Postat 20 September 2010 - 09:22 PM
Avionul are 172cm anvergura, 123 lungime si 2.2Kg cu acumulatorul de 4S si 5000mAh (care numai el are in jur de 650g). Dupa masuratori pe masa in sufragerie, intr-adevar, se pare ca semiaripa din stanga e puuutin mai lasata, cam 9mm mai jos la capat. Probabil fiindca am lasat lipitura sa se usuce nesupravegheata si a expandat jumatate de mm in plus... care s-a propagat intr-un centimetru pana in partea cealalta :-( Sa speram ca problema este rezolvabila din eleronul dreapta, reglandu-l cativa mm mai jos. Oricum, in lipsa vantului, putem trima directia usor la stanga si e OK.
Ceea ce a observat liviu_vladut a observat si Stig, evident, numai ca a intervenit abia dupa prima aterizare. Am mai strans corzile elastice si am pus aripa drept, pur si simplu alunecase intr-o parte. Mai tarziu (avionul a zburat/planat peste 2 ore adunate, consumand 4 baterii de 5000mAh), in incercarea de a anula tendinta de a trage dreapta, Robert (pccdtk) a venit cu ideea sa inclinam usor aripa spre stanga, punand intre ea si patul fuselajului niste distantiere. A zburat ceva mai bine parca, nu? Din pacate nu am filmat decat cateva decolari si aterizari dimineata, insa va zic ca am plecat de pe camp dupa ora 8, pe bezna :-) Desi am incercat sa filmam chiar de la "bordul" passivului termicul lui Gicosu, care facea mare spectacol cu noul lui motor extra mega cvasi puternic, din pacate, dupa 3 incercari esuate, ne-am cumintit; pur si simplu camera (un Sony DCR-SR190 cu HDD) intra in protectie imediat ce simtea vibratiile motorului.
Una peste alta, de ieri am inceput planurile si cercetarile pentru modelul #3 :lol: .. nu ca ar pasa cuiva prea tare! Stig, te vei juca la fel de senin si cu un 3D rautacios? :rolleyes:
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!