Va salut,
Multumesc pentru pareri si sugestii.
Oachidori:Mda,zbor oarecum in salturi,poate fiindca efly-ul meu nu e de prea finete,caci nu misc stick-urile mai mult de 0.5-0.3 cm intr-o parte.
Poate ca de la faptul ca(,)cursele suprafetelor de control sunt marite mecanic,adica cuplez parghia la la ultimele gauri(la servo si la echie)
In seara asta am sa le duc cu o gaura mai ''sus''
Despre luping..nu stiu,nu am curaj,este doar al 2 -lea zbor al meu,la care am realizat cam cum e cu zborul pe vant(oribilil)
De mentionat ca avionul nu are aripa lui originala,(are aripa de cessna 745) aia s-a rupt la alt crash,la care am rupt si elicile avionului originale(cu 3 pale,acum cu 2)Totodata am mai rupt si capota si profundorul.(in alte crash-uri)
Pccdtk:Momentan,avionul nu are eleroane.De aici si chestia cu zborul oarecum haotic.Fiind si prima data pe vant,nu am stiu cum sa reactionez,fiindca era in rafale.Nu m-a ajutat deloc.M-am intros inapoi mai repede,se intetea vatul si scadea luminozitatea,si mai bine model intreg si baterie pe jumate,decat model bucati si bateria terminata.(Puteam sa il mai tin ceva in aer,dar am zis sa nu risc)
Am sa fac tot ce imi spuneti,o sa il duc mai sus,o sa umblu mai bland cu aceleratia,desi zic eu era destul de constanta.
Gmc:Elicea stiu doar ca are 22,5 cm lungime,habar n-am pasul,dar stiu ca e mic,sub 6 inch.
Greutatea...hmm..nu am cantar,dar estimez pe la 520-500 grame.
Motorul este de 1500 kv BL Outrunner C2830/ 21 asta e(tot acolo
Bateria e: LiPo 3D-TOP ENERGY 7.4 V/ 1300 mA/ 25C(o gasiti la botosani)
Curajul vine cu timpul...mai intai sa mai fac cateva zboruri si trag si un loop.
In rest,aterizari line si zboruri frumoase ca io am!
Aceasta postare a fost editata de pilo: 19 August 2010 - 02:06 PM