P.S. Eu o sa il pun la loc cum a fost - prea a pornit usor ... mai vedem pe urma !
Salut,
am scris mai sus ca De fapt fiecare producator are stabilita o anume valoare a avansului particularizata", daca nu are motorul manual, nu stii nimic despre el, folositi reguala cu 28 si 30 grade. Eu am procedat asa la conversii, la prima pornire, pe urma am mai reglat la el. Daca ai manual, acesta e sfant. Poate +/- 1 grad sau doua. La GP26R poate ca nu e ok cum a venit din fabrica, QC e slab la chinezi in general. Si oricum si la ei incep sa se cearna cei buni si cei slabi. Pe rcuniverse gasiti la rubrica conversii multe lucruri interesante despre benzinare.
O seara placuta.
Mugurel
GP26R De la CRRCPRO
#92
Postat 06 July 2011 - 08:28 PM
la GF26i pot sa spun ca merge rotund. pe toata plaja de acceleratie. despre aprinderea EXcell stiu ca are timingul reglabil in functie de turatie, dar nu sunt f sigur de a mea pt ca e dintr-o generatie mai veche. la 26cc se simte diferenta bine, la 55cc in schimb, singura diferenta pe care am sesizat-o duminica, este ca in timpul zborului, la turatii mici motorul merge bine, iar reprizele sunt f rapide.
o sa mai bag maine cateva zboruri cu ambele modele si va tin la curent.
o sa mai bag maine cateva zboruri cu ambele modele si va tin la curent.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#93
Postat 06 July 2011 - 09:17 PM
ALLEN, la 06 July 2011 - 08:28 PM, a spus:
la GF26i pot sa spun ca merge rotund. pe toata plaja de acceleratie. despre aprinderea EXcell stiu ca are timingul reglabil in functie de turatie, dar nu sunt f sigur de a mea pt ca e dintr-o generatie mai veche. la 26cc se simte diferenta bine, la 55cc in schimb, singura diferenta pe care am sesizat-o duminica, este ca in timpul zborului, la turatii mici motorul merge bine, iar reprizele sunt f rapide.
o sa mai bag maine cateva zboruri cu ambele modele si va tin la curent.
o sa mai bag maine cateva zboruri cu ambele modele si va tin la curent.
Cu avans pus prost este posibil sa mearga foarte bine ( chiar senzatia de repriza mai misto ) dar sa dea niste socuri in piston la momentul tocmai nepotrivit asa in cat in foarte scurt timp sa i-se imprastie bilele sau acele de la biela prin carter cu sunet specific , neplacut urechii .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#94
Postat 06 July 2011 - 09:20 PM
dezvolta un pic. ce inseamna prost pus?
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#95
Postat 07 July 2011 - 12:30 AM
Daca imi permiti, as spune eu. Avansul mic avantajeaza pornitul, dar pierzi putere si motorul se incalzeste. Avans mare iti asigura putere, dar motorul porneste greu si este predispus la detonatii. Cred, ca la asa ceva facea referire RD.
Pentru o pornire usoara ti-as recomanda sa micsorezi distanta dintre electrozi. Stiu ca teoria spune ca nu, dar in practica ajuta.
Multa, multa bafta.
Pentru o pornire usoara ti-as recomanda sa micsorezi distanta dintre electrozi. Stiu ca teoria spune ca nu, dar in practica ajuta.
Multa, multa bafta.