Modelism - RHC Forum: GP26R - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

GP26R De la CRRCPRO

#31 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 07 July 2010 - 06:31 AM

Sa nu desfaci motorul decit daca e absolut necesar.Sper sa nu fie nevoie prea curind ,doar daca tre sa-i faci vre-un tuning.Sa ne spui si noua daca vrei ce elice folosesti si ce turatie maxima ai obtinut cu ea ca sa ne dam seama cam ce putere reala are motorul.Mult succes.
0

#32 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 24 August 2010 - 08:05 PM

Proprietarul nu va posta, asa ca o voi face eu, avand functia de motorist in zona noastra. Grija mare la suruburi/piulite!!!! De ce zic? Pai s-a intamplat necazul: la un dle30, dupa putina forja (cca 40 min), la al 3-lea zbor, pasaroiu` a tacut. Dupa aterizare s-a verificat pe ici pe colo... Surpriza nu a intarziat-surubul de la clapeta s-a desfacut din cauza vibratiilor si a fost aspirat in cilindru. Desfacut cilindru, gasit surubul in noua lui forma de pastilutza in carter. Capul pistonului lovit, canalul segmentului deformat, segment rupt in zona opusa stiftului antirotire.
Inainte am mai patit cateva belele dar nu atat de nasoale.
Griga mare, Loctite sau belele!!!

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 24 August 2010 - 08:07 PM

0

#33 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 24 August 2010 - 08:38 PM

Adicatelea sa inteleg ca trebuie scoase surubelele, date cu Loctite si puse la loc?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#34 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 24 August 2010 - 09:04 PM

Unele obligatoriu! Nu numai la benzinare, dar si la nitro si nu doar la noi cred ca mai pleaca uneori un surub, o piulita.... :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 24 August 2010 - 09:06 PM

0

#35 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 24 August 2010 - 09:17 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Aug 24 2010, 09:05 PM, a spus:

... de la clapeta ...


De la care clapeta? :rolleyes:
0

#36 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 25 August 2010 - 06:44 PM

Surulul care asigura clapeta de acceleratie, cea dinspre interior. Vezi poza.Cea de soc, dinspre ext are inca surubul pe ea.
0

#37 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 25 August 2010 - 07:14 PM

Poza nu e a noastra; e luata ca exemplu, ca sa vezi despre care surub e vorba. Ca nu ne-a mai ars de poze cu motoru` imprastiat pe camp in speranta ca il reparam pe loc.
0

#38 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 26 August 2010 - 08:39 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Aug 25 2010, 08:14 PM, a spus:

Poza nu e a noastra; e luata ca exemplu, ca sa vezi despre care surub e vorba. Ca nu ne-a mai ars de poze cu motoru` imprastiat pe camp in speranta ca il reparam pe loc.

Fac pariu ca ,carburatorul e chinezesc si scrie pe el walbro sau tillotson.Mi-au trecut sute de carburatoare originale prin mina si nu am vazut niciunul fara surubul tipic despicat,dar in schimb la fel de multe am avut pe mina de la tot felul de drujbe chinezesti care aveau surubul strins poate cu Loctite,desi eu nu am vazut nici o urma pe surub,dar nu am vazut nici ca surubul sa fie despicat pentru siguranta.Mai degraba crezusem ca s-au desprins piese din muzicuta ca se intimpla si la case mai mari...
0

#39 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 August 2010 - 09:30 PM

Am patit si eu, la 3W 28 Competition. Am avut bafta ca doar s-a slabit si s-a blocat pe accelerat. Modelul era la Florin100% care a dat snap-uri si hover-uri pana a tacut oratania. Carburatorul e Walbro si pun pariu ca nu e chinezesc, iar surubul nu e despicat, s-a desfacut foarte usor. L-am despicat eu dupa ce l-am strans la loc si am repozitionat clapeta. Deci se intampla si la case mai mari.
O alta problema, tot la un Walbro de pe un Mintor 55, am gasit-o la Allen astazi. Axul mergea greu cand strangeam clapeta si nu era stramb. Solutia: o saiba intre clapeta si ax.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#40 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 26 August 2010 - 10:50 PM

Sa mor daca inteleg ceva din ce vorbiti voi aici ..... sa inteleg ca motorul este naspa?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#41 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 27 August 2010 - 07:47 AM

Nu... :blink: :D ,dar nici 3w nu e.Ne minunam de ce mai gasim pe la motoare.Eu de exemplu dupa ce am lasat un motor peste iarna mergind ca ceasul elvetian,dupa ce mi-am innegrit unghiile de dat la pala am constatat ca la Walbro original s-a dus membrana de la pompa,de parca ar fi pompat toata iarna...au destele mele... :)
0

#42 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 27 August 2010 - 08:08 AM

In concluzie ce ar trebui sa urmaresc la motorul asta, ce suruburi?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#43 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 27 August 2010 - 08:17 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la Aug 27 2010, 09:08 AM, a spus:

In concluzie ce ar trebui sa urmaresc la motorul asta, ce suruburi?



Nu trebuie sa urmaresti nimica folosestel distreazate ca nare nicio treaba.Acuma depinde de bafta fiecaruia cum ii pica motoru,unu asamblat de un chinez treaz iar altu de unu somnoros. Cum tie bafta :blink: . Eu unu am un GF50I de 50cc si nam urmarit strins nimic si merge super fain.
ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#44 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 August 2010 - 12:27 PM

Pune motorul pe banc,nu umbla la reglaje,trage socul,da-i 6 pale,porneste aprinderea,ia o manusa,da-i doua pale si...bucura-te de el.Eu am pe Wilga unul care trage ca disperatu o elice de 18x8 pe o vaca de Wilga de 5 kile.si nu protesteaza,nu cere salariu mai mare,nu se supara ca l-am bagat pe aratura de vreo 4 ori,nu se opreste decat cand il lasa benzina,merge cu orice octani ,nu face greva dar am inceput cu:
1.Strangerea corecta a carburatorului pe inelul de plastic folosind saibe Grower si atentie sa etanseze corect garniturile inel carburator,inel motor(aer fals suna nasol!)
2.Strangerea corecta(nu forta!)a clapetei de soc si de acceleratie(vine din fabrica fixata bine insa surprizele sunt posibile)
3.Rodaj serios in etape de 30 min.turat 2500-3000 cu 30%ulei mineral ,turat la 5000-6000 dupa 3-4 litri consumati.
La rodaj inspectie dupa fiecare litru -poti desface capacul filtrului si spala usor cu benzina.
4.Dupa 4 litri poti face reglaje .Atentie ! Usurel cu jiglerul de minim !Cate 2 grade stg. si dr. si urechea pe tahometru! Motorul merge prost sub 1500 rot/min.Asa e el!2000-2300 e super!
Daca turat brusc raspunde zglobiu da in el si desfa usor jiglerul de maxim.Al meu urca la 8500 fara probleme.
Toate sfaturile primite pana acum sunt bune si binevenite.Eu insist pe verificare periodica ,sa zicem dupa 2-3 zboruri."Fiara" lui DJ Andrei merge bine pentru ca e reglat bine si pentru ca ,la fel ca mine,nu
a mesterit nimic la interior(verificare prindere pe sasiu,curatare filtru,benzina buna 98-100).Succes!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#45 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 27 August 2010 - 01:08 PM

Vezi postareaflypol, la Aug 27 2010, 01:27 PM, a spus:

3.Rodaj serios in etape de 30 min.turat 2500-3000 cu 30%ulei mineral ,turat la 5000-6000 dupa 3-4 litri consumati.
La rodaj inspectie dupa fiecare litru -poti desface capacul filtrului si spala usor cu benzina.
4.Dupa 4 litri poti face reglaje .Atentie ! Usurel cu jiglerul de minim !Cate 2 grade stg. si dr. si urechea pe tahometru! Motorul merge prost sub 1500 rot/min.Asa e el!2000-2300 e super!
Daca turat brusc raspunde zglobiu da in el si desfa usor jiglerul de maxim.Al meu urca la 8500 fara probleme.
Toate sfaturile primite pana acum sunt bune si binevenite.Eu insist pe verificare periodica ,sa zicem dupa 2-3 zboruri."Fiara" lui DJ Andrei merge bine pentru ca e reglat bine si pentru ca ,la fel ca mine,nu
a mesterit nimic la interior(verificare prindere pe sasiu,curatare filtru,benzina buna 98-100).Succes!


Sal!
Vezi ca pui cam mult ulei... :lol: 30% nu-i cam viscos amestecul? :lol:
Si acum intrebarea:8500 cu ce elice?Adica ce fabricant,ca exista o mare diferenta intre sa zicem MenzS si Top Flite...(MenzS de 18x8 la 8500 rpm cere de la motor cam 4 cp...si ar trage cam 9 kg...)

Aceasta postare a fost editata de nitrometan: 27 August 2010 - 01:11 PM

0

#46 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 27 August 2010 - 05:29 PM

:lol: 8500 la ralanti, 30%, looool, ca la locomotive.
funny people

Aceasta postare a fost editata de typer: 27 August 2010 - 05:29 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#47 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 27 August 2010 - 06:27 PM

baaa, ce dreaq bagati omul in ceata?
ideea e sa nu umble deloc la motor, doecamdata. sa termine rodajul, si doar dupa, sa verifice fiecare surub. eu am versiunea GF26I, si nu am pus nici o picatura de locktite pe el. doar dupa ce l-am desfacut bucati ca sa ii schimb rulmentii, am pus lock pe suruburile desfacute, in rest, nu am umblat la nimic, dar, le-am verificat si sunt in regula.

la Mintor, unde vibratiile sunt mai mari, dupa rodaj a trebuit sa strang doar suruburile de fixare a carburatorului. atat.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#48 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 27 August 2010 - 08:01 PM

Mintor e high power si high compression adica high vibration,de aia tre strinse bine suroabele.GF low power,low compression adica nu vibreaza asa de tare,dar tot trebuie strinse suruburile... :)
La Super Tigrul meu care vibreaza ca un campion,vad ca nu s-a desfacut inca nimic...Si 3w28 vibra binisor,dar parca nu asa.
La chinez trebuie ulei mult si bun(dar nu 30%... :) ) si o elice usoara preferabil lemn ca sa nu sara acele din biela sau piston si tin si ele destul(peste 200 ore de functionare in exploatare normala).25:1 ulei nu a stricat niciunui motor pina acuma.
Desi nu se recomanda a se desface un motor care merge fara probleme,eu as verifica la 20 litri de amestec consumat,prin portul de evacuare(daca e posibil), daca exista depuneri de carbon pe capul pistonului,mai ales ca ele se acumuleaza in zona aceasta.Daca se observa si o trena neagra de depuneri care pleaca de la segment/ti in jos si e consistenta,atunci e posibil ca locasul segmentului/tilor sa fie infundat cu depuneri de carbon care trebuiesc urgent curatate,altfel functia de raclor a segmentului este mult diminuata deoarece segmentul nu mai poate sa adere la cilindru datorita faptului ca e bocat total sau si mai rau partial in locas ,si praful de carbon poate trece printre segment si cilindru,ceea ce provoaca uzura accentuata si rapida a ambelor elemente.De aceea uleiul pe baza de esteri e best fiindca prin ardere nu rezulta componente solide de carbon.
Parerea mea.
@MLGore
Cu ce elice va dati cu 3W28-ul si cam ce turatie obtineti(eventual si ce evacuare daca nu e Krummscheidul pe care l-am vazut in poze?)Dau o bere pt Info...

Aceasta postare a fost editata de nitrometan: 27 August 2010 - 08:03 PM

0

#49 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 27 August 2010 - 08:42 PM

Ce inseamna "ulei pe baza de esteri", care este ala?
La mine, in cartea motorului spune sa se foloseasca ulei mineral.

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 27 August 2010 - 08:42 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#50 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 27 August 2010 - 11:01 PM

Mama...am divagat serios de la subiect,deci motorul tau e ok,nu are nika,si daca ai grija de el o sa zbori pe mai multe modele cu el ,ca de obicei lemnul,fibra se duc primele... :) Uleiurile sintetice sunt mai bune in multe cazuri decit cele minerale iar dintre cele sintetice zic unii mai destepti decit subsemnatul ca cica uleiul pe baza de esteri ar fi cel mai cel.Eu de ala folosesc si vad ca e bun.Adica Motul 800 dublu ester.2 caracteristici are care imi plac.Cica dupa n-spe experimente facute cu motoare incalzite la 250 grade(deliberat) acest ulei inca are caracteristici foarte bune de ungere si nu lasa reziduuri solide/abrazive de carbon.
0

#51 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 27 August 2010 - 11:03 PM

Vezi postareaMLGore, la Aug 26 2010, 10:30 PM, a spus:

Am patit si eu, la 3W 28 Competition. Am avut bafta ca doar s-a slabit si s-a blocat pe accelerat. Modelul era la Florin100% care a dat snap-uri si hover-uri pana a tacut oratania. Carburatorul e Walbro si pun pariu ca nu e chinezesc, iar surubul nu e despicat, s-a desfacut foarte usor. L-am despicat eu dupa ce l-am strans la loc si am repozitionat clapeta. Deci se intampla si la case mai mari.
O alta problema, tot la un Walbro de pe un Mintor 55, am gasit-o la Allen astazi. Axul mergea greu cand strangeam clapeta si nu era stramb. Solutia: o saiba intre clapeta si ax.

Cine a patit-o stie!!! Exact asa s-a si intamplat. A ramas turat si s-a zburat pana s-a oprit motorul. Cand a ramas turat ne-am gandit ca oricum nu mai are multa zeama si se va opri singur. Gresit! Cand a tacut, se ``terminase`` motorul.
0

#52 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 28 August 2010 - 07:19 AM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Aug 28 2010, 12:03 AM, a spus:

Gresit! Cand a tacut, se ``terminase`` motorul.


poti detalia un pic, te rog.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#53 Useril este offline   Dan Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 785
  • Inregistrat: 18-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 28 August 2010 - 07:41 AM

De aceea este bine sa ai instalat un sistem prin care poti sa opresti motorul oricand in timpul zborului fie un sistem electric care sa taie aprinderea(motorkill) fie unul mecanic care sa actioneze socul si sa inece motorul oprind-ul.
Yak 54 Russian Thunder pwd by 55cc reborn!
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
0

#54 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 August 2010 - 09:02 AM

Se cuvine o erata! Din viteza am scris 30% ulei.Bineinteles ca este o greseala de editare:1/30 era corect! Cunoscatorii au realizat imediat si au inteles gresala(3-3,5% cam pe acolo).Multumesc pentru corectie!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#55 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 August 2010 - 09:16 AM

Scuze pentru gresala de editare 1/30 adica 3-3,5%.Folosec ulei 2T MOL verde mixt mineral fin.Elice18x6 sau 18x8 Master airscrew classic "echilibrate din fabrica" si reecchilibrate de mine static si dinamic.
Scotand bujia si inspectand capul pistonului dupa 5-6 ore de rulat surpriza: stratul de calamina este subtire si fin de culoare negru-gri,la fel si depunerea pe cap bujie.Ce e drept motorul elimina pe esapament stropi fini de ulei ars dar nu murdareste tare.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#56 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 29 August 2010 - 09:54 AM

Bun,pricepuram treaba cu uleiul... :lol:
Ce nu am inteles eu e afirmatia ca scoti 8500 rpm cu 18X8.Poate cu 18X6 desi si asta tre sa vad ca sa cred deoarece exista motoare in clasa de 26cc bune de tot care scot la limita 8500 cu 18X6.
Ca sa ai 8500 rpm cu 18X8,fie ea si MAS trebuie minim 3,8 cp,ceea ce motorul tau nu va scoate never ever.Fara suparare.
0

#57 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 August 2010 - 03:48 PM

Vezi postareanitrometan, la Aug 27 2010, 09:01 PM, a spus:

@MLGore
Cu ce elice va dati cu 3W28-ul si cam ce turatie obtineti(eventual si ce evacuare daca nu e Krummscheidul pe care l-am vazut in poze?)Dau o bere pt Info...



E 3W28CS, am o elice 3W 19*8, turatia obtinuta fiind de 7800-8000. Evacuarea e rezonatorul Krumscheid din poze.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#58 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 29 August 2010 - 06:17 PM

Vezi postareaMLGore, la Aug 29 2010, 04:48 PM, a spus:

E 3W28CS, am o elice 3W 19*8, turatia obtinuta fiind de 7800-8000. Evacuarea e rezonatorul Krumscheid din poze.


Mersi mult!
Eu cu cazanelul am cu MenzS 19X8(tot un fel de 3W dupa cite stiu eu) 7500.Deci rezo face toti banutii...O sa pun si eu rezo de la MvvS de 26 sa vad daca il pacalesc sa scoata 8000.Nu se incinge?
0

#59 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 August 2010 - 04:48 AM

Nu se incinge, e bine ventilat.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#60 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 30 August 2010 - 11:05 AM

Deci pina la urma ce ulei sa folosesc?
Acum, la rodaj am un ulei 2T ELF mineral.
Daca este sa folosesc ulei Motul 800 dublu ester de unde se cumpara si de care este, am vazut ca sunt de doua feluri?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro