PASSIVE by Power Unul din modelele cunoscutului "artist"
#8
Postat 06 August 2010 - 12:47 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#10
Postat 06 August 2010 - 02:05 PM
dan_mitea, la Aug 6 2010, 01:47 PM, a spus:
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
VA MULTUMESC
Evident, renatoa are dreptate, chiar si EPS cu lonjeroane si imbracat finut in fibra de sticla ar putea fi o solutie. Dar intre timp am vb si cu mihaimcg, care e coleg cu mine la servici, coleg cu noi toti pe forum si.. chimist. Mi-a explicat cum e treaba si mi-a recomandat sa merg pe depron (adica XPS=polistiren extrudat sau uneori comercial zis si styrodur). E mai greu sa-l gasesc taiat la 50mm grosime, dar pot lipi 2 sau 3 placi. Sa vedem ce densitati exista pe la altii, ca la Hornbach bate vantul prin depozite...
Iata cum am pornit ieri dupa depron nestiind ce inseamna, aseara am realizat ca de fapt doresc arcel sau elapor (elapor = botezul Multiplex al EPO - expanded polyolefin), iar azi revin la depron putin mai in tema. Multumesc dom'profesor pt explicatii, multumesc mihaimcg pt detalii tehnice!
Back in schedule ca am ratacit destul... Urmeaza sa aduc we asta un transformator pe care il foloseam la trenulete PIKO cand eram pici (am 2 pe la tara) si sa-mi scot coarda Mi subtire de pe chitara. Trebuie sa ma gandesc la sisteme de prindere pe birou (nu am banc de lucru in apartament) astfel incat sa fac cateva probe de taiere polistiren :)
#11
Postat 06 August 2010 - 02:11 PM
Ai auzit ca unii mai smecheri s-au gandit sa foloseasca chargerul de acumulatoare pentru alimentat nichelina de taiat ?
Acum depinde ce charger ai.
Imi place solutia cu lipit mai mult straturi de extrudat gros. Asta pentru ca profilul la passive este aproape plat jos, ar putea fi o placa masiva, peste care sa vii cu tevi pentru imbinarea celor doua semiaripi, si lonjeroane care sa formeze in interior golurile de usurare care altfel sa le tai cu nichelina e durere. Iar profilul, extradosul ar putea fi o foaie de depron subtire de 6mm care sa se aseze pur si simplu pe lonjeroanele lipite pe placa de baza la distante corespunzatoare curburii dorite. Dupa care iti mai ramane de taiat la nichelina doar bordul de atac si de fuga :)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 06 August 2010 - 02:18 PM
#12
Postat 06 August 2010 - 02:16 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#13
Postat 06 August 2010 - 02:31 PM
pccdtk, la Aug 6 2010, 03:16 PM, a spus:
Ca bine zici. Confirm pozitiv si adaug ca, sirma de otel de 0,8 merge la o temperatura ceva mai mica dar sursa aia de 12 cu 5 intra in limitare (scade tensiunea). Chestia asta o folosesc de un an fara probleme. Sursa e o chinezarie de la nu mai stiu ce, in carcasa de plastic negru, in genul celor de laptop.
In plus, daca nu vrei banc fix pe masa din sufragerie, chestie care ar putea fi daunatoare, poti folosi un profil din dural, la capetele caruia atasezi sirma.
Al meu e asa: mi-a ramas o bucata de ornament d'ala care face trecerea intre gresie si parchet (din dural) si la capete, am bagat doua brate mici din tabla (de fapt sint brate pentru rafturi suspendate pe perete) pe care am montat pe post de izolator, doua minere de pile mai mici.
Nu am cum face poze acum dar ai prins ideea.
Bafta si spor
LE am uitat sa precizez: la mine blocul de taiat sta pe loc si manevrez cadrul cu fir cald folosind cele doua miini.
Aceasta postare a fost editata de bizu: 06 August 2010 - 02:32 PM
#14
Postat 06 August 2010 - 02:42 PM
la lungimi mari ale nichelinei , aceasta se lungeste considerabil.
in partea superioara am pus un arc destul de serios.
facut din baghete de brad de 20/10mm din praktiker, 100 cm lungime, fix 3 baghete.
Aceasta postare a fost editata de andriu: 06 August 2010 - 02:44 PM
"That's sooo oshemmm !!!!!"
#15
Postat 06 August 2010 - 04:34 PM
Ideea cu tevile drept lonjeroanele aripii pe care sa le invelesc cu EPP sau chiar depron subtire e f buna. Mai ales ca am comandat bord de fuga din balsa, adica tai drept in depron si lipesc tija profilata de balsa.. doar sa nu ingreunez prea tare aripa.
In alta ordine de idei as dori sa renunt la diedru. Nu stiu daca e o idee fericita dar vreau sa-i pun eleroane si sa mai simplific treburile (la diedru trebuiesc semiaripile lipite in unghi si e mai complicat cu lonjeroanele - desi tot Mike ofera niste solutii misto).
Va multumesc tuturor pentru indrumari!
#16
Postat 06 August 2010 - 05:23 PM
Biciclistu, la Aug 6 2010, 05:34 PM, a spus:
Ideea cu tevile drept lonjeroanele aripii pe care sa le invelesc cu EPP sau chiar depron subtire e f buna. Mai ales ca am comandat bord de fuga din balsa, adica tai drept in depron si lipesc tija profilata de balsa.. doar sa nu ingreunez prea tare aripa.
In alta ordine de idei as dori sa renunt la diedru. Nu stiu daca e o idee fericita dar vreau sa-i pun eleroane si sa mai simplific treburile (la diedru trebuiesc semiaripile lipite in unghi si e mai complicat cu lonjeroanele - desi tot Mike ofera niste solutii misto).
Va multumesc tuturor pentru indrumari!
Nu renunta la diedru in favoarea unor eleroane !!! Chiar valoarea de 10 grade la vf.planurilor are importanta sa . Macar la primul proiect ( spuneai ca este primul ) respecta planul . Ti-o spun din proprie experienta ( atat cat este ea ) ca cele mai bune si functionale idei vin dupa ce ai acumulat ceva experienta . Altfel vei intampina probleme de constructie la care n-ai fi avut cum sa te gandesti initial.
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#17
#18
Postat 06 August 2010 - 07:42 PM
imi cer scuze dar acum am vazut ca sunt la postul 999 (cel anterior) si am zis sa ma "exorcizez" tot aici daca tot am pacatuit, scuze.
spor.
edit : acum vad ca nu scap de "asta" ... ce ti=e si cu dreacu asta ... esti la "coltul incepatorului" .... si nu se "puncteaza" postarile.
Aceasta postare a fost editata de andriu: 06 August 2010 - 07:44 PM
"That's sooo oshemmm !!!!!"
#19
Postat 07 August 2010 - 10:15 AM
pccdtk, la Aug 6 2010, 06:23 PM, a spus:
Nu ma simt in stare sa iau planurile in mana si sa "corectez" eu, evident! M-am gandit ca o aripa dreapta e mai usor de facut iar importanta eleroanelor e destul de mare. Dar de la "gandit" si pana la "fac" ... mai filtrez lucrurile pe aici :blink:
Diedrul la PASSIVE e de 6 grade. Oare in acest diedru eleroanele sunt ineficiente complet si nu merita osteneala?
Am gasit la Dedeman in Valea Cascadelor (pt bucuresteni) DEPRON galben (adica XPS sau polistiren extrudat de 32kg/mc) de 50x600x1250 - 125 Lei baxul de 10 coli. De asemenea, pentru ampenaje exista depron de 3 sau de 6.
#20
Postat 07 August 2010 - 10:26 AM
Biciclistu, la Aug 7 2010, 11:15 AM, a spus:
Am gasit la Dedeman in Valea Cascadelor (pt bucuresteni) DEPRON galben (adica XPS sau polistiren extrudat de 32kg/mc) de 50x600x1250 - 125 Lei baxul de 10 coli. De asemenea, pentru ampenaje exista depron de 3 sau de 6.
Sigur ca da... ineficiente... si pe asta tot ineficiente or fi
http://www.rokemodell.de/produkte/gr/gr4546.jpg
XPS...50x... adic 50 de la 5cm grosime ?
Pai in asta e de scobit cu nichelina. Vizuina mea era cu o baza din ala de 10-15mm grosime peste care sa vii cu lonjeroane, bord de atac, etc., ca sa scapi de taiere cu nichelina, mai ales a interiorului.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 August 2010 - 10:26 AM
#21
Postat 07 August 2010 - 08:50 PM
#22
Postat 07 August 2010 - 10:56 PM
renatoa, la Aug 7 2010, 11:26 AM, a spus:
http://www.rokemodell.de/produkte/gr/gr4546.jpg
XPS...50x... adic 50 de la 5cm grosime ?
Pai in asta e de scobit cu nichelina. Vizuina mea era cu o baza din ala de 10-15mm grosime peste care sa vii cu lonjeroane, bord de atac, etc., ca sa scapi de taiere cu nichelina, mai ales a interiorului.
Am citit pe ici si colo ca eficienta eleroanelor scade pe masura ce creste unghiul diedru. Nu e mult de modificat, nici complicat, greutatea sau centrul de greutate se vor modifica nesemnificativ... mintea mea zicea in gandu ei ca daca inca eleroanele fac treaba buna in acel unghi sa le pun totusi, nu s-au inventat degeaba si abia ce am invatat sa le folosesc si eu :)
Mike povesteste pe undeva ca acele gauri rotunde in fuselaj le da (sau se pot da - deoarece el isi face jucariile in serie in alta parte) cu o teava metalica, subtire si ascutita pe polizor. Un fel de preducea cu diametrul respectiv. Adica omu nu e masochist sa se joace cu nichelina in asemenea hal ;)
ionutcelgroaznic, la Aug 7 2010, 09:50 PM, a spus:
Am vazut filmulete cu avioanele semnate Power si pe vant. Se zbat mai tare, ce-i drept, dar raman o varianta excelenta. Poate ca acele gauri ajuta si la diminuarea influentei vantului lateral. Nici un copter clasa 700 nu ramane indiferent la vant si mai si costa de ...20x mai mult!
In alta ordine de idei am facut primele teste cu nichelina (de fapt otel - coarda de chitara). Cadrul este identic cu imaginea de mai sus, gen fierastrau. In loc de arc am folosit o cordelina elastica cu care prind bagajele pe motocicleta si care se intinde si trage de coarda f bine. Am legat 2 fire la transformatorul meu PIKO (care merge pana al aprox 17V ). Coarda de otel are 85cm utili cand e bine intinsa si taie polistiren incetisor incepand pe la 6-7V, iar dupa 12V merge ca in branza, perfect. Am o singura dilema in acest moment: Aripa are 3 parti iar partea centrala are 100cm. Coarda de chitara e de numai 85cm... e clar ca plec iar la cumparaturi!! Desi as putea sa fac partea centrala de 80cm iar lateralele de 50 sau chiar 60... dar nu stiu insa ce influenta ar avea, ceva idei?
Am gasit si lipici. Am cumparat 2 tuburi de BISON UNIVERSAL HOBBY (200mlx2), la 12 lei tubul. Am mai luat si 2 tuburi de BISON PROFESSIONAL KONSTRUKTIELIJM COLLE BOIS POLYURETHANE, (75gx2), la 11 Lei tubul
#23
Postat 08 August 2010 - 07:02 AM
Biciclistu, la Aug 7 2010, 11:56 PM, a spus:
Eu am facut aripa la Slow Poke din o sectiune centrala si alte doua laterale in oglinda. Daca viteza de taiere este constanta ( si nu grabesti viteza cadrului - apare "burta" longitudinala ) si sabloanele fixate cu acuratete, sectiunile vor fi cvasiidentice .
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#24
Postat 09 August 2010 - 11:30 PM
Eu ma gandeam ca partea centrala a aripii sa ramana fixa pe avion, la fel ca ampenajele. Ampenajul orizontal are 60cm latime si cam tot atat ma gandeam sa las partea centrala a aripii, permanent fixata. Evident cutia de transport va avea putin peste 60cm.. Dar acum apar probleme legate de diedru, adica daca ar fi fost aripa dreapta, puneam lonjeroane si gaseam ceva solutii clasice de imbinare a lateralelor. Dar sa plec cu diedru din imbinare e mai delicat. O posibila solutie e ca o laterala sa aibe 2 parti, o bucata dreapta si apoi diedrul, partea dreapta de minim 30cm sa asigure prinderea in aripa fixa.
Voi cum ati face? V-ati lua masina mai mare, stiu :lol:
Cea mai buna investitie, pentru cei care nu stiu inca si sunt mai la inceput asa ca mine, este un banc de lucru.
Am gasit in Dedeman la 80 Lei si face minuni. Cel putin pentru taierea cu nichelina e capital, mai ales daca nu ai un atelier sau curte si te chinui ca mine la etaju 7...
Tot pentru cei care nu stiu inca, asa arata lipiciul asta minunat caruia i-am facut proba pe roata de la planor, care evident ca s-a desprins la prima aterizare voiniceasca. Si cateva din piesele care au venit azi.
Cel mai nasol este ca un bord de atac din balsa a venit stramb.
O sa comand altul si le atrag atentia sa caste okii. As putea sa-l indrept cumva? Sa-l ud si apoi sa-i dau pe coama cu aer cald de la uscatorul de par?
Iata si polistirenul extrudat, de 50 galben si de 6 albastru
#25
Postat 10 August 2010 - 04:56 AM
Daca imi permiti, iti voi arata, cum am incercat sa otin o suprafata plana cu el. In fotografie ai stadiul actual. In primul rand am eliminat suportii din plastic. Cei negri. Suportii din lemn i-am departat, atat cat sa am, la exterior, 16". Primele doua placi, de jos in sus, sunt bucati de MDF cu dimensiunea de 16"x36". In paranoia mea le-am lipit intre ele si le-am strans in suruburi de lemn, cu capul ingropat. A rezultat un bloc plan, greu si rigid, care nu lucreaza cu temperatura si umiditatea. Pe el am asezat o o placa de 16"x36" de la Great Planes:
http://www.greatplan...s/gpmr6946.html
Pentru lucrari mai mici ea este referinta mea.
Pentru lucrari mai mari adaug pestea ea o placa de 16"X48". Deoarece are capetele libere, am grija, sa o intorc periodic. Totodata sunt atent sa nu asez, in masura posibilului, greutati mari la capete.
Sper ca nu te-asm plictisit, dar o supafata plana este greu de avut. Totodata este primordial sa ai o suprafata de referinta pentru a face un model, cat de cat, drept.
In privinta lemnului, asta este. Nu mai sunt padurile de altadata. Trebuie sa ne adaptam si sa facem o structura dreapta cu materiale strambe. Am fi putut discuta pe tema asta daca ai fi avut o structura clasica. Din pacate, la depron, nu ma pricep.
Imi permit sa-ti sugerez, daca nu te superi, sa incepi cu un model mai micut. O anvergura in jur de 1 500mm ar fi mai bine pentru un prim model. Zic si eu.
Iti doresc muuuulta bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 10 August 2010 - 04:59 AM
#26
Postat 10 August 2010 - 06:06 AM
Biciclistu, la Aug 7 2010, 11:15 AM, a spus:
Am gasit la Dedeman in Valea Cascadelor (pt bucuresteni) DEPRON galben (adica XPS sau polistiren extrudat de 32kg/mc) de 50x600x1250 - 125 Lei baxul de 10 coli. De asemenea, pentru ampenaje exista depron de 3 sau de 6.
Acum o vreme am facut modelul pentru simulator ( Real Flight ) . Dupa ce l-am "urcat " pe KnifeEdge am cerut parerea userilor de pe RCGroups. Mike ( power ) spunea : "The model does not need ailerons...it actually messes with the layout. It will/can turn just as sharp and at very low speeds with just rudder."
Cat despre depronul de 6 mie imi pare din cel cu striatii - cam flexibil. Eu as face ampenajele din doua foi de 3 mm lipite - un pic mai grele decat suprafetele echivelente de 6mm dar mai rigide.
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#27
Postat 10 August 2010 - 02:05 PM
pccdtk, la Aug 10 2010, 07:06 AM, a spus:
Cat despre depronul de 6 mie imi pare din cel cu striatii - cam flexibil. Eu as face ampenajele din doua foi de 3 mm lipite - un pic mai grele decat suprafetele echivelente de 6mm dar mai rigide.
Am descarcat si eu modelele lui Mike facute de tine virtual pt simulator, CONGRATS! Abia astept sa zbor diseara PASSIVE-ul (mult inainte sa-l construiesc) :D
Cu alte cuvinte nu sunt necesare eleroanele. Vazand filmele se confirma chestiunea, chiar si la aterizare vine frumos iar cu putin exercitiu se aduce jos fara "roll", deci fara nevoie majora de eleroane. Insa nu sunt convins ca imi va iesi tot atat de usor, extrudatul e mai dens ca expandatul, nu am carbon ci aluminiu, placaj de 0.8 si 3, motor ceva mai mare, baterie clar mai mare, camera video/foto mai mare...etc, se strange gram cu gram. De fapt cred ca mai potrivita ar fi solutia lui Mike numita EXPOSURE. Na, asta am.. nu mai cheltui ca am plecat de la ideea de platforma ieftina si am sarit de 1000 lei. EXPOSURE e mai mare si suporta o camera grea precum un DSLR. Dar probabil o sa fac un PASSIVE cu greutatea lui EXPOSURE , sau o combinata cu aripa de ORB, corp de PASSIVE si bot de EXPOSURE (cu centru de greutate putin mai in spate sa permita greutate mai mare pe fata). As fi vrut si sa intaresc mai bine cu balsa pe ici si colo. La diverse trante Mike arata cam pe unde i s-au rupt modelele si explica cum intareste. Era interesant un proiect mai recent decat EXPOSURE (cred ca asta e cel mai nou) cu toate imbunatatirile si ideile adunate si puse in practica http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 10 August 2010 - 02:07 PM
#29
Postat 10 August 2010 - 03:13 PM
Man, trebuie neaparat sa ne vedem si sa-ti fac cinste cu bere cat poti duce :D
Ai MARE dreptate, nu voi risca sa-mi pun DSLR-ul (care a cantarit peste 60mil vechi) pe NIMIC. Am insa o camera video Sony pe care sunt dispus s-o risc si care are aprox 500-550gr. Deci am greutatea unui DSLR (Mike foloseste pe EXPOSURE un Nikon D5000 cu obiectiv kit). O sa cumpar un GoPro cat de curand, mi se pare cea mai tare inventie a secolului... o bijuterie in miniatura care scoate imagini si filme mai bune decat muuulta concurentza "cu traditie" si coada pe sus!!!
#30
Postat 10 August 2010 - 03:20 PM
dan_mitea, la Aug 10 2010, 05:56 AM, a spus:
Daca imi permiti, iti voi arata, cum am incercat sa otin o suprafata plana cu el. In fotografie ai stadiul actual. In primul rand am eliminat suportii din plastic. Cei negri. Suportii din lemn i-am departat, atat cat sa am, la exterior, 16". Primele doua placi, de jos in sus, sunt bucati de MDF cu dimensiunea de 16"x36". In paranoia mea le-am lipit intre ele si le-am strans in suruburi de lemn, cu capul ingropat. A rezultat un bloc plan, greu si rigid, care nu lucreaza cu temperatura si umiditatea. Pe el am asezat o o placa de 16"x36" de la Great Planes:
http://www.greatplan...s/gpmr6946.html
Pentru lucrari mai mici ea este referinta mea.
Pentru lucrari mai mari adaug pestea ea o placa de 16"X48". Deoarece are capetele libere, am grija, sa o intorc periodic. Totodata sunt atent sa nu asez, in masura posibilului, greutati mari la capete.
Sper ca nu te-asm plictisit, dar o supafata plana este greu de avut. Totodata este primordial sa ai o suprafata de referinta pentru a face un model, cat de cat, drept.
In privinta lemnului, asta este. Nu mai sunt padurile de altadata. Trebuie sa ne adaptam si sa facem o structura dreapta cu materiale strambe. Am fi putut discuta pe tema asta daca ai fi avut o structura clasica. Din pacate, la depron, nu ma pricep.
Imi permit sa-ti sugerez, daca nu te superi, sa incepi cu un model mai micut. O anvergura in jur de 1 500mm ar fi mai bine pentru un prim model. Zic si eu.
Iti doresc muuuulta bafta.
Va multumesc pentru sugestii. V-am admirat cateva creatii si sunt superb lucrate! Am decis sa incep cu ceva simplu, dimensiunea nu am crezut ca e o povara (daca nu necesita un hangar pentru constructie si depozitare) iar modelele conceptie Power sunt "grinda" simpla, cat mai putine elemente si cat mai putini bani. Cel putin in teorie, ca eu a trebuit sa cumpar depron mai mult decat am nevoie, scule, etc.. sper sa nu ma incurc undeva dar chiar si asa, jocul e important :D
#32
Postat 10 August 2010 - 03:41 PM
Biciclistu, la Aug 10 2010, 12:30 AM, a spus:
Nu cred ca e o problema. Aripa e dreapta din lonjeron, si asta se obtine la montaj. Poti obtine o aripa dreapta din doua capete de lonjeron strambe, daca le montezi cu curbura in directie opusa, si mai montezi si placi de balsa intre ele. Insa bordul de atac nu e chiar o problema. Incalzesti apa intr-un vas cu suprafata mai mare si tii bagheta la aburi. Sau uzi un servetel, il aplici pe balsa, apoi dai pe deasupra cu fierul de calcat.
Mie personal asta cu bagheta pentru BA mi se pare putin aiurea, pentru ca BA depinde de profil, si este foarte important sa fie facut cu precizie.
#33
Postat 10 August 2010 - 11:57 PM
Dragos Avramescu, la Aug 10 2010, 04:41 PM, a spus:
Mie personal asta cu bagheta pentru BA mi se pare putin aiurea, pentru ca BA depinde de profil, si este foarte important sa fie facut cu precizie.
Profilul l-am traforat si apoi slefuit, zic eu ca destul de precis.
Bord de atac m-am gandit sa pun din lemn dupa ce un ciuline mi-a sectionat putin din aripa unui planor la aterizare. E foarte expusa zona iar bagheta de balsa e usoara si destul de dura la impactul cu natura, daca natura nu vrea sa dovedeasca altceva...
Am comandat alta bagheta cu rugamintea sa fie mai atenti, dar poate incerc totusi sa indrept si paranteza aia. Pe care deasupra trebuie sa pun fierul dupa ce aburesc bagheta, pe deasupra ala convex sau pe viceversa concav?
O alta intrebare, ca deja intru in panica dupa ce am epuizat variantele de megashopuri bucurestene: de unde cumpar nichelina, "rezistenta" sau macar sarma de otel de 0.1-0.3? Pt taietorul mic nu-i bai, ca mai am corzi la chitara, dar pt cel mare (pt aripa) am nevoie de macar 120cm sa pot da forma unei bucati de polistiren de 100cm lungime. Ca sa nu ma gandesc ca poate se rupe.. De la pasarica minunata am comandat niste sarma otelita .3 si .6 dar are numai 1m lungime, adica e pretaiata la lungime fixa. Comanzi 3m si vin 3 bucati x 1m :D
#34
Postat 11 August 2010 - 06:28 AM
Biciclistu, la Aug 11 2010, 12:57 AM, a spus:
Cred ca nu va trebui sa faci si partea centrala din 2 bucati . Cu atat mai mult cu cat la lungimi mai mari de taiere pot apare diferente de temperatura intre mijlocul si extremitatile firului - de unde si "burta" nedorita.
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#36
Postat 11 August 2010 - 09:39 PM
ilie F1A, la Aug 11 2010, 09:52 PM, a spus:
din alea din care faceam resou in facultate... 8) :) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :D
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#37
Postat 11 August 2010 - 11:23 PM
ilie F1A, la Aug 11 2010, 09:52 PM, a spus:
Nu zic nu, dar din piata de la rusi/chinezi (16 Februarie, Moghioros) si pana la megashopuri (Dedeman, Brico, Hornbach, Practiker) am venit cu mana goala. Si tot rezistenta am cautat si eu... dar daca ai vazut tu undeva (in Buc) spune-mi si mie ca nu mai e mult si ma apuc de aripa, iar acolo e durere!
M-am apucat de taiat polistirenul si dupa ce am rupt/ars cateva corzi de chitara, pana la urma am gasit "setarile" corecte. Trebuia sa nu mearga ceva bine iar acesta a fost transformatorul meu PIKO. Care simte ca ceva face "scurt" sau consuma anormal pt un trenulet, asa ca aprinde un beculet care creste in intensitate pe masura ce eu cresc curentul la coarda.. iar la un mom dat imi taie macaroana. Fix cand ma aflu aproape de o temperatura rezonabila de taiere. Noroc ca am cateva relicve de calculatoare cu surse inca bune si a mers perfect cu negu + galben = 12V
Cat despre bancul de lucru, e vital!
Am reglat coarda la 90gr din paralelogramul cadrului (nu am strans foarte tare suruburile iar cauciucul pus intre aluminiu si lemn impiedica alunecarea).
Si m-am apucat sa tai...
Si am taiat atat de drept ca m-am minunat .. e totusi un fel de maiden cutting :)
Cat despre model, azi m-am inchis in birou si 3 ore am dedicat fiecare secunda ultimului model semnat genial de Mike aka POWER, anume DSLR EXPOSURE. Diferentele intre acesta si PASSIVE este ca permite o greutate mai mare pe bot si corecteaza erorile (descoperite) celorlalte modele ce s-au combinat in exposure. In fine, am schimbat "putin" planul (diferentele constructive sunt relativ minore) si incerc ultima lui gaselnita:
Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 11 August 2010 - 11:27 PM