Campionatul European de aeromodelism - elicoptere clasa F3C 2010 cateva poze de la eveniment, maine vin si filmele
#1
Postat 17 July 2010 - 10:11 PM
Poze de la Campionatul European de aeromodelism - elicoptere clasa F3C 2010
http://www.sibiul.ro/galerie-poze-sibiu/2-campionatul-european-de-aeromodelism-elicoptere-clasa-f3c-2010-1816716253.jpg
http://www.sibiul.ro/galerie-poze-sibiu/2-campionatul-european-de-aeromodelism-elicoptere-clasa-f3c-2010-704052640.jpg
#2
Postat 17 July 2010 - 10:28 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#5
Postat 20 July 2010 - 03:50 PM
DAILY SCHEDULE
Thursday, 15th: arrival;
Friday, 16th: registration and model processing;
Saturday, 17th: official practice;
Sunday, 18th: Preliminary Round 1;
Monday, 19th: Preliminary Round 2;
Tuesday, 20th: Preliminary Round 3;
Wednesday, 21st: Preliminary Round 4;
Thursday, 22nd: reserve day;
Friday, 23rd: Fly Offs 1 & 2;
Saturday, 24th: Fly Off 3; awards; banquet;
Sunday, 25th: departure
http://www.frmd.ro/F...adie%202010.htm
Vineri cred ca o sa trec si eu pe acolo.
Aceasta postare a fost editata de morph: 20 July 2010 - 03:50 PM
#6
Postat 20 July 2010 - 04:22 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 20 July 2010 - 05:03 PM
Am ajuns si eu la acest concurs. E foarte tare. De duminica se zboara in fiecare zi pana seara. Concursul tine pana pe la ora 4 iar dupa aceea, majoritatea raman pe camp la antrenament. Programul de zbor va fi acelasi pana la sfarsit. Sunt 28 de concurenti in primele 4 runde iar dupa acestea urmeaza inca 3 cu primii 15 piloti.
#9
Postat 22 July 2010 - 05:03 PM
#10
Postat 22 July 2010 - 05:54 PM
Acitam1, la Jul 22 2010, 06:03 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#11
Postat 23 July 2010 - 08:19 AM
Ce pot sa va spun? Impresionant.... Modelele sunt majoritar electrice (numai in echipa Angliei si a Ucrainei sunt cateva termice), folosesc alimentare cu 10-12 S. Cantaresc 5-6 kg.
Programul se compune din 3 figuri de hover si 7 figuri de zbor de translatie. Arbitrajul cuprinde 5 persoane din Elvetia, Belgia, Austria, Olanda si Anglia. Despre modul de puinctare va spune Cristi mai multe.
Pentru ce ce vor sa ajunga acolo:
Druma acces 1: La intrarea in Sibiu dinspre Bucuresti se vireaza stanga catre Cisnadie. Se intra in Cisnadie iar la Magazinul Penny se vireaza drapta. Se urmareste drumul principal iar la iesirea din Cisnadie, dupa ca. 1 km este indicator la dreapra catre aerodrom (panou publicitar)
Druma acces 2: Se iesedin Sibiu catre Paltinis. La iesirea din Sibiu se vireaza stanga spre Cisnadioara. Se trece prin localitate, se intra in Cisnadie si in dreptull magazinului Penny se vireaza stanga, apoi ca mai sus.
Distractie placuta
#13
Postat 23 July 2010 - 08:55 AM
Cand ajung acasa voi posta ceva poze.
Cristi (aka Acitam1) a primit un elicopter de la Kobayashi San, overseas sales manager de la Hirobo, prezent aici aproape o saptamana.
Cristi face o prestatie de exceptie la pc. Persoana de baza!
#14
Postat 23 July 2010 - 08:03 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#15
Postat 23 July 2010 - 08:04 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#16
Postat 24 July 2010 - 10:47 AM
Sunt elicoptere clasice F3C - Hirobo, JR dar si Trex 700E - da - varianta electrica nou aparuta nu conversia. Cei mai conservatori nemtii cu Kyosho si Kontronic (si niste baterii scumpe) - cai mai dinamici englezii cu Trex 700 si baterii FlightMax cum folosim si noi pe camp. De remarcat cat Trex 700 era nemodificat - au umblat doar putin la flybar paddle si au pus un ampenaj orizontal mare. Multe ESC Castle Creation.
Statii numai Futaba si JR de regula scumpe si foarte scumpe. Cei mai multi fara tray, fara snur de gat si cu buricul degetelor. Servo Futaba brushless sunt standard.
Nemtii zic ca Kyosho s-a retras complet din heli. Sa vedem cine urmeaza.
Programul de hover se face la turatie in head foarte mica 1450 - trec in turatie mare la figurile acrobatice - mare dar nu exagerata - se vede foarte bine pe film.
M-am laudat cu statia mea JR si am primit un tricou si un prosop JR. JR este o firma mica - app. 200 de angajati fabrica in Japonia si Malaezia.
Am stat cel mai mult de vorba, din intamplare, cu Mark Christy
Mark tine un blog legat de concurs, merita citit:
http://www.allmyrc.com/forums/r-c-helicopt...ips-2010-a.html
din intrebarile mele stupide:
- se poate face rutina F3C cu un heli mic gen Trex450 ?
- da se poate, de fapt am si facut-o demonstrativ cu un Rave 450
http://www.youtube.c...d--RHEuuUY&NR=1
- folosesti simulatorul ?
- nu, nu ma ajuta
- faci crash ?
- nu, manevrele nu sunt foarte jos, crash-urile, cand sunt, apar datorita problemelor mecanice
- ce parere ai de FBL ?
- pentru F3C nu e util, heli e mai stabil dar la hover in vant ne incomodeaza caci heli translateaza
- ce e mai important heli, electronica sau statia ?
- cea mai importanta e mana si din cele 3 cel mai important e head-ul de la heli, mai precis ce e deasupra swash-ului, de acolo vine precizia.
Unul din zboruri filmat din mana cu o camera naspa, nu stiu care concurent, o sa pun mai tarziu:
http://www.youtube.c...h?v=hZqE14HTaek
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 24 July 2010 - 11:50 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#17
Postat 24 July 2010 - 03:50 PM
Aici am filmat si concurentul asa ca pot scrie ca este Stefano Lucchi din Italia. A fost frumos, culorile bolnave vin de la camera mea.
Am avut si eu momentele mele (asumate) "nenea cat de sus zboara" - l-am intrebat pe bosul F3C de ce nu vad si hover de precizie inverted, ar fi mult mai palpitant. A zis ca motivele sunt de securitate. Partea de hover este la cativa metrii de arbitrii (si concurenti) - un singur accident ar fi suficient sa dea peste cap totul.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 24 July 2010 - 03:57 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#18
Postat 24 July 2010 - 09:37 PM
http://www.youtube.c...h?v=jY_O3a0yPmo
http://www.youtube.c...h?v=MzNYIUgaXRU
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/