Modelism - RHC Forum: PASSIVE by Power - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

PASSIVE by Power Unul din modelele cunoscutului "artist"

#69 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 17 August 2010 - 08:21 PM

excluzand BA si contrafisele as zice ca nu e nici o linie dreapta acolo.
prefer sa tai profilul ala din polistiren.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#70 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 17 August 2010 - 10:47 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Aug 17 2010, 06:44 PM, a spus:

Si e mai usor sa faci o aripa din mai multe tronsoane mai mici, decat una dintr-o bucata mai mare. E mai multa munca pregatitoare, insa taierea propriu-zisa e mult mai simpla, firul nu se mai intinde asa de tare.

Da, am uitat sa mentionez si acest lucru, data viitoare voi eliminat segmentul de 1m, clar... deci probabil aripa va avea 5 segmente, ca sa iasa la 2m precum in proiect. Si va avea eleroane .. am mai zis? :)

Vezi postarearenatoa, la Aug 17 2010, 07:12 PM, a spus:

De tehnologia asta ce parere aveti?

Masochism nene... sculptura moderna :)


Intre timp am terminat ampenajele, am traforat/taiat cam tot, ramene numai lipitul.
Pentru gaurelele balamalelor m-am inspirat tot de la guru-ul american. Un suport care ghideaza drept surubelnita incinsa si un semn pe surubelnita unde sa ma opresc:
Imagine atasata: 1.jpg

Am pus si platbanda de carbon, desi cred ca fu exces de zel... pt ca oricum am dublat polistirenul pe ampenaje (era prea flexibil) si am pus si ceva placaj sa stea drept. Ma intreb daca sa mai pun tijele de carbon care sprijina ampenajele intre ele si impreuna de fuselaj...
Imagine atasata: 2.jpg

Ma gandisem sa pun o platbanda de aluminiu pe fund, dar ar fi ingreunat inutil. Daca sute de modele semnate Power zboara foarte bine numai cu placaj pe dedesubt (si asta mai nou, ca inainte nu intarea cu nimic fundul), e OK si pt mine
Imagine atasata: 3.jpg
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#71 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 17 August 2010 - 11:14 PM

Vezi postareaBiciclistu, la Aug 17 2010, 11:47 PM, a spus:

... pt ca oricum am dublat polistirenul pe ampenaje (era prea flexibil) si am pus si ceva placaj sa stea drept.
Atasament 2.jpg



ma doare sufletul cand realizez cam cat il ingreunezi.
am zburat termic cu ampenaje de depron de 6 mm, la ce faci tu acolo si la ce ar trebui sa fie ..... mai gandeste-te.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#72 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 August 2010 - 07:02 AM

Vezi postareaandriu, la Aug 18 2010, 12:14 AM, a spus:

ma doare sufletul cand realizez cam cat il ingreunezi.


@biciclistu: ia scoate tu tabla aia frumoasa de crucisator, de ai folosit si la quad http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
... cu picioarele pe pamant ...
0

#73 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 18 August 2010 - 08:29 AM

Vezi postareaandriu, la Aug 18 2010, 12:14 AM, a spus:

ma doare sufletul cand realizez cam cat il ingreunezi.
am zburat termic cu ampenaje de depron de 6 mm, la ce faci tu acolo si la ce ar trebui sa fie ..... mai gandeste-te.


Depronul asta cu striatii e foarte stramb si flexibil; m-am gandit ce sa fac si nu cred ca ar fi fost deajuns intariturile, nu am adaugat decat cateva grame. Ampenajele cantaresc 65-70g impreuna (dupa ce am pus balamalele, placajul si carbonul), nu cred ca am schimbat CG. Probabil nedublat ar fi avut 50g!
Fiind prima constructie nu ma astept sa fie perfecta, sunt constient de micile diferente in plan si de erorile MELE. Nu am putut taia circular anumite portiuni din fuselaj, am acoperit cu placaj o suprafata putin mai mare, XPS e mai greu decat EPS, aripile nu sunt cele mai drepte din lume, etc. Am invatat multe si daca ar fi sa reiau as stii cum sa corecte o parte. Dar nu prea mai am materiale sa reiau si nici bani momentan, asa ca am hotarat sa merg inainte chiar asa imperfect cum e. Eu zic ca e zburabil. Si daca nu zboara tot am castigat ceva, trust me http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#74 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 18 August 2010 - 08:30 AM

Vezi postarearenatoa, la Aug 18 2010, 08:02 AM, a spus:

@biciclistu: ia scoate tu tabla aia frumoasa de crucisator, de ai folosit si la quad http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif


DomProfesor, no worries, nu-l zbor cu hardurile alea bre, le dau jos :lol:
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#75 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 22 August 2010 - 11:56 PM

Daca nu eram ocupat in we, poate il terminam. Suntem in stadiu destul avansat :rolleyes:

Aripa am intarit-o deasupra cu un cornier de aluminiu 10x10, subtire si extrem de usor
Imagine atasata: 1.jpg

iar in partea de jos cu placaj de 0.8, 4 straifuri de 2 cm latime taiate in unghi de 6 grade si incastrate
Imagine atasata: 2.jpg

Deja am slefuit aripa, acum arata rezonabil. Parca mi-ar placea un strat de ceara sau "lac" pe deasupra polistirenului, e inestetic si aspru la atingere. Am vazut chiar un VISION inveliit in film... care metoda e mai simpla?
Am facut o proba sa vad cum va arata la final, pare mare in sufragerie
Imagine atasata: 3.jpg Imagine atasata: 4.jpg

PS: A... si nu am renuntat la ideea cu eleroanele :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 22 August 2010 - 11:58 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#76 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 23 August 2010 - 12:26 AM

Poti sa dai aripa cu lac pe baza de apa, o sa iasa excelent si plus ca nu trage foarte mult la greutate.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#77 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 29 August 2010 - 11:31 PM

E gata, finished, bun de zbor, nu mai trebuie decat o vopsea si ... m-am gandit la oranj cu negru, gen KTM :) , am cumparat sprayurile dar astept sa-l vad cum (daca) zboara si apoi il colorez (sau incendiez - dupa caz), ca sa nu irosesc orzul pe gaste...
Mi-a iesit cu aprox 4-500gr peste ce era in proiectul lui Mike (1700gr), iar asta se trage in principiu din cauze obiective: polistiren mai greu, gauri mai putine, placaj, ramforsari, depronul de pe ampenaje, aluminiu, etc, etc. Iar motorul e de 310W, sper sa fie ok pentru un test pana vine un motor mai mare.
Dar am o MARE dilema care ma chinuie de 3 saptamani de cand am inceput sa vad proportiile reale: transportul! Chiar daca gasesc o masina mai mare decat caruciorul meu, acest monstru nu intra rezonabil decat in duba. Deci ar trebui sa-mi schimb masina ;) and that sucks!
I-am facut si o cutie din carton (btw, nimeni nu vinde carton la "foaie", nu am gasit decat la fabrici dar astia dau numai cu camionul), din niste cutii mai mari.

Aripa e lunga cat 2 zile de post dar am reusit sa o "fixez cu niste EPP gasit prin cutiile serverelor
Imagine atasata: 4.jpg Imagine atasata: 3.jpg

Corpul are o forma ciufuta, cu ampenaje nedemontabile, roti late, etc...
Imagine atasata: 5.jpg

Impreuna, cutiile sunt uriase pentru masinuta mea :(
Imagine atasata: 6.jpg

Asa ca ma gandeam la un model mai minion, ceva uman si care sa incapa intr-un portbagaj. Dar nu cu mult mai mic fiindca se altereaza calitatile de zbor care in parte sunt datorate si dimensiunii generoase. Am fost la fabrica la Austroterm sa vad ce densitati de EPS exista si am avut placuta surpriza sa constat ca peste comuna scartietoare de reabilitat blocurile comuniste exista si alte calitati / densitati. Ma rog, acum cica nu se mai masoara in densitate ci in rezistenta la rupere... or samfing! Evident ca am luat o mostra (desigur ca tot un bax, nu s-a putut numai cateva foi) cu 60 eur / mc (un bax are 1/4 mc)) si taaaare ma mananca s-o iau de la capat cat mai rapid.
Imagine atasata: 1.jpg

Iata ce scria pe ambalaj (tipul pe care l-am cumparat este A150 - cu dunga neagra)
Imagine atasata: 2.jpg

O sa fac cateva teste sa vad cum se taie si daca se mai curbeaza. La o prima vedere este clar mai usor decat XPS-ul si pare FOARTE rezistent, nici pomeneala sa se desprinda bilutele din el, bilute care sunt mult mai mici. Are dimensiuni mai mici decat extrudatul: 1000x500x50 mm

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 29 August 2010 - 11:36 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#78 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 30 August 2010 - 07:23 AM

Cand te hotarasti sa-ti iei zborul da-mi un tel. si te rezolv cu transportul. Sper sa intre in W.Transporter.
0

#79 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 31 August 2010 - 09:49 PM

Domneeee.. a fost un fel de dezvirginare reusita pe jumatate :)
Iata ca am incercat un prim zbor care s-a dovedit in ciuda filmului de mai jos, un succes! Am ajuns pe camp pe ploaie in toiul luptei noptii cu ziua si pe un vant rece si puternic. Abia am putut scoate aripa din cutie si apoi s-o montam, deoarece vantul dadea sa ne rastoarne. Acest avion este creat de Power pentru vreme buna si NU e recomandat zborul pe vant puternic. S-a dovedit, asa cum am banuit, ca motorul este mult subdimensionat, desi bateria a fost de 4 celule. Afara de vant si de motor slab, al treilea factor negativ a fost centrul de greutate deplasat spre spate. Nu este o eroare de constructie deoarece in fata trebuie pus un DSLR, sau compensat cu aprox 1Kg.
Partea buna este ca "pilotul de teste", mihaimcg, a fost intr-o forma de zile mari. Se poate vedea cum l-a salvat din ghearele vantului cu un motor flescait. Insa avionul este asa cum trebuie si asta este pentru mine esentialul. Am muncit 3 saptamani sa-l vad zburand si chiar daca acum nu a zburat in adevaratul sens al cuvantului, stiu SIGUR acum ca poate sa zboare si ca totul functioneaza cf planului, intr-o zi cu vant bland si cu un motor pe masura va zbura perfect :lol:

PS: se pare ca procesarea filmului pe youtube mai dureaza...

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 31 August 2010 - 10:03 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#80 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 31 August 2010 - 10:21 PM

salut

unde si cand il mai zbori?
0

#81 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 01 September 2010 - 07:56 AM

Daca este frumos afara, astazi pe camp la Chitila. Incercarea nr 2 !!!!!!!

Dar de ce intrebi, ca sa nu te nimeresti cumva prin zona?? :lol: :)

Nu va faceti griji, ma duc undeva departe ca sa nu fac nefacute...

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 01 September 2010 - 07:59 AM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#82 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 01 September 2010 - 08:41 AM

Daca Dan (aka Biciclistu) a avut emotii din postura de proprietar de avion, eu din postura de "pilot de teste" zic ca a fost foarte interesant.
Primele impresii despre avion:
- avionul nu este mare, este imens; cu greu l-am urcat in masina, deoarece aripa este dintr-o singura bucata; abia a incaput din portbagaj pana pe scaunul din fata
- cu toate ca este din polistiren, este foarte rigid si foarte bine ranforsat
- motorul este subdimensionat pentru marimea si greutatea lui, dar sunt convins ca pe timp frumos, fara vant, o sa zboare fara nicio problema
- trebuie modificat trenul de aterizare; cu trenul de aterizare pe care-l are acum (foarte jos si paralel cu solul), se poate ateriza doar pe parchet. :rolleyes:

Zborul de aseara s-a desfasurat in conditii extreme (vant puternic, frig si ploaie), dar a fost rezultatul dorintei lui Dan de a-l vedea zburand si dorintei mele de a-l zbura.
Concluzia a fost clara. Acestui avion nu-i place deloc vantul. Aripa este foarte mare (si lata si lunga) si imediat avionul este "umflat" de vant. Sunt convins ca zbura si pe vantul de aseara, dar trebuia facut mult mai greu de bot si eventual cu un motor mai puternic.
Au fost doua decolari (tentative de decolare). Am incercat sa decolez si rapid, dar si mai incet, dar rezultatul a fost acelasi. Dupa ce depaseam pragul de 1 metru fata de sol, avionul era efectiv aruncat inapoi de vant, oricat de mult incercam sa compensez din profundor si motor.
Daca vremea o sa fie OK, mai facem o incercare astazi.
0

#83 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 03 September 2010 - 10:51 PM

Fara vant si fara emotii, azi am izbutit zborul nr. 2. Stiam ca va zbura chiar daca stiam si ca e greu de coada, ca trenul de aterizare e prea moale, ca motorul va trage la maxim mai tot timpul, etc... Si a zburat!
Nu inainte insa sa-mi atraga atentia cum NU se construieste un tren de aterizare. Apoi ca o barca pe valuri, s-a urcat pe cer si a plutit cateva minute bune. Aterizarea in papusoi, of course, in ciuda venirii line si cursive. A papat acumulatorul LiPo 4s 2500mAh 20C in 8-9 min, era stors pana la 3.13V in medie pe celula. Pentru echilibrare a purtat un harddisk pe bot iar in partea 4-a (dupa minutul 7:35) a avut aripa mai in spate cu 4cm. Abia atunci a fost 95% BINE, dar deja murise acumulatorul.
Concluzia? E nevoie de un tren de aterizare sanatos, de repozitionarea aripii mai in spate, iar in bot de o camera foto pentru care a fost proiectat acest aparat... Cred ca daca e bine echilibrat, e suficient chiar si aces motor. Dau cuvantul celorlalti domni prezenti...
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#84 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 03 September 2010 - 11:52 PM

Vezi postareaBiciclistu, la Sep 3 2010, 11:51 PM, a spus:

Fara vant si fara emotii, azi am izbutit zborul nr. 2. Stiam ca va zbura chiar daca stiam si ca e greu de coada, ca trenul de aterizare e prea moale, ca motorul va trage la maxim mai tot timpul, etc... Si a zburat!
Nu inainte insa sa-mi atraga atentia cum NU se construieste un tren de aterizare. Apoi ca o barca pe valuri, s-a urcat pe cer si a plutit cateva minute bune. Aterizarea in papusoi, of course, in ciuda venirii line si cursive. A papat acumulatorul LiPo 4s 2500mAh 20C in 8-9 min, era stors pana la 3.13V in medie pe celula. Pentru echilibrare a purtat un harddisk pe bot iar in partea 4-a (dupa minutul 7:35) a avut aripa mai in spate cu 4cm. Abia atunci a fost 95% BINE, dar deja murise acumulatorul.
Concluzia? E nevoie de un tren de aterizare sanatos, de repozitionarea aripii mai in spate, iar in bot de o camera foto pentru care a fost proiectat acest aparat... Cred ca daca e bine echilibrat, e suficient chiar si aces motor. Dau cuvantul celorlalti domni prezenti...


Felicitari !!! Multumesc pentru ocazia oferita de a-l vedea zburand. Dincolo de faptul ca ne-am distrat ( si numai intunericul ne-a determinat sa plecam - caci am mai fi stat la discutii ) , modelul are potential . Avand in vedere cele vb.la zbor am pus de o parte o platbanda de dural de 3x40 mm si sarma de otel de 4 mm . Cat despre roti ma gandeam sa incerc sa le tai tot cu fir cald ( fixate bucatile brute pe un ax si rotite contra firului cald ) cam la 100 mm diametru .

BAFTA !!!

P.S.Cochetam cu gandul de a construi un Passive UL pentru un amic. Incurajat de succesul tau ( si de A150 ) cred ca in week end ma si apuc de bricolat.
0

#85 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 September 2010 - 03:12 AM

Foarte frumos, felicitari si la cat mai multe zboruri reusite.
Imi place cum arata in aer si cum zboara maiestuos. Pare, atat cat ma pricep, un picut greu de coada.
Ia spune, ca nu ne aude nimeni, pantalonii erau plini?
Multa bafta si, te rog, sa nu ne uiti cu urmatoarele dari de seama.
0

#86 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 04 September 2010 - 08:26 AM

Vezi postareaBiciclistu, la Sep 3 2010, 11:51 PM, a spus:

Fara vant si fara emotii, azi am izbutit zborul nr. 2. Stiam ca va zbura chiar daca stiam si ca e greu de coada, ca trenul de aterizare e prea moale, ca motorul va trage la maxim mai tot timpul, etc... Si a zburat!
Nu inainte insa sa-mi atraga atentia cum NU se construieste un tren de aterizare. Apoi ca o barca pe valuri, s-a urcat pe cer si a plutit cateva minute bune. Aterizarea in papusoi, of course, in ciuda venirii line si cursive. A papat acumulatorul LiPo 4s 2500mAh 20C in 8-9 min, era stors pana la 3.13V in medie pe celula. Pentru echilibrare a purtat un harddisk pe bot iar in partea 4-a (dupa minutul 7:35) a avut aripa mai in spate cu 4cm. Abia atunci a fost 95% BINE, dar deja murise acumulatorul.
Concluzia? E nevoie de un tren de aterizare sanatos, de repozitionarea aripii mai in spate, iar in bot de o camera foto pentru care a fost proiectat acest aparat... Cred ca daca e bine echilibrat, e suficient chiar si aces motor. Dau cuvantul celorlalti domni prezenti...


Felicitari Dane,ma bucur ca ai reusit .Zboara frumos,iar dupa ce o sa faci rectificarile necesare ,o sa zboare ca cel original. Totusi cred ca ai nevoie de un motor mai mare ca sa-l poti decola de pe iarba .Imi pare rau ca nu am reusit sa ajung la inaugurare,dar sper ca la urmatoarea tentativa sa fiu prezent.Dupa zborul asta te-ai virusat definitiv. Bafta multa si zboruri cat mai reusite.
0

#87 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 04 September 2010 - 09:30 AM

Vezi postareapccdtk, la Sep 4 2010, 12:52 AM, a spus:

Felicitari !!! Multumesc pentru ocazia oferita de a-l vedea zburand. Dincolo de faptul ca ne-am distrat ( si numai intunericul ne-a determinat sa plecam - caci am mai fi stat la discutii ) , modelul are potential . Avand in vedere cele vb.la zbor am pus de o parte o platbanda de dural de 3x40 mm si sarma de otel de 4 mm . Cat despre roti ma gandeam sa incerc sa le tai tot cu fir cald ( fixate bucatile brute pe un ax si rotite contra firului cald ) cam la 100 mm diametru .

BAFTA !!!

P.S.Cochetam cu gandul de a construi un Passive UL pentru un amic. Incurajat de succesul tau ( si de A150 ) cred ca in week end ma si apuc de bricolat.


Placerea a fost numai a mea si ma bucur nespus ca v-am cunoscut pe tine si prietenul tau (iertare dar nu am retinut numele sau nickul lui de pe forum).
Dupa aceeasi metoda am taiat si eu rotile dar din pacate nu am avut EPP mai lat ci numai de 11cm (rotile au iesit la ~10cm diametru). As fi vrut sa le fac macar de 15cm sa aibe capacitate de trecere peste denivelari mai mare... Daca nu ai nici tu decat de 10, nu te mai chinui ca le folosim pe astea, sunt OK. Cat despre tren, tu ai infinit mai multa experienta si nu te pot contrazice... insa eu ma gandeam tot la designul din planul initial numai ca in loc de carbon/aluminiu sa folosim teava de otel cu diametrul interior de 5 si tija de otel de 4, sunt ieftine in Hornbach. Si adauga exact greutatea necesara echilibrarii... ce zici?



Vezi postareadan_mitea, la Sep 4 2010, 04:12 AM, a spus:

Foarte frumos, felicitari si la cat mai multe zboruri reusite.
Imi place cum arata in aer si cum zboara maiestuos. Pare, atat cat ma pricep, un picut greu de coada.
Ia spune, ca nu ne aude nimeni, pantalonii erau plini?
Multa bafta si, te rog, sa nu ne uiti cu urmatoarele dari de seama.


Multumesc pentru urari! Emotiile si fiorii circulau printre sinapsele mele ca la Formula1, dar sfincterul aproape a iesit invingator :blink: :blink:


Vezi postareailie F1A, la Sep 4 2010, 09:26 AM, a spus:

Felicitari Dane,ma bucur ca ai reusit .Zboara frumos,iar dupa ce o sa faci rectificarile necesare ,o sa zboare ca cel original. Totusi cred ca ai nevoie de un motor mai mare ca sa-l poti decola de pe iarba .Imi pare rau ca nu am reusit sa ajung la inaugurare,dar sper ca la urmatoarea tentativa sa fiu prezent.Dupa zborul asta te-ai virusat definitiv. Bafta multa si zboruri cat mai reusite.


Daca rezolvam problema trenului, restul e simplu: mut aripa cu 4-5cm mai in spate si... s-ar putea sa fie suficient! Mai probam si mai vedem, dar cred ca nu este nevoie sa schimb motorul cu unul mai puternic. Virusat zici? Cred ca da, deja am trecut la constructia urmatorului, se pune ?? :)
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#88 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 04 September 2010 - 11:01 AM

Vezi postareaBiciclistu, la Sep 4 2010, 10:30 AM, a spus:

1.Placerea a fost numai a mea si ma bucur nespus ca v-am cunoscut pe tine si prietenul tau (iertare dar nu am retinut numele sau nickul lui de pe forum).
2.Dupa aceeasi metoda am taiat si eu rotile dar din pacate nu am avut EPP mai lat ci numai de 11cm (rotile au iesit la ~10cm diametru). As fi vrut sa le fac macar de 15cm sa aibe capacitate de trecere peste denivelari mai mare... Daca nu ai nici tu decat de 10, nu te mai chinui ca le folosim pe astea, sunt OK. 3.Cat despre tren, tu ai infinit mai multa experienta si nu te pot contrazice... insa eu ma gandeam tot la designul din planul initial numai ca in loc de carbon/aluminiu sa folosim teava de otel cu diametrul interior de 5 si tija de otel de 4, sunt ieftine in Hornbach. Si adauga exact greutatea necesara echilibrarii... ce zici?


1.Si noua ( mie si lui Doru - el nu prea frecventeaza forumul insa il voi corupe ...) ne-a facut placere sa va cunoastem - mai ales in circumstantele date.
2.OK .
3.Care "infinit mai multa experienta" ? ...nu de alta dar pe masura ce mai invat cate ceva imi dau seama de cat nu stiu. Cat despre tren eu ma gandesc sa construim ambele variante si sa le incercam . Asta cu atat mai mult cu cat ma apuc sa construiesc Passive-ul .
0

#89 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 07 September 2010 - 01:40 AM

Dupa cel de-al 3-lea test, cu trenul de aterizare otelit, cu aripa mai pe spate si cu 400gr plumb pe bot, CG e tot pe spate :D Iar dupa nici un minut de zbor, distantierul de la aripa zboara si dezechilibrul devine prea mare... E clar, e momentul pentru schimbari mai radicale, mut motorul cu 10cm mai in fata!

Intre timp noul model avanseaza:
Imagine atasata: 2.JPG Imagine atasata: 3.JPG

O comparatie de dimensiuni:
Imagine atasata: 1.JPG
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#90 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 07 September 2010 - 09:42 AM

Din nou il putem urmari la lucru pe acest Stig al Romaniei, multincercatul pilot de teste si artist emerit al stickului, mihaimcg!
Acu' fara bancuri, l-a scos din vant de deasupra masinilor dezechilibrat si salbaticit, sub privirile spectatorilor cu pantalonii uzi :)

BRAVO!
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#91 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 07 September 2010 - 10:25 AM

Ii multumesc lui Dan (aka Biciclistu) pentru laude si aprecieri, dar trebuie sa recunosc ca mi-a placut la nebunie postura de "pilot de teste", chiar daca eu sunt adeptul planoarelor, curentilor termici, etc.
Partea buna este ca avionul a inceput sa zboare din ce in ce mai bine.
Cea mai nasoala parte din zborul de duminica a fost momentul in care s-a desprins suportul de polisitiren care aducea aripa mai in spate. In momentul desprinderii acestui suport, aripa a inceput sa se miste si avionul a devenit foare greu controlabil, cu atat mai mult cu cat batea si vantul.
Sunt convins ca prin modificarea botului avionului si implicit prin modificarea centrului de greutate, avionul o sa zboare superb.

Aceasta postare a fost editata de mihaimcg: 07 September 2010 - 10:27 AM

0

#92 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 07 September 2010 - 04:16 PM

Nu era nici o problema ca se accidentau masinile,problema era ca se strica minunatia de AVEON. Zboruri bune si succcccesuri in viiiitor.
0

#93 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 11 September 2010 - 08:57 PM

Inspirat de Dan , m-am apucat si eu de un Passive - usor modificat . Intai modearea 3D :

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: randare_1.jpg
  • Imagine atasata: randare_2.jpg
  • Imagine atasata: randare_3.jpg
  • Imagine atasata: randare_4.jpg

0

#94 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 11 September 2010 - 08:58 PM

...si modelul real :

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg
  • Imagine atasata: 2.jpg
  • Imagine atasata: 3.jpg
  • Imagine atasata: 4.jpg

0

#95 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 11 September 2010 - 09:04 PM

Caracteristici :

Anvergura : 150 cm
Supr.alara : 40 dm2
Greutate estimata ( fara camera ) : 800 gr.
0

#96 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 11 September 2010 - 09:31 PM

Robert,o mica sugestie. Din ce am sesizat la Dan,incearca sa faci suportul motor mai lung cu vreo 5cm,sa nu fi nevoit sa pui plumb in bot. S-ar putea sa fie greu de coada cu botul ala scurt, asa cum este la Dan. Sper sa facem o escadrila de Passive,saptamana urmatoare termin L.B ,am inceput un fuselaj Passive [Vision].Incerc sa folosesc aripa de la LB sa nu mai fac una noua. Multa bafta si spor la lucru.
0

#97 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 11 September 2010 - 09:40 PM

Multumesc pt.idee. Cum , deocamdata imi pare usor de coada il voi lasa asa . Daca nu va fi suficient il voi alungi ( ma va costa doar ~ 25 gr. suplimentare ) .
0

#98 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 September 2010 - 11:16 PM

Abia astept sa-l zbor in G5.
Multa, multa bafta, zburatorilor.
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro