Doresc Plan pentru un 3D Fun Fly motor termic
#31
Postat 31 August 2010 - 04:48 AM
http://www.techno-science.net/?onglet=glos...definition=4582
Va multumesc pentru intelegere.
Multa bafta, zburatorilor.
#32
Postat 31 August 2010 - 07:18 AM
dan_mitea, la Aug 31 2010, 05:48 AM, a spus:
http://www.techno-science.net/?onglet=glos...definition=4582
Va multumesc pentru intelegere.
Multa bafta, zburatorilor.
Mamaaaaa ..... elicea " flambeaza " ca urmare a aplicarii unei forte , si exact ca in definitia din techno-science perpendicular pe aceasta, adicatelea "sforta" e perpediculara pe suprafata palelor (directia de inaintare ) iar varfurile incep sa se deformeze ( sa " flambeze " ) datorita acestei forte .
De incovoiat ... bunica se incovoia pe masura ce treceau anii.
Da nu termenii sunt importanti.
pentru ZEN :
cand dai sprituri , scopul este ala de a primi un raspuns imediat din partea modelului , iar el in loc sa fie "tras" imediat de motor apare un "delay" din cauza ca in prima faza elicea se " incovoaie" ( cum vrea domnul DAN sa spunem ) si abia dupa ce ajunge la incovoierea maxima vine si modelul dupa ea . Plus ca toata aceasta elasticitate e posibil sa nu fie identica in cele doua pale si sa te tii vibratii, dar cine a fost acolo " sus " sa vada.
Acum tinand cont ca am "primit" zeci de planuri , asta fiind scopul declarat al topic-ului si nu Tribute, YAK sau alte pasaroaie sau tipuri de motoare si elici putem deschide alte subiecte
fie la tehnice cu flambat-ul ( parca si bucatarii au o chestie cu flambat-ul asta da la ei se lasa cu foc ) fie la aero cu elici , conuri si motoare.
#33
Postat 31 August 2010 - 01:00 PM
REAL DESIGN, la Aug 31 2010, 08:18 AM, a spus:
De incovoiat ... bunica se incovoia pe masura ce treceau anii.
Da nu termenii sunt importanti.
Sper ca este o gluma. Nu-i cum vreau eu ci cum se petrec lucrurile. Nu pot intelege cum Bitex se poate abtine.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 August 2010 - 01:04 PM
#34
Postat 31 August 2010 - 01:32 PM
Eu ti-am dat plan conform cerintei ! Astia au dat sfaturi ca ie gratis carele este
De ce nu le taiem sa le facem astora cu Yak-ul in ciuda ? Ca nu e un cap de tara !
Mai ales ca tu ai si mina si acad si drum pe cheiu garlei unde e laserul
Eu , Zod si EGI ne bagam !
Ce zici ?
#35
Postat 31 August 2010 - 01:46 PM
motzu, la Aug 31 2010, 02:32 PM, a spus:
Eu ti-am dat plan conform cerintei ! Astia au dat sfaturi ca ie gratis carele este
De ce nu le taiem sa le facem astora cu Yak-ul in ciuda ? Ca nu e un cap de tara !
Mai ales ca tu ai si mina si acad si drum pe cheiu garlei unde e laserul
Eu , Zod si EGI ne bagam !
Ce zici ?
In parte ai dreptate !
BAT - ul nu imi place ! Este urat ! Eu vroiam ceva gen YAK, Eratix, Tribute, etc.
#36
Postat 31 August 2010 - 03:43 PM
REAL DESIGN, la Aug 31 2010, 08:18 AM, a spus:
Practic si omeneste vorbind nu ai niciun delay. Adica delay-ul cauzat de timpul necesar motorului sa-si ia turatie cand accelerezi este MULT mai mare.
REAL DESIGN, la Aug 31 2010, 08:18 AM, a spus:
Nu, nu e posibil :wub:
Scuza-ma dar nu suport sa vad oamenii cum raman cu prejudecati.
#37
Postat 31 August 2010 - 05:29 PM
Bai deci treaba sta in felul urmator: Fiecare isi pune ce elice vrea, unora le place MA, unora APC. De exemplu mie imi place APC si MA mi se pare o prostie. Care e problema? Fiecare foloseste ce elica ii place. Si fac pariu ca faza cu 'incovoierea' de la asta a plecat. Acum va zic din experienta ca la avionasele astea de doua kile motorul este suficient de supradimensionat ca sa treaca peste 'incovoierea' elicei. Daca iar ne apucam de studiat tractiunea elicilor si sa ne dam fiecare cu parerea, o sa scriem iar 34567890 de pagini (s-a mai discutat). Referitor la motoare si modele, eu le-am avut pamandoua, si tribute si yaku de la EF si pot sa va zic doar ca tribute merge bine cu 46 iar yaku cu 55. In alta configuratie mi se par cam ciudatele.
On---
Pana la urma nea Gigi, ce model ai ales?
#38
Postat 31 August 2010 - 05:37 PM
Zen, la Aug 31 2010, 04:43 PM, a spus:
Nu, nu e posibil :wub:
Scuza-ma dar nu suport sa vad oamenii cum raman cu prejudecati.
Nu am prejudecati ci pur si simplu ascult si eu la altii cu mai multa experienta , mai si testez ce aud ca sa nu fie spus in gluma , plus ca se gasesc tabele pe net cu marcilor producatoare de elici puse in ordinea eficientei, randamentului , calitatii etc a produsului lor.
P.S.
La un benzinar de ce Vess - ul este mai buna , ce zic eu ... enorm de mai buna la reprize ( sprituri ) decat un 3W, Xoar sau mai stiu eu ce alte brand-uri LA ACELEASI DIMENSIUNI
- diametru si pas ? tot din prejudecati ?
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 31 August 2010 - 05:48 PM
#40
Postat 31 August 2010 - 06:50 PM
dan_mitea, la Aug 31 2010, 07:04 PM, a spus:
Au acelasi profil?
elice de lemn 23-B ( echiv 23x8 ! ) .
masa banuiesc la fel dar .... " de cand accelerezi si pana ce motorul ia ture nu ar trebui sa simti ... " exact aceieasi diferente ca intre MA, SONIC, APC etc.
#41
Postat 01 September 2010 - 05:50 PM
REAL DESIGN, la Aug 31 2010, 08:18 AM, a spus:
Si cam cat dureaza sa se 'incovoaie' elicea cand dai sprituri? adica cate milisecunde ? ai timp sa-ti dai seama de lag ? si oricum palele nu se pot curba prea mult, prentru ca s-ar rupe.
#42
Postat 01 September 2010 - 07:54 PM
Dragos Avramescu, la Sep 1 2010, 06:50 PM, a spus:
Pentru cine stie 3D adevarat simte aceste "mici " diferente , multi dintre noi nu -
La fel si meseriasii in heli ... simt diferentele de 0,07 sau 0,05 timpii de la servouri - nu apuci sa clipesti ... dar pentru ei conteaza -
Am vazut la camp servo digital de Heli pus pe acceleratie la un benzinar de 55 cmc si diferenta era mare in raspunsul motorului si chiar conta pentru
cel care il zbura - pentru mine si multi altii nu ar conta
si ca sa inchei ..... sunt sute de discutii pe forumurile din afara legat de ce marca de elice sa alegi pentru un anumit fel de a zbura ... si sincer MA-urile nu le lauda nimeni !
#43
Postat 01 September 2010 - 08:38 PM
Care te bagi sa facem planul ? Noi suntem deja 3 doritori
Altminteri nea Gigi da-i te rog close !
Si va dati elici pe privat
Merci
Dragos
#46
Postat 03 September 2010 - 02:53 PM
Am un vecin care face curse in Austria si s-a nimerit sa vrea sa ma ajute sa ocoleasca putin ( daca avea mult de ocolit nu putea ) si sa treaca pe la Lindinger !
E pe drum , abia astept !
O sa facem si unul home-made dupa plan dar cand se strica vremea !
#47
Postat 16 November 2010 - 04:32 AM
#48
Postat 16 November 2010 - 04:29 PM
ilie F1A, la Nov 16 2010, 04:32 AM, a spus:
DA YAK-ul a venit de mult , a si zburat intre timp ! E bestial ! Nu am mai facut review caci a facut Florin 100% unul si nu faceam decat sa ma repet.
Eu am pus niste servouri putin mai grele si modelul a sarit putin peste 2 Kg - asta s-a tradus intr-un mic avantaj in sensul ca a trebuit sa pun motorul putin mai in fata evitand ca elicea sa mai treaca prea aproape de furtunele de zeama !.
Nu merita facut unul ca si costuri caci nu va iesi la fel. ) ai in kit absolut tot - echii , articulatii sferice, tije otel filetate, tren, roti, bechie si daca ar trebui sa cumperi si trei culori de Oracover - Negru, Rosu , Argintiu .... )