Modelism - RHC Forum: Patrueliciul - cuadrocopter romanesc - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Patrueliciul - cuadrocopter romanesc donati informatii contra sincere multumiri

#31 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 June 2010 - 05:03 PM

Nu prea vad acolo semnificativ mai ieftin, cu exceptia ultimei, la 40 Euro, dar e prea mica :(
Daca "translatezi" cu google in ce ti-am dat eu o sa vezi o chestie interesanta: acelasi quad motorizare recomandata sub 500 grame sarcina, si peste 500 gr :rolleyes:
Poti studia ambele motorizare sa vezi prin ce difera.
Cu traforatul investigam :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#32 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 29 June 2010 - 10:23 PM

Un filmulet youtube cu o drona mica care ridica!
Are 1.6Kg si poate ridica in plus o sarcina de 1kg... Motoare puternice (5kg thrust), 4 baterii, fpv, cadru profi pt camera, SUPER!

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 29 June 2010 - 10:24 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#33 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 June 2010 - 10:57 PM

"...the vehicle cost about €5,000 to build..."
M-am linistit... acum cred si restul datelor dn articol.
Draga biciclistule, nu mai pot decat sa iti urez "succesuri" si sa ne inviti la inaugurare.
Dau eu sampania, vorba lui Nuti...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#34 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 July 2010 - 11:02 AM

Uite inca ceva de reflectie:

http://forum.xufo.ne...opic.php?t=7251

DOUASPREZECE, adica doishpe motoare ! ca sa ridice 5 kilograme sarcina utila
... cu picioarele pe pamant ...
0

#35 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 01 July 2010 - 06:29 PM

eu oscilez deocamdata intre 3 modele de motoare , ajutati-ma sa ma hotarasc
1-Motor BL Outrunner ROXXY 2827/ 26
Specificatii:
Tensiune: 2-3 cell LiPo sau 6-10 NiCd/ NiMH
Curent: 10 A
Curent maxim: 12 A (max 60 sec)
Putere la ax: aprox. 110 W
Turatie in gol: 930 rpm/ V
Tractiune maxima: 820 g
Masa recomandata model: max. 1000 g
Elice recomandata: 9 x 6, 11 x 7, 12 x 6 inch
Dimensiuni: 28 x 29 mm
Diametru ax: 3.17 mm
Masa: 57 g

2-Motor BL Outrunner ROXXY 2827/ 34
Specificatii:
Tensiune: 2-3 cell LiPo sau 6-10 NiMH
Curent: 9.5 A
Curent maxim: 12 A (max 60 sec)
Putere la ax: aprox.120 W
Turatie in gol: 760 rpm/ V
Tractiune maxima: 850 g
Masa recomandata model: max.1200 g
Dimensiuni: 28 x 29 mm
Diametru ax: 3.17 mm
Masa: 57 g
Elice recomandata: 10 x 6, 11 x 7, 12 x 6 inch

3-Motor BL Outrunner ROXXY 2830/ 12
Specificatii:
Tensiune: 2-4 cell LiPo (7 - 15 V)
Curent: 12 A
Curent maxim: 19 A (max 60 sec)
Turatie in gol: 910 rpm/ V
Tractiune maxima: 1000 g
Dimensiuni: 28 x 30 mm
Diametru ax: 3.17 mm
Masa: 57 g
Elice recomandata: 11 x 5.5 inch
Fotografie Aeriana
0

#36 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 July 2010 - 07:22 PM

Al doilea
... cu picioarele pe pamant ...
0

#37 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 01 July 2010 - 07:43 PM

Vezi postareaLaur73, la Jul 1 2010, 07:29 PM, a spus:

eu oscilez deocamdata intre 3 modele de motoare , ajutati-ma sa ma hotarasc
1-Motor BL Outrunner ROXXY 2827/ 26
Specificatii:
Tensiune: 2-3 cell LiPo sau 6-10 NiCd/ NiMH
Curent: 10 A
Curent maxim: 12 A (max 60 sec)
Putere la ax: aprox. 110 W
Turatie in gol: 930 rpm/ V
Tractiune maxima: 820 g
Masa recomandata model: max. 1000 g
Elice recomandata: 9 x 6, 11 x 7, 12 x 6 inch
Dimensiuni: 28 x 29 mm
Diametru ax: 3.17 mm
Masa: 57 g

2-Motor BL Outrunner ROXXY 2827/ 34
Specificatii:
Tensiune: 2-3 cell LiPo sau 6-10 NiMH
Curent: 9.5 A
Curent maxim: 12 A (max 60 sec)
Putere la ax: aprox.120 W
Turatie in gol: 760 rpm/ V
Tractiune maxima: 850 g
Masa recomandata model: max.1200 g
Dimensiuni: 28 x 29 mm
Diametru ax: 3.17 mm
Masa: 57 g
Elice recomandata: 10 x 6, 11 x 7, 12 x 6 inch

3-Motor BL Outrunner ROXXY 2830/ 12
Specificatii:
Tensiune: 2-4 cell LiPo (7 - 15 V)
Curent: 12 A
Curent maxim: 19 A (max 60 sec)
Turatie in gol: 910 rpm/ V
Tractiune maxima: 1000 g
Dimensiuni: 28 x 30 mm
Diametru ax: 3.17 mm
Masa: 57 g
Elice recomandata: 11 x 5.5 inch

Eu posed 2830/12 pe Easy Glider Pro si la greutatea pe care o are se descurca excelent. Eu pentru un proiect de genul acesta as alege acest motor avand in vedere ca este mai lung doar cu un mm la aceeasi greutate, dar cu un randament mult mai bun. Curentul nominal este mai mare intradevar decat caracteristica celui de-al doilea dar suprasarcina este si mai permisiva. As merge pe 2830/12.

Aceasta postare a fost editata de Airflow: 01 July 2010 - 07:46 PM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#38 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 July 2010 - 08:02 PM

La coptere cerintele sunt altele.
Una dintre ele ar fi gama de kv recomandata intre 600 si 900, ca sa se faca controlul turatiei cat mai eficient. Asta nu il exclude pe al treilea, dar il face mai recomandabil pe al doilea.

Cum evaluati dv randamentul ? Din calculele mele imi iese ca al doilea are randament cu 9% mai bun decat al 3-lea... :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 01 July 2010 - 08:03 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#39 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 01 July 2010 - 08:20 PM

Nu ma contrazic cu tine, este doar parerea mea judecand dupa comportamentul practic al ultimului motor si dupa caracteristicile celor trei. Conteaza f mult si elicea pe care o alegi dar si cuplul intradevar. Nu stau sa calculez, dar la prima vedere 2830/12 mie mi-a iesit castigator.

Aceasta postare a fost editata de Airflow: 01 July 2010 - 08:21 PM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#40 Useril este offline   fanero 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 12-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Simeria

Postat 01 July 2010 - 09:59 PM

Dar asta http://^&*(*&%$%^&%#$.ro/shop/motor-a282606...ner-p-2528.html
Motor fara perii tip Outrunner, cu raport putere/greutate deosebit de bun, potrivit pentru modele cu greutate intre 1600 - 3000 grame. Echivalent AXI 2826/12

Caracteristicile motorului A2826-06
Diametru ax: 5 mm
Lungime ax: 14 mm
Dimensiuni: 35x50 mm
Diametru adaptor elice: M8 mm
Greutate: 185 g (fara accesorii)
Rmp/V(KV): 760
Current de mers in gol (IO): 1,3 A@ 10 V
Curent de eficienta maxima (>82%): 15-23 A
Curent maxim: 37 A (60 sec)
Eficienta maxima: 82%
Acumulatori: 3-5 celule Lipo sau 10-18 celule NiMH
Regulator recomandat: minim 40A
Elice recomandata: 9-10 celule NiMH sau 3 LiPo: 14*7, 12 celule NiMH sau 4 LiPo: 12*7, 13*7
0

#41 Useril este offline   fanero 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 12-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Simeria

Postat 01 July 2010 - 10:00 PM

 Oare de ce se schimba adresa linkului? Este vorba de pasarea renascuta

Aceasta postare a fost editata de fanero: 01 July 2010 - 10:03 PM

0

#42 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 July 2010 - 10:15 PM

E prea mare dupa parerea mea, cred ca poate intra in categoria evocata de Ahernar.
Daca va uitati la duzinoeliciul la din pagina anterioara, ei au preferat sa foloseasca motoare din aceasi clasa ca cele folosite de noi la tricoptere, si cu care ridicam 1kg, dar sa puna 12 in loc de 3-4, desi constructiv ar fi fost mult mai simplu sa puna motoare mari, nu ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#43 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 01 July 2010 - 11:50 PM

Se pare ca al doilea motor din seria lui Laur este in very deed folosit la patralici. 4 bucati ar fi arhisuficiente chiar si pentru sovieticu' meu. Insa comparativ cu Turnigy e mai scump... merita?
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#44 Useril este offline   megane20 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 15-March 09
  • Location:Bucuresti

Postat 02 July 2010 - 11:58 AM

http://www.youtube.com/watch?v=34No-71KJKs...ture=grec_index a incercat cienva un quadcopter cu 8 motoare? sau elici contrarotative
sper sa inceteze criza sa ma pot apuca de treaba:)
0

#45 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 July 2010 - 03:08 PM

Clipul la care ne-ai trimis este cu 6, nu cu 8 http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/unsure.gif
Referitor la intrebarea dumitale, exista la HK motoare gata echipate pentru asa ceva:
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/u...idProduct=10592
iar pretul nu este mult diferit de 2 motoare separate si 2 elice.
Cu un astfel de motor contrarotativ RTF se poate echipa oricare din n-copterele actuale, fara sa schimbi nimic in logica lui de comanda, doar se dubleaza ESC-ul.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#46 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 04 July 2010 - 10:55 PM

Ideea de a pune motoare duble (octocopter) nu e rea, dar din ce am citit pare ca totusi varianta cu 8 motoare pe 8 bete distincte e mai muschiuloasa si mai ieftina (desi nu si mai eleganta)! Explicatia reala sunt convins c-o stie cineva suficient de bun sa ne-o detalieze, banuiala mea este ca elicile separate respira mai bine, folosesc mai mult aer...
In we asta am mai facut un pas: am impovarat molia mea cam cu ~100 grame constand intr-un cadru pentru camera. E mobil pe 2 axe si are aprox 150/100mm.
Fisier atasat  cadru_foto.jpg (58.46K)
Number of downloads: 261
Ma tot gandesc la lemnele lui Renatoa dar ma intreb daca ar fi cantarit mai putin cu un procent semnificativ. Asa cum e acum (incluzand picioarele 100g) am ajuns la 550-600g fara motoare, electronica, baterii, etc... Dar consider ca scad aprox 100g daca inlocuiesc piroanele mele si pana la final folosesc numai plastic.
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#47 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 05 July 2010 - 08:38 PM

este adevarat ca motoarele roxxy nu pot fi folosite decit cu regulatoare roxxy?
Fotografie Aeriana
0

#48 Useril este offline   worms 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1345
  • Inregistrat: 20-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 05 July 2010 - 08:56 PM

nu e adevarat, am folosit ROXXY 2827/ 34 cu regulatoare turnigy sau cu hi-models fara probleme

Aceasta postare a fost editata de worms: 05 July 2010 - 08:57 PM

0

#49 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 05 July 2010 - 10:07 PM

multumesc mult .
Fotografie Aeriana
0

#50 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 05 July 2010 - 11:42 PM

Eu cred ca le comand pe astea, impreuna cu clasicele ESC-uri. Sunt toate pe stoc, relativ ieftine... iar daca aluneca in categoria lui Ahenar, se recalifica usor pentru diverse multe alte aeromodele.
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#51 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 July 2010 - 10:29 AM

Vezi postareaBiciclistu, la Jul 6 2010, 12:42 AM, a spus:

... iar daca aluneca in categoria lui Ahenar, se recalifica usor pentru diverse multe alte aeromodele.


Pot fi utilizate si daca sunt mai mari decat normalul , dar cu elice ceva mai mici decat pot duce ele . Esenta este sa fie pastrata capacitatea de variere rapida a turatiei si asta se poate face folosind o elice mai mica decat ar putea motorul ala sa invarta . La final se ajunge la o eficienta mai redusa dar totusi masinaria poate fi functionala .

ceva de genul: motor mic elice mica = ok
motor mare elice medie = ok
motor mare elice mare = instabil

Aceasta postare a fost editata de Ahernar: 06 July 2010 - 10:31 AM

HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#52 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 July 2010 - 10:42 AM

Vezi postareaBiciclistu, la Jul 6 2010, 12:42 AM, a spus:

... iar daca aluneca in categoria lui Ahenar, se recalifica usor pentru diverse multe alte aeromodele.


Sigur, nu trebuie "multe alte", unul singur e de ajuns, va fi asta, va consuma la fix tot ce intra intr-un quad supradimensionat fara sens.
http://www.modelflyi...icle.asp?a=6326

De ce nu alegi aceleasi motoare ca Laur?
Esc-urile de ce trebuie sa fie linia sentry? mufele de balancer te vor incurca si mai mult la un copter. Sper ca nu vrei sa tai motorul cand bateria va scadea sub o limita :blink:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#53 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 06 July 2010 - 11:29 AM

Dom' profesor, iar am luat nota mica? "fara sens" inteleg, "supradimensionat" nu mai inteleg... Probabil te referi la motoare? Sunt mai ieftine si dintre putinele pe stoc. Ma pot juca cu elicica pana la proportia ideala (multumesc Ahenar), carevasazica max(stabilitate/putere). O sa comand 3 seturi de elici de la mic la mediu, eftin deci fara calcule rocket science. Cel mai probabil, motoarele astea vor salta mai multa greutate! Adica motor mare elice medie pare sa fie mai puternic decat motor mic elice mica... cred!
Consum? Pai consuma cat au nevoie sa pluteasca relaxat, nu o sa fac 3D decat cand vii tu pe la Bucuresti ca sa ma lauzi :blink: Unde merge mia merge si suta, o sa iau acumulatori mai mari!
Cadrul va suferi si el niste modificari: pun bete mai mici de 10x10, suruburi de plastic (cu ajutorul lui Dramida am gasit la MrBricolage), o sa incerc placi de plexi sau ABS in loc de alu.. eu zic ca-l scad final sub 400g pastrand totusi dimensiunile intre rotoare de 1000mm , asa zice americanii ca ar fi numabun! Aa... si tot fara lemne :)

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 06 July 2010 - 11:31 AM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#54 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 July 2010 - 11:59 AM

Odata, ca nu am vazut pana acum copter motorizat cu un motor peste seria 35 si 4mm diam ax... tu mai cu motz pui seria 42 si 5mm diam ax.
Ai juma de kil numai in motoare, crezi ca mai are sens sa vorbesti de usurarea cadrului?
Si nu cred ca te poti juca cu elicea cat crezi tu ca ai chef. Daca la motorul asta se recomanda elice de 12, cat de jos crezi ca vei putea merge ?
Nu poti intelege ca nu merge chestia asta cu "sa fie acolo rezerva de putere ca nu strica..." la coptere totul este critic ca motoarele sa fie utilizate in zona de curba optima de responsivitate a turatiei, iar tu pe astea le vei utiliza la 10% din capacitate unde vor raspunde la comenzile gyro exact deloc. Tu bagi acolo trust de 10 (ZECE) kilograme, cum crezi ca va reactiona la un kilogram sarcina. De ce nu pun elicopteristii benzinare pe heli-uri cu rotor de 1m?
Nu zau... nu ai simtul masurii si gata... nu ma mai obosesc. Dupa mine asta este cel mai mare motor care l-as pune pe un copter vreodata:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/u...36_910Kv_/_310w
Vreau mai mult, pun mai multe, nu mai mai mari. PUNCT !
... cu picioarele pe pamant ...
0

#55 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 July 2010 - 12:18 PM

Ah, si ESC-ul... Turnigy Plush de 25A, este cel mai rapid la gama asta de curenti, testat pana acum.

Si inca ceva, tema de casa: uita de 3D cu un copter ! De ce, imi spui la lectia urmatoare :blink:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#56 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 06 July 2010 - 12:36 PM

Vezi postarearenatoa, la Jul 6 2010, 12:59 PM, a spus:

De ce nu pun elicopteristii benzinare pe heli-uri cu rotor de 1m?


Pentru ca n-am gasit un motor pe benzina suficient de mic (si puternic);

Biciclistule, lasa-l pe renatoa cu lemnele lui si motoarele lui jigarite. Incearca si altfel, pana la urma, in afara ca s-ar putea sa nu zboare, alta problema care ar fi?

Bafta.
0

#57 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 06 July 2010 - 01:59 PM

mai rau, sa zboare instabil, sa ai crash dupa crash si sa nu te poti bucura de el.

Vezi postarearad_gaby, la Jul 6 2010, 01:36 PM, a spus:

... Incearca si altfel, pana la urma, in afara ca s-ar putea sa nu zboare, alta problema care ar fi?

Bafta.

Aceasta postare a fost editata de dramida: 06 July 2010 - 02:01 PM

0

#58 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 06 July 2010 - 04:20 PM

Lasa ca am vazut si motor + elice cu pas colectiv, ca sa nu zic ca filmuletul cu drona care trece prin ferestre in toate unghiurile e un pointer catre 3D virtual...
Da' ce-are frate simtul masurii cu prefectura? Ti spusei ca port lamaia in geam, de ce dai cu paru??? Pe pagina cealalta ai fost de acord cu un motor chiar mai puternic (in ciuda clasei de "numai" 35) iar ce-a spus Ahenar a avut din nou sens. Daca e motorul marisor, pui elicica mai mica, viteza cu care va varia turatia trebuie sa ramana cam aceeasi cu a unui motor mai mic cu elicica potrivita. Mie mi-a sunat ca un tril fraza asta, dar tu iar ma trimiti in banca cu nota 2!
Motoru ala nu parea turbat in ciuda clasei 42, cel putin nu mai turbat decat 3548-ul de 60A pentru care aveam binecuvantarea... dar nu mai conteaza, stiu ca nu zici rau ce zici si ultima oara cand am fost acasa stateam intr-un apartament si conduceam un Lupo.. deci nu-mi permit sa te contrazic si sa experimentez io pishu impotriva vantului. Da' ce ma fac ca nu prea sunt pe stoc motoare mici iar ESC-ul 25 A PLUSH are o asa lipsa in stoc de simt batranetea cum alearga in urma mea

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 06 July 2010 - 04:21 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#59 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 July 2010 - 04:56 PM

Am incurcat ESC-ul, scuze, e vorba de cel 30A, care este in stoc:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...?idProduct=2164

Uite si sursa info:
http://www.rcgroups....d.php?t=1250488

Si Towerpro de 40A este OK, il am si nu am ce ii reprosa decat ca e cam maricel, dar sexy.
Motorul care ti l-am sugerat eu este pe stoc si e mai ieftin decat ce ai vrea tu.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#60 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 06 July 2010 - 05:18 PM

So be it... Jedi!!! :wub:

Plasam comanda!
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

17 useri citesc topicul
0 membri, 17 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro