GP26R De la CRRCPRO
#61
Postat 30 August 2010 - 12:36 PM
Vezi discutia aici:
http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...mp;hl=motul+800
#62
Postat 30 August 2010 - 06:50 PM
DLE anunta un model de 20cc:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXAEPW&P=G
#63
Postat 31 August 2010 - 08:05 PM
http://www.himodel.com/engines/RCGF_15cc_P..._Induction.html
si asa ceva:
http://www.himodel.com/engines/RCGF_20cc_P..._Induction.html
Toate cu referinte foarte bune si cu o gramada de video pe you tube.
Nu stiam nici eu ca sunt de atita timp pe piata.Eram orbit de metanol... :wub:
Aceasta postare a fost editata de nitrometan: 31 August 2010 - 08:06 PM
#64
Postat 31 August 2010 - 08:39 PM
#65
Postat 31 August 2010 - 09:08 PM
Motorul care ajunge insa la tine e intotdeauna o loterie,si indiferent cut dai pe el cind e vorba de garantie 90% din vinzatori se fac ca ploua,chiar si multi din cei cu nume grele.
Una cu alta,se pare ca asa cum am zis mai de mult,zilele metanoalelor mai mari de 15cc sunt numarate.
Cu uleiurile astea moderne si cu materialele noi antifrictiune precum si cu continua miniaturizare a aprinderilor electronice,prevad ca si clasa de 7,5 cc va fi benzinita cit de curind.De abia astept sa vad Magnumul de 8,5cc pe benzina,ca deja a fost anuntata intrarea lui pe piata.
M-am cam saturat sa dau 150 de lei pe 5 litri de gaz...
#66
Postat 01 September 2010 - 09:13 AM
Lantul de confuzii facute in ultimele postari vin de la acest motor; GF26i urca la 8500 cu elice 16x8.Pentru "aspect" am schimbat cu 18x6 Masterairscrew;normal turatia este mai mica 6000-6200.Se poate vedea pe filmuletul lui Hyperyon de la Hobby Construct Show.Asta nu inseamna ca GF26 nu e fortos ,bun si comod in folosire.Webra e altceva;are doua reglaje simple si lejere(ca la nitro) ,permisibile.Cere ulei mult 25/1 insa nu ceva special(sintetic).Recomand motorul si ma oblig sa postez montarea lui pe hurrican si primul zbor cu benzina.Stimate Nitrometan promit sa-mi controlez afirmatiile viitoare si sa
fiu mai concis si mai explicit pe viitor.Am 6 motoare pe benzina:26GF,26Webra,40GF,DL50,2 turnigy de 30/in rodaj si le mai confuzionez si eu.Alzhaimer,57ani,un milion de probleme pe cap..........
#67
Postat 01 September 2010 - 12:47 PM
flypol, la Sep 1 2010, 10:13 AM, a spus:
fiu mai concis si mai explicit pe viitor.Am 6 motoare pe benzina:26GF,26Webra,40GF,DL50,2 turnigy de 30/in rodaj si le mai confuzionez si eu.Alzhaimer,57ani,un milion de probleme pe cap..........
Domnul fie laudat.... :rolleyes: ;) :) :D
Atunci eu am mai putine belele ca tine....nu am inca 57 ani :rolleyes: :lol: :wub:
#68
Postat 02 September 2010 - 07:59 AM
Fi bun si trece-ma in lista de prieteni!
#69
Postat 08 November 2010 - 08:41 AM
O sa schimb si elicea sa vad daca merge mai bine, o sa pun un 18x6 cum zice la carte si nu 16x8 cum a venit la motor dar am indoieli mari vis-a-vis de motorul asta, poate o fi bun dar am avut eu ghinion.
Oricum mi-am invatat lectia, DLE sau mai sus: MVVS, ROTO etc
Mai bine dai un ban dar stai linistit.
O alta chestie nasoala la el este sistemul asta de prindere doar cu piulita, la elice, de doua ori a sarit elicea de pe el, noroc ca nu era in mers ci a sarit doar la pornirea lui si nu luase in turatie si sincer, am strins-o sa ma durea mina.
Deci pentru mine s-a incheiat capitolul CRRCPRO, mai bine metanol (chiar daca costa scump combustibilul, acum depinde si cat apuci sa zbori) decat petarde din astea.
#70
Postat 08 November 2010 - 02:14 PM
Iar o bestie ca SuperTigre G-3250, cu aerul ei bizar, la 230$, imi trezeste pofte salbatice.
Bineinteles ca este, doar, parea mea.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 November 2010 - 02:20 PM
#71
Postat 08 November 2010 - 04:40 PM
#72
Postat 08 November 2010 - 05:08 PM
Teo-Costin, la Nov 8 2010, 08:41 AM, a spus:
O sa schimb si elicea sa vad daca merge mai bine, o sa pun un 18x6 cum zice la carte si nu 16x8 cum a venit la motor dar am indoieli mari vis-a-vis de motorul asta, poate o fi bun dar am avut eu ghinion.
Oricum mi-am invatat lectia, DLE sau mai sus: MVVS, ROTO etc
Mai bine dai un ban dar stai linistit.
O alta chestie nasoala la el este sistemul asta de prindere doar cu piulita, la elice, de doua ori a sarit elicea de pe el, noroc ca nu era in mers ci a sarit doar la pornirea lui si nu luase in turatie si sincer, am strins-o sa ma durea mina.
Deci pentru mine s-a incheiat capitolul CRRCPRO, mai bine metanol (chiar daca costa scump combustibilul, acum depinde si cat apuci sa zbori) decat petarde din astea.
Nu descuraja Teo ! O sa vezi ca si metanol daca iei tot o sa te frece reglajul - mai da un pic de Hight, mai da nitel de Low si tot asa pana zici ca e bine , ier weekend-ul urmator se schimba ceva in " aer " si o iei de la cap !
Eu am mers acum 2 ani 2 zile la rand ( sambata si duminica ) la Tariceni cu baietii si de cand am ajuns ( 9 - 9 ,30 ) si pana cand am plecat 18-18,30 ) nu am facut decat sa stau aplecat asupra unui Magnum in 4T si nu reuseam sa il fac sa stea in ralanti - ori era prea turat ori se oprea ! Nu m-am lasat si intr-un final am reusit.
Ai vazut ca motorul tau porneste usor se tureaza bine dar mai trebuie bibilit ca sa stea la un ralanti mai mic putin de 2500 cat avea el - parerea mea ! Incercam si cu alta elice.
#73
Postat 25 May 2011 - 09:24 AM
din cauza uzurii, parghia care actioneaza clapeta de acceleratie a capatat un joc, din care cauza, relantiul nu sta constant. parghia e facuta din zamac, un material tare prost.
ca urmare, am bricolat alta parghie, din straturi de stirotextolit (placa circuite, corodata) cam asta a iesit:
Fisiere atasate
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#74
Postat 25 June 2011 - 10:46 PM
asa ca odata ajuns acasa, am pornit la verificarea chinezului. surpriza mare: scanteia era data pe la 32-35 gr, nu la 28.
asa ca am miscat senzorul pana am obtinut scanteia la 28 gr.
daca maine vremea tine cu noi, va tin la curent cu comportamentul motorului.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#75
Postat 27 June 2011 - 11:22 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#76
Postat 04 July 2011 - 09:42 AM
PS: pt cine doreste, la Aeropower Fly-In il ajut cu reglarea Timming-ului.
atasez si un PDF cu discul. il printati pe hartie sau autocolant si il lipiti pe un CD.
Fisiere atasate
-
DCI Timming.pdf (38.35K)
Number of downloads: 49
Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 04 July 2011 - 09:42 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#77
Postat 05 July 2011 - 08:45 AM
ALLEN, la 04 July 2011 - 09:42 AM, a spus:
PS: pt cine doreste, la Aeropower Fly-In il ajut cu reglarea Timming-ului.
atasez si un PDF cu discul. il printati pe hartie sau autocolant si il lipiti pe un CD.
Multumim frumos Alln - si pentru filmulet cat si pentru PDF.
Eu am insa o nelamurire ...... in filmul de pe YouTube dupa ce gaseste nenea ala centrul ,dupa ce pozitioneaza sarmulita exact pe gradatia de ZERO , el misca axul motorului si implicit " raportorul gradat " EXACT in sensul acelor de ceasornic pana aduce liniuta de la 28 grade in dreptul sarmei "martor" si aici se joaca cu senzorul pana ii gaseste pozitia optima - deci NU CONTRAR acelor de ceasornic sau in sensul de rotire a motorului.
#78
Postat 05 July 2011 - 09:43 AM
#79
Postat 05 July 2011 - 09:52 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#80
Postat 05 July 2011 - 03:40 PM
Pozitionat punct zero piston cu ceas comparator.
Verificat scateia ... 31 grade - se pare regula la chinezi.
Repozitionat senzor la 28 grade .
Ramane test motor ... la cald.
Super topic.
#81
Postat 05 July 2011 - 07:23 PM
ideea este ca scanteia trebuie data inainte de TDC - Before Top Dead Center ( BTDC).
asa cum bine a observat Gigi (eu am scris gresit, desi am procedat corect), in clipul de pe Youtube, pe la minutul 6 si un pic, veti vedea ca omul da inapoi axul motorului pana la 28gr, si acolo pozitioneaza senzorul de aprindere.
azi am primit raspuns de la un nene din canada care a facut operatiunea asta la un GF26i. omul a zis ca marja de eroare, ca sa zic asa, este de +/- 1 grad. adica, daca la 28 gr, nu-ti place cum merege motorul la relanti (trebuie sa mearga rotund, cursiv nu ca un motor in 4 timpi) atunci se muta senzorul cu un grad, pe plus sau pe minus, in functie de cum cere motorul.
si asta e valabil nu numai la GF ci la toate motorele pe benzina. intr-adevar, chinezoii seteaza timingul pe la 30-33 gr, dar asta o fac ca default, ca sa ai explozie in camera de ardere mai devreme, ceea ce ajuta numai la pornirea motorului, ca in rest.... nu prea. aaaa.. si mi-a mai zis sa fim atenti si la partea de 30-33 gr timing, ca exista riscul ca motorul sa dea inapoi rau de tot. cel putin eu sunt patit si se pare ca si el a patit-o din ce am inteles... are o frangleza de te ia durerea de cap.
in toata poveste de aici, ar putea sa ne mai dea explicatii si Gore sau Eraser, ca ei sunt meseriasi in motoare. eu am pus doar in practica ceea ce am vazut si citit.
hai reglaje usoare si sa ne vedem cu totii in WE asta la zbor.
Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 05 July 2011 - 07:24 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#82
Postat 06 July 2011 - 10:59 AM
Cu reglajul din fabrica ( la avans ma refer ) pe perioada rodajului pornea usor, nu dadea invers sa vedem acum.
Daca nu e bine macar stiu cum a fost initial - e bine inainte sa schimbi sa verifici si ce gasesti din fabrica
ca sa ramana ca baza de revenire in caz de ceva facut gresit.
#83
Postat 06 July 2011 - 01:01 PM
ALLEN, la 05 July 2011 - 07:23 PM, a spus:
Din cate stiu, pentru o pornire usoara, avansul trebuie sa fie mic. Deci, avansul mare nu ajuta, ci, dimpotriva. Un avans mare ajuta la puterea maxima la turatia maxima.
Am si eu o nelamurire. Nu cumva, aprinderile electronice, modifica avansul in functie de turatie? Este valabil reglajul static? Ar fi interesant de vazut unde avem scanteia cu un stroboscop, asa cum se verifica la service...zic si eu.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 July 2011 - 01:03 PM
#84
Postat 06 July 2011 - 05:45 PM
Multa, multa bafta.
[/quote]
Ba da asa se lauda chinezii ca aprinderile regleaza (fin) automat avansul.....Sunt curios sa vad ce zic cei care le-au micsorat unghiul daca sesizeaza vre-o diferenta in functionarea mototorului.....
Aceasta postare a fost editata de Dan Andrei: 06 July 2011 - 05:47 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#85
Postat 06 July 2011 - 06:13 PM
Ba da asa se lauda chinezii ca aprinderile regleaza (fin) automat avansul.....Sunt curios sa vad ce zic cei care le-au micsorat unghiul daca sesizeaza vre-o diferenta in functionarea mototorului.....
[/quote]
Salut,
in general cam asa este, am pornit motor 50cc cu aprindere de la SPE de 26cc si nu trecea de 5500rpm. Cu aprindere de SPE40 ( ca a lui Red Baron) ajungea in jur de 6800-7000 cu acelasi unghi de avans static.
Aprinderile de la motoarele DLE (RCxel) sunt de foarte buna calitate si sigur au avans variabil functie de turatie. De fapt cred ca sunt cele mai bune fabricate in China (OS le va folosi in OEM pe noile OS33 benzina). Cea a prezentat Allen e corect, cu o mica precizare, pentru motoarele pana in 30cc avansul e in jur de 28+/-1 grade iar la cele peste 30cc avansul poate fi in jur de 30+/-1 grade. De fapt fiecare producator are stabilita o anume valoare a avansului particularizata. In orice caz dupa rodaj cel mai sigur este sa reglezi avansul practic prin incercari succesive (maresti sau micsorezi pana obtii valoarea optima- relanti stabil, tranzitie rapida si nu in ultimul rand motorul sa nu dea inapoi sau sa porneasca invers). Acest lucru nu este necesar la motoarele consacrate 3W, DA, Mintor, OS, MVVS, Roto, ZDZ, etc decat foarte rar.
Va doresc porniri usoare si aterizari line.
Mugurel
#86
Postat 06 July 2011 - 07:05 PM
#87
Postat 06 July 2011 - 07:08 PM
REAL DESIGN, la 06 July 2011 - 07:05 PM, a spus:
Cred ca da....
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#88
Postat 06 July 2011 - 07:12 PM
Dan Andrei, la 06 July 2011 - 07:08 PM, a spus:
Da .... Ia uite ce spune in manual NIMIC nici de 28 grade nici 30- 31 grade ci de 44 !
The ignition timing is preset on the DLE-55 at 44° before Top Dead
Center (TDC). The ignition timing can be advanced or retarded by
loosening the (2) ignition sensor phillips head screws and sliding
the sensor to the full extent clockwise (45° advancing the ignition)
or counter clockwise (43° retarding the ignition). Be sure to retighten
the Phillips head screws after adjusting the ignition timing.
P.S. Eu o sa il pun la loc cum a fost - prea a pornit usor ... mai vedem pe urma !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 06 July 2011 - 07:13 PM
#89
Postat 06 July 2011 - 07:36 PM
O sa iau pana la urma o floare si rupand petalele una cate una o sa zic :
28 /30 / 44 -
28 /30 / 44 -
28 /30 / 44 -
si ce iese aia pun !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 06 July 2011 - 07:36 PM
#90
Postat 06 July 2011 - 07:52 PM
REAL DESIGN, la 06 July 2011 - 07:36 PM, a spus:
O sa iau pana la urma o floare si rupand petalele una cate una o sa zic :
28 /30 / 44 -
28 /30 / 44 -
28 /30 / 44 -
si ce iese aia pun !
:drinks:
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro