Poti sa-mi zici ce motor(kv)/pinion foloseai ?
Setarea unui heli - mura in gura e mult mai simplu decat pare la inceput
#92
Postat 09 March 2018 - 02:59 PM
Clasa 450 zboara cel mai bine cu motorul la >80%. Nu te gandi ca-i faci rau motorului, caci consumul n-are voie sa creasca cu mai mult de 5-10% fata de hover la 50-60% motor. Toate modurile de zbor pe care le foloseam aveau musai motorul fixat si zburam doar din pas.
#93
Postat 09 March 2018 - 03:54 PM
Problema este ca daca urc pana la 80-90% am deja 3000rpm. Nu fac 3D deloc si nu am nevoie de o turatie asa mare (chiar din contra). Nu am o configuratie "kit" din acest motiv intreb. Mai mult ca sigur configuratiile "kit" au in pereche motor cu kv care inpreuna cu pinion da un headspeed ok.
Se gasesc multe feluri de motoare pt. clasa 450 cu KV diferit rezultand un alt headspeed.
Se gasesc multe feluri de motoare pt. clasa 450 cu KV diferit rezultand un alt headspeed.
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
#94
Postat 09 March 2018 - 06:25 PM
Eu am folosit motoare de 400 - 600 w la 3S (2218-2221 / 3500 r/V) in runner si out runner. Pentru mine cea mai buna configuratie a fost (si este rtf) 2221/3500 outrunner heli, pinion 11. La toate configuratiile mele am reglat manual turatia/pas, sa ramina cit mai constanta.
#95
Postat 09 March 2018 - 08:23 PM
Am motor 2218 3450KV, deci imi trebuie un pinion 11T. Asa o sa am turatie mai mica aproximativ 2500rpm cuplu mai mare si consum mai redus. Turatia tin cat mai constant.
Are cineva evident contracost un pinion de 11T pentru ax de 3,17 ?
Are cineva evident contracost un pinion de 11T pentru ax de 3,17 ?
T-REX 450PRO FBL
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s