Zborurile mele de inceput vreau sa vi le impartasesc
#31
Postat 24 October 2010 - 05:34 PM
La ultima iesire de zbor(ieri)nu aveam destula cursa in sus la profundor,dar in jos era suficienta.
Dupa cateva incercari,am observat,ca ,atunci cand ridic profundorul,sarma care leaga servo-ul de profundor se indoaie.Pai cum?
Las un desen sa intelegeti ce se intampla.Rezulta ca,in jos,cand servo trage sarma,nu e problema,dar cand o impinge se indoaie si nu face cursa prea grozava.Asta+motorizare foarte slaba+putin vant+lipsa mea de experienta=un model pierdut dar gasit cu greu,dupa cateva ore.(fara avarii)
Ce as putea sa fac?Profundorul e prins bine cu banda adeziva,iar pe directie nu sunt probleme.
Vreo idee?
poza
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#32
Postat 24 October 2010 - 06:34 PM
Solutia este o sarma perfect dreapta si, eventual, mai groasa.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 24 October 2010 - 06:34 PM
#33
Postat 24 October 2010 - 11:40 PM
dan_mitea, la Oct 24 2010, 07:34 PM, a spus:
Solutia este o sarma perfect dreapta si, eventual, mai groasa.
Multa, multa bafta.
sau sarma bagata prin tub
#34
Postat 25 October 2010 - 12:14 AM
#35
Postat 25 October 2010 - 07:04 AM
dululutu, la Oct 25 2010, 12:40 AM, a spus:
Multumsec frumos,doar ca nu va fi prea usor sa bag pana fundu` fuselajului(din cauza designului prost)
Eu ma gandeam sa ii cumpar niste balamale,caci acum sta cu banda izolatoare si are prea multa frecare.
Urmeaza inca o comanda de balamale,lipici,elici si poate un pack 3s.
Multumesc de idei!
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#36
Postat 25 October 2010 - 08:03 AM
pilo, la Oct 25 2010, 08:04 AM, a spus:
Eu ma gandeam sa ii cumpar niste balamale,caci acum sta cu banda izolatoare si are prea multa frecare.
Urmeaza inca o comanda de balamale,lipici,elici si poate un pack 3s.
Multumesc de idei!
sigur, asa o sa rezolvi problema!!!!!!!
te-ai gandit ca e de la baterie? sau elice? sau intrebi asa.............. :lol:
#37
Postat 25 October 2010 - 08:13 AM
dululutu, la Oct 25 2010, 09:03 AM, a spus:
te-ai gandit ca e de la baterie? sau elice? sau intrebi asa.............. :lol:
Da,m-am gandit.Bateria e aproape noua,nu are mai mult de 5-6 incarcari,se incarca 100%.Elicea e o problema,(cred ca de 7 inch) cu un pas minuscul.O elice 11x7 o sa ii prinda bine si am sa scot si 600 gr din motor,la 13 A(toate datele de pe site-ul din moldova).In configuratia actuala,pe vant slab,cu vant in bot nu urca nici sa-l bati,iar cu vant in coada doar daca avea viteza colosala(raportata la nvelul meu de experienta in zbor)urca cam 4 metri.Pe care ii pierde aproape de tot cand il intorc cu vant din bot.
Clar,tractiune prea slaba,trebe elice mai mare.(e ca si cum ai pune roti de roaba la o masina 1:1,merge dar cum?
De mai aveam elicile originale(8x6)...ehe ce bine zbura acum!Dar prostia se plateste.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#38
Postat 25 October 2010 - 12:55 PM
pilo, la Oct 25 2010, 07:04 AM, a spus:
Eu ma gandeam sa ii cumpar niste balamale,caci acum sta cu banda izolatoare si are prea multa frecare.
Urmeaza inca o comanda de balamale,lipici,elici si poate un pack 3s.
Multumesc de idei!
Daca ai distante mari, musai trebuie tub. Cu orice pret.
Zici ca a mers bine cu 8X6, atunci, de ce vrei 11x7? Soliciti motorul si vei avea un cuplu rezultant urias...zic si eu.
#39
Postat 25 October 2010 - 07:55 PM
dan_mitea, la Oct 25 2010, 01:55 PM, a spus:
Zici ca a mers bine cu 8X6, atunci, de ce vrei 11x7? Soliciti motorul si vei avea un cuplu rezultant urias...zic si eu.
Elicile facute de art-tech de 8x6 nu sunt grozave(se rup imediat,cele gws se mai indoaie,dar revin la loc,util la aterizari pe burta,iar cu 8x6 obtin (cica)480 gr tractiune .Cu 11x7 obtin 630 grame,deci de ce nu?Motorul ala n-are nimic,o elice mai mare ar diminua doar timpu de zbor prin consum mai mare.
Chestia asat cu cuplul ma scoate din sarite.Din cauza lui am rupt o gramada la model.Cum fac exact?Cum imi dau seama cat e inclinat e motorul?Cu un raportor?Cum i dau unghi(acu are niste saibe puse pe suruburile ce prin batiul motorului de panoul de foc).Cat unghi stanga si jos trebuie la o elice 11x7?
La toate intrebarile astea am nevoie de un raspuns clar si concis.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#40
Postat 26 October 2010 - 01:02 AM
Zbori, vezi cum trage, corectezi prin saibe adaugate, zbori, vezi cum trage, compensezi, zbori, etc.
Tu trebuie sa fii constient ca inclinarea motorului compenseaza cuplul, doar, la o anumita turatie. Deci verifici comportamentul la turatia motorului la care doresti sa-l zbori. Pentru alte regimuri de zbor, plus factorul vant, va trebui sa fii pregatit sa compensezi din manse.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 26 October 2010 - 01:03 AM
#41
Postat 18 November 2010 - 10:41 AM
Considerand experienta mea in zbor(vezi primele posturi)ce ar fi bun la un pret cat de cat rezonabil...
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#42
Postat 18 November 2010 - 12:49 PM
pilo, la Nov 18 2010, 10:41 AM, a spus:
Considerand experienta mea in zbor(vezi primele posturi)ce ar fi bun la un pret cat de cat rezonabil...
Poti sa iti iei Funcub de la MPX.E in jur de 1200 g RTF cu tot cu acc de 2100.Zboara foarte bine si iarta muulte greseli cu toate ca am vazut ca ai avansat in arta pilotajului.Si nici nu e asa de scump.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#44
Postat 19 November 2010 - 10:51 AM
I mean:
Aceasta postare a fost editata de pilo: 19 November 2010 - 10:52 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#45
Postat 19 November 2010 - 02:35 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#46
Postat 21 November 2010 - 11:33 AM
Costul achizitiei se ridica la 130 ron.Nu ma intrebati de unde,ca sa nu dau im problema magazinelor de profil.
Comanda e facuta,lunea viitoare cred ca ajuge cu melcul roman.
Numai bine!
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#47
Postat 25 November 2010 - 09:31 PM
Din start mortoru e mult mai fortos,cu 8x4 la 11 v trage de mama mama ,nu se compara.Cu celelalte nu am incercat,dar le voi vedea la camp.
Am de unde sa aleg,ori elice mare cu 2 s ori mica cu 3 s.
Voi lua legatura cu incepatorul(ne stim de la o mica reuniune)sa ma asiste daca doreste desigur la un zbor cu noua motorizare
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#48
Postat 26 November 2010 - 06:35 AM
#49
Postat 26 November 2010 - 09:27 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#50
Postat 26 November 2010 - 07:29 PM
#51
Postat 26 November 2010 - 08:31 PM
incepatoru, la Nov 26 2010, 07:29 PM, a spus:
Torpila ca torpila,da sa nu devina neiertator,ca-l fac praf...Daca e la fel de rapid ca a tau(decathlonul de luni) inseamna ca am exagerat cu supramotorizarea...
Sambata i fac proba,din neferice nu in oras(la tara,stii daca iti mai amintesti)
Probabil,duminica daca se iese la zbor vin si eu.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#52
Postat 27 November 2010 - 06:56 AM
#53
Postat 27 November 2010 - 08:10 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#54
Postat 27 November 2010 - 04:27 PM
Repede-repede pregatesc eu modelul,lansez,zbor vreo 20 secunde.L-am pus jos ca tragea oribil de mult stanga(cum te uiti din spate)Reglez din echie+trim...relansez, vantul se intensifica bursc,mi-a indepartat avionul,ce toto trage oribil stanga,de compensam cu stick max dreapta si inca tot se ducea aiurea...a inceput sa piarda altitudine...si dus a fost.....
Daune:
1)Aripa`n doua
2)Ax motor `n doua
3)Rupturi in fuselaj
4)Ampenaje cu rupturi.
Deja e la lipit,acu sa caut un ax De 3 mm
Poze n-am,fac dupa ce se intareste lipiciul.
Bafta..si sa nu faceti ca mine!
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#56
Postat 27 November 2010 - 04:54 PM
Pt cei ce vor detalii cum sa schimbi axul...sau cum sa maresti locul de la baterie..intrebati si va voi spune
Si pozele:
Aceasta postare a fost editata de pilo: 27 November 2010 - 04:56 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#57
Postat 28 November 2010 - 01:59 PM
Bafta
Aceasta postare a fost editata de pilo: 28 November 2010 - 01:59 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#58
Postat 28 November 2010 - 02:09 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#60
Postat 29 November 2010 - 08:20 AM
L-am cantarit,si cu pack 3 s 1800 mah are 640 g.Cam greu pt 970 mm anvergura nu?
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech