HK250GT - clona de Trex numai CNC si carbon la un pret mic, mic de tot
#1
Postat 05 July 2010 - 04:31 PM
Din motive pe care nu le cunosc acum costa 36 USD si are sub 500g deci si transportul este ieftin. Azi l-am primit si sunt foarte incantat de calitatea executiei. In primul rand totul este carbon si metal CNC, totul se misca frumos. O sa refac capul sa nu am surprize. Cureaua pare alta decat la HK250 (care s-a destramat in 5 minute), sa vedem daca tine.
In cutie vin si 3 chei din care cea de 1,5 tip torx. Servo vor fi TGY-1800A (Power HD). Restul, motor, ESC, o sa pun de la cel busit.
Singurele minusuri deocamdata sunt palele din plastic, dar am de carbon si canopia care nu e din fibra ci dintr-un plastic ordinar si fragil, este insa usoara ceea ce e un plus. Carbonul e neslefuit asa ca taie usor, piele sau fire de servo. La banii astia e greu sa te plangi de aceste mici amanunte. Cateva poze. Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 06 July 2010 - 10:58 AM
Vad ca ai tot mai multe probleme cu HXT900 .....
Eu am dat ieri comanda de inca 4 buc (pe langa alte piese de rezerva), dar acum incep sa ma gandesc daca nu cumva am facut o greseala ....
Deocamdata eu nu am avut probleme, dar nici nu am decat vreo 8-9 pack-uri consumate ( ultimul cu un mic crash :blink: ).
Se ne spui si noua daca TGY-1800A sunt ok ...
Bafta
#4
Postat 06 July 2010 - 11:27 PM
E cam gata. Mai trebuie pus servo de coada cu link-ul aferent si rutate firele. E bine facut, nici un surub stripuit, nimic rupt inca. Main gear e cam oval dar care nu e. Cheia torx e de 1,3mm si e foarte buna, cele mai multe suruburi sunt de 1,3. Este bine asamblat, inafara de feathering shaft unde am pus loktite puteam sa-l las in pace, suruburile erau bine puse si aveau aparent si putin lipici.
Inca odata m-am intrebat ce-mi trebuie mie, om batran, asa un heli mic cu asa suruburi mici. Pare fragil dar e destul de solid. E cu adevarat GT, inafara de trenul de aterizare si botom plate nu exista nimic de plastic in el. Servo au venit bine.
Servo HXT900 sunt foarte bune pana cand se intepeneste unul, dupa 10-100 zboruri. La mine intotdeauna s-a intepenit unul. Si atunci faci crash.
Desii pare nu e de dormitor.
Acum are pinion de 12T la motor de 3800. Cu pinionul de 15T era muuult prea turat, chiar si dupa standardu-l de 250 care cere multe ture.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 06 July 2010 - 11:30 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#5
Postat 07 July 2010 - 09:58 AM
stiganas, la Jul 7 2010, 12:27 AM, a spus:
Cum adica ce iti trebuie in fiecare modelist exista si o parte de colectionar .
Acum sincer mititelul arata foarte bine si daca mai spui ca este si reusit , im-i face si mie cu ochiul sa iau unul dar mai la toamna ca acum sunt concedi.
Ce receiver pui pe el (greutate) ?
Sa-l zbori sanatos
#6
Postat 09 July 2010 - 09:20 PM
- avea o vibratie, am descoperit ca partea mai subtire, inferioara din axul principal era stramba, schimbat axul cu unul nou, nu e perfect dar e bine. Main gear nu e oval, axul era devina.
- blade gripurile palelor din coada aveau joc substantial (1mm) - Am tot schimbat suruburi si rulmenti cu coada de la clona veche din plastic si nu mai are joc.
- unele linkuri ies foarte usor, sper sa nu sara in zbor. Ar trebui sa cumpar un set de originale.
Tracking-ul este perfect asa cum a venit din fabrica, consuma mai putin (nu tiu de ce), e nervos, coada e fleasca.
Gyro Esky 704a cu servo Inolab lent nu se impaca. O sa fac diverse combinatii sa vad ce iese.
Lasand la o parte coada, pare ca zboara excelent, nu am avut nici un fel de surprize. Oricum coada asa cum e acum, e rau.
Receptorul e Spektrum 6110, cred ca are vreo 3-4g.
Pentru cine vrea sa-si incerce dintii cu un heli mic e o solutie buna.
Ca de obicei daca vrei sa il echipezi la nivelul lui Align ca electronica nu faci mare economie. Inca 2 poze cu mititelul.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 21 September 2010 - 04:57 PM
Stricaciunile au fost minore. Main gear, flybat, axele principale si un schid rupt. Am cateva piese prin casa si ce am comandat pentru reparatie m-ar costa cam 3 USD. Am pus mai multe sa fac gramajul de 100g si am ajuns la fabulosul total de 11.52 USD.
Piesele sunt uluitor de ieftine (si de usoare) la HK. Ramane problema spinoasa a curelei slabe. Cele de la HK tin 5-20 zboruri si cele Align putin mai mult (am una care deja are ate ce ies din ea dupa 10 zboruri).
Cred ca voi lua una de la infinity-hobby din kevlar, poate ma cuplez cu careva. Heli este foarte dificil, mai ales cu gyro Esky. Cand a aparut mai toti il ridicau in slavi cat de stabil este, ca un 450. Nici vorba de asa ceva. doar in hover si fara vant. In rest e o caramida cu pale. Dar e misto.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 16 January 2012 - 08:20 PM
http://www.oomodel.c...00-p-62112.html
sau
http://shop34009550....e&queryType=cat
Aceasta postare a fost editata de sebica_heli: 16 January 2012 - 08:21 PM
#9
Postat 18 January 2012 - 09:01 PM
Dilema: motorul Turnigy 2627-3800 cu pinionul 12T (pinionul pare enorm pe langa restul kit-ului sau asa imi pare mie) dau in servo de platou.
Ce solutie ar fi mai buna? sa tai din axul motorului si pinion sau sa pun distantiere sub motor (cred ca distanta in plus e de 3-4 mm, mie imi pare enorm...), sau tai din ax si cumpar alt pinion.
Vreau sa zbor cu el odata!!!! si sper sa nu-l crash-uiesc din prima.
Sebastian
#10
Postat 18 January 2012 - 09:46 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#11
Postat 19 January 2012 - 10:50 PM
Pana acum sunt multumit de kit, singur inconvenient a fost motorul. Pe langa ca pinionul 12T (nici nu mai stiu pe care l-am comandat ca am in kit 2 de 12T si 2 de 15T) care este foarte lung+axul motorului lung...bataie de cap. Si inca un lucru foarte enervant sunt firele de alimentare de la motor care sunt acoperite cu ceva silicon care este incredibil de inflexibil care tinde mereu sa isi revina la forma initiala.
N-am vrut sa tai din ax si din pinion asa ca am pus dintantiere intre suport si motor, daca va fi o problema voi taia axul si voi comanda alt pinion. Prima oara cand am strans motorul pe suport s-a deformat un pic. Suportul ptr motor e din aluminiu.
Mai trebuie sa cositoresc firele, sa fac legaturile intre motor si esc, trebuie sa imi ajunga cativa conectori care imi lipsesc (DEAN si JST) si ii pot da cheie. :D
P.S. main gear este cam ovala, poate o voi inlocui cu align.
Aceasta postare a fost editata de sebica_heli: 19 January 2012 - 10:55 PM
#12
Postat 24 January 2012 - 11:36 PM
Am termiat de asamblat kit-ul cu electronica. Am pus bateria (incarcata prima oara sambata) iar saptamana asta am tot facut reglaje si am invartit de cateva ori motorul. In seara asta, am mers in living si l-am pornit, fara sa se ridice de la podea pret de vreo 1-1.5 minute, iar la final am accelerat pana in capat ca sa vad daca vrea sa se ridice. Ajungand in capatul de sus s-a oprit motorul (banuiesc ca ESC-ul a taiat gazul). Am repetat miscarea asta de vreo 3 ori cu acelasi final.
Am venit cu elicopterul la masa de lucru, am conectat bateria (a inceput sa bataie servoul de pe coada) am scos servoul din gyro iar dupa jumatate de minut, au inceput sa babaie toate servourile de pe platou si s-a asternut liniste...
Cand pornesc acum heli-ul receptorul clipeste de rapid si elicopterul nu raspunde la nicio comanda. Am vrut sa pun bateria la incarcat dar ce sa vezi: nu se incarca, incarcatorul clipeste in rosu de parca ar da sa moara, baterie incarcata doar o singura data. Suspectez gyro (Assan GA-410pro), am mai avut ceva probleme de reglaj cu el, poate din vina mea, l-as da de asfalt dar ii mai dau cateva sanse ca totusi a fost aproape 30 de dolari.
Nu mai inteleg nimic, s-a ars ESC-ul, s-a ars receptorul, s-a dus acumulatorul... maine ma apuc si il desfac tot, trebuie sa imi vina 4 servouri mai de buna calitate si un acumulator, deci as avea sanse imi dau seama ce sa dus pe apa sambetei...
Sebastian
#13
Postat 24 January 2012 - 11:41 PM
#14
Postat 25 January 2012 - 12:00 AM
Porumbeu, la 24 January 2012 - 11:41 PM, a spus:
La asta m-am gandit prima data. N-am reusit sa fac bind. Pur si simplu nu raspunde la comenzi. Acum am pornit heli de 2 secunde iar, a dat sa porneasca dupa care au inceput sa se miste servourile de pe platou (cu gyro scos din receiver) iar apoi a stat, ca si iarna lui Alecsandri. sper sa fie doar acumulatorul.Da ce s-o fi intamplat de nu pot sa il re-incarc? sa fie vreun scurt pe undeva in carcasa de carbon?
Aceasta postare a fost editata de sebica_heli: 25 January 2012 - 12:02 AM
#15
Postat 25 January 2012 - 12:19 AM
#16
Postat 25 January 2012 - 07:33 AM
Alimentand aseara doar receptorul, de la luminita aprinsa de veghe de pe receptor parea sa fie bine. Cum bagam un servo, cum incepea sa tremure. Banuiesc acumulator descarcat sau cel putin asa imi suna servo in ureche cand se bataia.
#17
Postat 25 January 2012 - 09:32 AM
PS.Iti scapa un mic amanunt...probele nu se fac in casa.
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#18
Postat 25 January 2012 - 12:30 PM
furios, la 25 January 2012 - 09:32 AM, a spus:
PS.Iti scapa un mic amanunt...probele nu se fac in casa.
Corect!
Voiam doar sa fac blade tracking si un pic m-am entuziasmat prea tare. Inca o chestie ciudata: initial curba de gaz era 0,60,80,90,100 cu stickul in pozitia de jos, cu trim-ul de acceleratie in pozitia de jos, cand alimentez motorul si nu selectez throttle cut se invarte motorul :)
De aceea am modificat curba de gaz la minim in care heli-u meu cu stick-ul in jos nu o ia la fuga este: 0,0,55,80,100. Si din aceasta cauza cu stick-ul la jumate heli-ul nu tinde sa se ridice.
Voi lua manualul, sublerul, am sa incep sa masor cele doua linkuri din head am sa schimb toate servourile (pe rand pana identific servo actual defect) si in cel mai rau caz am sa comand un gyro GA250, acum "zbor" cu un GA-410 pro
E interesant zborul dar mai interesant e calea pana la primul zbor!!
:pardon:
#19
Postat 28 January 2012 - 11:05 AM
Mi-am pus training kit-ul, si l-am zburat pentru prma oara. :) Am zburat cam 30 de secunde, era perfect, coada statea bat (alte servouri mult mai performante decat HXT900) doar ca lua stanga in loc de dreapta. L-am oprit am facut o modificare si cand l-am pornit motorul mi-a ras toti dintii de pe main gear. :)
Va mai dura pana voi putea sa zbor.
P.S. radio comanda nu imi mai comuta de pe NORM/ID...
#20
Postat 28 January 2012 - 12:20 PM
sebica_heli, la 28 January 2012 - 11:05 AM, a spus:
Mi-am pus training kit-ul, si l-am zburat pentru prma oara. :) Am zburat cam 30 de secunde, era perfect, coada statea bat (alte servouri mult mai performante decat HXT900) doar ca lua stanga in loc de dreapta. L-am oprit am facut o modificare si cand l-am pornit motorul mi-a ras toti dintii de pe main gear. :)
Va mai dura pana voi putea sa zbor.
P.S. radio comanda nu imi mai comuta de pe NORM/ID...
I-mi pare rau pt cele intimplate.
Dupa receptor banuiesc ca ai HobbyKing 2.4Ghz 6Ch Tx & Rx V2.
Am avut aceasta radiocomanda insa e putin mai dificil de setat (prin PC).
Cel mai recomandat pt setari eu zic ca ar fi cu motorul cuplat dar cu PALELE PRINCIPALE DEMONTATE.
Astfel vei putea verifica fara probleme curba de throttle si poti evita sa ti se rada dintii de pe pinion.
Banuiesc ca pe ESC ai setat soft start.
Spor si multa rabdare !!!
Homebuilt Izicraft
AlignT-rex 600
HK 600 GT
HK 250 GT
Easy Fly Glider EPO
Turnigy 9X
#21
Postat 28 January 2012 - 12:52 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#22
Postat 02 February 2012 - 08:05 PM
soldyman, la 28 January 2012 - 12:20 PM, a spus:
Dupa receptor banuiesc ca ai HobbyKing 2.4Ghz 6Ch Tx & Rx V2.
Am avut aceasta radiocomanda insa e putin mai dificil de setat (prin PC).
Cel mai recomandat pt setari eu zic ca ar fi cu motorul cuplat dar cu PALELE PRINCIPALE DEMONTATE.
Astfel vei putea verifica fara probleme curba de throttle si poti evita sa ti se rada dintii de pe pinion.
Banuiesc ca pe ESC ai setat soft start.
Spor si multa rabdare !!!
Da, aceasta radiocomanda o am. Am reusit sa o setez prin PC atat curba de throttle cat si Pitch-ul, acum merge exact cum trebuie, stanga, dreapta, fata, spate.
Dilema mea este ESC-ul: nu a reusit sa intru in meniu urmand manualul cu care a venit, cred ca am reusit sa fac o setare, acum pare-se ca motorul porneste soft start. A setat careva acest ESC? https://www.hobbykin...idProduct=11615
Salutari
P.S. azi mi-a ajuns si main gear-ul, maine am sa il ridic de la posta si sper pe sambata sa zbor!!
#23
Postat 08 February 2012 - 10:26 PM
Greu mai este si cu elicopterele astea.
Din vina mea: am ras toti dintii de pe main gear -52RON, am dat usor cu o pala in perete si am indoit flybar rod si feathering shaft -52 RON (toate cu transport). Pana acum 104 RON ~32 $, mai castigat era daca imi comandam inca un kit de rezerva. Frustrant dar inca n-am reusit sa il ridic de la sol mai mult de 3 cm desi era cu stick-ul in pozitia de sus (suspectez setup incorect unghi pale principale si ESC).
Saptamana asta ar trebui sa imi vina piesele si acum cred ca nimeresc si cu setup-ul. Cine zicea ca pentru incepator un kit de plastic e mai OK decat metal avea dreptate. Flybar-ul era un pic indoit intr-o parte iar cand l-am demontat am constatat ca si feathering shaft era iremediabil indoit.
Prima oara e mai greu...acum 2 luni habar nu avem ce face un feathering shaft, cand citeam pe forum parca citeam chineza, insa acum am ajuns sa le indoi 8)
Succesuri, :D
#24
Postat 08 February 2012 - 11:19 PM
Kitul de plastic are tot axe din metal. La orice atingere se rup palele, se indoaie axele si se mai rup cateva piese la alegere.
Daca o sa incerci sa il ridici din nou in casa rezultatul o sa fie acelasi. Pe camp sau intr-o sala de sport. Pe camp e de preferat, zapada, iarba e mai moale decat pardoseala.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#25
Postat 09 February 2012 - 12:03 AM
#26
Postat 09 February 2012 - 05:57 PM
stiganas, la 08 February 2012 - 11:19 PM, a spus:
Kitul de plastic are tot axe din metal. La orice atingere se rup palele, se indoaie axele si se mai rup cateva piese la alegere.
Daca o sa incerci sa il ridici din nou in casa rezultatul o sa fie acelasi. Pe camp sau intr-o sala de sport. Pe camp e de preferat, zapada, iarba e mai moale decat pardoseala.
Cine are ochi are!
Data viitoare afara cu el! Si am sa fiu mai atent la reglajele de detaliu.
#27
Postat 12 February 2012 - 01:48 PM
Zboara de minune!! Am reusit sa il tin in hover deasupra solului la o distanta de 20-30 cm pret de 40-50 de secunde in continuu!! Insa dupa o manevra mai agresiva si deja eram la al doilea pack s-a inclinat inspre dreapta si am atins cu palele solul fapt ce mi-a ras vreo 4 dinti de pe main gear si suportii pentru tail boom au iesit din locas (trebuie sa ii lipesc).
Deja am comandat piesele direct la HK, deaorece la noi sunt destul de scumpe.
Stie careva unde gasesc sau cum as putea inlocui cei 4 cilindri filetati pe interior cu care se fixeaza tail boom-ul? https://www.hobbykin...oom_Holder.html
Mie mi-a venit kitul cu doua filete stripuite si mereu ma gandesc ca s-ar destrange in zbor cureaua (pana acum n-am patit dar nu stii niciodata)
Sebastian.
#28
Postat 25 December 2012 - 11:00 PM
Incercat azi ,si e de bine .Chiar daca e varianta "low cost"
Iata cum e echipat:
HK-250GT Electric Helicopter Kit (Alloy/CF w/ Blades)
FF200 Brushless Outrunner 5000kv(ax motor taiat aprox 5-6 mm sa nu atinga in servo)
Pinion Gear 2.3mm/0.4M 13T (1pc) (incalzit cu bricheta pt dilatare si asa batut cu una bucata lemn pe axul motor (demontat))
Hobbyking SS Series 25-30A ESC
Turnigy TG9e 9g / 1.5kg / 0.10sec Eco Micro Servo x 3 platou(frame putin ajustat cu pila sa incapa servo)
HKSCM9-6 Singlechip Digital Micro Servo (6V) 10g / 1.6kg / 0.07s - coada
HobbyKing GA-250 MINI-MEMS Gyro
ZIPPY Flightmax 1300mAh 2S1P 15-25C
In configuratia prezentata are la activ 2 zboruri hover si ceva circuite dar mai necesita setari.Zboara destul de bine si stabil dar nu e nicidecum pt camera.
Se arata a fi un kit reusit desi am avut probleme la constructie,dar am rezolvat...detalii constructie urmeaza (in limita timpului meu liber disponibil)
Aceasta postare a fost editata de soldyman: 25 December 2012 - 11:03 PM
Homebuilt Izicraft
AlignT-rex 600
HK 600 GT
HK 250 GT
Easy Fly Glider EPO
Turnigy 9X
#29
Postat 25 December 2012 - 11:08 PM
Homebuilt Izicraft
AlignT-rex 600
HK 600 GT
HK 250 GT
Easy Fly Glider EPO
Turnigy 9X
#30
Postat 26 December 2012 - 12:48 PM
Zboara foarte bine dar e cam vioi. am redus dual rate la 50 ca sa zboare un pic mai lin.
Cred ca la 3D sau sport flight un max de 80 dual rate ar fi bun dar in configuratia asta nu prea ma duce sa-l intorc in aer...
Macar pale de i-as fi cumparat din carbon si servouri de care am pus pe coada sa fi pus si pe ciclic dar ce sa fac dacu nu ma lasa bugetul...
Homebuilt Izicraft
AlignT-rex 600
HK 600 GT
HK 250 GT
Easy Fly Glider EPO
Turnigy 9X