Zborurile mele de inceput vreau sa vi le impartasesc
#151
Postat 24 December 2010 - 10:15 PM
#152
Postat 24 December 2010 - 11:11 PM
Poze motor
L.E. Imi retrag cuvintele de mai sus.Nu e o prostie.L-am pornit oleaca cu niste fire ca sa il conectez la regulator si merge vis,e foarte silentios,nu se aude nici musca!
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#153
Postat 25 December 2010 - 12:07 AM
pilo, la Dec 24 2010, 11:11 PM, a spus:
Poze motor
L.E. Imi retrag cuvintele de mai sus.Nu e o prostie.L-am pornit oleaca cu niste fire ca sa il conectez la regulator si merge vis,e foarte silentios,nu se aude nici musca!
salut!
daca ti-a venit cu toate accesoriile din poza atunci pui opritorul pe ax si axul cu piulita il prinzi cu surubelele negre in cealalta parte a motorului ( cea care se invarte ).
craciun fericit
#154
Postat 25 December 2010 - 02:08 AM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#155
Postat 25 December 2010 - 06:07 AM
pilo, la Dec 24 2010, 11:11 PM, a spus:
Poze motor
L.E. Imi retrag cuvintele de mai sus.Nu e o prostie.L-am pornit oleaca cu niste fire ca sa il conectez la regulator si merge vis,e foarte silentios,nu se aude nici musca!
..asa se monteaza...
#156
Postat 25 December 2010 - 07:48 AM
Deci axul trebuie sa fie montat invers fata de cum e in poze?Adica sa iasa prin rotor?
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#158
Postat 25 December 2010 - 09:38 AM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#159
Postat 25 December 2010 - 10:11 AM
incepatoru, la Dec 25 2010, 06:07 AM, a spus:
In nici un caz,fac rotorul stator si o sa mi se invarta firele....
@paun:Deci axul la tine iese prin cealalalta parte?
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#160
Postat 25 December 2010 - 11:32 AM
Solutia este sa se impinga axul pana iese prin partea cealalta, dar nu stiu daca e posibil fara distrugerea rulmentilor; cine stie,poate are niste bolturi,surubele care il tin. :angry2:
#161
Postat 25 December 2010 - 12:32 PM
Apropo, elicile nu vin direct gaurite pentru ce ax ai, ca sunt in general "universale", de aceea au material mult la mijloc, sa iti permita sa dai o gaura mai mare la nevoie.
#162
Postat 25 December 2010 - 05:03 PM
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 25 December 2010 - 05:05 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#163
Postat 26 December 2010 - 06:16 PM
pilo, la Dec 25 2010, 07:48 AM, a spus:
Deci axul trebuie sa fie montat invers fata de cum e in poze?Adica sa iasa prin rotor?
....de bormasina NU AI AUZIT??..(largeste gaura de la elice..sau la strungarie mai iei din adaptor)...
#164
Postat 26 December 2010 - 07:07 PM
#165
Postat 02 January 2011 - 09:52 PM
http://www.youtube.c...h?v=cBD128FijQ4 aici este filmarea cu "pluta"/E-Sky Nemo, avion "anti-prost".
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#166
Postat 03 January 2011 - 11:58 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#167
Postat 03 January 2011 - 05:01 PM
http://img715.imageshack.us/img715/1691/dsc01834i.jpg
Poza 2(nu stiu dece dar nu a vrut ca prima)
Aceasta postare a fost editata de pilo: 03 January 2011 - 05:03 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#168
Postat 03 January 2011 - 08:10 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#169
Postat 03 January 2011 - 09:01 PM
PaunFD, la Jan 3 2011, 08:10 PM, a spus:
Sincer sa fiu,tatal meu lucreaza la combinat,si mai are ca pasiune electronica.Deci,a venit cu ele de nu stiu unde.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#170
Postat 04 January 2011 - 08:54 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#171
Postat 04 January 2011 - 09:17 AM
E drept ca din cand in cand, mai ales acum, pe frig, in zbor si turatie mica, motorul mai scoate niste sunete care imi spun cum ca un rulment nu prea e ok, dar ... cum cresc turatia lucrurile revin la normal. Asta si datorita faptului ca motorul, fiind mult in afara aeromodelului, iar temperaturile fiind cu minus, nu se incalzeste suficient de mult incat sa lichefieze vaselina respectiva, care apoi sa ajunga in cantitate mai mare in rulmentii respectivi.
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#173
Postat 09 January 2011 - 12:58 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#174
Postat 09 January 2011 - 02:16 PM
Teoretic, umezeala din ... apropierea electronicii, ar trebui sa condenseze pe aceasta si ... sa "dea la masa", iar de aici ar trebui sa se si buleasca. Cum insa, in casa nu am cine stie ce mare umezeala, iar din casa, pana la masina si cu masina pana la camp, are timp sa se aeriseasca astfel incat sa nu mai faca condens, nu pare a fi o asa de mare problema. Tot teoretic, multe circuite electronice au praguri minime de temperatura de functionare, dar ... in unele cazuri se situeaza si la valori de -5 grade. Oricum, in timpul functionarii, in special ESC-ul si radio-comanda se incalzesc putin, astfel ca se va creea o temperatura de echilibru, care va fi pozitiva si care nu va afecta componentele electronice ... prea mult.
Accumulatorii, la temperaturi scazute, tot teoretic, isi incetinesc reactiile chimice generatoare de curent electric, astfel ca tensiunea acestora scade si poate afecta detectarea corecta a acumulatorului de catre ESC (daca are asa ceva), crecand sansele ca acumulatorul lipo 3s sa fie "vazut" de esc ca fiind 2S. Totusi, daca tii acumulatorul in buzunarul de la pantaloni, mai aproape de caldura corpului tau, tensiunea din acesta nu va scadea sub pragul acesta de detectie, iar problemele dispar. Ca si ESC-ul si motorul, accumulatorul, in timpul functionarii se va incalzi, mai ales daca ... tragi putin mai tare de motor, iar temperatura acestuia/a acumulatorului, ajunge undeva in jurul valorii optime, sau in jurul unei valori care sa permita functionarea corecta si normala a acestuia. Totusi, daca accumulatorul a fost descarcat prin folosire, pana la reincarcare, e bine sa-l tii tot langa caldura corpului tau, pentru ca tensiunea de pe celule sa nu scada prea mult sub valoarea minima ... (am patit-o cu un lipo 3s care acasa ajuns imi indica 6.2V, dupa ce am staaaat cu el intr-o sacosa mai bine de juma de ora la -2, poate - 3 grade, dar la reincarcare ... n-au fost probleme, acumulatorul fiind si acum in stare buna de functionare)
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 09 January 2011 - 02:18 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#175
Postat 09 January 2011 - 03:13 PM
Eu sincer nu am avut aceasta grija la -5 grade. Astfel la inceput ESC-ul taia des motorul din cauza voltajului scazut si nu ma lasa sa urc dar dupa 5-10min acumulatorul s-a incalzit din cauza folosirii si a intrat in parametrii normali. Dar nu va bazati pe autoincalzire pentru ca la altceva decat un motoplanor taierea motorului inseamna aterizare de urgenta sau crash !
#176
Postat 09 January 2011 - 04:09 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#177
Postat 09 January 2011 - 07:01 PM
Daca bate, sau este mai frig, exista o solutie:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/u...idProduct=11738
Multa, multa bafta.
#179
Postat 09 January 2011 - 07:26 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#180
Postat 09 January 2011 - 07:46 PM
Daca ai un charger, cat de cat, destept, iti spune el.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 January 2011 - 07:47 PM