Aceasta postare a fost editata de protheus: 29 November 2010 - 09:40 AM
Zborurile mele de inceput vreau sa vi le impartasesc
#61
Postat 29 November 2010 - 09:39 AM
#62
Postat 29 November 2010 - 10:42 AM
Miercuri(1 dec)poate facem un zbor !
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#64
Postat 01 December 2010 - 10:37 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#65
Postat 01 December 2010 - 02:04 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#67
Postat 01 December 2010 - 02:12 PM
dan_mitea, la Dec 1 2010, 02:08 PM, a spus:
Multa bafta.
Daca poate,poate se mai poate repara......ii 60 unul nou
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#68
Postat 01 December 2010 - 02:15 PM
Oricum, pierderea nu este totala. Daca o sa cumperi un motor similar, atunci, vei avea piese de schimb. Asta, pentru a gandi pozitiv.
Multa bafta.
PS. Incercand o reconditioanare sunt sanse sa faci un scurt si sa arzi si controller-ul. Acesta ar fi scenariul cel mai negru.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 01 December 2010 - 02:17 PM
#69
Postat 01 December 2010 - 02:16 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#70
Postat 01 December 2010 - 07:18 PM
Intreb pentru ca mi-am "rezervat" unul sh si ma gandesc eu c-ar fi bine sa stiu la ce sa ma astept. Nu neaparat la rupt motoare, dar la echiparea standard, pentru ca din cate am vazut din filmuletul pus de tine, cel in care testai motorul cu noul accumulator, parea destul de puternic.
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#71
Postat 01 December 2010 - 09:03 PM
PaunFD, la Dec 1 2010, 07:18 PM, a spus:
Intreb pentru ca mi-am "rezervat" unul sh si ma gandesc eu c-ar fi bine sa stiu la ce sa ma astept. Nu neaparat la rupt motoare, dar la echiparea standard, pentru ca din cate am vazut din filmuletul pus de tine, cel in care testai motorul cu noul accumulator, parea destul de puternic.
Da,original din fabrica.Daca intentionezi sa cumperi o cessna 182 ca avion de inceput,mai bine nu.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#72
Postat 01 December 2010 - 09:04 PM
#73
Postat 01 December 2010 - 09:09 PM
incepatoru, la Dec 1 2010, 09:04 PM, a spus:
oaa,chiar ca ai adunat cu vremea...o sa vad cand o sa trec pe la tine
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#74
Postat 03 December 2010 - 12:16 PM
Cum insa, din cate am inteles, drumul acumularii cunostintelor, trece si pe la cessna 182 ..., pana ajungi la edf-uri, nu prea am de ales si ... trec si pe la cessna 182. Stii tu, daca trebe', trebe'!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#75
Postat 03 December 2010 - 12:50 PM
PaunFD, la Dec 3 2010, 12:16 PM, a spus:
Cum insa, din cate am inteles, drumul acumularii cunostintelor, trece si pe la cessna 182 ..., pana ajungi la edf-uri, nu prea am de ales si ... trec si pe la cessna 182. Stii tu, daca trebe', trebe'!
off topic:
mai bine iti faci un Izicraft,gasesti pe forum detaliile si te dai cu el "pana il faci piftele"vorba lui@motzu,si inveti sa zbori.Dupa ce cu acest trainer zborul nu mai are secrete poti trece la nivelul superior.Pentru EDF trebuie sa mai astepti,asta daca nu vrei sa aduni un sac de avioane rupt si deziluzii in acelasi timp.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#76
Postat 03 December 2010 - 01:18 PM
primul meu model a fost un f-15 edf de 1m. desigur cand m-a vazut zoli (horvarth) cu el mai ales ca aveam si eleroanele setate invers :D. lo luat si mi lo pus in vitrina. dupa cateva luni de scoala cu profesorul meu zoli si cateva luni de zbor solo cu aripa am inceput din nou cu f-15. recunosc pe la al 25-30 zbor lam facut praf. dar totusi a zburat de cateva ori frumos (ahhhh prima iubire) pe urma am mai cumparat 4 edfuri rapid si tot asa de rapid am facut 2 praf :D dar acum le stapanesc si tre sa ma mandresc ca nu am mai facut nici unul praf :D
o chestie interesanta am zburat f-15 dupa care datorita ierni am zburat doar aripa apoi in primavara mi-a fost foarte greu sa zbor din nou edf-uri zici ca era prima oara cand zburam , imediat am decis ca sa vand aripa si sa nu mai zbor nimica slow fly.
#78
Postat 03 December 2010 - 06:58 PM
Pe ce ma bazez?! Pai ... cand bagi un avion, cu motor ne-periat de 1000g tractiune forta, in plin, in ... plop, teoretic, ar trebui sa-l aduni, macar din 3 bucati, mai ales daca, dupa ce ca l-ai dat in plop, n-ai mai putut sa-l tii in mana, in vreme ce coborai din ... respectivul copac (adica aveai de ales, ori tu, ori avionul) si i-ai dat drumul pe ... o poteca de ciment, de la 15m!!!! Si pe niste foarte multe alte trante, alte avarii in afara de elici, n-a suferit!!!
Ba chiar, ultima data, l-am aterizat pe ... coada, pentru ca nu m-am prins ca-i invers/cu burta-n sus, decat cand ... singura varianta era sa-l tai si sa-l pun jos, asa cum era. Abia atunci am aflat si eu, de ce sunt pictate diferit avioanele ... pe burta fata de ... cum ii spune cand e in pozitie normala!!! Adica, ca sa-l vezi cum e ...
Cat despre edf-uri ... am nenorocit A10-le, de l-am adus in halul in care este in fotografiile din topicul dedicat lui. Da' ma fac eu mare ..., iar pana in primavara, trecand si prin cessna, poate chiar resuscitand A10-le, voi fi in masura sa zbor si un mini-edf!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#79
Postat 07 December 2010 - 11:32 AM
Cine a avut,ce probleme ati avut,se merita,e made in china,bun,dar e buna de ceva?Se merita sh la 60% din pretu` de noua?(noua e 740 ron)
Aceasta postare a fost editata de pilo: 07 December 2010 - 11:32 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#80
Postat 07 December 2010 - 12:00 PM
pilo, la Dec 7 2010, 11:32 AM, a spus:
Cine a avut,ce probleme ati avut,se merita,e made in china,bun,dar e buna de ceva?Se merita sh la 60% din pretu` de noua?(noua e 740 ron)
parerea mea NOUA...
#81
Postat 07 December 2010 - 01:17 PM
poza(mariti)
740 ron si iau un MADE IN CHINA????!!!!
Aceasta postare a fost editata de pilo: 07 December 2010 - 01:18 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#82
Postat 07 December 2010 - 02:11 PM
N-are totusi cam ... multe butoane, intrerupatoare, controale si ... alte alea?!
Ce Dumnezeu, doar nu-mi dau doctoratul in ... folosirea unui aeromodel!!!!!
Doar din spate, se vad cele 4 intrerupatoaro-swithc-uri-ceva-uri, mai are si "normalele" stick-uri pe fata, iar le langa ele, mai are si niste multe alte butonele si butonase + un display +, +, + ... Nu m-ar mira sa aibe si buton de ..."eject" pentru pilot, sau o manusa de box sa-i traga una-n freza pilotului ...
Parerea mea, e ca s-a exagerat dpdv tehnologic ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#83
Postat 07 December 2010 - 02:15 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#84
Postat 07 December 2010 - 02:18 PM
O statie cu sase canale este minimul recomandat pentru inceput.
Si eu votez pentru una noua.
Multa, multa bafta.
#85
Postat 07 December 2010 - 08:50 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#86
Postat 07 December 2010 - 09:00 PM
pilo, la Dec 7 2010, 08:50 PM, a spus:
Pe statia mea Royal scrie Multiplex Germania. <_< si a fost 27.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#87
Postat 07 December 2010 - 09:42 PM
oachidori, la Dec 7 2010, 09:00 PM, a spus:
Facem pariu ca inauntru componentele sunt tot made in China?
Toti marii producatori si-au mutat fabricile in China din ratiuni economice, in plus, cam toti marii producatori integreaza componente de la terti (care tot in China produc majoritatea), nu si le mai fabrica singuri demult.
Ce diferentiaza un produs brand fata de unul de care abia ai auzit este intradevar cum spunea dl Dan controlul calitatii.
Cele de mai sus nu se aplica doar la statii ci cam la 80% din echipamentele electronice de la ora actuala (de la cel mai banal mp3-player la cel mai tare server brand). Iar cei care nu le produc in China, le produc prin acelasi gen de tari, Vietnam, Congo.. etc.. unde saracii muncitori lucreaza la banda pe o cana de orez.
Important este ca cel care sta la capatul benzii sa beleasca bine ochii ce pune in cutie, recte controlul calitatii.
(de exemplu, ia cititi ce scrie pe spatele unui Iphone: "Designed by Apple in California, Assembled in China")
La obiect: noua, minim 6 canale. De care.. parerile sunt impartite, zeci de topice pe tema asta daca vei cauta pe forum la Coltul incepatorului si nu numai
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#88
Postat 07 December 2010 - 09:52 PM
Maverick, la Dec 7 2010, 09:42 PM, a spus:
Toti marii producatori si-au mutat fabricile in China din ratiuni economice, in plus, cam toti marii producatori integreaza componente de la terti (care tot in China produc majoritatea), nu si le mai fabrica singuri demult.
Ce diferentiaza un produs brand fata de unul de care abia ai auzit este intradevar cum spunea dl Dan controlul calitatii.
Cele de mai sus nu se aplica doar la statii ci cam la 80% din echipamentele electronice de la ora actuala (de la cel mai banal mp3-player la cel mai tare server brand). Iar cei care nu le produc in China, le produc prin acelasi gen de tari, Vietnam, Congo.. etc.. unde saracii muncitori lucreaza la banda pe o cana de orez.
Important este ca cel care sta la capatul benzii sa beleasca bine ochii ce pune in cutie, recte controlul calitatii.
(de exemplu, ia cititi ce scrie pe spatele unui Iphone: "Designed by Apple in California, Assembled in China")
La obiect: noua, minim 6 canale. De care.. parerile sunt impartite, zeci de topice pe tema asta daca vei cauta pe forum la Coltul incepatorului si nu numai
...in ARMAGEDON (filmul)....e o replica ............tot in TAIWAN e facut....DECI??mergem inainte..bafta
#89
Postat 07 December 2010 - 10:17 PM
Nu va speriati daca vedeti pe ceva madeinchina, oricum nu aveti scapare/alternativa.
Si sa nu credeti ca chinezu ar fi prost sau neindemanatic,conteaza ce chinez si in ce regim lucreaza. Majoritatea(fara scrupule) dau, 'buleala' pe romaneste, pentru a-si maximiza profiturile pe spinarea mainii de lucru si a noastra desigur.
#90
Postat 07 December 2010 - 11:39 PM
Facem pariu ca inauntru componentele sunt tot made in China?
Nu contest asta si cu siguranta ai dreptate.
Toti marii producatori si-au mutat fabricile in China din ratiuni economice, in plus, cam toti marii producatori integreaza componente de la terti (care tot in China produc majoritatea), nu si le mai fabrica singuri demult.
Ce diferentiaza un produs brand fata de unul de care abia ai auzit este intradevar cum spunea dl Dan controlul calitatii.
Aici iar e asa. <_<
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S