Modelism - RHC Forum: Zborurile mele de inceput - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Zborurile mele de inceput vreau sa vi le impartasesc

#151 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 24 December 2010 - 10:15 PM

Pai cum e invers pus? Pune si tu niste poze poate te putem ajuta.
It's difficult to make things simple!
0

#152 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 24 December 2010 - 11:11 PM

Sigur.Acolo unde e piesa aia e statorul.Dupa parerea mea,axul ar trebui sa iasa in celalalt capat.Nu?
Poze motor
L.E. Imi retrag cuvintele de mai sus.Nu e o prostie.L-am pornit oleaca cu niste fire ca sa il conectez la regulator si merge vis,e foarte silentios,nu se aude nici musca!
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#153 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 25 December 2010 - 12:07 AM

Vezi postareapilo, la Dec 24 2010, 11:11 PM, a spus:

Sigur.Acolo unde e piesa aia e statorul.Dupa parerea mea,axul ar trebui sa iasa in celalalt capat.Nu?
Poze motor
L.E. Imi retrag cuvintele de mai sus.Nu e o prostie.L-am pornit oleaca cu niste fire ca sa il conectez la regulator si merge vis,e foarte silentios,nu se aude nici musca!

salut!

daca ti-a venit cu toate accesoriile din poza atunci pui opritorul pe ax si axul cu piulita il prinzi cu surubelele negre in cealalta parte a motorului ( cea care se invarte ).

craciun fericit

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 25256.jpg

0

#154 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 25 December 2010 - 02:08 AM

Da' nu poti sa intorci axul in motor?
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#155 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 25 December 2010 - 06:07 AM

Vezi postareapilo, la Dec 24 2010, 11:11 PM, a spus:

Sigur.Acolo unde e piesa aia e statorul.Dupa parerea mea,axul ar trebui sa iasa in celalalt capat.Nu?
Poze motor
L.E. Imi retrag cuvintele de mai sus.Nu e o prostie.L-am pornit oleaca cu niste fire ca sa il conectez la regulator si merge vis,e foarte silentios,nu se aude nici musca!

..asa se monteaza...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: post_21167_1293228421.jpg

0

#156 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 25 December 2010 - 07:48 AM

Mda,dar adaptorul care vine cu motorul,e prea gros pentru elicile mele.Pur si simplu nu se potrivesc.

Deci axul trebuie sa fie montat invers fata de cum e in poze?Adica sa iasa prin rotor?
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#157 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 25 December 2010 - 09:10 AM

Vezi postareaincepatoru, la Dec 25 2010, 06:07 AM, a spus:

..asa se monteaza...

nu
0

#158 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 25 December 2010 - 09:38 AM

Motorul cu care zburatacesc "pluta" ... arata aproximativ la fel, iar axul ii iese prin roto si practic, elicea e lipita de rotor.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#159 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 25 December 2010 - 10:11 AM

Vezi postareaincepatoru, la Dec 25 2010, 06:07 AM, a spus:

..asa se monteaza...


In nici un caz,fac rotorul stator si o sa mi se invarta firele....
@paun:Deci axul la tine iese prin cealalalta parte?
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#160 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 25 December 2010 - 11:32 AM

Motorul in forma actuala este pentru a fi montat in interiorul vreunui batiu astfel ca sa iasa doar axul afara.

Solutia este sa se impinga axul pana iese prin partea cealalta, dar nu stiu daca e posibil fara distrugerea rulmentilor; cine stie,poate are niste bolturi,surubele care il tin. :angry2:
It's difficult to make things simple!
0

#161 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 25 December 2010 - 12:32 PM

Nu trebuie impins nici un ax. Adaptorul acela din aluminiu (colt dreapta in foto) se prinde in spatele motorului si pe acela se pune elicea.
Apropo, elicile nu vin direct gaurite pentru ce ax ai, ca sunt in general "universale", de aceea au material mult la mijloc, sa iti permita sa dai o gaura mai mare la nevoie.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#162 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 25 December 2010 - 05:03 PM

DA! Imagine atasata: Electromotor.jpg Dupa cum se vede in poza, elicea este "lipita" de rotor, fiind totusi montata pe ax. Partea fixa, prin care iese axul, in cazul colegului nostru, la mine este ... montata cu spatele la ... avion si montata de acesta. Chestia aia albastra (rotorul) se roteste odata cu ... elicea. De aceea eu cred ca se poate "intoarce" axul in motor.

Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 25 December 2010 - 05:05 PM

"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#163 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 26 December 2010 - 06:16 PM

Vezi postareapilo, la Dec 25 2010, 07:48 AM, a spus:

Mda,dar adaptorul care vine cu motorul,e prea gros pentru elicile mele.Pur si simplu nu se potrivesc.

Deci axul trebuie sa fie montat invers fata de cum e in poze?Adica sa iasa prin rotor?

....de bormasina NU AI AUZIT??..(largeste gaura de la elice..sau la strungarie mai iei din adaptor)...
0

#164 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 26 December 2010 - 07:07 PM

Incearca sa folosesti inele de cauciuc in locul elasticului actual.Daca nu ai originale,cauta oringuri care se gasesc la magazinele de instalatii,nu sunt de aceeasi calitate ca cele originale,dar merg cateva zboruri.Bafta.
0

#165 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 02 January 2011 - 09:52 PM

In prima mea zi de zbor pe 2011, impreuna cu Silviu si al lui aeromodel, am incercat azi o filmare, care a iesit naspa rau din muulte motive, printre care amintesc frigul, soarele, lipsa de experienta in ale filmatului ... etc.

http://www.youtube.c...h?v=cBD128FijQ4 aici este filmarea cu "pluta"/E-Sky Nemo, avion "anti-prost".
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#166 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 03 January 2011 - 11:58 AM

Am reusit int-un final sa prind motorul de avion si elicea de cuplajul inclus in kit.Asteptam vreme buna si....fara vant.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#167 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 03 January 2011 - 05:01 PM

Si poze cu oratania:



http://img715.imageshack.us/img715/1691/dsc01834i.jpg


Poza 2(nu stiu dece dar nu a vrut ca prima)

Aceasta postare a fost editata de pilo: 03 January 2011 - 05:03 PM

Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#168 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 03 January 2011 - 08:10 PM

Foarte ingenios sistemul de prindere al motorului. Permite reglajul motorului din toate ... unghiurile. Dudele alea de bronz, de unde sunt?! Le-ai facut tu, se gasesc de cumparat, le-ai luat de la altceva?!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#169 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 03 January 2011 - 09:01 PM

Vezi postareaPaunFD, la Jan 3 2011, 08:10 PM, a spus:

Foarte ingenios sistemul de prindere al motorului. Permite reglajul motorului din toate ... unghiurile. Dudele alea de bronz, de unde sunt?! Le-ai facut tu, se gasesc de cumparat, le-ai luat de la altceva?!



Sincer sa fiu,tatal meu lucreaza la combinat,si mai are ca pasiune electronica.Deci,a venit cu ele de nu stiu unde.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#170 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 04 January 2011 - 08:54 AM

Mai stau si ma gandesc,la un crash in nas nu o sa distrug bijuterie de motor cu pamant?Capota nu se mai potriveste,oricat as modifica-o.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#171 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 04 January 2011 - 09:17 AM

Ma gandesc eu ca ... nu. Eu am dat cu botul de pamint, de ... ciment in plin zbor (am povestit circumstantele), de plopi si motorul n-a patit mare branza. In el mai rau caz, am reusit de i-am indoit axul, iar odata cu asta s-a busit un rulmentel din ala, la interior. Insa am rezolvat problema schimband axul si ... umpland de vasilina motorul, in special locul unde intra axul, intre rulmentul din fata si cel din spate.

E drept ca din cand in cand, mai ales acum, pe frig, in zbor si turatie mica, motorul mai scoate niste sunete care imi spun cum ca un rulment nu prea e ok, dar ... cum cresc turatia lucrurile revin la normal. Asta si datorita faptului ca motorul, fiind mult in afara aeromodelului, iar temperaturile fiind cu minus, nu se incalzeste suficient de mult incat sa lichefieze vaselina respectiva, care apoi sa ajunga in cantitate mai mare in rulmentii respectivi.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#172 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 04 January 2011 - 11:33 AM

Vezi postareapilo, la Dec 15 2010, 09:44 AM, a spus:

Nu conteaza cat vad eu avionul,vreau doar sa stiu daca la 10 mw chiar bate 1200 m


Nu!!!
0

#173 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 09 January 2011 - 12:58 PM

Ce efect are frigul asupra electronicii avionului?In special la baterie sau motor?Am de ce sa imi fac griji?
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#174 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 09 January 2011 - 02:16 PM

Eu personal, nu prea mi-am pus intrebari din astea si ... pur si simplu am iesit la zbor, la temperaturi de la -2 grade, cat imi indica termometrul masinii in camp, la locul unde zburam cu "pluta".

Teoretic, umezeala din ... apropierea electronicii, ar trebui sa condenseze pe aceasta si ... sa "dea la masa", iar de aici ar trebui sa se si buleasca. Cum insa, in casa nu am cine stie ce mare umezeala, iar din casa, pana la masina si cu masina pana la camp, are timp sa se aeriseasca astfel incat sa nu mai faca condens, nu pare a fi o asa de mare problema. Tot teoretic, multe circuite electronice au praguri minime de temperatura de functionare, dar ... in unele cazuri se situeaza si la valori de -5 grade. Oricum, in timpul functionarii, in special ESC-ul si radio-comanda se incalzesc putin, astfel ca se va creea o temperatura de echilibru, care va fi pozitiva si care nu va afecta componentele electronice ... prea mult.
Accumulatorii, la temperaturi scazute, tot teoretic, isi incetinesc reactiile chimice generatoare de curent electric, astfel ca tensiunea acestora scade si poate afecta detectarea corecta a acumulatorului de catre ESC (daca are asa ceva), crecand sansele ca acumulatorul lipo 3s sa fie "vazut" de esc ca fiind 2S. Totusi, daca tii acumulatorul in buzunarul de la pantaloni, mai aproape de caldura corpului tau, tensiunea din acesta nu va scadea sub pragul acesta de detectie, iar problemele dispar. Ca si ESC-ul si motorul, accumulatorul, in timpul functionarii se va incalzi, mai ales daca ... tragi putin mai tare de motor, iar temperatura acestuia/a acumulatorului, ajunge undeva in jurul valorii optime, sau in jurul unei valori care sa permita functionarea corecta si normala a acestuia. Totusi, daca accumulatorul a fost descarcat prin folosire, pana la reincarcare, e bine sa-l tii tot langa caldura corpului tau, pentru ca tensiunea de pe celule sa nu scada prea mult sub valoarea minima ... (am patit-o cu un lipo 3s care acasa ajuns imi indica 6.2V, dupa ce am staaaat cu el intr-o sacosa mai bine de juma de ora la -2, poate - 3 grade, dar la reincarcare ... n-au fost probleme, acumulatorul fiind si acum in stare buna de functionare)

Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 09 January 2011 - 02:18 PM

"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#175 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 09 January 2011 - 03:13 PM

Raspuns scurt: nu are vreun efect considerabil; doar ai grija sa introduci pe camp acumulatorul care a fost tinut la caldura in prealabil.

Eu sincer nu am avut aceasta grija la -5 grade. Astfel la inceput ESC-ul taia des motorul din cauza voltajului scazut si nu ma lasa sa urc dar dupa 5-10min acumulatorul s-a incalzit din cauza folosirii si a intrat in parametrii normali. Dar nu va bazati pe autoincalzire pentru ca la altceva decat un motoplanor taierea motorului inseamna aterizare de urgenta sau crash !
It's difficult to make things simple!
0

#176 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 09 January 2011 - 04:09 PM

Mai naspa, la -5 grade este ca-ti ingheata degetele pe stick-uri intr-un mare fel ... in 5 min, iar in 10 - 15 min. deja cred ca te vor durea mainile. Iar cu manusi, eu inca n-am indraznit
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#177 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 January 2011 - 07:01 PM

Daca nu bate vantul este ok pana la -10 grade celsius.
Daca bate, sau este mai frig, exista o solutie:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/u...idProduct=11738
Multa, multa bafta.
0

#178 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 09 January 2011 - 07:09 PM

dan_mitea a spus:


:rolleyes:
It's difficult to make things simple!
0

#179 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 09 January 2011 - 07:26 PM

Cum se masoara tensiunea separat pe celule la un 3 s?Puneti va rog o poza!
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#180 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 January 2011 - 07:46 PM

Pe mufa de egalizare. Ai un fir comun, prima celula este masurata direct, a doua este inseriata, deci, din valoare scazi prima masuratoare, pentru a treia scazi primele doua, etc.
Daca ai un charger, cat de cat, destept, iti spune el.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 January 2011 - 07:47 PM

0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

33 useri citesc topicul
0 membri, 33 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro