Cum detasez in siguranta un compresor de frigider
#1
Postat 27 July 2010 - 12:09 PM
Ce operatii trebuie sa fac pentru a nu ma accidenta. Gazul din el este sub presiune?
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi unde sa pot taia in siguranta. Vad ca din carcasa pleaca o teava mai groasa care duce la congelator si in alta parte intra una mai subtire care e serpentina prin radiator.
Va multumesc.
#2
Postat 27 July 2010 - 03:45 PM
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 27 July 2010 - 03:46 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#3
Postat 27 July 2010 - 03:58 PM
MLGore, la Jul 27 2010, 04:45 PM, a spus:
Freonul e lichid sau gaz? O sa iasa sub presiune? Am nevoie de ochelari de protectie? Pateaza hainele, ataca pielea?
Multumesc de raspuns.
#4
Postat 27 July 2010 - 04:11 PM
#5
Postat 27 July 2010 - 04:30 PM
Alex Baccilu, la Jul 27 2010, 04:58 PM, a spus:
Multumesc de raspuns.
Freonul e lichefiat, adica in instalatie e lichid iar la presiune si temperatura normala e gaz. De obicei iese gaz, dar pot aparea si picaturi de freon lichid. Nu ataca pielea, dar contactul cu freonul in stare lichida poate provoca degeraturi intrucat R12 fierbe la -50 grade Celsius (la presiune atmosferica). Nu ai nevoie de manusi, rupe capilarul si pleaca de langa el. Atentie! operatiunea se executa in aer liber, freonul inhalat putand duce la asfexiere deoarece e mai greu decat aerul si se elimina mai dificil din plamani.
Cat despre ecologie, ozon si alte bla-bla-uri, s-a demonstrat ca toate pierderile de freon de cand a fost inventat si pana in prezent au distrus stratul de ozon cam cat il distruge o lansare de naveta spatiala, asa ca, daca NASA are voie, nu vad ce te-ar retine. Motivul pt. care apar tipuri noi de freon asa zise ecologice in fiecare an e unul simplu: trebuie sa mananca si gura lu'DuPont, mo! ; altfel, in loc de floruri de carbon sau cloruri de carbon s-ar folosi cu incredere banalul CO2 ce permite obtinerea de indici COP mult mai buni decat freonul, dar asta-i viata, unii "e" mai smecheri.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#7
Postat 27 July 2010 - 04:49 PM
dan_mitea, la Jul 27 2010, 05:11 PM, a spus:
Dan, sa stii ca nu ma lasa indiferent treaba cu ozonul. Daca ma poti sfatui cum sa procedez astfel incat sa nu dauneze chiar te rog sa-mi spui. Ce am uitat sa intreb: pateaza asfaltul? Ca nu am loc izolat la kilometri in jur, numai beton pe langa blocurile gri. Si nici sa ma car cu ditamai hardughia pana la vreo rapa nu-mi vine.
#9
Postat 27 July 2010 - 07:03 PM
Alex Baccilu, la Jul 27 2010, 05:49 PM, a spus:
Dupa chestia asta, iti recomand calduros sa apelezi un service autorizat in depanarea frigiderelor pt. a-ti rezolva problema!
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#10
Postat 27 July 2010 - 09:24 PM
#11
Postat 28 July 2010 - 03:43 AM
dadooo-stayl, la Jul 27 2010, 09:24 PM, a spus:
Se poate posta poza.Sintem curiosi.
Stima
#12
Postat 28 July 2010 - 09:46 AM
Rezumat: nu iese nimic vizibil din el. Nu a curs nimic pe jos. Nu a luat foc de la scanteile flexului. Sfaturile au fost bune, jos palaria.
Bun. Acum am ramas cu agregatul, din care iese un ciot de teava care era infundat din nastere, un ciot de teava mai groasa (cea care mergea la congelator) si un ciot din teava care urca la serpentina, prin radiator. Care e scopul lor si parintii lor stie? Astept un raspuns cu multumiri de ajutor. :unsure:
#13
Postat 28 July 2010 - 06:20 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#14
Postat 28 July 2010 - 09:13 PM
MLGore, la Jul 28 2010, 07:20 PM, a spus:
Multumesc frumos. Rezolvat. Raman dator. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
#16
Postat 21 November 2010 - 01:38 AM
Eu am folosit doua stingatoare de incendiu de 9 Kg,am facut proba la 7 bari ,a mers cam greu ,dupa care am reglat presostatul la 3,5 bari maxim si 2 bari mini,iar regulatorul e fixat la 2 bari.Problema e ca unele motoare au un releu in ele si nu porneste motoru pana cand presiunea din el ajunge sub un bar.problema se poate rezolva folosind o supapa de sens si o electrovalva
Aceasta postare a fost editata de mircea09: 21 November 2010 - 01:39 AM