Zborurile mele de inceput vreau sa vi le impartasesc
#181
Postat 09 January 2011 - 07:50 PM
celula 2 - u23
celula 3 - u34
celula 1 + celula 2 - u13
celula 1 + celula 2 + celula 3 - u14
#182
Postat 09 January 2011 - 07:55 PM
dan_mitea, la Jan 9 2011, 07:46 PM, a spus:
Daca ai un charger, cat de cat, destept, iti spune el.
Stai,ca nu inteleg.Nu am charger destept,un aparat de masura.Cum pun minus si plus?Las un desen.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#183
Postat 09 January 2011 - 07:58 PM
#184
Postat 09 January 2011 - 08:01 PM
pilo, la Jan 9 2011, 07:55 PM, a spus:
La aparatul ala de masura nu cred ca-i problema daca masori invers, ca afisa cu - .
Negru=minus
Rosu=plus
#185
Postat 09 January 2011 - 08:18 PM
incepatoru, la Jan 9 2011, 07:58 PM, a spus:
Hehe,sa fii surprins,dar am toate 3.70 v.
Multumesc zen,am reusit.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#186
Postat 09 January 2011 - 08:21 PM
#187
Postat 09 January 2011 - 08:22 PM
Zen, la Jan 9 2011, 08:21 PM, a spus:
O sa le incarc 30 minute si va spun dupa,da` daca tot nu zbor le tin in mod storage,nu asa le place?
Aceasta postare a fost editata de pilo: 09 January 2011 - 08:22 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#188
Postat 09 January 2011 - 08:54 PM
#189
Postat 21 January 2011 - 08:00 PM
Eu zic ca e bine,dar nu am nevoie de asa ceva la o spuma de nici un kil.
Daca e interes,pot detalia cum am facut-o
Aceasta postare a fost editata de pilo: 21 January 2011 - 08:02 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#190
Postat 21 January 2011 - 08:12 PM
pilo, la Jan 21 2011, 08:00 PM, a spus:
Eu zic ca e bine,dar nu am nevoie de asa ceva la o spuma de nici un kil.
Daca e interes,pot detalia cum am facut-o
SALUT!
sunt interesat sa aflu cum ai facut
avem aceeasi radiocomanda asa ca ..... baga mare
merci
#191
Postat 21 January 2011 - 08:32 PM
1)Pune un servo de pe aripa pe ch 1 si celalalt ch 5eu l-am pus pe cel din stanga)
2)intra in mix,mix 1 si Mas 1 ch 1,slv ch 5,apoi mix 1 100%
2)inapoi la mix ,mix 2 Mas ch 5 slv Ch 1,apoi mix 2 -100%(servo sunt puse cu parghiile in oglinda)
3)apoi set->Gyrod la o valoare in care cand swicht-ul in pozitia D eleroanele sunt paralele cu solul(la mie e -17%,dar nu e valabil pt toate avioanele
4)set->GyroU la 100% sau -100%
Astai tot.
Aceasta postare a fost editata de pilo: 21 January 2011 - 08:41 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#192
Postat 21 January 2011 - 08:43 PM
pilo, la Jan 21 2011, 09:32 PM, a spus:
1)Pune un servo de pe aripa pe ch 1 si celalalt ch 5eu l-am pus pe cel din stanga)
2)intra in mix,mix 1 si Mas 1 ch 1,slv ch 5,apoi mix 1 100%
2)inapoi la mix ,mix 2 Mas ch 5 slv Ch 5,apoi mix 2 -100%(servo sunt puse cu parghiile in oglinda)
3)apoi set->Gyrod la o valoare in care cand swicht-ul in pozitia D eleroanele sunt paralele cu solul(la mie e -17%,dar nu e valabil pt toate avioanele
4)set->GyroU la 100% sau -100%
Astai tot.
merci mult
o sa incerc si eu
bafta
#193
Postat 21 January 2011 - 08:48 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#194
Postat 29 January 2011 - 04:41 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#195
Postat 29 January 2011 - 04:52 PM
#196
Postat 30 January 2011 - 11:49 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#198
Postat 04 February 2011 - 03:21 PM
Sugerati-mi va rog un ESC de minim 30A care sa aibe Bec,protectie lipo,si sa nu ma incurc cu setari de frana timig si alte minuni.Cat mia simplut.Cel mai mare criteriu e sa fie din ro si sa fie ieftin.Marca nu conteaza.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#199
Postat 04 February 2011 - 07:12 PM
#200
Postat 04 February 2011 - 07:29 PM
pilo, la Feb 4 2011, 03:21 PM, a spus:
Sugerati-mi va rog un ESC de minim 30A care sa aibe Bec,protectie lipo,si sa nu ma incurc cu setari de frana timig si alte minuni.Cat mia simplut.Cel mai mare criteriu e sa fie din ro si sa fie ieftin.Marca nu conteaza.
..Cand ai experienta de zbor..(frana timing si alte minuni)...fac MINUNI ..bafta
#201
Postat 04 February 2011 - 08:39 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#202
Postat 04 February 2011 - 08:42 PM
Aceasta postare a fost editata de pilo: 04 February 2011 - 08:45 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#204
Postat 05 February 2011 - 08:00 AM
incepatoru, la Feb 5 2011, 07:36 AM, a spus:
Nu imi mai flambeaza tija cand dau sus de profundor,flambeaza cand e in jos,si mai mult am nevoie de sus,decat de jos,plus,cred ca face loopig aproape stationar cu d/r 125(in film e 100%)
E o corectare a designului prost,servo-urile trebuiau sa aiba bowden.
Aceasta postare a fost editata de pilo: 05 February 2011 - 08:01 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#205
Postat 05 February 2011 - 06:15 PM
#206
Postat 05 February 2011 - 06:20 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#207
Postat 05 February 2011 - 06:33 PM
Emitatorul are o functie numita prescurtat EPA. Aceasta inseamna ``end point adjustment``. Adica poti reduce din setari limita maxima a cursei unui servo.(pozitia de capat al cursei.) De exemplu, la o comanda a profundorului setezi sa zicem EPA 80%in sus (deci va face doar 80% din cursa in sus. Poti seta si sa zicem EPA60% la cursa spre in jos.El va lucra pana la 60% din cursa spre in jos. Asta se face in mai multe situatii, dar mai ales cand din diferite motive legate de constructie, este posibil sa nu ai acces mecanic la toata cursa. La planoare, trainer, 3D indicat e sa ai curse mari; limitezi doar daca ai probleme ``mecanice``. La cele de viteza se practica mai des. Nu confunda EPA cu dual rate, care e cu alta treaba. Foarte utila este si functia ``Expo``.In curand le vei folosi pe toate.
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 05 February 2011 - 06:34 PM
#208
Postat 05 February 2011 - 06:46 PM
#209
Postat 05 February 2011 - 07:19 PM
Ai un automodel. Montezi servo pe directie. Vezi ca dupa montare, la cursa maxima, roata loveste sasiul. Umbli deci la EPA, o treci la 80%. Tot loveste. Mai scazi. Setezi la 70%. E ok, nu mai loveste; directia merge bine.
Incepi sa te dai cu masina pe un circuit de viteza. Prinde viteza mare iar directia nu e eficienta, e pera agresiva, derapezi, trebuie sa pisti foarte, foarte putin directia sa virezi. Iti dai seama ca ai cursa pera mare. O reduci din EPA (gresit!). Apoi vezi ca aducand-o incet la stand, nu poti vira decat daca vi cu viteza. Ce faci? Lasi curse mari sau mici??? De aia exista Dual Rate. Printr-o comutare simpla adaptezi comenzile in functie de viteza. Si masina si avionul raspund total diferit la aceleasi curse ale comenzilor. De vina este viteza. Deci zbori cu niste comenzi (mici) si aterizezi cu altele (marite). La viteze mici de zbor nu iti trebuie DualRate. Zbori doar cu un set de setari ale comenzilor.
Nu e un exemplu stiintific, dar este simple de inteles care este diferenta intre EPA si DR.
Expo este o functie de ``potolire`` a reflexelor pilotului, care are uneori (mai ales in faze critice) tendinta de a supra comanda modelul prin miscari bruste ale manselor. E un fel de ``netezire`` al miscarilor bruste si de mica amplitudine ale comenzilor; setata fireste din emitator dupa bunul plac si mai ales in functie de cat de naravas si vitezist este modelul.
Pune intr.-un canal la RX un servo cu un disc de carton si joaca-te cu aceste functii. nu e greu. Iti ia putin pana le ``mirosi``.
Imi era mai usor sa dau copy din Gogu si repet, nu e o explicatie stiintifica asta, dar zic eu ca e pe inteles si te ajuta sa nu mai pierzi timpul in detrimentul practicii....
Sssssssucces!
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 05 February 2011 - 07:23 PM
#210
Postat 05 February 2011 - 09:32 PM
Partea proasta este ca eu am statii analogice, nu am din astea moderne computerizate, iar servo-urile mai "latra" ... chiar in timpul cursei, inainte de a ajunge in cap de cursa si ma gandeam ca e vre-un reglaj, ceva, care sa le faca sa nu mai latre, dar ... in cazul meu, cred ca nu se poate, mai ales ca una din radio-comenzi "nu stie" nici macar dual rate.
Ion Iliescu - Strategie si Reforma