Bf 109 G6. Modele sunt intr-un stadiu avansat ,asa ca in septembrie vor fi gata!
Mai asteptam si alti modelisti interesati de machete!!!
Spor la treaba!
Cu stima!
Popa Mugurel si Manea Gigi
Balladis DEVA
#30
Postat 18 May 2005 - 08:11 PM
Cu stima !
MUGUREL.