E gata, finished, bun de zbor, nu mai trebuie decat o vopsea si ... m-am gandit la oranj cu negru, gen KTM :) , am cumparat sprayurile dar astept sa-l vad cum (daca) zboara si apoi il colorez (sau incendiez - dupa caz), ca sa nu irosesc orzul pe gaste...
Mi-a iesit cu aprox 4-500gr peste ce era in proiectul lui Mike (1700gr), iar asta se trage in principiu din cauze obiective: polistiren mai greu, gauri mai putine, placaj, ramforsari, depronul de pe ampenaje, aluminiu, etc, etc. Iar motorul e de 310W, sper sa fie ok pentru un test pana vine un motor mai mare.
Dar am o MARE dilema care ma chinuie de 3 saptamani de cand am inceput sa vad proportiile reale: transportul! Chiar daca gasesc o masina mai mare decat caruciorul meu, acest monstru nu intra rezonabil decat in duba. Deci ar trebui sa-mi schimb masina ;) and that sucks!
I-am facut si o cutie din carton (btw, nimeni nu vinde carton la "foaie", nu am gasit decat la fabrici dar astia dau numai cu camionul), din niste cutii mai mari.
Aripa e lunga cat 2 zile de post dar am reusit sa o "fixez cu niste EPP gasit prin cutiile serverelor
Corpul are o forma ciufuta, cu ampenaje nedemontabile, roti late, etc...
Impreuna, cutiile sunt uriase pentru masinuta mea :(
Asa ca ma gandeam la un model mai minion, ceva uman si care sa incapa intr-un portbagaj. Dar nu cu mult mai mic fiindca se altereaza calitatile de zbor care in parte sunt datorate si dimensiunii generoase. Am fost la fabrica la Austroterm sa vad ce densitati de EPS exista si am avut placuta surpriza sa constat ca peste comuna scartietoare de reabilitat blocurile comuniste exista si alte calitati / densitati. Ma rog, acum cica nu se mai masoara in densitate ci in rezistenta la rupere... or samfing! Evident ca am luat o mostra (desigur ca tot un bax, nu s-a putut numai cateva foi) cu 60 eur / mc (un bax are 1/4 mc)) si taaaare ma mananca s-o iau de la capat cat mai rapid.
Iata ce scria pe ambalaj (tipul pe care l-am cumparat este A150 - cu dunga neagra)
O sa fac cateva teste sa vad cum se taie si daca se mai curbeaza. La o prima vedere este clar mai usor decat XPS-ul si pare FOARTE rezistent, nici pomeneala sa se desprinda bilutele din el, bilute care sunt mult mai mici. Are dimensiuni mai mici decat extrudatul: 1000x500x50 mm
Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 29 August 2010 - 11:36 PM