Bomby strikes again!!! Legenda calaretului singuratic
#121
Postat 02 August 2005 - 08:44 PM
#123
Postat 02 August 2005 - 09:51 PM
Z-mare, la 2 Aug 2005, 20:44, a spus:
Da' are suficient DEBIT ca sa se vada la un pic de viteza?
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#124
Postat 03 August 2005 - 05:53 AM
#125
Postat 03 August 2005 - 02:52 PM
Z-mare, la 2 Aug 2005, 20:44, a spus:
Si noi! :rolleyes:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#126
Postat 07 July 2007 - 08:28 PM
Intalnit acolo cu Alex cu Mig-21 si alti baieti si fete.
Marinaru zburat de doua ori Bombonel.
La al treilea zbor m-a lasat pe mine, inclusiv decolarea (anul trecut, asta era problema si mi-l decola).
Zbor eu, mediocru, fac tonouri dezaxate, loopinguri ouate si virgulate, simulacre de imelmane si rasturnari si la o redresare contra vantului (tare), pe la vreo 100 m inaltime, aripile adopta o traiectorie net diferita fata de cea a fuselajului. Ca din somn aud vocea Marinarului: "taie motorul, taie motorul". Hrrrr, la zero. Am uitat sa duc si trimmerul in zero. Trag de mansa la maxim, la final trag si directie..... Ca somnambulu, dau statia celui din stanga si alerg catre fuselaj........
Catastrofa: motorul distrus, servourile de negasit, acumulatorul lipsa.
In fine, au gasit baietii componentele, dar s-a pierdut aripa si servoul de eleroane. Balarii de peste juma de metru pe hectare intregi.
Aparent, receptorul, acumulatorul si un servo functioneaza.
Urmarea: comanda motor nou, elice si tot inainte!
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#127
Postat 07 July 2007 - 09:27 PM
INCAS, la 7 Jul 2007, 21:28, a spus:
Comanda e a ta pentru tine, nu ma intereseaza...moment cand vei fi convertit forever la termice!!!
Din pacate aripile nu au fost gasite si nu mai am cum sa-l repar...asa ca, cei care vor sa-i scrie necrologul (necrofagii) or sa mai amane ca...ii fac aripa noua!
Later edit...motivul a fost bruiaj pe CHITILAAAA...un ciurli-burli a deschis statia in aceiasi radianta decriptografica si armonica s-a cumulat exporadicalic!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 09 July 2007 - 08:18 PM
Cu rabdare si ciocan.
#128
Postat 07 July 2007 - 09:38 PM
eu am fost primu in aer. nu prea mult timp :lol:
http://img516.imageshack.us/img516/6356/eucuzmeuah4.jpg
modelul domnului craioveanu
http://img526.imageshack.us/img526/7848/draculisoo5.jpg
marinaru la aterizare, cred ca ultima pt bombonel
http://img526.imageshack.us/img526/8048/raduaterizarevj6.jpg
ramasite bombonel - sa-i fie tarana usoara
http://img152.imageshack.us/img152/5243/ramasiteii1.jpg
motorul lui bombonel - ce a mai ramas
http://img152.imageshack.us/img152/9233/motorux7.jpg
Aceasta postare a fost editata de hash84: 07 July 2007 - 09:43 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#129
Postat 07 July 2007 - 10:44 PM
Odihnire veshnica si netulburata de spectrul inariparii cu noi planuri din mana Marnarului iesite!
#130
Postat 07 July 2007 - 11:47 PM
Bombi redivivus!
bigBombom
#131
Postat 08 July 2007 - 07:32 AM
Big, la 8 Jul 2007, 00:47, a spus:
Bombi redivivus!
bigBombom
Made in 1973, cu dese reparatii capitale!!
Valteras, la la 7 Jul 2007, 23:44, a spus:
Odihnire veshnica si netulburata de spectrul inariparii cu noi planuri din mana Marnarului iesite!
A lasat si pui in urma!
Acum, partea siropoasa: multumesc tuturor flacailor care s-au oferit voluntari sa-si juleasca picioarele prin balarii, cautand trupul neinsufletit al bombonelului!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 08 July 2007 - 08:17 AM
Cu rabdare si ciocan.
#132
Postat 08 July 2007 - 09:09 AM
http://img300.imageshack.us/img300/2600/bombomnelaripiyh1.jpg
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#133
Postat 08 July 2007 - 12:39 PM
Tu chiar nu vezi ca Bombi se to' chinuie, foarte voalat, sa-ti transmita un mesaj?
Mesajul ie ca s-a saturat si iel si ar vrea sa-si traiasca viata de veci in liniste...
Putina decentza, da?
#134
Postat 08 July 2007 - 01:11 PM
coming soon Bomby reloaded :D to your door :)
Aceasta postare a fost editata de speedy400: 08 July 2007 - 01:12 PM
#135
Postat 08 July 2007 - 03:46 PM
#136
Postat 08 July 2007 - 06:55 PM
Valteras, la 8 Jul 2007, 13:39, a spus:
Tu chiar nu vezi ...Putina decentza, da?
NU! :mellow:
Cu rabdare si ciocan.
#138
Postat 08 July 2007 - 07:02 PM
Traiasca Bombonel cel vesnic!
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 08 July 2007 - 07:02 PM
#139
Postat 08 July 2007 - 07:05 PM
Se poate si asa ?, la 8 Jul 2007, 20:02, a spus:
Traiasca Bombonel cel vesnic!
Normal...si o sa-l revopseasca nenea Puiu, cum il unge la suflet pe Valterasu :mellow:...!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 08 July 2007 - 08:12 PM
Cu rabdare si ciocan.
#140
Postat 09 July 2007 - 10:26 PM
@Valteras
Schimba domnule adjectivele, avea motor nou de la nea' Puiu, ala nu era pdp, sa faca zgomot...
Bafta!
Costel
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 09 July 2007 - 10:27 PM
#141
Postat 10 July 2007 - 08:32 AM
pavcostel, la 9 Jul 2007, 23:26, a spus:
Schimba domnule adjectivele, avea motor nou de la nea' Puiu, ala nu era pdp, sa faca zgomot...
Bafta!
Costel
Aaaaa...o sa ai si tu o surpriza...de ieri fuselajul e gata de vopsire si echipat cu...PDP!!!...azi poate pun poze :lol:
Cu rabdare si ciocan.
#142
Postat 10 July 2007 - 11:09 AM
pavcostel, la 9 Jul 2007, 22:26, a spus:
Adicatelea, ce are nene, vantu' cu taria de a rezista a lu' Bonbon?!
Cacand zboara prin aer, nu tot se deplaseaza iel prin aer (vant) si vantu' pe langa iel?!
Io zic ca i s-a shubrezit structura de la osteoporoza, sau poate ati dat in iel cu prea multe G-uri...
#143
Postat 10 July 2007 - 06:16 PM
Se asteapta inteleg revenirea lui din nou la zbor...
Bafta!
Costel
P.S.- Marinare, de ce tot cu PDP? Nu merita si el ceva mai bun sau vrei mai multa viteza? :D
#144
Postat 10 July 2007 - 07:08 PM
#145
Postat 10 July 2007 - 07:46 PM
Piglett, la 10 Jul 2007, 20:08, a spus:
Nu stiu daca se mai produc, cel putin nu seriile de atunci eu nu am mai vazut, dar motoarele PDP erau si sunt superbe...singurul lor dezavantaj e la cantar. Cele de 6.5 cc au 1.6 CP dar cantaresc cat unul de 10 cc.
Cu rabdare si ciocan.
#146
Postat 23 March 2012 - 10:43 AM
Ca sa nu fac aceleasi postari in mai multe locuri, va dau link direct catre forumul cu etapele constructiei :(
http://www.marinaru.....php?f=16&t=457
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
#147
Postat 06 October 2012 - 10:27 PM
Si doua poze cu el :drinks:
Iar pentru cei ce vor sa vada cum a decurs ziua de zbor pe melodromul din Luica, uite si un link catre dusmani: http://www.marinaru.....php?f=11&t=504
Acolo gasiti mai multe poze, iar la jurnal de zbor gasiti si ceva poze de la zborul de azi
Fisiere atasate
-
DSC08318.JPG (326.33K)
Number of downloads: 160 -
DSC08327.JPG (171.49K)
Number of downloads: 150
Aceasta postare a fost editata de Screamer: 06 October 2012 - 10:30 PM
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)